timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 727 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply 2011.03.10. 21:12:05 (17659
User profile
10.97 @ 200
S2 kipucsonk nincs valakinél elfekvõben,repedésmentes? 16v turbóra kellene... 
reply history 2011.02.28. 23:41:03 (17622
User profile
10.97 @ 200
8-as autóút várpalota veszprém között.

Nem tudom,hogy hány lovas,sztem 1000 még nincs.Vid alapján kicsit nagy az a turbó rá,mert igencsak fenn indul meg. 
Re: Turboá (17613)
reply history 2011.02.27. 17:45:23 (17588
User profile
10.97 @ 200
Ez szabad áramlás,vagy a nyomás is bele van kalkulálva? Szvsz ha van 3 bar nyomás a kipu oldalon,akkor kivezeti a felesleget.Kérdés mennyire rontja ezzel az áramlást. 
Re: szabyk RST (17584)
reply 2011.02.23. 21:22:17 (17574
User profile
10.97 @ 200
Ott fért el talán?Egybõl turbó elõtt megy 4-bõl 1-be,ott nem tudták beépíteni.



 
reply history 2011.02.11. 23:11:04 (17558
User profile
10.97 @ 200
Nincs,pont 100-at megy 2-ben,3.ban meg 150 felett. 
Re: GMalma (17557)
reply history 2011.02.11. 22:13:55 (17556
User profile
10.97 @ 200
100-150 3,5s? Az nem tûnik rossznak.
Thomas73 autója egyik videón 4.8@100 8,19@146,ez 3,4mp de csak 146,tehát 150-re kb 3.5 lehet.

Ha így megy a saab.az már nem szar. 
Re: GMalma (17555)
reply history 2011.02.01. 21:18:46 (17534
User profile
10.97 @ 200
Az még esélyes lehet.Bár én jártam szétszakadt motortartó bakkal,úgy vettem a kocsit.Már a próbakör alatt mondtam a tagnak,hogy egyik motortartó szakadt,de csak a váltókar rándulásából lehetett észrevenni.

Ezt így nem könnyû diagnosztizálni,de a kuplungot kizárnám... 
Re: GMalma (17533)
reply history 2011.02.01. 20:36:21 (17531
User profile
10.97 @ 200
Vajon ha 7000-et futott szerkezet+régi lendkerék ugyanazt csinálja mint a zsír új,biztos,hogy a kuplunggal van baj?

Tárcsa is új? 
Re: szabyk RST (17529)
reply history 2011.02.01. 12:55:25 (17514
User profile
10.97 @ 200
Mi is a gondja? 
Re: GMalma (17512)
reply history 2011.01.22. 10:18:26 (17499
User profile
10.97 @ 200
Hát az a baj,hogy az injektorok szórásképét is meg kellene nézni,kiszerelve nem fogod látni,hogy kopott-e vagy sem.

Vezérlõdugattyút a fejbõl ki tudod szedni,azt érdemes megnézni.Nagyon finoman megmunkált,tükörsima felületûnek kell lennie.Ha berágódás van rajta,akkor már át fogja engedni a nyomást egyik térbõl a másikba. 
Re: GodRat (17497)
reply history 2011.01.22. 07:55:00 (17496
User profile
10.97 @ 200
Ja igen,lehetõleg a lecsapódó kondenzvízbe ne tudjon állni. 
Re: Robi-ka (17495)
reply history 2011.01.21. 22:38:20 (17494
User profile
10.97 @ 200
Ha nem túrós,akkor mindegy,ha turbós,akkor tedd a turbó után úgy 30 centire.Nekem a wbo nem szerette a gyári helyet. 
Re: GodRat (17493)
reply history 2011.01.21. 11:31:21 (17491
User profile
10.97 @ 200
Múltkor végeztem egy kis számítást.

1kg hidrogén égéshõje 131MJ, 1 kg benziné 43MJ,mondjuk kb hidrogén 3x akkora.
Tehát egy olyan autónál ami eszik 9l benzint,ami kb 6 kiló,ahhoz hidrogénbõl kell 2kg.
1kg vízben 111g hidrogén van (H2O hidrogén moltömege 1g,oxigén 16,így 1 mol víz 18g =>2g h2)
Magyarul ha a 2 kg-ot elosztod 0,111kg-al,megkapod,hogy 18kg víz kellene,csodás.

1 mol víz bontásához 282kj energia kell.Kiszámoltam az említett példát,kb 272MJ energia kell a víz bontásához,az elégetésével nyersz 265MJ energiát,meglepõen jó hatásfok,de még mindig 100% alatt van.

