timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 19174 entries
Previous   [...]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [...]   Next  

Quick find
reply history 2012.01.09. 20:09:06 (18738
User profile
12.80 @ 173
Sok füst nem is kell a 12es idõhöz..csak megfelelõ konfig!!! Smile

http://www.youtube.com/watch?v=X5hsnBSdcso 
Re: Master3v (18736)
reply history 2012.01.09. 20:06:36 (18737
User profile
15.01 @ 149
fóliázva van a verdád? kurva király így matt feketén  
Re: GMalma (18729)
reply history 2012.01.09. 19:53:42 (18736
User profile
12.80 @ 173
Nekem van EGT az autómban és minden rendes dízeles betette már... nekem nem lépi túl a 850fokot soha!!!  1200tól indul 2000nél lök..és szól 5500ig a motor!!! Smile és 3900-5500közt megvan a legnagyobb töltõnyomás!!! 
Re: sh adam (18734)
reply history 2012.01.09. 14:03:34 (18735
User profile
14.77 @ 157
Jó irányban haladnak vele páran, lesz válasz a kérdésedre, de a dieselnél elsõdleges volt a max power elérése, utána gondolkodnak inkább a finomításon, fõleg,h nincsen kitaposott út és nincsenek ismérvek irányutak és irányadók, ilyen szempontból az "egyszerûsége" miatt a benzines tuning mögött van a fejlettsége... 
Re: sh adam (18734)
reply history 2012.01.09. 13:12:29 (18734
User profile
13.05 @ 186
Próbáltam keresni tapasztalatokat, de nem volt senki aki határozottan kijelentené mennyi is az optimális. Az a baj, ha valaki érdeklõdött is a dízelesek között az AFR mérés iránt, egybõl lehurrogták minek, baromság, holott szemre nem lehet írni! Ezt sose értettem, nyomja neki az állat, a másik nézi....nem füstöl, adj még neki...most nagyon füstöl most vissza. Bawling
Még senki nem szánta rá magát, hogy vegyen EGT-t és egy AFR-t aztán elmenjen egy padra. Sullen



 
Re: MarcoR5 (18733)
reply history 2012.01.09. 12:21:16 (18733
User profile
14.77 @ 157
Nagyon jól mondod, ez nagyon gyerek cipõben jár, sztem még nincsen is az országban aki ezt normálisan megmérte volna, vagy én nem tudok róla, ha jól tudom most mennek rá kísérletezések, de egyenlõre nem tudok eredményekrõl...

Ha választani kellene a Garrett GT3071R (int WG) és a Turbonetics T04B (ext WG) között egy dieselre (az én 2.5ösöm utcára) akkor ki melyiket mondaná jónak? 
Re: sh adam (18732)
reply history 2012.01.09. 11:56:38 (18732
User profile
13.05 @ 186
Ennyi. benzineseken nem "cseresznyemag turbó" van...ide elég a kinder nyomás Big grin

Amúgy lenne egy kérdésem hozzád. Csupán kíváncsiságból, mi az optimális AFR dízeleknél? Tudom ez még nagyon gyerekcipõben jár nálatok, de mik a tapasztalatok? Mekkora értéknél van a max. teljesítmény? 
Re: MarcoR5 (18731)
reply history 2012.01.09. 11:06:57 (18731
User profile
14.77 @ 157
A 12 psi nagy nyomás? Big grin Big grin  
Re: GMalma (18724)
reply history 2012.01.06. 20:43:26 (18730
User profile
18.20 @ 120
OK 
Re: GMalma (18729)
reply history 2012.01.06. 20:18:58 (18729
User profile
14.25 @ 173
Akkor köszi,de nem kell..Csak olyan kell,ami passzol rá! Régit leveszem,újat felteszem..Ennyi Smile  
Re: Belfegor (18728)
reply history 2012.01.06. 19:29:14 (18728
User profile
18.20 @ 120
azt tudok de biztos nem olyat ami passzol a GT28-hoz, ha nem lenne másnak akkor szólj, de ezt picit faragni (rögzíteni a turbóra) kell

