Visszatérve Skodára, megkérdeztem és az itteni 130LR is karikás.
Tényleg durva árkülönbségek vannak bmw és japó tuning között, de ha mondjuk úgy közelítjük meg, hogy pl. egy e30 338i vagy 340i mennyibõl hozható ki, akkor megfordul az állás.
Jah, de nektek meg minden RWD , én ezt irigylem Rwd honda az nem az én pénztárcámhoz van méretezve Hozzáteszem, eszembe nem jutna vele driftelni, csak én személy szerint az rwd-t tartom legjobban kezelhetõnek.
Õszintén szólva én sem hiszem, hogy a Cometic foglalkozik Skoda tömitéssel.
Az itteni 130LR-nek nem is tudom milyen tömítése van, lehet karika van benne, majd megkérdem kíváncsiságból, hogy õ mit is alkalmaz.
Amúgy milyen skodával versenyzik barátod? Nekem egy ismerõsöm rallycrossban, aztán pályán nyomta egy 130LR-el ami meg is van még, csak már nem jár versenyekre, inkább épít.
Ez a tûzkarika más néven nem?
B16-os motornál szerintem fölösleges, mivel ha jól tudom, az összes létezõ hozzá való hf tömités több rétegû fém, legalábbis én még nem találkoztam mással
Én se szívóban, se turbosban nem használtam spéci tömitést. Ismeretségemben aki épített már komolyabb turbost, vagy 10ig forgatott magas comp. -os szívót, se használt Nasa tömítést, a leg-leg is a Cometic volt.
Nyugodt szívvel berakhatja a 10-15 közötti bárhol kapható tömítéseket. A felületek legyenek megfelelõek, mert akkor rakhat oda bármit ha szar.
Szerintem tökmind1. Nekem a turbosban is hol ajusa hol reinz volt, amit éppen venni tudtam. Ha annyira tökéleteset akarsz vegyél Cometic-et, de szerintem fölösleges.
Az ok, hogy miért oda tették nemtom. Mintha a collectoron nem lett volna neki hely, vagy olyan a collector kialakitása, ha oda teszik csak annak a 2 henger csövét szellõzeteti meg.
Az okosabbak hátha megosztják velünk
Nekem volt ilyen kit és hát el kell hogy keserítselek ha ettõl idõ vagy teljesítmény javulást vársz. Én csak azért cseréltem, mert letérdelt a gyári.
Amúgy a trafó, fedél, rotor ami jó, de a kábelek felejtõsek. Gagyi, lötyögõs. Ha lehet inkább hagyd a gyári kábeleket. Ha muszáj cserélned a kábeleket vagy gyári, vagy MSD, mert a képen nem MSD van. a gyertyák is ha jól emlékszem 6os ngk-k amik megint csak nem sokat érnek. Inkább külön vedd meg a trafót fedéllel, meg a rotort. Gyertyát meg vegyél NGK Bkr8e11-est 1300ft/db vagy Bkr8eix-et, ez iridiumos de egy darab annyi mint a normálból 4
Fõleg a dieselesek. 3 tdi fej fog érkezni az itteni szakihoz túrásra Ez is nagy szó mert eddig csak a gétébéhuszonkettõ meg a nagyadagoló volt a menõ....rájöttek hogy nem csak abból áll egy jó motor?
Hát, ezt így én nem tudom megmondani neked. Az biztos, hogy szokott ide írni egy srác, sárga crx-el. Ha jól emlékszem 14közepe körül fut ami nem egy rossz idõ. Nem tudom mi lett módosítva a motorján, milyen gumival megy....stb. Ha olvassa akkor talán reagál rá valamit.
Képem sajna nincs róla. Õ úgy készíti ahogy te szeretnéd. Ha úgy szeretnéd, hogy gyári rugóval lehessen összekombinálni olyanra csinálja. Úgy marja ki a tányérokat. Odamentem elmondtam mi az elképzelésem, milyen rugóval rakom össze és úgy készítette el. Nem akartam ilyen verseny rugókat, mert a mostani Civic már utcai. Inkább vettem egy komfortosabb "gagyi" Koni-t mint pl. Tein-t 3-4x-es áron ami inkább csak pályán használható.
Azért nem olyan rossz az a karbi....egyik ismerõsömnek 1.5 150LE a skodája (nem drag-ra van). Azért nem elhanyagolható idõket tettek le az asztalra a drag-ra készült skodák sem. Az anyagiakkal kapcsolatosan nem vagyok mostanság képben, hogy mi pénz a karbi...de így vakon is meg merem kockáztatni, hogy olcsóbb mint egy ITB és hozzá ecu. Hozzáteszem ez csak az én véleményem.