Yah a 272MJ energia éjszakai árammal is 3600 ft Big grin

Hidegfúzió életképesebb Wink  
Re: Belfegor (17490)
reply history 2011.01.19. 22:07:17 (17487
User profile
10.97 @ 200
flex? Big grin  
Re: Thomas73 (17485)
reply history 2011.01.19. 21:54:24 (17484
User profile
10.97 @ 200
Kezed járjon,ne a szád.Gurul már a gida? 
Re: Thomas73 (17483)
reply history 2011.01.19. 21:11:45 (17474
User profile
10.97 @ 200
annak tûnik.Vagyis escortra hasonlító valami. 
Re: Sefig60 (17473)
reply history 2011.01.19. 21:02:43 (17471
User profile
10.97 @ 200
WTF is on the picture? EEK!  
Re: szabyk RST (17470)
reply history 2010.12.21. 17:22:17 (17437
User profile
10.97 @ 200
Ezt nem kellene egynél többször eljátszanom. 
Re: sh adam (17436)
reply history 2010.12.21. 16:55:08 (17435
User profile
10.97 @ 200
Ajándék barátnõnek,turbina tengely,szülõknek ház,tesónak kompresszor Big grin

Kb így költöttem a csiga árát Bawling  
Re: sh adam (17434)
reply history 2010.12.21. 16:28:56 (17433
User profile
10.97 @ 200
Hát kis túlzással el.És még nem számoltam bele a szilvesztert. Angry  
Re: sh adam (17428)
reply history 2010.12.21. 15:11:31 (17427
User profile
10.97 @ 200
Egy nagy csiga lesz rá,ha túlélem végre ezt a kib.szott karácsonyozást. 
Re: sh adam (17425)
reply history 2010.12.21. 13:49:57 (17424
User profile
10.97 @ 200
Másra én se tudok gondolni Big grin  
Re: sh adam (17423)
reply history 2010.12.21. 13:30:59 (17422
User profile
10.97 @ 200
11 nap alatt senki se néz be ide? Jól meg van dögölve télen a sport. 
Re: radics1 (17421)
reply history 2010.12.10. 21:30:20 (17421
User profile
10.97 @ 200
5.ben 
Re: radics1 (17420)
reply history 2010.12.10. 21:30:01 (17420
User profile
10.97 @ 200
Nálam az kb 280 lenne.... 
Re: gt28rs (17418)
reply history 2010.12.10. 21:29:26 (17419
User profile
10.97 @ 200
1.9 baron érted el ezt a teljesítményt?Talán egy nagyobb csigával nem kell ennyire megtölteni. 
Re: gt28rs (17418)
reply history 2010.12.10. 21:18:37 (17417
User profile
10.97 @ 200
Nekem a turbó talpa után 3 cm-rel már ott a szonda.Nem percekig ,csak egy pillanatra volt 880,7000 rpm 3.ban,igaz lófasz nyomáson. 
Re: gt28rs (17416)
reply history 2010.12.10. 21:10:35 (17415
User profile
10.97 @ 200
Ott én 880-at mértem eddig,de túl magasnak találom. 
Re: radics1 (17414)
reply history 2010.12.10. 21:09:35 (17414
User profile
10.97 @ 200
Magyarul akkor utána mérted? 
Re: gt28rs (17413)
reply history 2010.12.08. 21:15:29 (17410
User profile
10.97 @ 200
Még az is elég "hideg",ha turbó elõtt van. 
Re: Thomas73 (17409)
reply history 2010.12.08. 18:20:09 (17408
User profile
10.97 @ 200
Neked hol van az EGT ?Látom 1.9baron épp 800-at mutat,elég alacsonynak tûnik nekem. 
Re: gt28rs (17399)
reply history 2010.12.08. 18:00:55 (17407
User profile
10.97 @ 200
Tõled eladási áron visszaveszem,legalább lesz egy jó turbóm,újra Big grin  
Re: Thomas73 (17406)
reply history 2010.12.08. 13:29:40 (17405
User profile
10.97 @ 200
Tudod én korrekt ember vagyok,természetesen felhívott,és visszaadtam a pénzt 
Re: gentleman (17401)
reply history 2010.12.08. 13:27:55 (17404
User profile
10.97 @ 200
TFSI egybecsonkos. 
Re: voszi (17402)
reply history 2010.12.07. 21:07:47 (17400
User profile
10.97 @ 200
Most mondta egy ismerõsöm,hogy 1.8t leonokat nézeget,de szerintem ez neki nagyon erõs lenne,meg árban is jóval magasabb kategória.

