timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 19174 entries
Previous   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [...]   Next  

Quick find
reply history 2012.03.27. 20:03:59 (18888
User profile
11.34 @ 186
Én tudok hozni Toyokat, frisseket. 
Re: Angelghost (18885)
reply 2012.03.27. 19:05:33 (18887
User profile
12.80 @ 173
http://www.youtube.com/watch?v=DG_zSODOU7A


Hm.... ez is kemény...mint a vídia... 
reply history 2012.03.26. 21:35:40 (18886
User profile
15.58 @ 140
Ha tudsz, yokohama a048-at vegyél inkább.
Ezek még nem, vagy max nem sokkal szélesebbek, mint az utcai gumik. A pályaslickeknél nagyobb a difi. 
Re: Angelghost (18885)
reply 2012.03.26. 17:43:28 (18885
User profile
13.53 @ 169
Sziasztok  Valaki használ esetleg 195/50 15 Toyo R888   7" felnin? mennyi annak a pontos szélessége, tudom 195mm...de nem éppen mindig, hol tudok normális áron nem több éve betárolt ilyen gumit venni?  Vagy elsõkeres autóra más E semi slick gumiból lenne esetleg jobb alternatíva?
 
reply 2012.03.16. 17:48:38 (18884
User profile
12.80 @ 173
reply history 2012.03.11. 13:05:54 (18883
User profile
12.16 @ 181
Hátsó difizár vákumszelepet keresek
Ha tudsz akkor jelezd létszíves köszönöm. Smile  
Re: Audi-f1 (18881)
reply history 2012.03.10. 16:36:50 (18882
User profile
14.68 @ 157
Ma elvittük a kocsit a szerelõmhöz,holnap kiszedjük a motort és valószínûleg Hétfõn felküldjük a gépmûhelynek akik csinálták.Garanciális javításban reménykedek,de nem sok esélyt látok rá.
Majd ha lesznek fejlemények leírom ide,addig is mindenkinek köszönöm a segítséget,hozzászólást. 
Re: Audi-f1 (18881)
reply history 2012.03.09. 21:28:44 (18881
User profile
9.34 @ 242
Erröl valoszinü,hogy csak ö hallott,mert egy egyszerü csapágy problémánál ilyen nincs!!!De nem akarok senkivel ellenkezni Cartman  
Re: scitec86 (18879)
reply history 2012.03.09. 21:13:56 (18880
User profile
9.34 @ 242
Bp 209235455 
Re: scitec86 (18878)
reply history 2012.03.09. 14:53:02 (18879
User profile
14.68 @ 157
Ezt amúgy alá tudod támasztani,hogy miért baromság amit a Csabika beszél?
Köszi. 
Re: Audi-f1 (18874)
reply history 2012.03.09. 14:44:53 (18878
User profile
14.68 @ 157
Köszi,hogy próbálsz segíteni,amúgy hová kéne elvinnem? 
Re: Audi-f1 (18874)
reply history 2012.03.09. 10:42:33 (18877
User profile
12.49 @ 176
Braun Big grin  
Re: radics1 (18875)
reply history 2012.03.08. 22:14:55 (18876
User profile
9.34 @ 242
Bp.(S2,S6,RS6) Wink Big grin  
Re: radics1 (18875)
reply history 2012.03.08. 21:17:45 (18875
User profile
10.97 @ 200
Vagy ha soproni vagy,ismerek egy szerelõt (aki nem mellesleg S2-vel jár Big grin ),aki látott már ilyet... 
Re: Audi-f1 (18874)
reply history 2012.03.08. 21:08:57 (18874
User profile
9.34 @ 242
Bocs,hogy beleszolok de ez a Csabika ultra baromságokat beszél Bawling .Ha gondolod hozd el megnézem. 
Re: scitec86 (18862)
reply history 2012.03.07. 21:31:34 (18873
User profile
10.97 @ 200
Na most már világos,nem keverem a szart tovább. Big grin  
Re: scitec86 (18872)
reply history 2012.03.07. 21:10:41 (18872
User profile
14.68 @ 157
800 km után lett csapágyas éº így mentem 5km-t.
 
