timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 606 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2011.02.01. 20:32:54 (17530
User profile
14.25 @ 173
Az kétszer megvolt 30 rugó/csere. Egy vadi új szettnek,meg lendkeréknek mi baja lehet?! na mindegy,kaptam még egy tippet,azt megnézzük,aztán kitalálom Smile  
Re: szabyk RST (17529)
reply history 2011.02.01. 19:40:14 (17528
User profile
14.25 @ 173
Nem. Arra gondoltam írok ide a forumba,mert azért van,hátha kapok vmi használható ötletet,tippet,esetleg találkozott vki ilyennel..stb. Ennyi 
Re: szabyk RST (17527)
reply 2011.02.01. 18:56:09 (17526
User profile
14.25 @ 173
A poénok jók,csak ez nekem 4 kilómba van eddig és még mindig nem jó Angry  
reply history 2011.02.01. 16:42:24 (17524
User profile
14.25 @ 173
Ezért írtam,mert nem kerek.. 
Re: szabyk RST (17523)
reply history 2011.02.01. 14:42:39 (17522
User profile
14.25 @ 173
Nem a hanggal van a baj,hanem hogy szörnyen dadog és nem tapad meg azonnal.. 
Re: szabyk RST (17521)
reply history 2011.02.01. 13:08:31 (17518
User profile
14.25 @ 173
És? mi a tipp,mi lehet a bûnös? 
Re: szabyk RST (17517)
reply history 2011.02.01. 12:58:40 (17516
User profile
14.25 @ 173
Hogy amikor egyesbe és hátramenetbe van és engedem fel a kuplungot,akkor elkezd dadogni és iszonyat hangokat hallat,váltásoknál meg nyekken egyet,,
 
Re: radics1 (17514)
reply history 2011.02.01. 12:55:58 (17515
User profile
14.25 @ 173
Ami benne volt az egy SPEC gyártmányú amcsi,mai meg most került bele tegnap,az meg egy gyári Viggen (sachs) szerkezet és egy 6ágú carbon nyomólap,ha minden igaz az is amcsi 
Re: szabyk RST (17513)
reply 2011.01.31. 21:37:26 (17512
User profile
14.25 @ 173
Hogy a f.szomba van az,hogy a vadi új kuplungszett és lendkerék,ugyan úgy szaraxik,mint a csak 7.000km-et futott kuplungszett és régi lendkerék. Pont azért rendeltem egy új lendkereket a tartalék kuplung szetthez,hogy ezt kivegyem és felköszörültessem,erre tessék,ugyan az a jelenség,kis különbséggel.
Mi a tökömért nem lehet egy vadi új cuccot egyenesre megcsinálni?? Most ½kicsit¨ ki vagyok akadva! Ha nem kopik össze..akkor   jujj 
reply history 2011.01.19. 14:31:37 (17464
User profile
14.25 @ 173
Köszi a tippet! Ez nagyon jó,mert itt van ahol én lakom Smile  
Re: Robi-ka (17462)
reply history 2011.01.19. 12:50:17 (17461
User profile
14.25 @ 173
Én is olyanra gondoltam.Ma megyünk felmérni a terepet.. 
Re: Robi-ka (17459)
reply history 2011.01.19. 08:44:24 (17455
User profile
14.25 @ 173
Milyen csõre gondoltál becsövezéshez? 
Re: Robi-ka (17453)
reply history 2011.01.18. 23:05:21 (17452
User profile
14.25 @ 173
Én is nemsokára coolert építek be és itt nézelõdtem csövek után..
http://www.fulltuning.hu/index.php?action=index&flag=46&parent=3
http://www.hdeu.hu/legszuro.html

de találsz még jó pár helyen ilyeneket..

