timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 719 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2011.02.27. 19:01:52 (17593
User profile
13.40 @ 166
köszi szépen Wink reinz el szemezgetek én is, csak az most nem rendelhetõ., ajusát nem akarok.
cometic-et nem ismerem de biztos nem olcsó Smile
 
Re: sh adam (17580)
reply 2011.02.27. 15:37:23 (17579
User profile
13.40 @ 166
b16a1 motorba kellene nekem hengerfej tömítés.
b16b-s dugók vannak benne és elég magas sûrítési végnyomás, szeretném ha bírná.
tudtok elérhetõséget vagy tippet hogy hol vagy kitõl vegyek?
erlinget (nem tudom hogy kell írni) azt tudok 10500ft ér, azt mondták az nem olyan rossz, de több vélemény is érdekelne. 
reply history 2011.02.18. 22:48:40 (17564
User profile
13.40 @ 166
köszönöm!!! Wink

 
Re: sh adam (17563)
reply 2011.02.17. 19:50:05 (17562
User profile
13.40 @ 166

Vision & MSD gyujtás kit B16 41e

errõl mi a véleményetek?
új trafót meg rotort és gyújtókábelokat akarok venni ezért is érdekel a véleményetek.
 
reply history 2011.01.07. 19:05:26 (17445
User profile
13.40 @ 166
húúú Smile

köszi. 
Re: Bkori (17442)
reply 2011.01.06. 20:02:30 (17441
User profile
13.40 @ 166
helló.
BUÉK mindenkinek Big grin , nulla idõm van gép elõtt ülni
hátsó dobot szeretnénk csinálni.
a lényeg hogy ne legyen túl hangos, szóval nem átmenõt.
de sok ötletem sajnos nincsen. valami képet vagy ötletet tudtok adni?? 
reply history 2010.11.10. 11:33:17 (17312
User profile
13.40 @ 166
ez nem semmi!!! Cool Cool Cool
mindig is nagy álmom volt megépíteni így a gti-t.
de hát anyagilag nagyon kevés voltam hozzá Smile
13.88@156km/h-nál mi volt a 60 láb?? 
Re: maki (17308)
reply history 2010.11.09. 09:31:51 (17286
User profile
13.40 @ 166
Re: sh adam (17281)
reply history 2010.10.22. 18:50:11 (17188
User profile
13.40 @ 166
te tudsz valamit? ahol érdemes lenne? valami árat mondhatnál, ha tudsz ilyenben segíteni. 
Re: Pelyvi (17187)
reply history 2010.10.22. 18:30:15 (17186
User profile
13.40 @ 166
KIRÁLY Smile

és én akkor ilyen spirálrugót nem tudok venni az életben olcsóm?? 
Re: Pelyvi (17185)
reply history 2010.10.22. 17:47:05 (17184
User profile
13.40 @ 166
itt Fertõszentmiklóson nincsen ilyen szabály
neked hogy van megoldva? amikor láttalak élõben, akkor hátul volt arra emlékszem. használtad te is így?

hát a rugó miatt már teljesen el vagy keseredve.
az életben nem találok ivt rugót az biztos
hol találtad ezt a cikkszámot?
innen mennyiért lehet rendelni? 
Re: Pelyvi (17183)
reply 2010.10.22. 10:10:49 (17180
User profile
13.40 @ 166
van egy 4-1 es leömlõm és végig egy 60as csövem, a végén egy átmenõ dobbal.
ha gyorsulási versenyre a leömlõ utáni rész leszerelem a súlycsökkentés érdekében.
a motor állapotára és teljesítményére hogyan hatna ez?
 
