honda 4gen ivt.
ez a váltóm (harang rész) tiszta olaj!
fõtengely szimering cserélve lesz, de nem volt egyértelmû hogy onnan folyt az olaj.
ezért gondolok a nyelestengyely szimeringre, de mivel ez nem kívülrõl van, ezért aszt szeretném megkérdezni hogy ha szétszerelem a váltót mire kell odafigyelnem. vagy ez nem olyan egyszerû mûvelet??
megnéztem, a végén semmi jelölés, a kerék felöl nem tudtam megnézni mert rajta van és nem tudtam lecsavarozni.
középen 2. és 3. henger között a tengelyeken ezt találtam:
szívó: 1db K betû ugyan ittcsak a másik felén egy 7-es szám
kipufogó: 1db L betû másikfele 1db F betû (de ez nem biztos mert hibás a beütés)
sajnos ennyi
én nem tudom sajnos. hondám még sosem volt
a srác így árulta hogy ilyen tengely és rugók vannak benne.
akkor most mi jön hogy biztosra lehessen mondani mi van benne?
a linkeld képed alapján biztosan nem stimmel, méretek ezek +-0.1
tudok még valamit mérni? vagy tudok olyan képet vagy feliratot keresni ami alapján eldönthetõ?
szuper!! köszi!
ha lesz idõm és alkalmam átmegyek a mûhelybe ahol szétszereltük és megnézem, kiváncsi vagyok nagyon, mert én úgy vettem hogy állítólag az van benne.
Honda civic 1.6 ivt 150 le
-hány kg a gyári lendítõkerék??
- ki lettek szerelve a vezérmûtengelyek és állítólag integrából származik. ezt hogyan tudom megállapítani?
az én motoromhoz keresek rajzokat leírásokat meghúzási nyomatékokat. (1.6 ivt 1991)
találok a neten ilyet? vagy csak autodatában van meg ilyen részletesen mindegy együtt?
ha egyik a mûszerfal kijelzõé akkor viszont mi nem tudunk értékelhetõ adatot mérni, mert a mûszerfalon mûködik az óra. lehet jobb lesz ha ki lesz olvasva, ezen van obd? 97-es
egyiken se tudtunk mérni semmit. mindenhogy próbáltuk.
mûszerfalon mûködik a kijelzõ!!
ja azt az adatokból láttam, hogy csökken az ellenállás ha melegszik a víz.
de nem tudtunk használható adatot leolvasni.
2db vízgomba van.
kimértem mindegyik ellenállását.
az egyik hátul van, a blokk oldalánál, a másik elöl, a hûtõ felõl jövõ csõnél.
úgy mértük az ellenállást hogy kiszereltem õket a motorból és öngyújtóval melegítettük.
se kiló, se mega ohm-nál nem mért semmit.
hogy lehet ez?
Segítség kéne!!
F20Z1E340629 motorszámú honda accord 2.0 16v
hidegen nagyon nehezen indul, rengeteget kell tekertetni önindítóval mire beindul, ha beindult és leállítom utána már könnyen indul, szóval hidegindításnál van ez a jelenség.
az autót 110ezer km-el vették azóta csak olajat cseréltek és 220ezer van benne
gyújtógyertyákat cseréltem, egyik kábel áthúzott, azt ideglenesen szigetelõszalaggal orvosoltam.
A kérdésem az lenne hogy mit érdemes megnézni, mi okozhatja ezt a hidegindítási problémát.
"Nekem 13 körüli,pedig ez túrós..."- akkor a tied nem kopott
remélem jövõre enyém 14 bar felett lesz és ugyan ezekkel a cuccokkal begyorsul, ez a terv
én nem tudom mennyi a kompresszióviszonyom de 10:1 nél nagyobb az tuti és ha veszek dugókat még nagyobb lesz.
ivt 150le
integra rugók tengelyek szívósor 60-as pillangó
4-1, 60-as rendszer, valami chip
és kopott motor, generálozva lesz és remélem erõsödik, mert messze van attól amit tudnia kéne
én 2.4-et, úgy gondolom kb ugyan olyan erõs az autód mint a hondám, bár enyém kicsit könyebb.
kb. 1050kg velem, jövõre mérve lesz. 150le akkor kb. van hova fejlõdni
jah te nem a gyári egyesre írtad a 15.9-et, bocsi, én mentem annyit, megzavart. gyári egyesre mennyit ír? mert nem találom fel magam ezen az oldalon
820kg volt a forgalmimban különben golf 1 gti 1.8 8v 112le JJ motorkód 83-mas
csodálkoztam volna ha k-jet-el használod, így már értem.
az publikus hogy a motor építése, elektronikával, hajtással együtt mennyibe van?
de én úgy érzem nagyon sokba
honda 4gen ivt.
ez a váltóm (harang rész) tiszta olaj!
fõtengely szimering cserélve lesz, de nem volt egyértelmû hogy onnan folyt az olaj.
ezért gondolok a nyelestengyely szimeringre, de mivel ez nem kívülrõl van, ezért aszt szeretném megkérdezni hogy ha szétszerelem a váltót mire kell odafigyelnem. vagy ez nem olyan egyszerû mûvelet??