timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 19174 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Next  

Quick find
reply history 2012.07.18. 07:14:02 (18988
User profile
10.97 @ 200
Arra eccer lehet szükség lesz. De most elsõsorban egy in-tank walbro kellene!

 
Re: Thomas73 (18987)
reply history 2012.07.17. 09:49:58 (18987
User profile
11.69 @ 205
Közel öccá! Itt mind annyi vagy ezer! Wink
Találtam itthon asszem k27 kompot,
hátfalat, kereket... minden ami hidegoldali. 
Re: radics1 (18986)
reply 2012.07.16. 21:13:23 (18986
User profile
10.97 @ 200
Hi,

Audi S2 k24-es turbó (nem tudom pontosan melyik méret,ha volt több is),kb mit tudhat légszállításban? 16VT-re lett applikálva,így kellene számolnom egy elméleti max teljesítményt.

 
reply 2012.07.15. 11:12:26 (18985
Sziasztok
4 db ,875z /1000 cc/4bar/ siemens injektort keresek,ha van eladó és korrekt áron, azonnal vinném.
Üdv Big grin
reply history 2012.07.13. 15:07:27 (18984
User profile
15.58 @ 140
Szívó és kipufogó oldali módosítások. 
Re: scitec86 (18983)
reply history 2012.07.13. 14:56:37 (18983
User profile
14.68 @ 157
Mi hozta azt a plusz 5 lovat? Smile  
Re: Lizard21 (18982)
reply history 2012.07.13. 09:27:17 (18982
User profile
15.58 @ 140
Ki volt pakolva ~ 110 ló volt. Wink  
Re: scitec86 (18981)
reply history 2012.07.12. 20:09:17 (18981
User profile
14.68 @ 157
A tiéd hány lovas?
Vagy teljesen kipakoltad a 15.58-as idõ eléréséhez?? Smile  
Re: Lizard21 (18980)
reply history 2012.07.11. 11:50:27 (18980
User profile
15.58 @ 140
A TSport 105 Le papíron 
Re: scitec86 (18976)
reply history 2012.07.11. 11:42:24 (18979
User profile
13.40 @ 166
kerámia gyapot kéne nekem, kétlem hogy õk olyat használtak. de egy próbát megér. Tomaszka számát nem tudod? 
Re: scitec86 (18978)
reply history 2012.07.10. 18:06:40 (18978
User profile
14.68 @ 157
Még régebben a Németh Zoliék meg Tomaszka,szoktak csinálni sportdobokat a Trogesba.
Õket kérdezd meg lehet,hogy még foglalkoznak ilyenekkel. 
Re: hori (18977)
reply 2012.07.06. 19:46:37 (18977
User profile
13.40 @ 166
érdeklõdnék hogy milyen anyag való a hátsódobomba hangcsillapítás gyanánt, mert az enyémbõl kiégett minden és hol lehet beszerezni.
Ha valaki Sopron környéki és itt tudja hol lehet az még jobb. elõre is köszönöm!!! 
reply history 2012.07.05. 14:42:15 (18976
User profile
14.68 @ 157
Gyárilag hány ló a Yaris? 
Re: Lizard21 (18974)
reply 2012.07.05. 13:31:33 (18975
User profile
10.97 @ 200
Nincs valakinek egy garnitúra (4db) eladó 630-as dekája? 
reply history 2012.07.02. 11:32:17 (18974
User profile
15.58 @ 140
Kalászon 8 lóval erõsebb volt... 
Re: FM2000 (18973)
reply history 2012.07.02. 00:01:47 (18973
User profile
12.87 @ 164
mennyi volt a differencia Bkalász és e között?
 