Re: radics1 (18871)
reply history 2012.03.07. 20:36:10 (18871
User profile
10.97 @ 200
Ha 5km után lett csapágyas,akkor ott 100% hogy nincs nyomás. Nem a maradék 3 hajtókar szar.Ha a pumpa nyomja rendesen,akkor valahol elmegy a nyomás. Spricnik megvannak?  
Re: scitec86 (18870)
reply history 2012.03.07. 20:06:39 (18870
User profile
14.68 @ 157
Ha bármilyen autó hajtókar csapágyas lesz valamilyen szinten sérül a fõtengely és illik minden esetben beköszörülni vagy beórázni.Ha viszont köszörülni kell és egy biztonságos vastagság alá megy a méret mint nálam ,kénytelen vagy kicserélni a fõtengelyt.Most kb.5 km mentem vele és már így se lehet összehasonlítani az egészséges részt a sérülttel,tehát köszörülni kell valószínûleg vagy csak egy érintõfogást,de valamit kell vele csinálni így nem tehetem bele az új csapágyat. Nincs meg az a felület amin kialakul az olajfilm.  
Re: Fapuma8 (18869)
reply history 2012.03.07. 19:53:32 (18869
User profile
10.01 @ 219
Nekem volt hajtókar csapágyas az evó, 1db hajtókarnál, 1db hajtókarcsere és ment tovább...az még a gyári siklócsapágyas volt de 460LE nél lecsapágyasodott 2x ....elkenõdött a siklócsapágy csésze...eltûnt...elkopott :-) második után lett stroker.
Ha a fõtengely nem sérült, elég 1-et cserélni, tengely marad...bár hameg van rá keret akkor mind a 4-et de erõsebbre.... 
Re: scitec86 (18866)
reply history 2012.03.07. 19:35:38 (18868
User profile
14.68 @ 157
Mert a másik három is sérült valamennyire a Csabika szerint,de a gépmûhely beórázta õket és még a súlyukat is lemérték,szerintük megfelelõ,nem kell cserélni.Most marad a blokk felküldése ismét és hosszú várakozás. 
Re: radics1 (18867)
reply history 2012.03.07. 19:28:05 (18867
User profile
10.97 @ 200
Elolvastam elejétõl végéig,de a csapágyas kart cseréltétek,ez így zsír,a másik 3-nak semmi baja nincs elméletileg,akkor minek kellene cserélni? 
Re: scitec86 (18866)
reply history 2012.03.07. 19:10:14 (18866
User profile
14.68 @ 157
Nem tudom,hogy pontosan mikor szálltál be a beszélgetésbe,de a legelején leírtam,hogy a motorom beállt megállt,vagy már nem tudom pontosan mit írtam.Az a lényeg,hogy bevittem Sopronba a Volkswagenbe ,hogy nézzenek rá mi ez a kalapáló hang és õk ott megállapították,hogy hajtókar csapágyas lett és csak óvatosan mennyek haza vagy egybõl a szerelõhöz.Én mint laikus megfogadtam a  szerelõk tanácsát és elindultam az utolsó utamra haza,de kb.félúton már olyan hangja volt a kocsinak mintha egy vödörbe kavicsokat zörgetnél,na akkor már az 50-et is épp hogy tudtam tartani.Gondoltam most már megállok ,amint beraktam üresbe a motor egybõl leállt és úgy húztak haza. 
Re: radics1 (18865)
reply history 2012.03.07. 18:58:52 (18865
User profile
10.97 @ 200
Hát ez bármire igaz lehet,attól függ meddig hajtották csapágyasan.Lehetséges,hogy eldeformálódik a furat,de azért elég extrém eset.

A régi Fiat-om csapágyas volt,amikor vettem,fõtengely és csapágycsere után tökéletesen ment még 80ekm-t mire eladtam (azóta 4 év telt el és még mindig megy).Ott is azt mondták,a csapágyas hajtókar ki,mert nem lesz jó.Hát jó lett,csak az olajcserét nem szabad elbliccelni.Mivel késõbb nem lett csapágyas,más hiba nem lehetett. 
Re: scitec86 (18864)
reply history 2012.03.07. 18:46:21 (18864
User profile
14.68 @ 157
Õ úgy érti ha egy 1.8T hajtókarcsapágyas lesz,akkor nem elég a fõtengely köszörülése ,meg az új csapágyak,hanem egy az egyben új hajtókart kell venni. 
Re: radics1 (18863)
reply history 2012.03.07. 18:38:00 (18863
User profile
10.97 @ 200
Mit jelent nála az,hogy egyszer használatosak? Ez nekem elég homályos. Egyszer lehet összerakni? Ez f.szságnak tartom,semmiben sem speciálisabb ez a hajtókar,mint akármelyik másik VW-Audi,amit ezerszer is összerakhatsz. 
Re: scitec86 (18862)
reply history 2012.03.07. 18:28:24 (18862
User profile
14.68 @ 157
Úgy néz ki,hogy megvan a hiba oka.Beszéltem a nagy volkswagen audi szakival a Csabikával Sopronba.Elmondtam neki az egész történetet és az elsõ kérdése az volt,hogy hajtókarokat cseréltünk-e Újakra ,mert az 1.8T-kben egyszer használatosak vannak.Mi csak azt az egyet cseréltük ki egy bontott darabra ami megvolt hajolva,a többit meghagytuk.Én komolyan mondom már nem tudom mit higgyek,most megint kiadok 100-150.000-et a mûveletre és ha így se lesz jó akkor megbolondulok.:- I 
Re: radics1 (18861)
reply history 2012.03.06. 18:39:18 (18861
User profile
10.97 @ 200
Ha megforog a csapágy,a hajtókartól vesznek le anyagot,ahol a kar és a csésze össze van csavarozva,így nem lesz tökéletes kör alakú a furat.Ezután kialakítják újra a furatot,így már használható a kar. Asszem. 
Re: scitec86 (18860)
reply history 2012.03.06. 14:21:07 (18860
User profile
14.68 @ 157
Mi rövidebb 2 tizeddel,az átmérõ kisebb 2 tizeddel vagy?
Mi az a pár jól irányzott makró?Csináljak fényképet? 
Re: Thomas73 (18859)
reply 2012.03.06. 08:56:50 (18859
User profile
11.69 @ 205

