timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 230 entries
Previous  1  2  3  4  5  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2010.10.08. 23:24:06 (17065
User profile
14.77 @ 157
Re: GMalma (17063)
reply history 2010.09.02. 15:39:32 (16878
User profile
14.77 @ 157
Igyekszem életben tartani az oldalt... Big grin ha már versenyre idén még nem mentem...:S 
Re: pnanassy (16875)
reply history 2010.09.02. 15:39:03 (16877
User profile
14.77 @ 157
Ennyi, sztem a svédet mindenképpen ki kellene hagyni a mókából, nem mert nem jó az ember, hanem mert sosem lesz jó a kocsid.!! 
Re: Ollah (16876)
reply history 2010.09.01. 15:40:38 (16863
User profile
14.77 @ 157
Figy tényleg nem kötekedek meg semmi, tisztelem a sok munkát és kitartást, mivel nekem is van benne tapasztalatom, de embert nem láttam még annyit szopni kb kocsival (ami, és most ne haragudj meg, nem is megy igazán), mint Téged...engem ez már arra engedne következtetni,h hagyom...vagy vissza gyárira,elad és egy olyan projekt amiben nincsen ennyi buktató...vagy nem elad, csak meghagy 7köznapra és akkor versenyre meg vmi amihez itthon is értenek, és mivel ennyi és egyre több kemény autó van az országban és úgy gondolom,h van olyan amihez itt nagyon értenek...

Vagy? 
Re: GMalma (16862)
reply history 2010.09.01. 12:10:29 (16860
User profile
14.77 @ 157
Értem én, de értheted, h miért sütjük el ennyiszer, gondolom...?

Ez a Gyurcsók féle távgyógyítás látod nem nagyon hoz eredményt...

A helyedben már rég rá akasztottam volna egy Vems-et v vmit... 
Re: GMalma (16859)
reply history 2010.09.01. 11:54:41 (16858
User profile
14.77 @ 157
Sztem Neked érdemes lenne kint töltened egy pár hete és minden megoldódna...nem jutott még eszedbe? Smile  
Re: GMalma (16857)
reply history 2010.08.30. 19:16:36 (16854
User profile
14.77 @ 157
tudom,de nem kipuffos,ez egy egyedi este volt... 
Re: Norbitron (16851)
reply history 2010.08.30. 19:15:59 (16853
User profile
14.77 @ 157
igen volt diesel K24 is,az 1.6 td-n,ez benzines teljesen,csak Audi komponensekbol osszerakott..
Benzinesre valo ige,de en ugye dieselen hasznalta..

Nekem a max kovat 3400tol vegig 4000ig adta le,ott vegig 250 felett volt, a  yomas a vegere sem csokkent,csak a szuk tobbi keresztmetszet miatt esik a teljesitmeny 
Re: Bruni (16852)
reply history 2010.08.30. 17:44:02 (16850
User profile
14.77 @ 157
egy elkeszultet rakok fel ami mar muzsikal egy auton,de arat meg nem tudok mondani..
Igen most 10vt van fent kibovitett belsovel,de a meresi diagrammon is latszott,h magas fordulaton nagyon megfolytja a motort... 
Re: Norbitron (16849)
reply history 2010.08.30. 16:01:30 (16848
User profile
14.77 @ 157
Így van...azért kell könnyítenem,h a 12336273834 db lapos elem súlyát kompenzáljam... Big grin  
Re: Kutasi Richárd (16847)
reply history 2010.08.30. 15:36:35 (16846
User profile
14.77 @ 157
Hát nem tudom a benzines milyen, de nekem a dieselen nem esett le a nyomás, tartotta végig, mint a cövek és 2200tõl ment és 3000tõl akkorát szót ami kifért a csövön.... 
Re: Norbitron (16844)
reply history 2010.08.30. 15:35:42 (16845
User profile
14.77 @ 157
Elvileg Józsi féle 26/27 csõleömlõvel..meg még pár apróság.... 
Re: Kutasi Richárd (16840)
reply history 2010.08.30. 11:14:29 (16839
User profile
14.77 @ 157
Hello!