Re: Lizard21 (18965)
reply history 2012.07.01. 19:04:40 (18972
User profile
9.78 @ 238
erre 900at mondtak,de létezik belõle bõven 1000+-os is......1500 asszem 
Re: ave (18971)
 ave
reply history 2012.07.01. 16:19:47 (18971
User profile
12.88 @ 175
Nem konkretan erre, de max. 600 loerore emlekszem egy hasonlo tipusnal. 
Re: szabyk RST (18966)
reply history 2012.07.01. 16:05:58 (18970
User profile
15.58 @ 140
402 méteren! Wink
Mi volt a gond, miért nem tudta megmérni? 
Re: szabyk RST (18969)
reply history 2012.07.01. 14:06:38 (18969
User profile
9.78 @ 238
lófaszt...hol rakéta? 
Re: Lizard21 (18967)
reply history 2012.07.01. 12:26:56 (18968
User profile
11.64 @ 221
Ha sikerül valami jó helyet találnod, akkor szólj légyszi! Én is keresgélek. Smile  
Re: szabyk RST (18966)
reply history 2012.07.01. 10:41:35 (18967
User profile
15.58 @ 140
Biztos azért, mert nem rakéták mérésére tervezték Roll eyes  
Re: szabyk RST (18966)
reply history 2012.06.29. 18:13:07 (18966
User profile
9.78 @ 238
ha ez a debreceni figura akkor az enyimet nem sikerult megmernie...... 
Re: Lizard21 (18965)
reply 2012.06.29. 16:24:39 (18965
User profile
15.58 @ 140

Én is erre voksoltam, pedig az enyém nem egy erõgép. Budakalászhoz képest jelentõs difi volt.
Wink  
reply history 2012.06.29. 10:00:27 (18964
User profile
9.78 @ 238
hát nem tudom..én szkeptikus vagyok......de mind1  
Re: GMalma (18962)
reply history 2012.06.29. 10:00:21 (18963
User profile
10.72 @ 207
Etanolról és 4 hengerrõl volt szó, meg gondolom 0,8 körüli lambdánál.
Nálam is közel 90%-on mennek az injektorok, tehát Szabyknak akár még közelítõleg igaza is lehet Big grin  
Re: GMalma (18962)
reply 2012.06.29. 09:00:15 (18962
User profile
14.25 @ 173
nem akarok beleszólni,de a svédeknél tucatjával mérnek 400ló felett 750 injektorral..és õk ezzel mérnek:  
reply history 2012.06.28. 14:59:37 (18961
User profile
9.78 @ 238
és még a dynora is azt mondják nem pontos Big grin Big grin Big grin Big grin  
Re: Crybaby (18960)
reply history 2012.06.28. 13:13:49 (18960
User profile
10.72 @ 207
342,2 vs 287,3  
Re: ave (18958)
reply history 2012.06.28. 12:38:33 (18959
User profile
9.78 @ 238
kiváncsi lennék az én szarom akkor mennyi Le szerintetek????
én tudom(sejtem),de kivi vagyok,ha 525lóval 1 mp-el lassabb...   Smile  
Re: Demó (18955)
 ave
reply history 2012.06.28. 12:21:49 (18958
User profile
12.88 @ 175
A WHP-kat is tudod? 
Re: Crybaby (18956)
reply history 2012.06.28. 12:09:10 (18957
User profile
12.06 @ 188
Az zsír, akkor ha esetleg újra talpra lesz állítva ezzel a kombóval, akkor leméretem máshol is Big grin  
Re: Crybaby (18956)
reply history 2012.06.28. 11:12:24 (18956
User profile
10.72 @ 207
Csepelen nekem is 408LE-t mértek, aztán pár napra rá Dynoprojectnél pedig 340-et,ugyanazzal a konfiggal, 2010-ben.
 
Re: Demó (18955)
reply history 2012.06.28. 10:25:59 (18955
User profile
12.06 @ 188
Nem tudom, elvileg az Én Corsám se lehetne 300LE azzal a konfiggal, amivel megyek, mégis 307LE-t nyomott Csepelen (nem tudom mennyire pontos az a pad) és 12,06-ot mentem 188-al úgy, hogy velem együtt 980kg volt a kocsi. Big grin

Az is 2000 16V, 1,1 bar nyomás, gyári K16, 630ccm spricnik, 2,5 barra visszavéve, így jó az AFR-em teligázon. 3 baron nagyon dús volt. 
Re: szabyk RST (18954)
reply history 2012.06.28. 09:32:53 (18954
User profile
9.78 @ 238
akkor valaki hazudik..... Smile
1000es injektor kiakad 400lónál,de mind1  
Re: Demó (18953)
reply history 2012.06.28. 09:22:52 (18953
User profile
12.06 @ 188
Nem tudom, hogy valóban 525LE-s, vagy sem, egy A Corsáról van szó, 2000 16V, GT3582R-el, Motronic 2.8-al, most ment egy 10,3-at 220-al, de be akar menni vele 10 alá. Smile

