timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 190 entries
Previous  1  2  3  4  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2011.09.14. 17:49:12 (18315
User profile
13.05 @ 186
Ez melegen vagy hidegen értendõ? Melegítést követõen felugrik 0.2-0.3bar-t.
Nekem meleg állapotban 0.6-0.7barral voltak a legjobb 60lábaim és 1/4 idõim. 2.1-es 60lábaim voltak folyamatosan. Hátsókat kicsit túlfújni.
Érdemes még a futómûvedet is meglesni, beállítani.
Van aki emel a seggén kicsit, vékonyabb kereket rak hátra...stb.

Gumiról csak annyit, hogy annak is nézz utána milyen az adott gumi, mert ha te veszel egy keményebb pálya slicket, életben nem fogod felmelegíteni az üzemi hõfokra. Smile  
Re: hori (18311)
reply history 2011.09.14. 16:57:29 (18308
User profile
13.05 @ 186
Mekkora nyomással használod a gumit?
 
Re: hori (18303)
reply history 2011.09.05. 19:39:00 (18296
User profile
13.05 @ 186
Szerintem meg egy irigy KUTYA vagy!!!! Big grin nem akarod, hogy neki is 4G-je legyen Big grin Cool Bawling  
Re: hori (18295)
reply history 2011.09.05. 14:10:33 (18292
User profile
13.05 @ 186
Amúgy a 4g nagy feeling, az egyik legnagyobb a hondák közül. Ha lehet, 4G-t vegyél, de ne minden áron!
Ezekkel az ilyen-olyan dugó, tengely....van benne, vigyázni kell. Hondás-hondást is b@szott már át, nem is kevésszer. Inkább alapot vegyél, és te tedd bele a cuccokat, az a biztos! A legfontosabb a jó karosszéria! Fék, futómû, erõátvitel, motor...stb. ezek mind cserélhetõek! Smile  
Re: dani1121 (18291)
reply history 2011.09.05. 13:40:56 (18290
User profile
13.05 @ 186
Egy B16-al a 13-as idõ nem elérhetetlen, nem kellenek hozzá NASA cuccok. Ha jól tudom Horinak a 4G-be b16b dugo + integra cuccok a fejben és 13.7. Anno Botinak is 13-as ideje volt a B16-al elõször integra tengelyekkel aztán Rocket motorsport tengelyekkel még javított....ezt követõen belekerült egy B18 Big grin Én még szívóban portolt fejjel, Integra leömlõvel, 50es rendszerrel, sperrel, slickkel, kipakolva mentem 14.1-et. A legmeghatározóbb a SÚLY! A jelenlegi 6G sedanomat rommá húzhatom, akkor is elcsap egy közel gyári 3ajtós 5G Big grin Ha verseny a cél, kopasz, fapados, kurblis ablakos alapot kell venni. Smile  
Re: dani1121 (18289)
reply history 2011.09.05. 12:56:43 (18288
User profile
13.05 @ 186
"Megéri túrni a d16-ot? Van értelme szívóba? Mert mire a vti 160lovát elérem, arra már többe kerülne mint egy vti-t venni. Teljesítményben meg kb ugyanott lennék."
Ez így van. Fõleg ha versenyekre is ki szeretnél vele menni. A D-s motorra vagy csiga, vagy semmi. Én mindenképpen B-ben gondolkoznék, esetleg H22. Jelenleg fut itthon egy 4g sedan H22-vel, meg egy Crx is. Nagyon meg vannak vele elégedve. Mai eszemmel amúgy B18 alatt bele sem kezdenék az építésbe. Ha most tehetném tuti B18, B20 vagy H22, F22, F20b...stb. Utóbbi lenne a legjobb, de ez hazánkban szinte elérhetetlen. Smile


 
Re: dani1121 (18285)
reply history 2011.09.05. 11:49:45 (18284
User profile
13.05 @ 186
Amit én tudok róla:
Komplett eleje az enyém volt: lámpák, mocitetõ, lökös, bajusz, indexek, helyzetjelzõk.
