timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 230 entries
Previous  1  2  3  4  5  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2011.10.20. 10:31:19 (18554
User profile
14.77 @ 157
Mi lesz módosítva? Én is szívó benzinessel nyomulok már jövõre az utakon, csak a versenyautó lesz diesel (tudom fordítva értelmesebb lenne), azért kérdezõsködöm,h majd ebben is jól képben legyek.... Big grin  
Re: Lizard21 (18552)
reply history 2011.10.20. 10:18:44 (18551
User profile
14.77 @ 157
HALLOD EZ VMI KURVA JÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beszarás hogy megy ez kis matchbox, ahogy mondtad...meg ahogy terelgeted az sem semmi...az 1.25öt már turbósan várod vagy még szívóban? Anti roll kit, vagy plusz merevítõ van a futómûben? 
Re: Lizard21 (18549)
reply history 2011.10.20. 09:59:35 (18548
User profile
14.77 @ 157
Ahogy így beszélgetünk nagyon megtetszett nekem ez a pályázgatás dolog, tavasszal eladom az audit úgyis, vmi jó kis hajszolható vasat veszek akkor helyette...

Ti milyen gyakran jártok?jó lenne ismerõs társasággal, mégis csak akkor jobb minden... 
Re: GodRat (18546)
reply history 2011.10.20. 09:58:18 (18547
User profile
14.77 @ 157
Kitartás az van, már "csakazértis"-ból , másból kellene több... Big grin  
Re: Crybaby (18545)
reply history 2011.10.20. 08:15:08 (18544
User profile
14.77 @ 157
Veled és sok más emberrel együtt én is kíváncsian várom,h mit fog hozni. Az,h a nevem alatt egy 14es idõ szerepel (ami azért szinte full gyári motortól és 1.6 tonna FWD-tõl nem rossz) ne tévesszen meg, több év rally és autóépítés áll mögöttem, a most épülõ autó mögött pedig nagyon sok év és munkaóra tervezés van, mielõtt nekiálltam volna építeni, nem a nagy semmiben történik. A megbízhatóság és a jó teljesítmény sok mindentõl függ még, de bizakodó vok eddig nagyon, olyat fogak látni jövõre amit eddig nem.

A sorban állós hasonlatomra való reagálásoddal mondjuk teljesen igazad van, sor elejére ugrani és komoly dolog, és amit pl Te csináltál az minden elismerést megérdemel, de én máshogy gondolom és csinálom, majd kiderül... 
Re: Crybaby (18543)
reply history 2011.10.19. 22:27:01 (18540
User profile
14.77 @ 157
a clio sport sem kifejezettem egy palyagep.attol,h a Yaro 1.8 nem 1.5 mondjuk attol miert valna azza?ezt nem ertem...egy tok "alap" motorcsere,nem egy komplett autoepites,futomu maradhat,nagyobb fek elore es kesz.
Bar mind1,mert Tomi turbot akar,szoval O dont,bar tartom,h palyazgatasra mit emlitettem szeret nagy jobb egy szivo karaktere, 180 loval meg ultrabrutal lenne...ultrabrutal!! 
Re: Robi-ka (18539)
reply history 2011.10.19. 21:53:55 (18538
User profile
14.77 @ 157
de,ez pont olyan egyszeru,mert ahogy mondta, csak akarni kell,ha vki komoly teljesitmenyt akar,akkor annak nagyon bele kell nyulni a varazskalapba,ez a minimum, egy clioba is belefer az 1.2es motor helyere a 2.0,azert 100%-ig biztos vok benne,h nagyobb kaland nelkul bemegy a 3aroba is. Igen lehet,h tulsagosan nemetautosan gondolkozom,de biztos vok benne,h minden auto lego. Tominak (ezek szerint) anno en is azt mondtam,h ne turbositson,hanem Corolla T-Sport motor,mert a palyazas es korozes sztem sokkal jobban illik egy kihegyezett fasza szivomotor karaktere. Na es persze sokkal egyedibb.en imadok a szellel szembe hugyozni,azert faragom a 5 hengert nem az 1.9est,azert csinalok drag diesel Mercit,ugya hogy eddig a foldon senki,mert sztem ez a kulonleges,beallni a sorba barki tud, turbos Yaro van par, nagy szivomotoros nincsen nagyon...En ezt szeretem, a versenysport a kihivasok miatt olyan amilyen, akinek egy ilyen swap kihivas az hagyja az egeszet...

