timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 190 entries
Previous  1  2  3  4  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2011.02.28. 16:37:13 (17615
User profile
13.05 @ 186
Visszatérve Skodára, megkérdeztem és az itteni  130LR is karikás. Smile

Tényleg durva árkülönbségek vannak bmw és japó tuning között, de ha mondjuk úgy közelítjük meg, hogy pl. egy e30 338i vagy 340i mennyibõl hozható ki, akkor megfordul az állás. 
Re: Turboá (17613)
reply history 2011.02.28. 10:08:10 (17603
User profile
13.05 @ 186
Jah, de nektek meg minden RWD , én ezt irigylem Big grin Rwd honda az nem az én pénztárcámhoz van méretezve Sad Hozzáteszem, eszembe nem jutna vele driftelni, csak én személy szerint az rwd-t tartom legjobban kezelhetõnek. Smile  
Re: Turboá (17602)
reply history 2011.02.27. 21:41:40 (17600
User profile
13.05 @ 186
Persze, igaz nekem nincs tapasztalatom Cometic-el, mivel eddig megfelelt az itthon kapható fos tömítések mindegyike.  
Re: tommyt (17599)
reply history 2011.02.27. 18:34:01 (17592
User profile
13.05 @ 186
Õszintén szólva én sem hiszem, hogy a Cometic foglalkozik Skoda tömitéssel.
Az itteni 130LR-nek nem is tudom milyen tömítése van, lehet karika van benne, majd megkérdem kíváncsiságból, hogy õ mit is alkalmaz. 
Re: Turboá (17590)
reply history 2011.02.27. 17:36:42 (17587
User profile
13.05 @ 186
Ez durva, akkor tényleg nem sok sz@rt érnek az ilyen wg kivezetéssel rendelkezõ leömlõk. 
Re: szabyk RST (17584)
reply history 2011.02.27. 17:33:45 (17585
User profile
13.05 @ 186
Amúgy milyen skodával versenyzik barátod? Nekem egy ismerõsöm rallycrossban, aztán pályán nyomta egy 130LR-el ami meg is van még, csak már nem jár versenyekre, inkább épít.  
Re: Turboá (17583)
reply history 2011.02.27. 16:31:45 (17582
User profile
13.05 @ 186
Ez a tûzkarika más néven nem?
B16-os motornál szerintem fölösleges, mivel ha jól tudom, az összes létezõ hozzá való hf tömités  több rétegû fém, legalábbis én még nem találkoztam mással Smile
Én se szívóban, se turbosban nem használtam spéci tömitést. Ismeretségemben aki épített már komolyabb turbost, vagy 10ig forgatott magas comp. -os szívót, se használt Nasa tömítést, a leg-leg is a Cometic volt.
Nyugodt szívvel berakhatja a 10-15 közötti bárhol kapható tömítéseket. A felületek legyenek megfelelõek, mert akkor rakhat oda bármit ha szar. Smile  
Re: Turboá (17581)
reply history 2011.02.27. 15:46:35 (17580
User profile
13.05 @ 186
Szerintem tökmind1. Nekem a turbosban is hol ajusa hol reinz volt, amit éppen venni tudtam. Ha annyira tökéleteset akarsz vegyél Cometic-et, de szerintem fölösleges. Smile  
Re: hori (17579)
reply history 2011.02.27. 12:20:03 (17577
User profile
13.05 @ 186
Áh a belsõ wg az papis...had szóljon az kifelé Big grin  
Re: szabyk RST (17576)
reply history 2011.02.23. 21:10:41 (17573
User profile
13.05 @ 186
Az ok, hogy miért oda tették nemtom. Mintha a collectoron nem lett volna neki hely, vagy olyan a collector kialakitása, ha oda teszik csak annak a 2 henger csövét szellõzeteti meg.
Az okosabbak hátha megosztják velünk Smile  
Re: ave (17572)
reply history 2011.02.23. 20:11:24 (17570
User profile
13.05 @ 186
Olyat hogy a wg-t a turbina házra rakták?  
Re: ave (17567)
reply history 2011.02.18. 11:00:39 (17563
User profile
13.05 @ 186
Hali!