reply history 2010.10.18. 17:42:28 (17129
User profile
13.40 @ 166
a baj hogy ennyiért megkapom itthon is. (pl. unix, ráadásul van 30% kedvezmény)
ezért kéne valami használt, mert nem akarok erre a részére ennyit költeni.
pont ezért is kérdezem a cikkszámok alapján a többi rugót.
bontó itt van mellettünk, ráadásul az országban a legnagyobb.
utánajártam már annak is hogy csináltatni, de az is nagyon drága Sad  
Re: Crybaby (17128)
reply history 2010.10.18. 16:21:26 (17127
User profile
13.40 @ 166
itt melyik a gyári? mennyibe kerül?
én még sohasem rendeltem innen. nincsen valaki aki rendel? megrendelhetné az én spirálrugóimat is és fizetnék a postáért, persze csak ha megéri innen rendelnem. 
Re: Crybaby (17125)
reply history 2010.10.18. 15:10:32 (17123
User profile
13.40 @ 166
ugyan azt a cikkszámot hozza mint az ivt civichez. vélemények??
csak azért mert azt halottam más nem jó hozzá, mert gyengébb és nagyon beül tõle.
én pedig a gyári hasmagasságot szeretném visszaállítani   
Re: hori (17122)
reply history 2010.10.18. 15:07:32 (17122
User profile
13.40 @ 166
már az új rugókat nézem, mivel használtat ivt-hez képtelenség találni.
de viszont, cikkszám szerint jó hozzá pl ez is:
http://www.unixauto.hu/Unix_JarmuTipValaszto_Form.aspx
létezik hogy ez is olyan kemény mint az ivt?
mert ilyet tudok bontóból... 
Re: hori (17120)
reply 2010.10.18. 11:17:02 (17120
User profile
13.40 @ 166
4gen ivt honda 1991 es gyári spirálrugójával nem kompatibilis valamelyik honda rugója?
pl valamelyik crx. sehol nem találok az enyémhez.... Sad  
reply history 2010.10.14. 21:17:44 (17115
User profile
13.40 @ 166
oké. megpróbálom. köszi szépen Wink
majd írok mi lett...
csak most még kell egy hét mire újra látom az autót Smile  
Re: Robi-ka (17114)
reply history 2010.10.14. 19:03:22 (17113
User profile
13.40 @ 166
de ez így normális? a vadi új elforoghat?
ez így félmegoldás ez a pasztázás vagy?
ha vennék egy újat az is elforogna? én bepasztázom ha így jó.... 
Re: Robi-ka (17112)
reply history 2010.10.14. 17:25:12 (17110
User profile
13.40 @ 166
a vtec tömítés ki van cserélve, vadi új, csak gyáriba lehetett kapni.
a dugó is ki lett cserélve, én is új tömítést raktam minden hova. de a dugóval valami nem kerek, el is forog a helyén. ezért kéne új. a kérdés hogy külön is meg lehet e vásárolni vagy kéne vennem egy egész készletet. mert az nem lenne kellemes.
ez gumi ugye? legyártatni se igen lehet Sullen  
Re: Robi-ka (17109)
reply history 2010.10.14. 16:50:34 (17108
User profile
13.40 @ 166
köszi szépen!
akkor vagy csináltatok valakivel, vagy van valami más út hogy könnyû motorháztetõm legyen?? 
Re: Roberto (17086)
reply 2010.10.14. 16:12:07 (17106
User profile
13.40 @ 166
1.6 ivt  civicemen ömlik az olaj.
a vtec szelep mellett a hengerfejen vagy egy záródugó vagy nem tudom mi a neve.
a kipufogó vezérmûtengely végénél zárja le a hengerfejet.
na ilyet szeretnék venni. ezt lehet után gyártottba kapni valahol? vagy csak gyáriba van?
egyáltalán lehet külön kapni ilyet?
ha valaki tud segíteni írjon legyen szíves Wink

 
reply history 2010.10.11. 10:39:26 (17079
User profile
13.40 @ 166
köszi Wink  
Re: radics1 (17077)
reply history 2010.10.11. 06:33:38 (17076
User profile
13.40 @ 166
köszi szépen!
ezt már én is megtaláltam, zavart is hogy nincsenek árak Sullen
egy motorháztetõ elkészítésénél, hány réteg kell? nem tudom milyen vastag egy gyantába áztatott üvegszál, de ha ezeket egymásra helyezem, gondolom kell egy minimális vastagság ami kell ahhoz hogy strapabíró legyen.
te mibõl akarod csinálni a mintadarabot?
töltõanyagként mit akarsz használni? és leválasztó anyagnak?