A motor már volt bontva, ha jól tudom magas kompressziós (b16b) dugók vannak benne, anno volt még benne integra tengely,rugo...stb. valami 19xLE volt talán mérve.
Úgy igazából nem néztem meg soha, de az itthoni Ivt-k nagy része törve volt. A motorokban koruk miatt is 150...de inkább 180.000+ km van, tudok olyanról amiben 220.000+ is van.
Amúgy legutóbb Pakson láttam ezt az Ivt-t, szerintem oda vették meg.
Ha netán még megvan, ennyit megér. Ha nincs, ne is gondolkozz Ivt-ben, túlságosan le vannak lakva. Enyém is 2 autóból volt, Boti ex gépének is volt baja. Ami jelenleg még a piacon van az 800.000 és szerintem annyit nem ér. Gondolkozz inkább sohc 1.5 vagy Sohc 1.6 4g-ben. Vegyél valami szép állapotban lévõt, ami jó alap, aztán abba tegyél egy B18-at vagy dobj rá egy csigát.
...de ez csak az én véleményem. Smile
 
Re: dani1121 (18280)
reply history 2011.08.30. 16:38:37 (18273
User profile
13.05 @ 186
egy kis....víz/metanol + nitro? Big grin Tongue stick out  
Re: MarcoR5 (18272)
reply 2011.08.09. 12:26:08 (18232
User profile
13.05 @ 186

Hibátlan sperres Vw ASD váltó eladó, ha érdekel valakit, elérhetõség a hirdetéseknél.  
reply history 2011.07.27. 11:13:05 (18217
User profile
13.05 @ 186
Ilyen átalakítást még egy ismerõsöm se próbált hivatalosan megoldani. Olyan van aki a 3as golfba hivatalosan beleiratta az 1.9pdtdi-t. Asszem Nyíregyházán csináltatta meg.
Amúgy az Audiba akarod a kovácsmûhelyt belerakni? Big grin  
Re: radics1 (18215)
reply history 2011.07.21. 19:22:17 (18214
User profile
13.05 @ 186
Nem reagál rá, pedig tuti nem egy John Deere volt Big grin  
Re: Demó (18213)
reply history 2011.06.27. 16:28:56 (18191
User profile
13.05 @ 186
Áh, lehet zabeszem nem fért a seggébe és elvette inkább Tongue stick out Big grin  
Re: ave (18190)
reply 2011.06.22. 22:23:31 (18186
User profile
13.05 @ 186
Turboá!
Ma Szegedre menet a kiskõrösi laktanya és a soltvadkerti Mol kút közötti szakaszon ~50m-es gumicsíkokra lettem figyelmes....csak nem teszteltél valamit? Big grin  
reply history 2011.06.02. 19:21:10 (18116
User profile
13.05 @ 186
Nekem volt az ivt-ben sperr. Mi lenne a problémád? Hátha tudok segíteni Smile  
Re: hori (18114)
reply history 2011.05.24. 23:09:18 (18091
User profile
13.05 @ 186
Egy komoly szívó D16-al elérhetõ lenne a 14alja is, volt példa D15-el is 14.0-ra, de az vitatható Wink turbós D15-el lásd Bandi és Juhilaci féle 1.5 turbókat, õk 11s-et mentek, de ez utcai autóban, 12 simán meglenne.