Nekem volt ilyen kit és hát el kell hogy keserítselek ha ettõl idõ vagy teljesítmény javulást vársz. Én csak azért cseréltem, mert letérdelt a gyári.
Amúgy a trafó, fedél, rotor ami jó, de a kábelek felejtõsek. Gagyi, lötyögõs. Ha lehet inkább hagyd a gyári kábeleket. Ha muszáj cserélned a kábeleket vagy gyári, vagy MSD, mert a képen nem MSD van. a gyertyák is ha jól emlékszem 6os ngk-k amik megint csak nem sokat érnek.  Inkább külön vedd meg a trafót fedéllel, meg a rotort. Gyertyát meg vegyél NGK Bkr8e11-est 1300ft/db vagy Bkr8eix-et, ez iridiumos de egy darab annyi mint a normálból 4 Big grin

üdv. 
Re: hori (17562)
reply history 2011.01.19. 11:50:27 (17458
User profile
13.05 @ 186
Re: Sefig60 (17454)
reply history 2010.12.21. 17:11:57 (17436
User profile
13.05 @ 186
Egyszer nem kapott senki semmit mert sperrt vettem magamnak Big grin Mi balhé volt belõle....hiába mondtam majd kipróbálhatják õk is Cool  
Re: radics1 (17435)
reply history 2010.12.21. 16:30:55 (17434
User profile
13.05 @ 186
Én is üzemanyagban és alkatrészben mérek mindent Tongue stick out  
Re: radics1 (17433)
reply history 2010.12.21. 16:22:03 (17432
User profile
13.05 @ 186
Fõleg a dieselesek. 3 tdi fej fog érkezni az itteni szakihoz túrásra Smile Ez is nagy szó mert eddig csak a gétébéhuszonkettõ meg a nagyadagoló volt a menõ....rájöttek hogy nem csak abból áll egy jó motor? Smile  
Re: balu (17430)
reply history 2010.12.21. 16:03:01 (17428
User profile
13.05 @ 186
Elajándékozgatod a csiga árát Big grin  
Re: radics1 (17427)
reply history 2010.12.21. 13:58:24 (17425
User profile
13.05 @ 186
Te alakítasz valamit a gépen? 
Re: radics1 (17424)
reply history 2010.12.21. 13:48:20 (17423
User profile
13.05 @ 186
Titokban folynak a fejlesztések tuti! Big grin Meglepit akarnak....  
Re: radics1 (17422)
reply history 2010.12.04. 20:19:36 (17398
User profile
13.05 @ 186
Mennyi szokott lenni általában a beszívott levegõ hõmérsékletetek? 
Re: Master3v (17396)
reply history 2010.11.13. 20:43:06 (17329
User profile
13.05 @ 186
Volt aki az r888 ellenfeleként említette. Ha közel olyan szintû megéri az árát.
Ha 1x megint mész Paksra sikíts...meglesném a gépet Smile  
Re: GMalma (17328)
reply history 2010.11.13. 16:11:50 (17327
User profile
13.05 @ 186
Jól látom, hogy már az advan neova ad08 van fent? Mi a véleményed róla? Smile  
Re: GMalma (17326)
reply history 2010.11.09. 19:06:28 (17289
User profile
13.05 @ 186
Valamelyik nap, mikor írtad , hogy karbi spec ember kell, elküldtem az elérhetõségét a ragoattila(kukacos A betû)gmail(pont)com -ra. Nem kaptad meg? Confused  
Re: GodRat (17288)
reply 2010.11.09. 10:42:41 (17287
User profile
13.05 @ 186
Igen, rá gondoltam. Wink  
reply history 2010.11.08. 20:34:55 (17281
User profile
13.05 @ 186
Hát, ezt így én nem tudom megmondani neked. Az biztos, hogy szokott ide írni egy srác, sárga crx-el. Ha jól emlékszem 14közepe körül fut ami nem egy rossz idõ. Nem tudom mi lett módosítva a motorján, milyen gumival megy....stb. Ha olvassa akkor talán reagál rá valamit. Smile  
Re: dani1121 (17279)
reply history 2010.11.08. 19:52:03 (17278
User profile
13.05 @ 186
Különbözik. Nem kombinálható.  
Re: dani1121 (17277)
reply history 2010.11.08. 18:42:47 (17276
User profile
13.05 @ 186
Képem sajna nincs róla. Õ úgy készíti ahogy te szeretnéd. Ha úgy szeretnéd, hogy gyári rugóval lehessen összekombinálni olyanra csinálja. Úgy marja ki a tányérokat. Odamentem elmondtam mi az elképzelésem, milyen rugóval rakom össze és úgy készítette el. Nem akartam ilyen verseny rugókat, mert a mostani Civic már utcai. Inkább vettem egy komfortosabb "gagyi" Koni-t mint pl. Tein-t 3-4x-es áron ami inkább csak pályán használható. Smile  
Re: GMalma (17275)
reply 2010.11.08. 18:20:31 (17274
User profile
13.05 @ 186
Azért nem olyan rossz az a karbi....egyik ismerõsömnek 1.5 150LE a skodája (nem drag-ra van). Azért nem elhanyagolható idõket tettek le az asztalra a drag-ra készült skodák sem. Az anyagiakkal kapcsolatosan nem vagyok mostanság képben, hogy mi pénz a karbi...de így vakon is meg merem kockáztatni, hogy olcsóbb mint egy ITB és hozzá ecu. Hozzáteszem ez csak az én véleményem. Wink  
reply history 2010.11.08. 18:15:04 (17273
User profile
13.05 @ 186
De, nekem együtt van a rugó a gátlóval mind2 tengelyen. Smile  
Re: GMalma (17271)
reply history 2010.11.08. 16:45:35 (17270
User profile
13.05 @ 186
Nekem 120 volt a 4db magasságban es keménységre is állítható egy csöves gázos. Én nem vittem gyári gátlót mindent õ csinált. Ezt követõen koni rugoval raktam össze igy még aránylag használható. :-)
 