Üdv 
Re: Sefig60 (17451)
reply 2010.12.21. 19:07:34 (17439
User profile
14.25 @ 173
Sziasztok! 1,5 hete cseréltem új kuplungot (nyomólap,tárcsa),de azóta nagyon csúnya hangokat hallat minden váltásnál,fõleg hidegen,de a legjobban egyesben és rückverzben csinálja  és akkor nagyon darabosan indul az autó. Ha már váltottam,akkor nincs vele gond és a nyomatékot is átviszi.
Lehet attól,hogy az elõzõ kuplungnál fel volt szabályozva a lendkerék is,de most nem volt rá idõm Sad Esetleg  emiatt van ez a dolog,hogy nem fekszik fel a lendkerékre rendesen,mert nem lett felszabályozva? 
reply history 2010.12.02. 23:02:02 (17383
User profile
14.25 @ 173
Olyan 160km/h körül 5.ben 760-800fok körül van. Ha túrom neki nagyon azért felmegy 900fölé simán. Utóbbi idõben nem nagyon figyeltem..érdekes lenni egy teszt alatt megfigyelni,de biztos elég magas lenne,valahol 1000fok közelében..Alapjáraton 350-400fok körül,de ez is függ attól,mennyire van bemelegedve a rendszer. 100km/h körül ilyen 600-650fok.De megnézem neked konkrétabban,ha érdekel. Meg az sem mindegy ugye,hogy kint milyen idõ van. 
Re: radics1 (17381)
reply history 2010.12.02. 22:04:22 (17380
User profile
14.25 @ 173
Látom már megint nekem kell segíteni Wink Nálam a turbó után volt egy ideig,de többen mondták (köztük a svéd is) rakjam elé sürgõsen,mert ott kell mérni! Kb 100-150fok különbség van a kettõ között!
A Saabbal 1000fokig jó vagyok,de állítólag autó tipusonkét változó lehet. Van aki azt mondja,hogy 900C lehet a max..stb. (most utcai autókról beszélünk) Ahány autó,annyi érték. De valahol itt van az igazság. 
Re: radics1 (17369)
reply history 2010.11.13. 18:44:35 (17328
User profile
14.25 @ 173
Úgy komolyan nem tudtam tesztelni,de nagyon ott van szerintem (kanyarokban nagyon tapad!),igaz nekem ez az elsõ ilyen jellegû papucsom. Komfortra sem rossz, esõben még nem ment nagyon,de már látott vizet és semmi gond nem volt vele. Eddig nagyon jó Smile  
Re: sh adam (17327)
reply 2010.11.12. 21:44:41 (17326
User profile
14.25 @ 173
Ezt szereztem amcsiból. Az új kipufvég és elsõ merevítõ:


 
reply 2010.11.08. 18:30:40 (17275
User profile
14.25 @ 173
De azt mondtad,te raktad be utólag  a rugót és a gátlót külön csinálta?! Amire én gondolok az olyan,mint a KW,Tein vagy H&R,de azokban sokkal kisebb a rugó,mint egy ilyen sport rugóval. Ezért nem értem..
Van képed róla?
 
reply history 2010.11.08. 17:14:29 (17271
User profile
14.25 @ 173
Na várjunk csak! Nem egyben van a rugó,meg a lengéscsillapító és úgy állítható? Tehát lényegébe állítható futómû (coilover)..
Nekem most állítható keménységû Koni csillapítóm van,meg külön sportrugó.
Akkor most hogy van ez? 
Re: sh adam (17270)
reply history 2010.11.08. 16:32:49 (17268
User profile
14.25 @ 173
Ez nagyon durva! Ott a helyem Smile  
Re: Master3v (17267)
reply 2010.11.08. 15:40:44 (17266
User profile
14.25 @ 173
Adam,Master! Még várom a válaszokat az árra vonatkozóan... 
reply history 2010.11.07. 18:16:11 (17260
User profile
14.25 @ 173
Ár? Csak mert vagy 1,5éve voltam a Kárászynál és kíváncsi vagyok,hogy ahhoz képest milyen..Meg egyébként is Smile Köszi!

Master a tiéd is érdekel! Smile  
Re: sh adam (17259)
reply history 2010.11.07. 15:25:37 (17258
User profile
14.25 @ 173
Én már nagyon régen készülök hozzá,de valahogy eddig még nem sikerült eljutni.
Mennyiért csinálta? Bilstein alapokon nyugszik? A hátsó is olyan vagy merevhidas a futómûved ott? Mindenki dícséri az embert.. 
Re: Master3v (17257)
reply history 2010.10.10. 22:05:49 (17075
User profile
14.25 @ 173
A 185lovas,de a 2,3is ugyanaz a blokk. A különbség a dugattyú,hajtókar és fõtengelyben van. 
Re: voszi (17073)
reply history 2010.10.09. 22:05:07 (17069
User profile
14.25 @ 173
A svéd szerint jó a gyári cucc Smile De végül is mindegy,mert úgy sem gyárt Saabhoz,senki semmit.. 
Re: ave (17068)
reply history 2010.10.08. 22:08:58 (17063
User profile
14.25 @ 173
Egy ½keveset½. Az övé az egyik Saab szervíz Smile Látott már pár száz ilyen motort.. 
Re: ave (17054)
reply history 2010.10.08. 14:49:25 (17049
User profile
14.25 @ 173
Nem,csak az ismerõs akar építeni egy 500lovas Saabot és nem bízik a gyári csapágyban.. 
Re: radics1 (17048)
reply history 2010.10.08. 12:50:50 (17047
User profile
14.25 @ 173
budapesti kéne Smile Autóhoz Smile  
Re: radics1 (17046)
reply 2010.10.08. 09:54:29 (17045
User profile
14.25 @ 173
Hello! Tud valaki helyet,ahol le tudnak gyártani egyedi fõtengely csapágyakat?? 
reply history 2010.09.30. 07:03:44 (17011
User profile
14.25 @ 173
Szia! Most látom hogy keresve vagyok.. Smile Felhívni most nem foglak,de itt van egy email cím: almaz@enternet.hu
Ide tudsz írni és mivel ma szabad vagyok,talán még válaszolok is Wink
4. után leszek. 
Re: --Atesz-- (17000)
reply 2010.09.18. 15:41:59 (16957
User profile
14.25 @ 173
Yuppi! Cool Még több üzemanyagot adott hozzá és meghozta végre a várva várt eredményt!
Most már 0,76os lambdám van 6.000 fordulat körül. Majd kezdhetünk belõle visszavenni Big grin
de az már egyszerûbb része lesz talán..
 