te kértél már árajánlatot? egy motorháztetõ úgy kb. mindennel együtt mennyibe fáj? 
Re: Bkori (17071)
reply 2010.10.10. 15:05:34 (17070
User profile
13.40 @ 166
az autómra szeretnék saját magam üvegszálas motorháztetõt csinálni.
érdeklõdnék hogy csinált itt már valaki hasonlót.
az érdekelne, hogy hol vásároljam meg hozzá a hozzávalókat, hogyan kell csinálni, mire érdemes odafigyelni. szóval aki tud tanácsokat adni.
olvasgattam már róla pár helyen. de még igencsak nagy vonalakban találtam információt róla. 
reply history 2010.10.09. 09:50:56 (17067
User profile
13.40 @ 166
http://www.golf1-ig.de/golf/facts/engines/index.php
megtaláltam kösz! hátha kell majd valakinek Wink  
Re: hori (17066)
reply 2010.10.09. 09:16:42 (17066
User profile
13.40 @ 166
vw golf 1 benzin
1300ccm 79-es évjárat
himbás
tud valaki nekem szelephézag értékeket mondani? 
reply 2010.08.24. 18:07:56 (16783
User profile
13.40 @ 166
b16a1 motor 1991 es rotort szeretném kimérni, tud valaki segíteni mekkore kéne hogy legyen az ellenállás? 
reply history 2010.08.16. 06:16:42 (16731
User profile
13.40 @ 166
köszönöm szépen.
még annyit légyszíves hogy itt hova kell kattintanom hogy megtaláljam a gyújtás adatait, mert sajnos nulla az angol tudás. 
Re: -SK- (16728)
reply 2010.08.15. 18:16:55 (16726
User profile
13.40 @ 166
HONDA CIVIC IVT b16a1
úgy érzem a gyújtásommal vannak problémál, ki szeretnék mérni mindent amit csak lehet.
valaki tud segíteni nekem adatokban?? elõre is köszönöm. 
reply history 2010.08.01. 11:33:17 (16604
User profile
13.40 @ 166
ja így más a szitu.
azt hittem minnél gyorsabb autó a cél.
engem sose érdekelt a kategória Smile
csak lehetõségeimhez képest legyen minnél gyorsabb.
versenyen meg indulok ahol indulok. az idõ az ellenfél Smile

sok sikert az elképzeléseidhez. kiváncsi vagyok mit sikerül összehozni. 
Re: GodRat (16603)
reply history 2010.07.30. 16:22:40 (16597
User profile
13.40 @ 166
JAJA. de azért a te meg az én autóm kicsit más Smile
úgy értettem hogy pl a te autódnak mennyi volt a különbség a két pálya között. 
Re: MarcoR5 (16596)
reply history 2010.07.30. 15:05:47 (16595
User profile
13.40 @ 166
nekem a lengéscsillapítón van a rugó. neked is így van? 
Re: hori (16591)
reply history 2010.07.30. 14:26:53 (16592
User profile
13.40 @ 166
mindenképpen!!
csak nagyon nehezen akar elkészülni az autóm.
idén már biztos nem, jövõre szeretnék.
saccra hány tized van a két pálya között?
 
Re: MarcoR5 (16587)
reply history 2010.07.30. 14:23:09 (16591
User profile
13.40 @ 166
a lengéscsillapítót. mûhelyben ahol dolgoztam a vizsgáztató az összes kicsit megszakadt ütközõgumit felírta cserére. az aljából levágtam pár centit és olyan mint az új. ilyenbõl volt jó pár darab, hamar összegyûlt és ebbõl raktam végig. a lényeg hogy az átmérõ stimmeljen. így minimálisat biztos engedett rajtnál, de nem volt fiksz, nekem nagyon bevállt.
szerintem bontóba keressél, úgy lesz a legolcsóbb, mert kb 3-4db kell mindegyik felére.
 
Re: GMalma (16585)
reply history 2010.07.30. 09:52:48 (16584
User profile
13.40 @ 166
szerintem 1es golfba 1.8 16v nem 15.xx Wink  
Re: GodRat (16582)
reply history 2010.07.30. 09:51:34 (16583
User profile
13.40 @ 166
az enyém nagyon szét volt könnyítve.
motorháztetõ is csak 4 kg volt. ajtók flexelve. belseje teljesen üres, még a kátrányt is felszedtem.
így utcai gumival 14.4.
utána hátulja meg lett emelve végigraktam a lengéscsillapítót ütközõ gumival így kemény lett nem ült be a hátulja rajtnál. eleje meg ültetve (sport futómû)
gumi matador rallycross, hátuljából még  -40kg. kiszereltem a tankot, elõre került egy jóval könyebb Smile
és leszereltem a hátsó fékeket. (akkor még nagyon fiatal voltam Smile ) és még pár apróság.
most a hondával erõböl akarom elérni ezt az eredményt Smile utána könnyítek Smile
 