az hogy hány PSI azt lényegében neked kell beállítani az elõfeszítéssel.. 
Re: GMalma (18727)
reply history 2012.01.06. 19:15:12 (18727
User profile
14.25 @ 173
Csak a drucklabda kell! 
Re: Belfegor (18726)
reply history 2012.01.06. 19:02:48 (18726
User profile
18.20 @ 120
? 12 psi-re beállított vezérlõdoboz (drucklabda) kell vagy komplett wastegate-s turbinaoldal?
nem tiszta mit szeretnél...legalábbis nekem 
Re: GMalma (18724)
reply history 2012.01.06. 16:30:29 (18725
User profile
13.05 @ 186
Ki voltál kapcsolva Confused Big grin  
Re: szabyk RST (18722)
reply 2012.01.06. 09:31:32 (18724
User profile
14.25 @ 173
Van valakinek vagy tud eladó GT2871R turbóhoz belsõ nagy nyomású (12Psi) wastegatet? 
reply history 2012.01.05. 17:38:34 (18723
User profile
13.05 @ 186
Most kaptam meg a számod, így holnap reggel hívlak Big grin  
Re: szabyk RST (18722)
reply history 2012.01.04. 20:30:04 (18722
User profile
9.78 @ 238
szerintem nekem van....csorgess meg reggel azt megnezem.... 
Re: sh adam (18721)
reply 2012.01.04. 19:23:48 (18721
User profile
13.05 @ 186
Nincs valakinek fölös 3"-3.5" vagy 2.75"-3.5" szilikon szûkítõ?  
reply history 2012.01.02. 11:18:40 (18720
User profile
14.77 @ 157
Ezért kell faszig tuningolni minden autót, mert a gyári érték úgy sem jó.... Big grin  
Re: Zolti (18719)
reply 2011.12.28. 18:10:39 (18719
User profile
13.19 @ 167
Vicces, mennyire komolyan veszik egyesek a görgõs padon mérteket...
http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2011/12/27/meropadon_az_uj_m5/
 
reply 2011.12.28. 14:06:35 (18718
User profile
13.40 @ 166
hengerfej portolás és polírozást hol csináltattatok?
ki hogyan és mennyiért dolgozik?  
reply history 2011.12.22. 08:00:34 (18717
User profile
12.87 @ 164
400e km felett valahol még elfogadom, de a fabia-nál (vw motoros) már 80e nél gyûrûzni kellett (szériahiba egy bizonyos darabszámnál). 95ös benzinnel 88-ról 95-re javult a lóerõ a gyûrûzés után, szóval itt is megvan a remény, hogy a 235 paci még tovább dagad.
 
Re: MarcoR5 (18716)
reply history 2011.12.21. 19:28:03 (18716
User profile
14.77 @ 157
nekem/nekunk a csaladban volt ilyen,es szinten csak 3000 felett kezdett el menni. Sztem csak siman szar adatokat ad meg a gyar, es egyik sem indul meg olyan alacsonyan, speciel a mienket is gyuruzni kellett.... 
Re: FM2000 (18704)
reply history 2011.12.20. 22:37:32 (18715
User profile
11.85 @ 188
Hetényi András
30/913-9643 
Re: FM2000 (18714)
reply history 2011.12.20. 17:13:15 (18714
User profile
12.87 @ 164
köszönöm, januárban élnék a lehetõséggel, elérhetõséget kérnék tõled. 
Re: Bandi (18712)
 ave
reply history 2011.12.19. 18:34:07 (18713
User profile
12.88 @ 175
Csippeles elott erdemes azert erdemes merni.   Wink
Esetleg mar nem az eredeti a turbo(?) 
Re: ave (18709)
reply history 2011.12.19. 16:27:23 (18712
User profile
11.85 @ 188
Egy komp. mérõt szerintem bárki tud adni. Ha kell, szólj, a XI. kerületben megoldható akár nálam is.
Látatlanban, a leírtak alapján inkább "kifújásra" tippelnék, mint gyûrûtörésre. 
Re: FM2000 (18711)
reply history 2011.12.19. 08:21:50 (18711
User profile
12.87 @ 164
elõbb utóbb eljutok emberemhez, akinek van kompressziómérõje, de ez majd csak január-febr. Wastegate-et nem néztem, de lehet hogy köze van a lassú nyomásfelépüléshez. 
Re: Sanyi00 (18710)
reply history 2011.12.19. 01:39:58 (18710
User profile
14.63 @ 151
Nem fúj kis sehol? Wastegate zárva rendesen? Kompressziót miért nem méred meg, ha gyûrûre gyanakszol?

Szerintem egy ilyen autónak, gyári turbóval már nagyon alacsony fordulaton is lennie kéne nyomásnak bõven. 
Re: FM2000 (18708)
 ave
reply 2011.12.18. 19:52:51 (18709
User profile
12.88 @ 175
Kompressziomerest nem csinaltatok? 
reply history 2011.12.18. 19:44:15 (18708
User profile
12.87 @ 164
az eredi állapotban így nézett ki: bar/fordulat
0.2/1800
0.3/2100
0.5/2500
0.7/2800
0.8/3100 
Re: ave (18705)
reply history 2011.12.18. 19:41:52 (18707
User profile
12.87 @ 164
Sajnos nekem is ez a tippem. Ennek ellenére azért csak tudott 235Le/330Nm-t kat nélkül, elõtte pedig 201Le/286Nm volt kat-tal a gyári 211Le/300Nm helyett.
Ismersz olyan vállalkozószellemût aki vállal gyûrûcserét? 
Re: Audi-f1 (18706)
reply history 2011.12.17. 20:27:58 (18706
User profile
9.34 @ 242
ugy hivják,hogy gyürü csere. no kompreszio sajnos irhatjátok a chipet ahova akarod nem lesz jó 
Re: FM2000 (18704)
 ave
reply history 2011.12.17. 19:58:20 (18705
User profile
12.88 @ 175
A max toltonyomas megvan mar 2000-nel?