Tedd rá az én 24/26 hibrid csigámat, eladó nagyon megkímélt nagyon frankó csiga, pont jó lenne Neked ahogy olvasom... 
Re: Norbitron (16803)
reply history 2010.08.18. 23:09:42 (16777
User profile
14.77 @ 157
tudok,ha kell,nekem is adapterrel van fent a Porsche.. 
Re: voszi (16768)
reply history 2010.07.30. 15:38:40 (16596
User profile
14.77 @ 157
hát nézd meg a komoly autókat, van amelyik 1 msp-vel jobban megy Lacházán, persze a ragacs sokat számít, slickel kell ott menni.... 
Re: hori (16592)
reply history 2010.07.30. 13:19:57 (16587
User profile
14.77 @ 157
Sztem úgy éred el a legjobb eredményt, ha elhagyod végre a fertõi pályát, és eljössz Lacházára... Smile kapsz pár tizedet ajándékba.. 
Re: hori (16583)
reply history 2010.07.28. 16:19:55 (16489
User profile
14.77 @ 157
neki 5 tizedet hoz 400 méteren...15.1 vs 14.6!!!!!!!!!!!!!!! 
Re: GodRat (16486)
reply history 2010.07.14. 16:25:47 (16446
User profile
14.77 @ 157
Nem lehetne írható computert rakni rá kábelköteggel mindennel?már annyit szenvedsz ezzel...távgyógyításban meg csak a Gyurcsók a fasza, más nem hiszem, h értelmeset tudna alkotni.... 
Re: GMalma (16439)
reply history 2010.07.14. 16:23:15 (16445
User profile
14.77 @ 157
nem szar, dehogy, csak én akkor vennék olyat ha rendesen havonta hetente kergetném a gépet vmi pályán...
kicsi az euroring még én sem mentem az én kocsimmal jobba nagyobb pályán, csak az aszfaltot szeretem én is, a nem aszfaltot meghagyom a Discoverynek.... Big grin

Próba, akkor hajrá 
Re: GMalma (16434)
reply history 2010.07.13. 11:29:12 (16422
User profile
14.77 @ 157
Tudom EMBER! Smile ismerem....
És mennyit "pályázol"?mi az idõd mondjuk euroringen? 
Re: GMalma (16417)
reply history 2010.07.13. 11:28:04 (16421
User profile
14.77 @ 157
Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin

Aki szeretne olyan turbót ami világít.... Big grin Big grin Big grin Big grin  
Re: Kutasi Richárd (16420)
reply history 2010.07.12. 15:50:44 (16415
User profile
14.77 @ 157
Szinte ingyen van.... Big grin  
Re: GMalma (16414)
reply history 2010.05.27. 08:53:50 (16103
User profile
14.77 @ 157
Elképzelhetõ,h kellhet, mondjuk van új is 20ért, megfontolom természetesen, addig köszi, ha kell itt szólok...gondolom lehet benne rugót cserélni?1.5-2.2 barig kellene állítani majd.. 
Re: Robi-ka (16098)
reply 2010.05.26. 17:40:26 (16091
User profile
14.77 @ 157
Vkinek külsõ WG elfekvõben? 
reply history 2010.05.26. 17:40:07 (16090
User profile
14.77 @ 157
Csak arra gondoltam,h Te mondtad,h milyen,h itt semmit nem lehet kapni, meg az ECU-t sem lehet csak úgy írni, mint egy normális autón, mert van amit nem fogad el...és azért ha enyém nem is mert diesel, de az audi igen is lehet ellenpélda, mert tény,h jobb, csak ki mit szeret...
Kiv vok milyen lesz a teljesítményed ezzel a konfiggal, a múltkor nem nagyon voltál megelégedve... 
Re: GMalma (16089)
reply history 2010.05.25. 11:14:09 (16011
User profile
14.77 @ 157
Ennek a padnak mi köze van a hajtásláncod (benne van a szóban) hajtásveszteségéhez????amúgy meg a svédekkel példálozzunk, hisze Neked is szinte csak a "bajod van vele", mert semmit nem kapni hozzá, meg semmit nem fogad le...vagy:? 
Re: GMalma (15999)
reply history 2010.05.25. 11:11:57 (16010
User profile
14.77 @ 157
Ilyen komoly átépítéssel meg cserével meg mindennel 250 lónak álltál neki???azt hittem lesz vagy 350... 
Re: radics1 (16001)
reply history 2010.05.19. 10:57:00 (15952
User profile
14.77 @ 157
Mikor áll össze a vasad?olyan sokat hallok már róla, lesz idény fasza min 13aseredménye? 
Re: radics1 (15949)
reply history 2010.05.03. 16:20:17 (15850
User profile
14.77 @ 157
Big grin Big grin Big grin  
Re: pnanassy (15847)
reply history 2010.01.06. 22:35:20 (15137
User profile
14.77 @ 157
Maragoni Zeta az Te embered hidd el!!!!!! 11 asszem a 15ös darabja vagy kevesebb az egy nagyon fasza lágy gumi, vizen is nagyon jó.....én 2.3as 60at mentem vele, pedig elindulnom elég nehéz.... 
Re: NISSAN (15134)
reply history 2009.12.29. 20:22:06 (15115
User profile
14.77 @ 157
Jónak kellene leni bele hks. nek vagy hasonlónak, az nem komp+turbo motor... mondjuk a fiat T-jetnél is voltak problémák a nagyobb BOV miatt....ki kell próbálni az elektronika engedi-e.... 
Re: Dj Gaga (15114)
reply history 2009.11.29. 20:24:12 (15031
User profile
14.77 @ 157
4600ig használom, hogy melyik seb fokozatban hova ejti pontosan nem tudom, a végén 4ben 4800nál érek be kb.... 
Re: ave (15028)
reply history 2009.11.29. 17:56:33 (15027
User profile
14.77 @ 157
4800nál.... 
Re: MarcoR5 (15026)
reply history 2009.11.29. 17:56:13 (15026
User profile
14.77 @ 157
Annyira nem vészes....
4600nál még 200 ló 
Re: ave (15025)
reply 2009.11.29. 12:01:46 (15024
User profile
14.77 @ 157
Valamennyire kivehetõ itt a 20.ai mérésem diagrmmja, ha esetleg vkit érdekel...
 
