timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 179 entries
Previous  1  2  3  4  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2008.08.11. 13:51:52 (11343
User profile
18.20 @ 120
hobby autó, hétvégi autózásra, fontos hogy használható legyen a hétköznapokon is, tehát nem akarok trélerezni versenyrõl versenyre

Feltölteni szeretném...tehát ha az álmaimat mondom akkor nagyon örülnék egy keréken mért 400 feletti lónak... Cool  
Re: Robi-ka (11341)
reply history 2008.08.11. 13:49:23 (11342
User profile
18.20 @ 120
ma felhívtam õket mert csak nem jött meg a válasz levélben, aztán kiderült hogy megjött csak leszürte a postafiókom mint SPAM-et Big grin

bemásoltam mert kb. u.e. mondta el az ember szóban csak németül, ha gond a nyelv csak jelezd és lefordítom:

az én levelem:
Hallo,

ich möchte zu deb o.g Audi ein kupplung besorgen.
Nach mein info Sie hat dazu aber ich finde nicht die Teilenr.
Was ich gefunden:
Sachs, 3000.951.706

Diese kupplung gehört zu den o.g. moto code AWX.

Wenn ja dann bitte geben Sie für mich ein Angebot und ein Transportkost auf Ungarn.

a válasz angolul:

Hello Mr. Koller,

thanks for your inquiry for a Sachs (Race Engineering performance) clutch.

We can offer you the “normal” Sachs clutch kit (as you gave me), price ist
439EUR + 22EUR shipping.    Order# 3000 951 706.

Otherwise, we can build a custom-made item for you!
The pressure plate will be reinforced and the clutch disc will get a new special
organic friction material.   The transmittable torque is about 20-30% higher, in
conjunction with excellent durability and life span.

The price for the custom made clutch is 659EUR including the release bearing.
Order#  3000 951-706-S,  time for building the clutch is about 1 week.

na hát ennyi Smile  
Re: 1zolee (11337)
reply 2008.08.11. 13:35:46 (11340
User profile
18.20 @ 120
Hallo VW guruk Smile

egy kérdésem lenne, a VR6 milyen szerencsés választás az építés terén??
Értem ez alatt az elérhetõ alkatrészek árát és az ezekkel elérhetõ teljesítményt??

Kezdõnek( "kevésbé jártas" ) ajánlott??

Elrõe is THX 
reply history 2008.08.07. 21:30:16 (11333
User profile
18.20 @ 120
felhívtam a Sachs-ot németországban, azt igérték holnapra adnak választ, majd jelentkezem 
Re: 1zolee (11327)
reply history 2008.08.07. 21:21:54 (11332
User profile
18.20 @ 120
esetleg még talán ez, bár ezt nem ismerem

http://www.buyfromtheband.com/acatalog/audiClutch_Kits.html 
Re: 1zolee (11327)
reply history 2008.08.07. 21:19:32 (11331
User profile
18.20 @ 120
oksi

nézd meg  itt http://www.vwspares.co.uk/superbclutch.php

bár ezt SuperB-hez írja de hát tudjuk ezek a dolgok mint jelentenek a mai világban Wink

ott van mellette a sachs típusszáma is, így már lehet keresgélni 
Re: 1zolee (11327)
reply history 2008.08.07. 14:41:28 (11325
User profile
18.20 @ 120
boccs... becsúszott egy enter

szóval mi ezt korábban úgy csináltuk hogy lemezbõl teríték aztán hajrá a görgõzõvel,de úgy egy kicsit drágább lenne szvsz 
Re: Belfegor (11324)
reply history 2008.08.07. 14:39:05 (11324
User profile
18.20 @ 120
hát ha van 7000-ért akkor szerintem csapj le rá....én ennél csak jóval drágábban tudnám elkészíttetni neked

akinek korábban szüksége volt ilyenre an 
Re: voszi (11320)
reply history 2008.08.07. 14:37:38 (11323
User profile
18.20 @ 120
dahlback is gyárt hozzá asszem..meg kell nézni a neten 
Re: 1zolee (11319)
reply history 2008.08.06. 15:48:49 (11317
User profile
18.20 @ 120
Milyen hosszon kéne megtörténnie az átmenetnek?? 
Re: voszi (11312)
reply history 2008.08.04. 13:00:12 (11313
User profile
18.20 @ 120
mi is az a konfúzorcsõ ?? EEK! EEK! Big grin  
Re: voszi (11312)
reply history 2008.08.01. 07:54:34 (11311
User profile
18.20 @ 120
akor inkább ezt veszem meg Big grin Big grin Big grin  
Re: gt28rs (11310)
reply history 2008.07.31. 10:16:35 (11307
User profile
18.20 @ 120
ja-ja azt én is nézegettem hogy a csövek hossza nem éppen a legjobb, ill elég kemény irányváltásokra van kényszerítve a gáz, de hát ennyi kapsz 105 USD-ért Big grin Big grin Big grin  
Re: Robi-ka (11306)
reply 2008.07.30. 13:39:56 (11305
User profile
18.20 @ 120