Egyebkent szerintem ha a fojtast veszel ki, annak hatasa nem 2000-nel fog igazan jelentkezni. 
Re: FM2000 (18704)
reply 2011.12.17. 19:43:15 (18704
User profile
12.87 @ 164
Turbós autókban jártasak segítségére lenne szükségem!

Volvo 850, 2.0 turbo. Hivatalosan 2000-tõl már nyomatékmax körül kéne lenni, nekem ez inkább 3000 felett jön meg, mondjuk 3500-tól. Hiába írtuk át a chipet, hiába ment a katalizátor kukába, 3500 alatt elég harmatos a teljesítmény. Csere: gyertyák, olaj, összes szûrõ, lambdszonda.
Olajat csipeget, pl váltásnál is látszik némi kék pamacs, ha meg elkenem a száját, erõsebb a kékes füstölés. Melegen némi szelephang, kerepelés hallatszik a motorból.
Valószínûleg szelepszárszimmeringes, esetleg gyûrûcserés, de ez ennyire lustává teszi kis fordulatokon? Légtömegmérõ okozhat ilyet? alapjáratom stabil, hidegen, melegen szépen indul, igaz, 4-5 fordulat kell neki a beröffenéshez.
Eleinte a katalizátorra gyanakodtam, és kiderült hogy a 60-as rendszerben egy 40.es szûkület volt...kat off, így lett +35Le és +45Nm, de maradt az alacsony fordulati lustaság.
Mi okozhat ilyet? 
reply history 2011.11.30. 12:11:23 (18703
User profile
15.58 @ 140
Az elejétõl mûködik kb 90%-on, de ha kb 1000 km-t letolsz vele többnyire normális használat mellett, akkor teljesen szépen felszabályozza a tárcsát. Nekem másfél zöld garnitúra együtt kopott a tárcsával, beraktam a sárgát és úgy nézett ki a tárcsa, mintha az esztergályostól jöttem volna.
A sárgára azt írják, hogy melegítõs, ami annyiban merül ki, hogy az utca végi elsõ féktáv ne legyen kicentizve. 3 kicsi fékezés után hûvösebb idõben is használható. 30 fokban nem éreztem hogy nagyon kéne melegíteni.  
Re: Bruni (18702)
reply history 2011.11.29. 21:47:15 (18702
User profile
12.49 @ 176
Hát nálam pont az van, hogy jellemzõbb a normálatlan használat, hobbi autó lévén, 1600km-t tuti nem megyek el nyektetés nélkül, de akkor ezek szerint nem hatódik meg akkor se ha 200km múlva már kapja az ívet, annyit kibírok Big grin  
Re: Master3v (18701)
reply history 2011.11.29. 20:26:30 (18701
User profile
12.80 @ 173
A fentebbi komment amit Lizard írt az színigaz!!! Össze kell, hogy kopjon a tárcsa és a betét... ekkor kissé súrolós hangja van...amit hallasz bentrõl... volt egy nagyon okos CS user..azért fikázta, mert hogy õ 5000km után is hallotta a súrolást... na  persze 105Le nagy alugenyók 1300kg os kasztni.. nyugdíjas vezetési mód... mi a fasznak vett akkor ilyet?   Big grin Jaszkarizni? Big grin    so so... nekem kb 2000km ert ment mire bejáratódott, normál és normálatlan használat mellett!!! Amit utánna tud, az nekem bizonyított!!!
Jah, ha egyéb kérdésed van... akkor nyugodtan hívj a nullahat70három14tizen707 es számon!
 