Re: GMalma (17268)
reply history 2010.11.07. 16:52:44 (17259
User profile
13.05 @ 186
Nekem a jelenlegi Civic alá õ csinált állítható magasságú és keménységût. Igen, Bilstein alapú, egycsöves gázos. Eddig semmi gondom nincs vele, igaz még csak 1évesek. Smile  
Re: GMalma (17258)
reply history 2010.11.07. 10:57:28 (17256
User profile
13.05 @ 186
Az Big grin  
Re: tRebroN (17254)
reply history 2010.11.06. 18:06:33 (17252
User profile
13.05 @ 186
Katona Gábor is csinál Dömsödön. Smile  
Re: tRebroN (17246)
reply history 2010.10.14. 17:34:41 (17111
User profile
13.05 @ 186
Ha a vtec szelep tömítése ereszt oda lehet érdemesebb lenne NSX-et venni, azzal általában eláll. A dugót külön nem tudom hogy kapni-e, lehet jobban jársz ha visszarakod a régit, amivel nem eresztett, vagy adjál neki kis loctite-ot Smile  
Re: hori (17110)
reply history 2010.07.12. 16:13:09 (16418
User profile
13.05 @ 186
Ha csak közel olyan jó mint az r888 már megéri Smile  
Re: GMalma (16417)
reply history 2010.07.12. 15:58:33 (16416
User profile
13.05 @ 186
Kis beszámolót majd ha már felkerültek Smile  
Re: GMalma (16414)
reply history 2010.07.09. 23:09:13 (16413
User profile
13.05 @ 186
jah, én hülye hogy miért nem vontam ki belõle Big grin
tisztán egyáltalán nem volt itt, de Dunaföldváron eaz Agip kúton úgy néz ki van már.
Eddig urban legend volt Big grin Big grin  
Re: hobizoli (16411)
reply history 2010.07.09. 23:02:06 (16410
User profile
13.05 @ 186
tiszta e85-el már van tapasztalat, csak keveréssel nincs.
mind1 majd a tengelyekkel együtt lesz E85 Smile
köszi! 
Re: radics1 (16409)
reply history 2010.07.09. 22:16:11 (16408
User profile
13.05 @ 186
a lambda ki lett kapcsolva. nem kell.
akkor a lényeg hogy semmilyen arányban nem keverhetõ az e85 a benzinnel megfelelõ progi nélkül.
Akkor majd a következõ progizásnál tiszta E85-re meg lesz írva Smile  
Re: radics1 (16407)
reply history 2010.07.09. 21:36:27 (16406
User profile
13.05 @ 186
de nemáááá Big grin a hétvégén lett módosítva a progi Smile
Most lett berakva az írható ECU, mert eddig a gyárival mentem, de kapott pár dolgot az autó és muszáj volt már bele az írható, mert szerintem ezek az átalakítások miatt már nem tudott akkorát korrigálni mint amekkorát kellett volna. Most tudtam meg hogy van felénk is e85 eldugva egy csöppnyi kúton Smile
 