A rendõr az olyan dolog ha akar, úgy is beleköt valamibe. Amikor engem igazoltattak, belekötöttek mindenbe, csak a motorra nem voltak kíváncsiak. Big grin
Nekem is Nippon dugóim voltak, hibátlanul mûködtek és tudtommal mûködnek is mai napig Smile Igen, legtöbben azt a dugót használják D-sbe, ZC p29 Pm7 néven fut és nagyon korrekt az ára, minõségére az ismeretségemben nem volt még panasz. Smile
 
Re: dani1121 (18090)
reply history 2011.05.24. 22:14:14 (18088
User profile
13.05 @ 186
B-re való átalakítás macerásabb, mert kell hozzá jó pár dolog még ami megdrágítja. Kapásból váltó féltengelyek és még pár apróság Smile A papírozásra pontos összeget nem merek mondani, de ha jól hallottam nem olcsó, de lehetséges. Reális idõnek tartom d16-al de d15-el is a 14 tetejét-15s közötti 400-at, bár ez sok mindentõl függ. Ha B-rõl lenne szó a késõbbiekben, akkor szerintem, nem is B16-al kéne foglalkozni, egybõl B18, minimum. A 14 alja elérhetõ lenne egy piszkált B16-al, de akkor inkább egybõl B18 és azt piszkálva 13,5-ös idõ is elérhetõ.
Szóval ha ilyen komoly szándékaid vannak és turbo szóba se jöhet, akkor ne nagyon cseszegesd a D-s motort, inkább spórolj és aztán egy B18-ba öld a pénzt. Én személy szerint vennék egy komplett jobbkormányos 1.8 vti Civic-et. Abból átrakni a motort, sperres váltót, 282mm-es elsõ fékeket stb....de ez csak az én véleményem. Wink  
Re: dani1121 (18085)
reply history 2011.05.24. 14:09:53 (18084
User profile
13.05 @ 186
A bepapírozás sem gond, van itthon amiben 1.8 van hivatalosan. Mindenképpen drágább egy D-st átalakítani B-sre, de az alapból 160le. Kérdés mi a cél? D-hez egy fokkal olcsóbb a tuning, de én személy szerint, D-s szívó tuningra nem igazán pazarolnám a pénzt ha késõbb komolyabbak a szándékaid. Kapásból csigát neki. Ha hétköznapi használatra lenne inkább, akkor tökéletes az amit Bandi is mondott. Zc dugo, vtec swap....aztán jöhet a port, rugó, tengely...stb. Big grin
Boti anno elég jó idõket futott a D16 coupe-val, vele érdemes interjút készíteni Wink  
Re: dani1121 (18083)
reply history 2011.05.11. 18:47:47 (18063
User profile
13.05 @ 186
Na, akkor nyugdíjas koromra még láthatok egy ilyet itthon Big grin  
Re: szabyk RST (18062)
reply history 2011.05.11. 10:57:16 (18051
User profile
13.05 @ 186
"meg mivel megy ki a pilóta a géphez? "
Nincs meghatározva, hogy milyen nemzetiségû Smile  
Re: MarcoR5 (18050)
reply history 2011.05.11. 10:48:59 (18049
User profile
13.05 @ 186
A pilota egy lexus gs 450h-val megy a munkahelyére Cartman
A géphez meg GYALOG!!!!! mivel egész nap ül, úgy van vele reggel kicsit sétál, hogy ne legyen fekélyes a valaga a nap végére Big grin  
Re: MarcoR5 (18047)
reply history 2011.05.11. 10:43:02 (18045
User profile
13.05 @ 186
Kerozinos repülõk Tongue stick out Big grin  
Re: MarcoR5 (18043)
reply history 2011.05.06. 18:12:36 (18003
User profile
13.05 @ 186
Egy Saab 9000 turbónál találkoztam olyannal hogy balansztengely megszorult és a lánc az álló fogaskeréken átugrálva járt Big grin annak is hasonló volt a hangja , de ez csak nem az...remélem. Szelepfedél alá sem árt bekukkantani, mert veztengely is tud törötten járni, de még olyat is láttam hogy törött fõtengellyel járt egy autó, igaz hangosan de járt Big grin
Amúgy elsõ hallásra tényleg csapágy gyanús...de én már továbbmentem Smile  
Re: GMalma (18002)
reply 2011.04.22. 11:13:25 (17977
User profile
13.05 @ 186
Le van az rendesen húzva? Nem lehet, hogy kicsit fellazul és akkor tördeli el a csavarokat?  
reply history 2011.04.10. 20:18:44 (17939
User profile
13.05 @ 186
Haver is közel 3barral fújja a tdi-t, hiába mondom neki dobja le azt a kinder geo-s szart, aztán valami normálisat külsõ wg-vel, de nem áll kötélnek Big grin
Amúgy kíváncsiságból, mennyi ilyen nyomásnál a beszívott levegõ hõmérséklet?  