Honda topicból Audi lett???

A fül nélküli csapágy sem fordul át, befeszül a helyére és kész...
A fül csak a szerelés miatt van, azzal illeszted a hajtókar közepére.
Ha átfordul, akkor az tapadt a tengelyre, melege volt, kenése nem.
Az ilyen hajtókarok egybõl kukák, vagy javítandók
(nekem ilyen van a Clio-ban 4 éve, 2 tizeddel rövidebb lett)
A fõtengely meg vagy lilul vagy nem, de mindenféleképpen kopik.

A gépmûhely meg nem fog semmit elismerni. Lehet nem hibáztak.

Egyébként pár jól irányzott makró, és nem kell itt találgatni! 
reply history 2012.03.05. 20:54:18 (18858
User profile
9.34 @ 242
Komolyan mit szenvedtek??? Szét kell szedni és meg kell nézni rendesen,hogy mi van,biztosan van valami kis huncutság,ami nem ok Sullen Sullen  
Re: scitec86 (18856)
reply history 2012.03.05. 20:50:30 (18857
User profile
14.68 @ 157
Addig is annyit mèg leírok,hogy a csapágy eredeti vastagsága 1.45mm volt,most alig több 1-nél. 
Re: scitec86 (18856)
reply history 2012.03.05. 20:45:58 (18856
User profile
14.68 @ 157
Majd holnap csinálok róla képet. 
Re: hori (18855)
reply history 2012.03.05. 20:39:28 (18855
User profile
13.40 @ 166
jaja. már emlékszem hogy a csapágy külsõ fele is szar volt. a kérdés mitõl tud körbefordulni? csak anyaghibától? 
Re: scitec86 (18854)
reply history 2012.03.05. 20:32:31 (18854
User profile
14.68 @ 157
De neked mutattam is hogy mi maradt a csapágyból. 
Re: hori (18853)
reply history 2012.03.05. 20:28:56 (18853
User profile
13.40 @ 166
hopp. az más. csinálj róla képet. aztán rakd fel ide is.
 
Re: scitec86 (18852)
reply history 2012.03.05. 20:18:20 (18852
User profile
14.68 @ 157
Pedig nekem a szerelõm azt mondta,hogy egyértelmûen körbefordult, a pöckök meg sincsenek. 
Re: radics1 (18850)
reply history 2012.03.05. 20:11:24 (18851
User profile
13.40 @ 166
nem ez történt.
 
Re: scitec86 (18849)
reply history 2012.03.05. 20:01:06 (18850
User profile
10.97 @ 200
Az látszik a csapágy külsején,ha megforgott,meg a pöckön is. 
Re: scitec86 (18849)
reply history 2012.03.05. 19:46:06 (18849
User profile
14.68 @ 157
Gondoltam olyanra is,mi van ha egyszerûen anyaghiba miatt eltört a pöcke a csapágynak,körbefordult és onnantól már tényleg nincs olajzás. 
Re: scitec86 (18847)
reply history 2012.03.05. 19:43:41 (18848
User profile
10.97 @ 200
Yah túróval már azért jobb a mérleg. 
Re: scitec86 (18847)
reply history 2012.03.05. 19:38:12 (18847
User profile
14.68 @ 157
Én október végén vettem az autót,és még nem volt idõm megcsináltatni rajta a kötelezõ dolgokat,mert ugye széthullott.
A 480 a következõket tartalmazza:motorfelújítás-212.000(hengerek honolása,gyürük,1db hajtókar,1db fõtengely+köszörülés,motor vonalba köszörülése,új csapágyak,munkadíj.
                                                  új turbó K03  -103.000
                                                  hengerfej felújítás-33.000
  egy halom tömítés,vezérlés,vízpumpa,olajszivattyú,-132.000 
Re: radics1 (18846)
reply history 2012.03.05. 19:26:16 (18846
User profile
10.97 @ 200
480-ból megvan egy fullos motorgenerál kovácsolt dugókkal meg H-karokkal,síkolva,fúrva,köszörülve,csapágyazva...