 
reply 2008.07.30. 13:38:40 (11304
User profile
18.20 @ 120
õ az 
reply history 2008.07.30. 13:33:28 (11303
User profile
18.20 @ 120
Mit jelent a jó anyag a leömlõhöz?

Pl.: audi 1.8T leömlõ  304 stainless steel   ????? ez 1.304 akar lenni, úgy logikus

Átmérõ 42, falvastagság 2.

Ez rendben van? Van rá egy nagyon kellemes árajánlatom... 
Re: carlosracing (11302)
reply 2008.07.04. 20:39:08 (11001
User profile
18.20 @ 120
Tudja valaki hogya Boci kocsijában van-e valamilyen befecsi a bekopogás ellen???? 
reply history 2008.06.19. 14:38:41 (10906
User profile
18.20 @ 120
Megértelek... sajna nem vagy ezzel egyedül így nálunk..... sajna ez ilyen magyar betegség(már nem a tied).. de azét vannak kivételek.....


de persze azok csak erõsítik a szabályt Smile Smile Smile  
Re: ave (10899)
reply history 2008.06.18. 21:58:36 (10892
User profile
18.20 @ 120
az etanol miatt az üzemanyaggal közvetlenül érintkezõ részek nem lehetnek rézbõl sem mert azt is eszi Smile

A bmw az új mocijaiba a benzincsövet már saválló tömítõ gyûrûvel kéri... 
Re: grafo (10886)
reply history 2008.05.31. 11:32:15 (10471
User profile
18.20 @ 120
neeem 
Re: De4dSn4ke (10469)
reply history 2008.05.30. 20:17:42 (10468
User profile
18.20 @ 120
Smile  
Re: tommyt (10467)
reply 2008.05.30. 19:23:31 (10466
User profile
18.20 @ 120
légszûrõ (betét) milyen márkát ajánlotok?? 
reply 2008.05.30. 19:00:18 (10465
User profile
18.20 @ 120
Sziasztok,

chiptuning téren érdekelne az "ecotuning" ill a "chiptuning A-Z-ig" nevü cég, van valakinek velük bármilyen tapasztalata??

Sajna eddig nem sok céget találtam akik foglalkoznak szívó fiat Stilo-val...

Elõre is köszi  
reply 2008.04.20. 10:07:42 (9931
User profile
18.20 @ 120
Urak,

a 205 GTI 1.6 ill. 1,9  8 szelepes?? Akkor az MI16 u.e. csak 16 szelepes hengerfejjel??

elnézést ha nagyon amatõra kérdés de aki kérdez az csak ideig-óráig hülye aki meg nem az ... 
reply history 2008.04.16. 21:04:10 (9884
User profile
18.20 @ 120
oks, a nemet arra értettem, hogy nem gépeltem el hanem 1-1 kicopyztam, ott volt rosszul leírva 
Re: soma (9870)
reply history 2008.04.16. 12:15:46 (9869
User profile
18.20 @ 120
nem, 1-1 ben kimásoltam a cikk azon részét egy Calibra topicból

bár van benne logika amit mondassz Smile  
Re: 345i (9867)
reply history 2008.04.16. 11:53:43 (9866
User profile
18.20 @ 120
köszi, azt hittem van valami összefüggés a köbcenti és a fordulatszám vonzatában...

találtam egy ilyen megjegyzést a neten :

"Megintcsak általánosságban elmondható, hogy a rövid szívósor nyomatékossá teszi a motort a hosszú pedig azért hasznos mert könnyebben pörög a motor magas fordulatszámon is."

Vélemény?? mit értünk magas fordulatszámon pl. 6000 az már magas ?? relatív... 
Re: soma (9865)
reply 2008.04.16. 09:58:48 (9864
User profile
18.20 @ 120
Sziasztok,
nem tudtok olyan "irodalmat" amit kicsit képbe hozna a szívósorok "tervezésével"??
Miket kel figyelembe venni és hogy lehet egy közelítõ étékkel meghatározni az ideális méreteket?

Létezik egyáltalán ilyen?

Soma, neked most csináltak, esetleg te??

 

Total 179 entries
Previous  1  2  3  4  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!