Re: Master3v (17937)
reply history 2011.04.10. 18:42:07 (17934
User profile
13.05 @ 186
Lexusban több hangszóró van mint az ibizában szelep Big grin Nem egy kategória a 2 gép. Lexus az pávázós, niggerezõs, lövöldözõs, csipegetõs.....a seat bevásárlós Cartman Big grin  
Re: zsolap406 (17931)
reply history 2011.04.10. 11:52:54 (17929
User profile
13.05 @ 186
Kérem ne bántson!!!!! Bawling Big grin  
Re: szabyk RST (17928)
reply history 2011.04.09. 20:11:09 (17926
User profile
13.05 @ 186
Áh cukrász vagyok, nem is tudtam, hogy a diesel is olyan mint a benzines Tongue stick out
Nem is a csapágy a drága, hanem elviszi egy szerelõhöz, elkér x0e-t a munkáért, vegyen bele friss olajat, és ki tudja, nincs-e keresetkiesése azért mert letette 1 napra. Confused

ui.. Erõs pd?? wtf? Big grin    
Re: Master3v (17924)
reply history 2011.04.09. 20:01:46 (17925
User profile
13.05 @ 186
Eleinte nekem is furcsa volt, de aztán megszoktam. A lényeg fogjon mint állat, a többi nem érdekel Big grin A vicc, hogy most a szívó hondában ugyan az a szinter tárcsa van, mint a turbósban volt, de ebben gyári szerkezetel nem a NASA F1 racing. Sokkal durvább, akkorákat ránt, repül minden szanaszét Big grin Ezek szerint az F1 racing szerkezet gyengébb mint a gyári?!?!?! EEK!  
Re: ozoli (17921)
reply history 2011.04.08. 19:19:16 (17918
User profile
13.05 @ 186
Na most fog egy laza infarktust kapni szerencsétlen Big grin  
Re: szabyk RST (17917)
reply history 2011.04.08. 16:35:45 (17916
User profile
13.05 @ 186
Igazság szerint ezt élõben kellene hallani. nyitott mocitetõvel lassan elindulna, mellette állva hallgatni, hogy tényleg a kuplungtól jön vagy máshonnan. Számomra is az az érdekes, hogy ennyien megnézték, áldásukat adták rá és mikor bekerül az autóba akkor szar. 
Re: radics1 (17915)
reply history 2011.04.08. 14:16:46 (17909
User profile
13.05 @ 186
Igen, ezt akartam írni, hogy nekem is rángat , meg füttyent, ha kis fordulattal akarok elindulni, de ez szinternél szerintem természetes, az is lehet rosszul tudom. Ráadásul nekem rugós a tárcsa, havernak fix volt, na az a halál Big grin  
Re: Bkori (17908)
reply history 2011.04.08. 13:25:47 (17901
User profile
13.05 @ 186
Néztem a videódat, hát ennek elég durva hangja van. Ha Szabinál és Wistleréknél is volt, tuti jónak kellene lennie. Lehet, hogy nem is az erõátvitelnél van a gond, hanem pl. bakok kivannak és ahogy mozog a motor valamihez hozzáér, vagy a bakok adják ezt a hangot? Lehet hatalmas baromságokat mondok, de ilyen nincs, hogy ennyi szakember kezében megfordult és mégis változatlan. Confused  
Re: GMalma (17899)
reply 2011.04.07. 21:02:17 (17897
User profile
13.05 @ 186
Exedy stage2 kit. Smile  
reply history 2011.04.07. 12:11:08 (17885
User profile
13.05 @ 186
Sachs racing szerkezet ~100e ha jól emlékszem. Akkor aztán rakhatsz bármit, nem muszáj szinter. 