Udvw  
Re: Robi-ka (18537)
reply history 2011.10.19. 18:48:43 (18536
User profile
14.77 @ 157
jahh ertem,az akkor nem ccm veletlenul? Smile azt hittem nagyobb pillangot is tettet ra,azert kerdeztem. Szep eredmeny a palyan,amihez azert vezetni is tudni kell.. Wink  
Re: Lizard21 (18533)
reply history 2011.10.19. 18:47:01 (18535
User profile
14.77 @ 157
miert kell ahhoz otthon lenni benne,h nagyobb motort bele es kesz..?minden bele megy mindenbe csak akarni kell..ezt tudni nem egy nagy kivaltsag(skociaban elo haverom infoja,h kint pl:S4 c4 porsche Cayenne 4.5 V8 turboval.e36 coupe Rx7 wanklerral,akkor tipusazonos miert ne menne)...
Te meg latom a kotegedesben vagy otthon Smile  
Re: Robi-ka (18534)
reply history 2011.10.19. 16:56:09 (18532
User profile
14.77 @ 157
1500cc? 40es pillangó akkor nagyobb a gyárinál?gyári mekkora? 
Re: Lizard21 (18531)
reply history 2011.10.19. 16:47:29 (18530
User profile
14.77 @ 157
Gyári leömlõ? az szép, mondjuk ez japán, nem német... Smile tehát akkor egy jó szûrõ kat off. utána a rendszer vastagabb v csak hátsó dob?hf-ed is gyári? 
Re: Lizard21 (18529)
reply history 2011.10.19. 16:33:54 (18528
User profile
14.77 @ 157
Hallod ezek nagyon jó idõk, futómûved hogy van okosítva? merevítõk stabilizátorok? 
Re: Lizard21 (18526)
reply history 2011.10.19. 16:32:14 (18527
User profile
14.77 @ 157
És a motorban mi van amitõl 120 ló lett? 
Re: Lizard21 (18525)
reply history 2011.10.19. 15:30:26 (18523
User profile
14.77 @ 157
Még mindig a turbósításon töröd a fejed? inkább tegyél bele egy T20 vagy ilyesmi motort pl Celicából, szívó 180-200 ló, baszott mód menne vele a kis yaro 
Re: Lizard21 (18521)
reply history 2011.10.19. 15:26:47 (18522
User profile
14.77 @ 157
Neked hogy áll most a motor, mi van benne? mi a ringen egy olyan idõ ami jónak számít nem 1000 lóerõs utcai autótól? 
Re: Lizard21 (18521)
reply history 2011.10.15. 12:09:11 (18508
User profile
14.77 @ 157
engem ugyan nem zavar,csak egy jo szovicc adodott... Smile  
Re: dani1121 (18506)
reply history 2011.10.14. 23:18:01 (18505
User profile
14.77 @ 157
igen,kikotni,csonakmotornak jo is... Smile mar megertem,h ha unjak a dieselezesunket... Smile Smile  
Re: sh adam (18500)
reply history 2011.10.05. 22:10:00 (18435
User profile
14.77 @ 157
na az az ami biztosan nem lesz soha...

Mondjuk ez csak egy oreg szar diesel,semmire nem jo, 12 kozepet,ha tudni fogja a hozza Ertok szerint... Big grin  
Re: Belfegor (18434)
reply history 2011.10.05. 21:35:00 (18433
User profile
14.77 @ 157
Big grin
ez nagyon igaz...de itt kicsi a motor, a rev limit meg foleg alacsony.. 
Re: Belfegor (18429)
reply history 2011.10.05. 16:53:43 (18428
User profile
14.77 @ 157
Ez meg már kicsit nagy...
Outlet: 107mm outter diameter, 82.35 inner diameter
Compressor trim: .60 ar (anti- surge)
Compressor Wheel diameter: 74.80 /102.40 (big wheel)
Turbine wheel diameter : 75.35 / 81.70
Exhaust trim: 1.05ar 
Re: Belfegor (18425)
reply history 2011.10.05. 15:28:14 (18427
User profile
14.77 @ 157
Na meg mindenképpen twin scroll 
Re: MarcoR5 (18426)
reply history 2011.10.05. 15:21:31 (18426
User profile
14.77 @ 157
Igen, a levegõ lenne a fontos, a kipuff oldal nagyon jó, de nagyobb kompresszorral kellene... 
Re: Belfegor (18425)
reply history 2011.10.05. 11:59:32 (18424
User profile
14.77 @ 157
Igen, nekem is ez a fura, olyan kellene aminek nagyobb a turbina oldala, de akkor GT35 marad...félek ez kicsi lenne 
Re: Belfegor (18422)
reply 2011.10.05. 09:39:40 (18421
User profile
14.77 @ 157
compressor wheel: 0.60 A/R Cold site
Exd:2.76"
Ind:2.13"

Turbine Wheel 1.15 A/R Turbine
Exd: 2.54"
Ind: 2.91"

Ez minek felel meg kb?  
reply history 2011.09.16. 08:42:37 (18380
User profile
14.77 @ 157
Mit önérzeteskednek a Hondások ennyire...ebben mi volt a tanács amit most írtam Bandi? Az a 3 kérdés? az volt a tanács? 
Re: Bandi (18377)
reply history 2011.09.16. 08:40:34 (18379
User profile
14.77 @ 157
a f@ßt, csak simán intelligens! Big grin Big grin  
Re: Master3v (18378)
reply history 2011.09.15. 22:56:00 (18376
User profile
14.77 @ 157
ez a legfontosabb,h idot szanj a jo munkara,mert arra ido kell,utana meg biztos fogsz fejleszteni es mindig lesz olyan,h utolag azt mondja az ember,h maskepp kellett volna,ez elkerulhetetlen. De ha nagyon akarja az ember es par dologrol lemond (mar akinek kell) akkor akarmi lesz oromet okoz.