Re: radics1 (16405)
reply 2010.07.09. 18:15:21 (16404
User profile
13.05 @ 186
E85-ben jártasaktól kérdeném, hogy kb. milyen arányban érdemes tankolni benzint + e85-t? szonda off-on van, de enyhén dúsra van írva.
 
reply 2010.05.16. 15:42:36 (15937
User profile
13.05 @ 186
õõõõõ.....nem tud valaki Fejér megyében kuplungost? újra kellene szinterezni a tárcsámat. esetleg köszörülni a szerkezetet és a lendkereket.....
Lehetséges ez a környéken, vagy csak Pest? 
reply 2010.05.11. 18:11:06 (15904
User profile
13.05 @ 186
Én se hallottam a ford dieselekrõl sok jót.
A vw tényleg nem rossz, több ismerõsömnek is van, de tényleg ha valami baj van velük a sarki fûszeresnél is van hozzá cucc Big grin és kombinálni is lehet....
a toyota az toyota...japán, szar nem lehet Big grin Big grin
Fél évet voltam anno gyakorlaton fiat szervízben, hát az 1.3 multJ-kkel azon kívül hogy 2db autóban 10,000 alatt full tropa lett a motor nem volt gond. Általában összeszerelési gondok, meg hát a jó öreg elektronika Smile
...a lényeg hogy az elõzõ tulajok hogy bántak vele. Eleve egy turbós diesel nagyobb odafigyelést igényel....szerintem. 
reply history 2010.05.10. 19:36:20 (15884
User profile
13.05 @ 186
Szívó hondánál is volt már olyan eset hogy a hiper szuper szívócsonkból tört le egy darabka és okozott hasonlót. Ilyenkor para van letörik e megint, vagy van e még benne. Azon kívül hogy patikára takarítja az ember mást nagyon nem tud tenni. még reménykedni.....esetleg. Smile  
Re: LacUS (15883)
reply history 2010.05.10. 14:24:29 (15881
User profile
13.05 @ 186
Így a lapátokat elnézve elméletileg kintrõl vagy a turbó és a szûrõ közti szakaszról érkezett és apránként belapátolhatta. A szûrõ és a turbo közt mi van? azt átnézted, nem e onnan esett le valami kis kiálló darabka?
A képek alapján még elég tûrhetõ a sérülés. a hengerek nem sérültek?

egyéb:
Én egy hete láttam durvát egy ducato-nál, kb egy 50ft nagyságú és kb 3mm vastag fém darabka került be a hengerfejbe, de a szelepszárnál megakadt és koptatta a szelepet és magát is egy darabig, aztán megakasztotta és jött a baj Big grin    
Re: Bkori (15880)
reply history 2010.05.09. 15:44:15 (15871
User profile
13.05 @ 186
Te csak méricskélsz, vagy esetleg tárcsákat is csinálsz? Smile  
Re: szabyk RST (15870)
reply 2010.05.07. 16:21:21 (15860
User profile
13.05 @ 186
Nincs valakinek 2.5" < 3" 45fokos szilikon csöve? ha nincs akkor hol lehet kapni itthon? Smile  
reply history 2010.04.05. 14:55:35 (15742
User profile
13.05 @ 186
www.porfesto.hu náluk Smile ... csak többe lenne a leves mint a hús....ha ismét oda vinném Sad  
Re: bodoba (15741)
reply history 2010.03.31. 19:43:38 (15702
User profile
13.05 @ 186
Attól függ mire gondolsz. én anno porfestõkkel csináltattam. nagyon korrekt volt és hibátlan minõség. 2 év alatt egy karc vagy sérülés sem lett rajta, nagyon strapabíró. ha jól emlékszem 16.000 volt a 4db felni kívül belül fényes feketére. Elég sok szín van. Szelepfedelem pl. narancs sárgára lett. Most is szeretném megcsináltatni, de elég messze van Pest nekem hogy felvigyem aztán 3nap múlva érte. Fejér megyében szeretnék találni ilyet, ha valaki tud síkítson Big grin  
Re: GMalma (15701)
reply history 2010.03.25. 22:23:00 (15653
User profile
13.05 @ 186
Nekem is ugyan ez volt a jelenség anno. rajt után ha sokáig tiltattam az istenért nem tudtam 2-esbe rakni de 1-2 másodperc után már lehetett. 
Re: pista200sx (15652)

Total 190 entries
Previous  1  2  3  4  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!