reply history 2010.09.16. 22:43:24 (16953
User profile
14.25 @ 173
Ez E85! 
Re: Sanyi00 (16948)
reply history 2010.09.16. 18:06:33 (16947
User profile
14.25 @ 173
Nem gyújtás,még több üzemanyagot adott hozzá..Viszont nem tetszik neki a 0,86 lambda és azt mondja sok ez így az injektoroknak és vissza akar  venni a lóerõkbõl és kevesebb E85öt hozzáadni.
mehet ki logolni Angry  
Re: radics1 (16945)
reply 2010.09.16. 14:56:08 (16944
User profile
14.25 @ 173
Nos,megvolt az AC pumpa,meg az injektor mérés.AZ AC gyönyörûen 4,7-4,8baron ment és állt,mint
a szög! Az injektorok pedig maximum 90%-on dolgoznak magas fordulaton..
Tegnap kaptam a svédtõl egy új szoftot a lambda dúsabb nem lett,de pokolian megy az autó.
Nem tudom mit csinált vele,de olyan,mint egy mérgezett egér! Tongue stick out  
reply history 2010.09.14. 13:23:30 (16942
User profile
14.25 @ 173
Már tervbe van véve Csütörtökre Smile injektorokkal együtt.. 
Re: radics1 (16940)
reply history 2010.09.14. 13:22:47 (16941
User profile
14.25 @ 173
Akkor a benzinpumpám az elég hozzá..Köszi a segítséget mindenkinek! 
Re: radics1 (16939)
reply history 2010.09.14. 13:17:28 (16938
User profile
14.25 @ 173
Köszi! Smile  
Re: radics1 (16937)
reply history 2010.09.14. 13:08:27 (16936
User profile
14.25 @ 173
Ja,bocs elnéztem Smile Ha jól emléxem ez a GSS342  
Re: radics1 (16932)
reply history 2010.09.14. 13:06:54 (16935
User profile
14.25 @ 173
Az befecsik száma? Passz.. A HP az mi akar lenni (lóerõ)? 
Re: radics1 (16932)
reply history 2010.09.14. 13:02:32 (16930
User profile
14.25 @ 173
Én értettem Smile  
Re: Ollah (16928)
reply history 2010.09.14. 13:02:17 (16929
User profile
14.25 @ 173
750 
Re: radics1 (16927)
reply history 2010.09.14. 12:58:04 (16926
User profile
14.25 @ 173
Walbro 255LH 
Re: radics1 (16925)
reply history 2010.09.14. 12:07:44 (16921
User profile
14.25 @ 173
Na meg programozná arra õ is,de valamiért nem akar dúsulni..Szóval lassan haladunk és lehet elakadunk majd..  
Re: Ollah (16919)
reply history 2010.09.14. 12:04:03 (16920
User profile
14.25 @ 173
A benzines oldalon 0.81es az AFR és hasonlót szeretnék E85el is,de hogy mennyire gáz ez az érték vagy sem,arra lennék kíváncsi.. 
Re: Ollah (16919)
reply history 2010.09.14. 11:24:03 (16918
User profile
14.25 @ 173
Olyan 1.5bar körül 
Re: radics1 (16917)
reply 2010.09.14. 10:37:35 (16916
User profile
14.25 @ 173
Szerintetek egy 0.83-0,85ös AFR 6.000 fordulaton az jó lambda érték E85el?
Elõkerült a Svéd és finomítgatjuk a dolgokat,de kíváncsi lennék a ti véleményetekre is Smile
Már egész jó a szekér úgy érzésre.. 
reply history 2010.09.04. 16:14:42 (16892
User profile
14.25 @ 173
A benzines oldala már egész jó ennek a biopower szoftnak! Most mértem egy 100-150et 3,59s lett a legjobb,de ennél még lehet jobb is,ha tényleg teljes kakaóval megy..
Kíváncsi vagyok mit megy E85-el,ha be lesz állítva,mert érezhetõen erõsebb azzal Smile  
Re: GMalma (16891)
reply history 2010.09.03. 21:03:22 (16891
User profile
14.25 @ 173
Ne aggódj,csak tájékoztatásnak nézem,de ha nincs tele az autó nehéz megállapítani a fogyasztást..
Nekem is ez a módszerem Smile ,de az utóbbi idõben mindig csak 20liter körül tankoltam bele E85öt. 
Re: Kutasi Richárd (16888)
reply history 2010.09.02. 20:41:01 (16884
User profile
14.25 @ 173
Most hogy normálisan közlekedem vele és nincs tesztüzemmód,így azért már barátibbak az értékek.
13,4írt ki az E85 fogyasztásból. Ez város,csak azt nem tudom,hogy kell-e ehhez még hozzáadni +2-3litert vagy sem?! de majd nemsokára kiderül 
Re: szabyk RST (16869)

Total 606 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!