A 2,2 vti motor a preluder-bol nem fasza?gondolom tul nagy a loket,h gyorsan porogjon?vagy?nagyohulyeseget beszelek? Smile olyan 15 eve nekem is tetszett a honda akkor azt vettem volna... Smile azota felnottem... Smile Smile Smile  
Re: hori (18372)
reply history 2011.09.15. 15:23:53 (18366
User profile
14.77 @ 157
Ez kell, vagy ilyen, de szólj ha baj,h beleszólok...

http://www.ebay.de/itm/Eagle-H-Pleuel-Honda-Integra-Type-R-ITR-B18C6-B18C-/130551768917?pt=DE_Autoteile&hash=item1e657de755

aztán hajtás!!! Big grin

sztem hosszútávon mindenképpen jobb, mivel elég fanatikusnak tûnsz ezért inkább forró fej helyett végiggondolni és ebbe fektetni, mert elõbb utóbb az lesz belõle,h kell, utólag meg akkor ez kidobott pénz lesz....ha tanácsolhatnék, ezzel már semmit ne csinálj, ha tényleg sokkal jobbat akarsz, mert a befektetett munka is pénz, ahelyett menj el szenet hordani órabérbe és azt tedd hozzá az 1.8 projekthez... Big grin Big grin  
Re: hori (18364)
reply history 2011.09.15. 13:25:24 (18363
User profile
14.77 @ 157
jah igen azt láttam, h ez 8Vhez való, de a link alapján már lehet keresgélni, ez kihagytam, de gondolom õ is észre veszi kis német tudással lehet itt lavírozni, nem hinném,h ezen kívül vmi rossz tanácsot adtam volna.... 
Re: Robi-ka (18362)
reply history 2011.09.15. 13:10:05 (18361
User profile
14.77 @ 157
Elektronika gyári?

itt van egy olcsó leömlõ

http://www.ebay.de/itm/Edelstahl-Facher-Krummer-Honda-Civic-CRX-1-5-1-6-8V-/350356304974?pt=DE_Autoteile&hash=item5192dcf44e

a házinál még látatlanban is szinte biztos,h jobb...
Ram air nyílásnak a lehetõ legnagyobbnak kell lennie, sztem a lámpa komplett nagysága az a minimum, mert ha nem szûkül utána eleget a keresztmetszet akkor megb@ßta a kutya.... 
Re: hori (18358)
reply history 2011.09.15. 12:31:53 (18355
User profile
14.77 @ 157
a 900 kiló nem annyira könnyû?? manapság egy hasonló kategóriájú autó 1200-1300 kiló, szóval ennek lehet nagyon örülni, nekem amibõl indulok 1150 és 900ra le kell menni.... 
Re: sh adam (18352)
reply history 2011.09.15. 11:24:15 (18349
User profile
14.77 @ 157
Stem mivel a súly kevés olyan 13.3 körül... 
Re: Pelyvi (18348)
reply history 2011.09.15. 11:11:39 (18347
User profile
14.77 @ 157
Sztem a ram air, légbeszívás ami a legkevesebb pénzbõl a legtöbbet hozza egy szívó motornál, de még turbósnál is...Venturi csõ, torló levegõ,hívjuk ahogy akarjuk, egy délutáni mûanyagozás és +5km/h átlépõ.... 
Re: sh adam (18346)
reply history 2011.09.15. 09:13:39 (18344
User profile
14.77 @ 157
Nem értek a benzinesekhez, sztem nagyobb injektorok meg egy fasza villany kellene bele, mondjuk egy MS már bent van szerintem 100ból, vagy vmi piggyback vagy pack vagy mi a tököm, én azt mondanám,h több ua kell bele, kell fasza ram air rendszer ami szintén nem sok pénz...az tény,h a komolyhoz sok pénz kell, de nehogy azt hidd, ez csak a szívómotornál van így, mert a turbós motornál még egy rakat dolog hozzá jön ami plusz költség (váltó,kuplung, hûtés, turbó, csövek) és az is ami alapból kell egy szívóba is....úgyhogy sztem egy papírkönnyû kis erõs honda megépítése itt még nem is a legköltségesebb... 
Re: hori (18342)
reply history 2011.09.15. 08:37:00 (18341
User profile
14.77 @ 157
Még jó, h Mikiin ennyi mindent ki lehet pakolni streetben..vagy nem ott vagy?
Igen az idõn látszik,h nagyon könnyû az autó, de viszonylag gyenge, most már tényleg csak arra kellene gyúrni és fasza lesz az nagyon... 
Re: hori (18336)
reply 2011.09.02. 13:39:46 (18277
User profile
14.77 @ 157
Subarusok!