60ft : 1,614
1/8 : 6,787s
1/4 : 10,321s
100 - 200Km/h: 4,94s

Lehet nincs 400LE sem, de akkor ahhoz képest nagyon jól megy. Smile  
Re: szabyk RST (18952)
reply history 2012.06.28. 09:09:37 (18952
User profile
9.78 @ 238
az 1680as bosch az alacsony impedanciás...
875ös injektorral sose lehet 525le E85el (4henger) az 1000es is éppen jó 400le-re...... 
Re: Demó (18951)
reply 2012.06.28. 08:57:50 (18951
User profile
12.06 @ 188
Egyik ismerõsömnek magas ellenállású, 1000ccm feletti injektorokra lenne szüksége.
Milyen lehetõségek léteznek? Valaki 1680ccm-es Bosch injektorokat ajánlott neki, de azok még 2,5 baros szabályzóval is valószínûleg nagyok lennének. Olyan 1300 körülre kellene valószínûleg belõni.
Jelenleg 875-ös injektorokat használ, 4,4 baros üzemanyagnyomással, E85-el, így 525LE-s a motorja, 2 baron, de tovább akarja növelni a nyomást.
Hogy miért nem akar Standalone ECU-t, azt nem tudom. Smile  
reply history 2012.06.22. 19:31:52 (18950
User profile
14.68 @ 157
Köszi!Megnéztem,de nem találtam ilyen adatot:-) 
Re: Kutasi Richárd (18949)
reply history 2012.06.22. 09:52:41 (18949
User profile
12.73 @ 178
http://www.carfolio.com/search/results/?terms=leon&x=0&y=0

Itt általában megtalálhatóak ezek az adatok.
De nem minden adat pontos! 
Re: scitec86 (18948)
reply 2012.06.21. 13:28:29 (18948
User profile
14.68 @ 157
Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki,hogy hol lehet megnézni a gyári 1/4 mérföldes gyorsulási idõmet? 
reply history 2012.06.18. 17:38:16 (18947
User profile
11.80 @ 189
Minden téren jobb az S4, mint a vr6 syncro. Szerintem felejtõs a gófri. 
Re: GodRat (18946)
reply history 2012.06.18. 14:28:53 (18946
User profile
18.45 @ 115

Szia, konkrétan egy 2.9 VR6 Syncro Golf III lenne szó, 95-ös. Ez még réginek számít? Felejtõs? Mert nálam igen sokrétû lenne a feladata, a munkába járás, tréler húzáson át a pályanapokon(+FRT, Drag) keresztül a téli csapatásokig minden, mint anno az S4-emel.
 
Re: micar (18945)
reply history 2012.06.17. 22:17:40 (18945
Nem engem kérdeztél, de annyit jeleznék, hogy ha a régi syncro hajtásra gondolsz, akkor az leginkább arra lett kitalálva hogy kimásszon a kocsi a hó vagy egyéb fogságából. Komoly igénybevételt, pláne sportos terhelést nem nagyon szereti. Alapvetõen nem is tud adni hátra sok nyomatékot. 
Re: GodRat (18944)
reply 2012.06.17. 13:39:33 (18944
User profile
18.45 @ 115

PDGabi! Syncro hajtás miatt zaklatnálak telefonon, olyan badarságok miatt hogy hogy bírja az igénybevételt, milyen drága szervizelni és mennyire van horror árban 4motion-re váltani ha véletlen az örök vadászmezõkre távozna a Syncro.
Attila
 
reply history 2012.06.14. 20:12:21 (18943
User profile
14.68 @ 157
Nekem a Turbóm is meghalt tõle Bawling  
Re: scitec86 (18942)
reply history 2012.06.14. 20:11:21 (18942
User profile
14.68 @ 157
Nekem állítólag leragadt valami szelep az olajpumpába ami miatt nem volt kellõ nyomás. 
Re: rambustibi (18941)
reply history 2012.06.14. 20:07:40 (18941
User profile
11.80 @ 189
Az olajpumpát is velük újjítattam fel. Az olajpumpa, ha rossz, akkor az sajnos Bawling vihet magával még pár dolgot... 
Re: scitec86 (18938)
reply history 2012.06.14. 20:05:22 (18940
User profile
14.68 @ 157
Köszi :-) 
Re: rambustibi (18939)
reply history 2012.06.14. 20:04:01 (18939
User profile
11.80 @ 189
Ennyire nem vagyok mûszaki zseni, azt tudom javasolni amit nekem is ajánlottak, és persze jogosan, és nem is bántam meg. Wink  
Re: scitec86 (18937)

Total 19174 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!