Re: GodRat (16582)
reply history 2010.07.29. 14:31:20 (16529
User profile
13.40 @ 166
8.884 @ 128.2 13.865 @ 156.9

Szerintem 1.8 16v grivel jobban jársz.
Nah jah nem volt olcsó, pont most adom el õket Smile  
Re: GodRat (16488)
reply 2010.07.28. 19:23:08 (16492
User profile
13.40 @ 166
érdeklõdnék hogy egy ilyen hondához miben különböznek a futómû, motor, karosszéria elemek  várárlása. vagy ugyanaz jó hozzá mint az európai civichez.
egy usa mosellrõl van szó: (nem errõl csak ilyenrõl)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.5_lsi-4027701 
reply history 2010.07.26. 20:19:31 (16484
User profile
13.40 @ 166
1.8 8v gti
motor gyári
hf csatornákat én políroztam Smile
hf -1.5mm
dbilas tengely és szeleprugók
4-1 leömlõ és egy trombita Smile
jó gumi könnyû kaszni
 
Re: GodRat (16483)
reply history 2010.07.24. 11:20:10 (16482
User profile
13.40 @ 166
"Ha publikus megírnád mi rejtõzött a motorháztetõ alatt?" - az enyém alatt?


"Maki az a Maki aki most dízel, összkerék G1-el nyomja?" - igen. 
Re: GodRat (16481)
reply history 2010.07.22. 10:53:43 (16480
User profile
13.40 @ 166
nekem nem volt benne vems, hanem Makinak. 
Re: GodRat (16473)
reply history 2010.06.10. 06:42:08 (16278
User profile
13.40 @ 166
aha mert az elején fel volt cserélve két csati.
nem tudom a tengelyek állapotát megmondani, de remélem a hézagállítás és a kilóméterek meghozzák a javulást. 
Re: NISSAN (16275)
reply history 2010.06.10. 06:41:00 (16277
User profile
13.40 @ 166
ja és köszi Wink  
Re: radics1 (16274)
reply history 2010.06.10. 06:40:23 (16276
User profile
13.40 @ 166
jövõ héten be lesz állítva, remélem utána változnak a dolgok. 
Re: radics1 (16274)
reply history 2010.06.09. 20:41:31 (16273
User profile
13.40 @ 166
én úgy tudom 13-14bar között van a gyári érték.
szerintem se lehetne nagyobb 1 bar nál, pont ez aggaszt.
szelephézag hangja van, lett állítva, de azóta beverõdtek a szelepek és szerintem a szelephézag beállítás se volt tökéletes. 
Re: radics1 (16272)
reply 2010.06.09. 20:14:05 (16271
User profile
13.40 @ 166
1000km van a motoromban. (még járatom)
mértem sûrítési végnyomást és nem lettem túl boldog tõle Sad
1.:15bar
2.:14.2bar
3.:15bar
4.:15.8bar

a motor a bejónál készült, szerintem ott nem lehet gond.
hf szelepek csak becsiszolva lettek, marva nem.
nem tudom mitõl lehet, szelephézag még nincsen beállítva, rossz hangja is van.
most lesz olajcsere és szelephézag állítás, de nem hinném hogy ettõl jobb lesz.
vélemények a motor állapotáról???
készítettem képeket a gyújtógyertyáról is, a 2d hengernél ahol nagy az eltérés sötétebb színû, a többi meg fehér, ez se tesz túl boldoggá. kap benzint rendesen?


 
reply history 2010.06.07. 08:33:52 (16253
User profile
13.40 @ 166
tegnap láttam az autódat écsen.
tetszik nagyon. mi volt a legjobb idõd és sebességed?
mit kell tudni az autódról? 
Re: tyutyesz (16252)
reply history 2010.06.02. 10:07:35 (16191
User profile
13.40 @ 166
benzinnel. akkor aszt mondod hogy dús a keverék?  
Re: radics1 (16190)
reply history 2010.06.02. 09:52:08 (16188
User profile
13.40 @ 166
nekem a dugattyúim feketék, de szerintem azért mert az elején össze volt cserélve a map és a tps és megfulladt a banzinben. gondolom azért rakódott le rá korom Sad  
Re: hori (16187)

Total 719 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!