Re: Bruni (18699)
reply history 2011.11.29. 19:38:00 (18700
User profile
15.58 @ 140
A Sárga is bejáratós, nem véletlen. Mindegyiken van egy koptató réteg, ami kvázi felszabályozza a tárcsát. Az is jól fog, de ha az lekopik még jobb lesz, a tárcsa pedig tükör sima. 
Re: Bruni (18699)
reply history 2011.11.29. 18:55:24 (18699
User profile
12.49 @ 176
Jól hangzik, köszi a felajánlást.
Közben utána olvastam, nekem is a yellow a legszimpatikusabb. A redhez azt írták, hogy 1600km-t kell járatni, azért az kicsit meredeken hangzik Big grin
A vicc az, hogy a gyári betét kb annyi volt mint ezek, elõbb kellett volna körülnéznem Mad
 
Re: Master3v (18698)
reply history 2011.11.29. 16:19:16 (18698
User profile
12.80 @ 173
EBC red kurva jó betét..nekem bejött utcára nagyon...de legközelebb a sárgát  veszem...az mégütõsebb...a pirosnál  fékpor szinte nincs is.vagy csak minimális.nem dzsuvázza  össze a felniket sem.. kerámiaszemcsés a teét..szakirodalom szerint 750fokot bír...

ha szólsz nekem..és megvan az elhatározás.. akkor tudok neked kedvezményt belõle, mert ismerem a magyarországi forgalmazóját... azt tudom, hogy ha EBC tárcsát hazsnálsz EBC betéttel, akkor gari si van rá...ha überhamar elkopna vagy gríz van vele... nekem is így volt...mondta Laci, ha elfogy hamar vagy fos lesz...adjam vissza kicseréli.. Smile De nem votl baj, hanem kurva jó lett az egész! Nagyon meg vagyok elégedve vele! Igaz nem volt olcsó a turbo groove tárcsa elõre hátra meg a red betétek elõre hátra, de tudha a dolgát! 
Re: Bruni (18695)
reply history 2011.11.29. 16:06:01 (18697
User profile
12.80 @ 173
Jah negyed óra... de úgy negyed óra, hogy közben Nyíregyházál kimegyek Tokajba, eszek egy jó pizzát is... és mire leüti az stopper a  00:15:00 át....pont végzek! Big grin   :P Smile  
Re: civiccoupe (18694)
reply 2011.11.29. 15:44:26 (18696
User profile
12.60 @ 178
ködzönöm az r888-al kapcsolatos hozzászólásokat. nekem volt lehetõségem próbálni az r888-at esõben kakucson, jobban tapadt mint az utcai gumim, az utcaival jobban tolta az orrát.
lehet következõ nyárra megpróbálok r888-al járni. esõben nem használom mert száraz aszfalton is keresztbe tudnék állni akár 130nál 
reply history 2011.11.28. 20:42:51 (18695
User profile
12.49 @ 176
Ez az ebc red mit tud? Hol lehet beszerezni? Smile

 
Re: Master3v (18693)
reply history 2011.11.28. 20:33:02 (18694
User profile
9.67 @ 241
najo,de a te kocsidnak a 0-200-0 negyedora Smile  
Re: Master3v (18693)
reply history 2011.11.28. 19:36:31 (18693
User profile
12.80 @ 173
Egy fajtát tudok, ami fixen soha nem fog elfogyni...és nekem sem sikerült elmelegítenem... 3x egymás után 0-200-0 Smile és egyéb ökörködés a városban.. ...nos ez a gyári AP Racing betétem Smile   egy laza 4 óra esti ökörküdés után is jól fogott.... viszont másnapra a 60%a elfogyott! Big grin Az elsõ betétpár meg 60forint! Big grin Big grin Big grin   Aranytartalékban van 1 szett polcon..de nem volt szívem még beakni aóta Big grin ..azért van EBC Red! Big grin Big grin Big grin  
Re: Bruni (18686)
reply history 2011.11.28. 19:30:05 (18692
User profile
12.49 @ 176
Azt ne mondd hogy neked eddig nem hûtött volt elõl? Big grin

Igazából betétbõl kéne valami jó, de szerintem következõre berakok egy Ferodo DS 2500-at, arról sok jót hallottam már. 
Re: demerobi (18691)
reply history 2011.11.28. 13:48:24 (18691
User profile
10.06 @ 229
Helló !

Nem tudom milyen a tárcsa, ez már hûtött, de ugyanez a méret. Így már bír pl. Frt-t, régen azért a kör vége felé már nem nagyon kellett fékezni :-)
Euroringen egy felvezetõ, 3 gyors után megint kell egy hûtõ kör, a motor miatt is, de a fék miatt jobban. Megvannak már a picit nagyobbak, de az nem megy fel, csak kis átalakítással, azon még dolgozni kell.

Robi 
Re: Bruni (18688)
reply history 2011.11.28. 12:57:42 (18690
User profile
12.49 @ 176
Elvileg az. 
Re: MarcoR5 (18689)
reply history 2011.11.28. 11:55:13 (18689
User profile
14.77 @ 157
Girling60? 
Re: Bruni (18688)

Total 19174 entries
Previous   [...]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!