reply history 2009.10.09. 20:37:00 (14700
User profile
14.77 @ 157
nm! 
Re: turbo 530ti (14694)
reply history 2009.10.09. 16:04:43 (14691
User profile
14.77 @ 157
Füstcsavaron vissza....azért kormol mert nincsen elég levegõ neki. a gyári nyomás a 0.6, vagy tedd 1.0 re akkor sem fog, de a fogyasztás csak akkor lesz kevesebb,ha a füstöt visszacsavarod, meg nem ütöd......
képes az 1.6td 6 literre, de nem kz adagolóval meg nagyobb csigával, hanem gyáriban.... 
Re: turbo 530ti (14688)
reply history 2009.10.07. 20:41:09 (14673
User profile
14.77 @ 157
Hello!
1.2 es nyomáson lehet használni nyugodtan, tolhatod 1.5ig is, de ott már melegszik nagyon....az a legnagyobb baja...nagyon húzva nem nagyon tartós, gyárilag 100szor körbe a földön....
alap a nagy hûtõ meg sirekt ventillátor...jah meg ha húzod akkor no termosztát.... 
Re: turbo 530ti (14672)
reply history 2009.09.17. 17:19:27 (14610
User profile
14.77 @ 157
Akkor a 2 40es weberrel már elég jól pírítana a kis 700 kilós 1.5ös nagy hengerfejes könnyített motoros uno, nem? Big grin  
Re: GodRat (14609)
reply 2009.09.17. 16:56:01 (14608
User profile
14.77 @ 157
Kérdés E85-el kapcsolatban?
Karbis autót is lehet használni E85-el?? vagy csak injektorost? 
reply 2009.09.17. 16:24:39 (14607
User profile
14.77 @ 157
Valakinek esetleg 15 ös vagy 16os slick ami 205 széles van esetleg hentergõben???
Ha van kérem ne tartsa magába.....
20/444-7287 
reply history 2009.09.05. 21:27:16 (14521
User profile
14.77 @ 157
vagy amit szabi ajánl vagy 6os váltó 240essel, de Szaby Racing szerkezete tuti jó és jó árban van! 
Re: 1zolee (14519)
reply history 2009.07.29. 13:09:16 (14402
User profile
14.77 @ 157
Még régi képeken láttam, akkor már cserélõdtek...400lóig kb utcai kocsikon még mindig ezt látom viszont.... 
Re: Audi-f1 (14390)
reply history 2009.07.28. 21:57:09 (14389
User profile
14.77 @ 157
Hát nem lehet csak úgy észrevétlenül elrejteni a motortérben az tuti.....
nem mai darab, de sokat használják, sztem a maxpowerosokban is olyan van, legalábbis az alapja.... 
Re: szabyk RST (14388)
reply history 2009.07.28. 21:19:25 (14387
User profile
14.77 @ 157
tuningáruházponthu????? Big grin Big grin az komoly márka lehet, akkor rakj rá egy nagy Audi WG-t, az ia bevállt, bár át kell rugózni, attól függ mekkora nyomást/ellennyomást szeretnél... 
Re: 1zolee (14382)
reply 2009.05.26. 09:49:32 (14027
User profile
14.77 @ 157
Hello!
Van vkinek tapasztalata vizes coolerrel?a jelenlegi coolerem nem túl szerencsés, mert már nagyon nagy, de nem optimális a levegõáramlás egyáltalán(egy oldlaon van a ki- és bementet, nagy a feltorlódás a végén ahol fordul a levegõ), meg amúgy is van benne azon kívül is 3 90 fokos kanyar....
Szóval egy olyanban gondolkodom,h egy vizes coolerrel kombinált egyedileg készítetett szívócsonk, egy bemenettel és 5 kimenettel a hengereknek, persze vízkeringetõvel külön tartállyal hûtõvel és nem vízzel, hanem egyébb jobb hûtési tulajdonságokkal bíró folyadékkal.
Így a levegõ által megtett ót a kb 2.5 méter és 4db 90 fokos kanyar helyett lenne kb 50 centi és kanyar....
Nem a lõerõnövelés a célom, hanem a direktebb nyomásfelépülés, reakció.
Válaszokat elõre is köszönöm!
Marco 
reply history 2009.05.19. 12:29:15 (13823
User profile
14.77 @ 157
Neked amúgy mi van a mociban?csak chip?vagy csiga is? 
Re: kissnandi (13819)
reply history 2009.05.19. 12:24:02 (13822
User profile
14.77 @ 157
Hallo!
nem a 400 méteren kellen a Quattro, ott inkább egy sper kellene, az utcán venni több hasznát, de egyenlõre letettem róla, örült nagy szopás lenne aláfanrikolni, közben 1000szer meggondolnám magam, h minek kellett ez nekem.....úgyhiogy marad a front...esetleg egy sper, ah tudok vhonnan szerezni....
most nekem is csak 160-170, gyári az elektronika 1.1es a nyomás...nevetséges, kb 3 hát múlva lesz kész, nem akarok számokkal dobálozni, de jó lesz.....14.5 talán....160 körüli célvonali... 
Re: kissnandi (13819)
reply 2009.05.08. 15:43:41 (13728
User profile
14.77 @ 157
2.7 V6 Biturbo B5 S4-esbe lehet E85öt tankolni? k04esek vannak rajta kipuff meg ECU...az injektorok gyáriak...érdemes?nem káros? 
reply history 2009.04.29. 14:24:05 (13704
User profile
14.77 @ 157
Azt meg ugye kételkedve fogadnánk... Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin  
Re: voszi (13702)

Total 230 entries
Previous  1  2  3  4  5  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!