Re: radics1 (17884)
reply history 2011.04.07. 11:50:48 (17883
User profile
13.05 @ 186
Act-nél nem látni neked lendkereket, de ebay-en van Fidanza alu, más márkákból acél.
 
Re: radics1 (17880)
reply 2011.04.07. 11:06:17 (17879
User profile
13.05 @ 186
Pl. a Spec stage3 kísértetiesen hasonlít az F1 racing stage3-ra amivel jól megszoptam a f@szt. 0.5bar fölött 4-5ben csúszott végig, hiába volt szinter a tárcsa. Aztán leszedtem, felületek megigazítva és még így sem ért egy lyukas garast sem. Mai eszemmel ACT Xtreme alá semmi képpen nem adnám. Amit glo is írt, ha jó a szerkezet, rakhatsz szalvéta tárcsát is Big grin A sachc racing szerkezet sem egy horror ha jól emlékszem! mai eszemmel inkább vennék 80-100e körül egy komoly szerkezetet, mint 2x-3x le kelljen venni, szarakodni vele és még úgy se legyen jó.

 
reply history 2011.04.05. 21:13:19 (17845
User profile
13.05 @ 186
Ezt csak addig tudjuk kormos kollégák fejéhez vágni, amíg el nem terjed az E95   Big grin
Akkor majd kapunk, hogy nekik 2L-t eszik a 250ft-s E95-bõl de PADLÓN!!!! Finoman és nõiesen autózva nem is eszik, hanem termel! Tongue stick out  
Re: GMalma (17844)
reply history 2011.04.05. 12:50:18 (17839
User profile
13.05 @ 186
Az nem is rossz. benzinbõl mennyit evett ilyen stílus mellett? 
Re: radics1 (17838)
reply history 2011.04.03. 14:51:40 (17829
User profile
13.05 @ 186
Elég szomorú, hogy ekkora differencia van az itthoni kutakon e85 téren. Én mostanában tervezem, hogy átállok rá, de ezek szerint csak reménykedhetek, hogy a környékemen fellelhetõ e85 jó is lesz, nem csak olcsó Smile  
Re: GMalma (17827)
reply history 2011.04.03. 12:14:47 (17825
User profile
13.05 @ 186
Van kicsit komplikáltabb lehetõség is pl. akvárium tisztító csõ, kérdés mennyire lehet vele megoldani a visszacsapó miatt Smile  
Re: GMalma (17822)
reply history 2011.04.01. 16:41:53 (17810
User profile
13.05 @ 186
Vállalni vállal. Azt nem tudom, hogy az alut is ennyiért varrja-e. 
Re: Jamal (17809)
reply history 2011.04.01. 14:54:29 (17808
User profile
13.05 @ 186
Nekem múltkor egy 3"-os saválló csövet 1500ért varrt körbe awi-val egy csávó. szabályosan sokkot kaptam. akkor jöttem rá, hogy venni kellene egy awi-t. Big grin    
Re: Jamal (17807)
reply history 2011.03.28. 17:21:36 (17778
User profile
13.05 @ 186
Nem ismerem mi mivel kompatibilis az audinál, de pl. haveroméknak anno ha jól tudom Szabyk hozott Sachs racing kuplungokat a Tdi-kbe, azok elég komolyak. Sorra törtek a féltengelyek, aztán a 4. fokozatok, de a kuplung 1x sem csúszott még meg Big grin  
Re: radics1 (17776)
reply history 2011.03.28. 17:16:10 (17777
User profile
13.05 @ 186
Pontosan. Elvittem egy öreg szakihoz, aztán õ belõtte. Smile  
Re: radics1 (17776)
reply history 2011.03.28. 13:53:03 (17772
User profile
13.05 @ 186
Pont így jártam, mikor f@sz voltam és ellenõrzés nélkül feldobtam a kuplungot aztán csak pislogtam, hogy csúszik. Mikor levettem, láttam, hogy a szerkezet csavarok nélkül is felfekszik teljesen a lendkerékre. Szedettem a lendkerék szélébõl, aztán jó is lett. Smile  
Re: radics1 (17771)
reply history 2011.03.02. 10:40:03 (17644
User profile
13.05 @ 186
Igen, így már nem olcsóbb játék, közel szint Tongue stick out
Bocs, de akkor meg voltam keveredve, azt hittem a 3.6 árában mozog a 3.8 is, de akkor nem Smile Anno nekem 500-at mondtak 3.6-ra, gondoltam a 3.8 se lehet sokkal húzósabb, de mégis Big grin
Az, hogy olcsóbb és több alkatrész van a japokhoz, az igaz, de mint minden más téren olcsó húsnak híg a leve. Kapsz te fillérekért ilyen olyan pl. futómû cuccokat amik aztán egy év alatt térdelnek. a minõségi alkatrész itt is drága, mondjuk akad olyan névtelen fos is ami elég jó minõségû ahhoz, hogy nyugodt szívvel be lehet építeni...de ritka.