Ha a gyári megdöglik,akkor az ACL is meg fog. 2-300 lóhoz nem kell hiper csapágy. Nekem Kolbenschmidt volt benne,de sztem a glyco sem rossz. 
Re: scitec86 (18844)
reply history 2012.03.05. 19:23:24 (18845
User profile
18.20 @ 120
nézzétek meg mert ha tényleg olaj gond van azt a NASA anyagú csapágy sem fogja bírni....csak érdekesség képpen mi volt benne ebben az árban??? 
Re: scitec86 (18844)
reply history 2012.03.05. 19:17:35 (18844
User profile
14.68 @ 157
Igazából a motort kiszerelni és a fõtengelyt felküldeni(vagy az egész blokkot) jelenleg az utolsó gondolatom.Valahogy abban bízom,hogy talán a csapágyat rakták bele rosszul vagy fordítva vagy tényleg olajnyomás gond van vagy én hibáztam valamit a járatás alatt,nem tudom,de én nagyon nehezen bírtam azt,hogy dec. 2-ától február közepéig nem volt autóm,ráadásul baráti áron is 480.000Ft-ba került.Össze lesz rakva egy új szett csapággyal,meg lesz mérve minden(olajnyomás,turbónyomás,kompresszió,stb.)Elmegyek valakihez akinek van mûszere és megnézzük a komputert is. 
Re: Belfegor (18843)
reply history 2012.03.05. 19:01:19 (18843
User profile
18.20 @ 120
ha tényleg nem húzott a verda (de ha még csippelve is van) a gyárinak bõven kéne bírnia...belerakhatod az ACL-t....csak nehogy úgy járj, hogy azt is kinyírja a meg nem oldott hiba és többszörösébe került a csapágy bele...ez csak egy tipp... Wink  
Re: scitec86 (18842)
reply history 2012.03.05. 18:26:31 (18842
User profile
14.68 @ 157
Én abból indulok ki,hogy elõször az 1-es hajtókar csapágy kapja az olajat és utána a többi,akkor hogy lehet az hogy a 2-es 3-as 4-es csapágy nem sérült,akkor mégis csak volt olajnyomás.
Megmértem a 4-es hajtókarnál a fõtengely átmérõjét mikrométerrel és kb.47.7-47.8mm volt a vastagsága, a rossz csapágynál is megmértem,de csak minimális különbségek voltak.Arra gondoltam veszek bele egy ACL Race csapágy szettet és megpróbálom újra. 
Re: radics1 (18841)
reply history 2012.03.05. 18:15:17 (18841
User profile
10.97 @ 200
Hát ezt meg nem mondom neked,de nem kizárt,hogy Glyco.Amúgy meg nemigen találkozni "szar" csapággyal.

Hidd el,ott nem volt elég olaj,a kérdes az,miért. 
Re: scitec86 (18840)
reply history 2012.03.05. 18:05:14 (18840
User profile
14.68 @ 157
Ma felhívtuk õket,azt mondta az ürge:"Persze semmi probléma vigyük el neki a fõtengelyt és leellenõrzi,hogy esetleg õk hibáztak-e"Erre a szerelõm megkérdezte,hogy mi lesz a munkadíjjal ,meg a sok járulékos alkatrész cseréjével.Azt mondta csak akkor derül ki minden ha már ott a fõtengely és tud véleményt mondani.Kiszedtem a 4-es hajtókar csapágyat megnézni,hogy milyen van benn,mert nekem elmondása szerint gyárit raktak be.Erre az van írva,hogy Sputter,kicsit nyomoztam és kiderült ,hogy ez a Glyco márkának valamilyen változata.Ha valaki tudja kérem írja meg,hogy a 1.8T-ben mi a gyári csapágy márkája?Köszi. 
Re: hori (18839)
reply history 2012.03.05. 15:53:06 (18839
User profile
13.40 @ 166
nincsen kizárva ez sem. úgy tudom felvették velük a kapcsolatot.
garanciális volt a javítás. 
Re: Robi-ka (18838)

Total 19174 entries
Previous   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!