Nekem 120 volt a 4db magasságban es keménységre is állítható egy csöves gázos. Én nem vittem gyári gátlót mindent õ csinált. Ezt követõen koni rugoval raktam össze igy még aránylag használható. :-)
Nekem a jelenlegi Civic alá õ csinált állítható magasságú és keménységût. Igen, Bilstein alapú, egycsöves gázos. Eddig semmi gondom nincs vele, igaz még csak 1évesek.
Ha a vtec szelep tömítése ereszt oda lehet érdemesebb lenne NSX-et venni, azzal általában eláll. A dugót külön nem tudom hogy kapni-e, lehet jobban jársz ha visszarakod a régit, amivel nem eresztett, vagy adjál neki kis loctite-ot
jah, én hülye hogy miért nem vontam ki belõle
tisztán egyáltalán nem volt itt, de Dunaföldváron eaz Agip kúton úgy néz ki van már.
Eddig urban legend volt
a lambda ki lett kapcsolva. nem kell.
akkor a lényeg hogy semmilyen arányban nem keverhetõ az e85 a benzinnel megfelelõ progi nélkül.
Akkor majd a következõ progizásnál tiszta E85-re meg lesz írva
de nemáááá a hétvégén lett módosítva a progi
Most lett berakva az írható ECU, mert eddig a gyárival mentem, de kapott pár dolgot az autó és muszáj volt már bele az írható, mert szerintem ezek az átalakítások miatt már nem tudott akkorát korrigálni mint amekkorát kellett volna. Most tudtam meg hogy van felénk is e85 eldugva egy csöppnyi kúton
õõõõõ.....nem tud valaki Fejér megyében kuplungost? újra kellene szinterezni a tárcsámat. esetleg köszörülni a szerkezetet és a lendkereket.....
Lehetséges ez a környéken, vagy csak Pest?
Én se hallottam a ford dieselekrõl sok jót.
A vw tényleg nem rossz, több ismerõsömnek is van, de tényleg ha valami baj van velük a sarki fûszeresnél is van hozzá cucc és kombinálni is lehet....
a toyota az toyota...japán, szar nem lehet
Fél évet voltam anno gyakorlaton fiat szervízben, hát az 1.3 multJ-kkel azon kívül hogy 2db autóban 10,000 alatt full tropa lett a motor nem volt gond. Általában összeszerelési gondok, meg hát a jó öreg elektronika
...a lényeg hogy az elõzõ tulajok hogy bántak vele. Eleve egy turbós diesel nagyobb odafigyelést igényel....szerintem.
Szívó hondánál is volt már olyan eset hogy a hiper szuper szívócsonkból tört le egy darabka és okozott hasonlót. Ilyenkor para van letörik e megint, vagy van e még benne. Azon kívül hogy patikára takarítja az ember mást nagyon nem tud tenni. még reménykedni.....esetleg.
Így a lapátokat elnézve elméletileg kintrõl vagy a turbó és a szûrõ közti szakaszról érkezett és apránként belapátolhatta. A szûrõ és a turbo közt mi van? azt átnézted, nem e onnan esett le valami kis kiálló darabka?
A képek alapján még elég tûrhetõ a sérülés. a hengerek nem sérültek?
egyéb:
Én egy hete láttam durvát egy ducato-nál, kb egy 50ft nagyságú és kb 3mm vastag fém darabka került be a hengerfejbe, de a szelepszárnál megakadt és koptatta a szelepet és magát is egy darabig, aztán megakasztotta és jött a baj
Attól függ mire gondolsz. én anno porfestõkkel csináltattam. nagyon korrekt volt és hibátlan minõség. 2 év alatt egy karc vagy sérülés sem lett rajta, nagyon strapabíró. ha jól emlékszem 16.000 volt a 4db felni kívül belül fényes feketére. Elég sok szín van. Szelepfedelem pl. narancs sárgára lett. Most is szeretném megcsináltatni, de elég messze van Pest nekem hogy felvigyem aztán 3nap múlva érte. Fejér megyében szeretnék találni ilyet, ha valaki tud síkítson
Tényleg durva árkülönbségek vannak bmw és japó tuning között, de ha mondjuk úgy közelítjük meg, hogy pl. egy e30 338i vagy 340i mennyibõl hozható ki, akkor megfordul az állás.