Az alap géppel kapcsolatosan csak annyit, hogy én inkább venném a lelakottabb gépet olcsóbban, és a saját szám íze szerint, olyan futómû, fék, hajtás cuccokkal újítom fel, ami majd a kitûzött teljesítménnyel lazán megbirkózik, mint 2x annyiért egy olyat, ahol a gagyi utángyártott szarokra hivatkozva csapkodja a paraszt az asztalt, hogy márpedig minden zsír új a kocsiban és neki ennyibe van!!!! Ja és persze elsõ nõi tulajtól, megkímélt, garázsban tartott, törésmentes 5. autónak használt szemünk fénye kihasználatlanság miatt fájó szívvel eladó. Smile  
Re: Turboá (17639)
reply history 2011.03.01. 20:17:37 (17633
User profile
13.05 @ 186
jah bocs, félreértettem Smile Én csak  motor átalakítását számoltam, de így, hogy már értem, sem tudok írni összeget mivel attól is függ, 4-5 vagy esetleg 6.gen civic-be kerülnek a cuccok. Itt lehet akár 500.000ft különbség is generációk között. A másik ami az igényességet illeti embertõl függ, mivel van  akinek a disco kerék jön be, nekem nem. Van akinek kell a zene meg bõrrel behúzott elsõsegély doboz..stb. én tudok ezek nélkül is élni. Én úgy gondolkodom bmw-ben, hogy vennék egy lelakott e30-at fillérekért és ebbe szereznék valami nagyobb sor6-ot vagy v8-at. Semmi futómû, fék, beltér...stb.
Hozzáteszem nem vagyok tisztában annyira a bmw árakkal, csak amit bmw-sektõl hallok. Smile  
Re: Turboá (17629)
reply history 2011.03.01. 12:52:55 (17628
User profile
13.05 @ 186
Mostani árakkal még pontosan nem számoltam, de ~500e egy Civic ~300-350le-re relatív igényesen + az autó, akkor ha magadnak építed. Ha nem....jön még egy csöpp munkadíj Smile  
Re: Turboá (17626)
reply history 2011.03.01. 10:15:48 (17625
User profile
13.05 @ 186
Úgy értettem a megfordulást, hogy írtad a japo tuning olcsóbb mint a bmw, de egy bizonyos szintig pl.negy  338 v. 340 olcsóbban kihozható mint egy ilyen szintû pl. civic. Smile  
Re: Turboá (17624)
reply history 2011.02.28. 21:10:10 (17619
User profile
13.05 @ 186
Jah, alfához is akadnak komoly cumók, csak gyõzze az ember megfizetni.
Most haverom a v6 gtv alfára hengerenkénti pillét szeretne, állítólag Schulek papának van valami megoldása erre Smile  
Re: LacUS (17618)

Total 190 entries
Previous  1  2  3  4  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!