2002-es WRX-bõl mennyi ló hozható ki gyári turbóval? illetve turbóban mi a következõ lépcsõ? mi az amit a motor gyárilag elvisel?350 ló? 
reply history 2011.08.30. 15:22:33 (18272
User profile
14.77 @ 157
miért? 1.9esbõl egyáltalán nem giga turbóval (85 helyett 60mm nagykõr) és 5500ös fordulattal hogy lehet majdnem 400at kihozni?

Technika.... Big grin Cool  
Re: GodRat (18268)
reply history 2011.06.27. 11:40:04 (18188
User profile
14.77 @ 157
Azt tudom,h ahol semmi nem számít ott 250e Ft.... 
Re: radics1 (18187)
reply history 2011.06.17. 11:16:59 (18183
User profile
14.77 @ 157
Érthetõ, szóval akkor 1.3 is lehet az ára...?
bõr nem lényeg...szín?
küldesz képeket?
marcokranko@gmail.com 
Re: GodRat (18182)
reply history 2011.06.17. 10:17:13 (18180
User profile
14.77 @ 157
Hát ez olyan szeptemberben lesz aktuális kb, bár nem tudom a kinti 4500 euróval tudod-e tartani a lépést árban? Confused

A fogyasztás az teljesen jó. Neked a motor tök gyári? vajon miben más, mint az S4? 
Re: GodRat (18178)
reply history 2011.06.17. 08:46:06 (18177
User profile
14.77 @ 157
A6-ossal szemezek én is, persze a hang lenne az elsõ amit bele (alá) raknánk. Neked kézi vagy tiptronik?ugyan nem ez a lényeg, de mit eszik nálad? mondjuk 140 pálya tempomat, a város nem érdekel... 
Re: GodRat (18175)
reply history 2011.06.16. 22:01:24 (18174
User profile
14.77 @ 157
mi mindened van?Neked is ilyen van?tapasztalatok?lo? 
Re: GodRat (18171)
reply history 2011.06.16. 22:00:36 (18173
User profile
14.77 @ 157
6500 rpm felett jo a fogyasztas....
A nardo reszten asszem a techart porszhe kb800 lo soforje mondja,h olyan 320nal meg bevillanr az ESP,kicsit nedves a palya...hat a gatyamat lehet osszecsokiztam volna ha meglatom...

Nekem ennyi nem kell,a leheto legkevesebbet akarok faragni,max 350 lo,eleg a K03 meg a szokasas korites...ugyis fele 102 fele E85el megy majd,ha megy...

A hang az boszme!!!!!! 
Re: Master3v (18172)
reply history 2011.06.16. 15:54:16 (18167
User profile
14.77 @ 157
Akkor lehet,h maradna, max felújítom, meg a sallangok mellé és gyíííí 
Re: radics1 (18166)
reply history 2011.06.16. 15:27:07 (18165
User profile
14.77 @ 157
mondjuk azt megcsináltatom egy turbóssal is, kap még KKK Competion 360as csapágyazást aztán foroghat.... 
Re: MarcoR5 (18164)
reply history 2011.06.16. 15:23:08 (18164
User profile
14.77 @ 157
én úgy tudom a K03 az 36/49 komp és 40/44 kipuff, a K04 meg 42/56 és 42/50...nekem utcára kellene egy 2.7 V6 biturbóra, olyan 320 ló a cél E85-el, szóval szinte széria, csak cooler, kipuff meg esetleg ez az upgrade... 
Re: radics1 (18163)
reply history 2011.06.16. 08:30:12 (18162
User profile
14.77 @ 157
Lehet K03/04et csinálni? Csak mert nem akarnék komplett K04eket esetleg. Vagy nem sokkal menne csak feljebb? 
Re: radics1 (18161)
reply history 2011.05.12. 08:25:04 (18074
User profile
14.77 @ 157
Jajj ne már még húzni akartam.... Big grin Big grin Big grin  
Re: Robi-ka (18073)
reply history 2011.05.12. 08:15:28 (18072
User profile
14.77 @ 157
A pontos neve: felszerelhetõ, öntapadós koronggal ellátott mini kamera... Big grin Big grin Big grin
 
Re: VZalan (18071)

Total 230 entries
Previous  1  2  3  4  5  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!