Mi lett helyette? 
Re: gt28rs (17399)
reply history 2010.12.03. 22:40:00 (17395
User profile
10.97 @ 200
Jó ez a dugócsere dolog,minden benzines turbós is ezzel jön.Kérdem én,ha magas az egt,akkor olvad a dugó? Szvsz ha magas az egt,akkor a hengerben kisebb a hõmérséklet,mintha adok még elõgyújtást,és a hengerben ég el az összes anyag.Dieselnél nem tudom mivel lehet játszani.Elõtöltés? 
Re: Master3v (17394)
reply history 2010.12.03. 20:25:39 (17392
User profile
10.97 @ 200
dobtam választ..
 
Re: szabyk RST (17391)
reply history 2010.12.03. 20:08:34 (17390
User profile
10.97 @ 200
Dieselnél nem magas a 1000 fok kicsit? Úgy tudom azoknál jóval alacsonyabb az egt. 
Re: Master3v (17389)
reply history 2010.12.03. 09:06:53 (17386
User profile
10.97 @ 200
Dettó.

Ha nem egybecsonkos lesz,akkor elé fog kerültni.

Jamal:

Nem tudom,mert mivel én nem oda raktam,ezért nem repedt el,de rizikós sztem,hogy negatívan érintené az élettartamot. 
Re: Demó (17384)
reply history 2010.12.03. 09:05:36 (17385
User profile
10.97 @ 200
Rendben,köszönöm!

Az alapjárat nekem is hasonló,a cruise néhol túl magas,a WOT meg aztán fõleg. 
Re: GMalma (17383)
reply history 2010.12.02. 22:11:59 (17381
User profile
10.97 @ 200
Hi,

tudom,hol kell lennie,lent már leírtam,mi az ok.Tudom,hogy 100-150 fok a különbség.

A lényeg,hogy amire használni akarom,arra úgy tûnik jó:ha turbó után is 830-850 fokokat mérek,akkor tudom,hogy elõtte 1000 fok körül járok.

Neked milyen értékeket szokott mutatni a turbó elõtt? 
Re: GMalma (17380)
reply history 2010.12.02. 21:40:52 (17379
User profile
10.97 @ 200
Ez a gyári k03,ez volt rajta idén márciusig.Érdekes,hogy így is mûködött... 
Re: Belfegor (17378)
reply history 2010.12.02. 12:12:38 (17377
User profile
10.97 @ 200
Az a vicces,hogy rohadtul nem vettem észre,hogy ez a turbó megolvadt. Úgy szedtem le a kocsiról,hogy ez jó,nem volt se rezonancia érezhetõ,se semmi.Töltött ugyanúgy,mint elõtte. 
Re: szabyk RST (17376)
reply history 2010.12.02. 08:55:25 (17375
User profile
10.97 @ 200
Ebben egészen biztos vagyok Big grin

Ha lesz kis idõm,logolni is tudom majd,és akkor egyben látszik minden paraméter.Talán úgy könnyebb lesz. 
Re: szabyk RST (17374)
reply history 2010.12.02. 08:41:19 (17373
User profile
10.97 @ 200
Persze logikus,de ott nem tudom mérni. Rövid ideig elvisel magasabb hõt is egy csiga,ha látom,hogy még mindig emelkedik,akkor tudok tenni valamit.Másik,hogy ha túl kicsi az elõgyújtás,akkor is lehet túl magas az EGT. Valószínûleg ez okozta a hibát is. 
Re: szabyk RST (17372)
reply 2010.12.02. 08:02:58 (17371
User profile
10.97 @ 200
Számítottam erre a válaszra,sõt leginkább erre.Mi az,hogy semmit nem ér?
Azért,mert post turbo,vagy azért mert egt? Sajnos az egybecsonkos fosomat nem volt kedvem leszedni,megfúrni,hegeszteni rá,aztán 1 hét múlva meg faszán elreped a feszültség miatt.

Majd ha lesz nagyobb turbóm,akkor elõtte lesz,egy normál leömlõbe bele lehet applikálni.

Ezt szeretném elkerülni a jövõben,esetleg egy drágább turbóval:


 
reply 2010.12.01. 21:03:54 (17369
User profile
10.97 @ 200
EGT-vel kinek van tapasztalata? Mik a normális értékek? Turbó után van közvetlen a szondám,sajnos csak ide tudtam berakni. 
reply history 2010.11.29. 22:28:14 (17361
User profile
10.97 @ 200
nincs skájp,csak msn
ugyanaz,mint a mail. 
Re: Belfegor (17360)
reply history 2010.11.29. 22:04:33 (17358
User profile
10.97 @ 200
hmm,trükkös.Ha e30,akkor 12v,ha 24v,akkor e36 asszem a legrégebbi,amiben volt.Azok meg drágábbak. 
Re: Belfegor (17357)
reply history 2010.11.29. 21:57:31 (17356
User profile
10.97 @ 200
szrít vagy pro? 
Re: radics1 (17355)

Total 727 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!