timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 158 entries
1  2  3  4  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2013.10.30. 21:39:30 (19135
User profile
15.28 @ 148
DCs nagyon sokat csinált, egy kérdést megér. 
Re: radics1 (19134)
reply history 2012.03.27. 20:45:44 (18890
User profile
15.28 @ 148
Különben sose ér végig Smile Kellett egy kis sebesség Smile  
Re: szabyk RST (18889)
reply history 2011.11.18. 16:37:25 (18667
User profile
15.28 @ 148
Köszönöm, a választ.
Az alfabb nagyjából a Greg Gordon féle megy csak kompresszorral, onnan nem kaptam túl nagy segítséget azon kívül,hogy vegyem meg a szettjét 3000Usd-ért ami néhány csövet egy MP62-õt és szíjkereket tartalmaz... nafaszt.. Smile   Inkább legózok ha úgy döntök hogy ilyen tekerõs szar kell nekem Smile  
Re: mutebacsi (18663)
reply history 2011.11.18. 11:56:16 (18665
User profile
15.28 @ 148
Lehet be is nézek Smile  
Re: szabyk RST (18664)
reply history 2011.11.17. 21:16:20 (18662
User profile
15.28 @ 148
Hát bakker, mindent. Hogy mi mit jelent, és hogy ebbõl kiderül-e hogy egy 3.0-es motorra kicsi-e vagy nagy, mekkora a max nyomás ami elérhetõ, ilyesmiket. 
Re: szabyk RST (18661)
reply 2011.11.16. 21:56:19 (18660
User profile
15.28 @ 148
Click to see full size!

Valaki segítene értelmezni ezt a diagramot? 
reply history 2011.11.03. 00:02:51 (18624
User profile
15.28 @ 148
Na igen, ahhoz hogy törjön erõ kell... Big grin Tongue stick out dízel és erõ nem fér meg egy mondatban Big grin Tongue stick out  
Re: Master3v (18622)
reply history 2011.09.17. 13:06:09 (18396
User profile
15.28 @ 148
Hm, alakul. Smile Köszi, én rossz évjáratokat néztem. 
Re: Belfegor (18395)
reply 2011.09.16. 21:12:39 (18394
User profile
15.28 @ 148
BMW-s srácok!

Kéne egy kis help. Keresek szelep alapján egy bmw-t.Amit tudok, 46mm átmérõjû a tányér, 8mm a szár és a hossz ami kb 104mm állítólag  318i és 520i-ben van,de én így nem találtam. 
reply history 2011.05.12. 06:14:37 (18068
User profile
15.28 @ 148
Igértél a mercirõl képeket ,mikor láthatjuk? Smile  
Re: MarcoR5 (18066)
reply history 2011.03.28. 15:15:21 (17774
User profile
15.28 @ 148
Nekem is hasonló volt, miután Whistleréktõl elhoztam állítólag összelõve...Szaby lõtte össze a végén, azóta is jó. 
Re: sh adam (17772)
reply history 2011.03.15. 16:23:53 (17681
User profile
15.28 @ 148
Elõre is köszönöm szépen Smile  
Re: fastcar (17678)
reply 2011.03.14. 14:43:18 (17677
User profile
15.28 @ 148
Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata 2 fõfékhengeres fékrendszer kialakításában? A kérdés az lenne, hogy mi alapján lehet kiokoskodni, hogy mekkorák legyenek a hengerek? 
reply history 2011.03.04. 21:41:05 (17653
User profile
15.28 @ 148
Hát mindig rácsodálkozok azokra a linkekre amiket beraksz.Hihetetlen hogy ilyen igényes munkák vannak nálatok. Smile
Nálunk a hátulváltós alfásoknál egy etalon van:
http://www.alfabb.com/bb/forums/milano-75-1987-1989/19322-2nd-3-7-litre-24-valve-milano-project.html
ezen kívül nem nagyon vannak.Pontosabban Fastcar itthon nem mindennapit csinál, de sajnos nem teszi közzé (remélem olvassa) Big grin  
Re: Turboá (17652)
reply history 2011.03.04. 15:49:06 (17648
User profile
15.28 @ 148
Hát én amikor alfát vettem a másik lehetõség egy e30 V8  építés lett volna, így,hogy leírtad, már nem sajnálom,hogy nem lettem hûtlen. Smile Az alfa gyári cuccokhoz, legalább még van forrásom. Smile  
Re: Turboá (17645)
reply history 2011.02.28. 22:29:56 (17620
User profile
15.28 @ 148
Hát ja, nem is kis pénzbe kerül.Az én low cost ITB-m már  gyártás alatt van Smile  
Re: sh adam (17619)
reply 2011.02.28. 20:30:04 (17618
User profile
15.28 @ 148
Akkor én elmondom,hogy V6 alfához még annyi sincs mint BMW-hez, ami esetleg van, azt valószínûleg NASA-nal gyártják Smile Csak egy jó ITB szett 1400GBP+vat, egy jó tengely pár a 12vhez 1200EUR+fa, 24hez 2500EUR... Smile  
reply history 2011.02.08. 12:31:22 (17549
User profile
15.28 @ 148
Bocs, levette közben Smile  
Re: etitech (17548)
reply history 2011.02.08. 11:38:28 (17547
User profile
15.28 @ 148
Hirdetéseknél a tanknál Smile  
Re: etitech (17546)
reply history 2011.02.04. 16:10:32 (17542
User profile
15.28 @ 148
Hogy haladsz Boby? Valamit sikerült haladni? 
Re: szabyk RST (17538)
reply history 2011.02.01. 13:19:07 (17519
User profile
15.28 @ 148
Technikai problémára gyanakszom Big grin Big grin
Bocs. Smile  
Re: GMalma (17518)
reply history 2011.01.22. 09:40:04 (17498
User profile
15.28 @ 148
Én még a vízszintest se ajánlom, saját tapasztalat szerint így se volt jó Sad  
Re: Robi-ka (17495)
reply history 2011.01.19. 22:00:59 (17486
User profile
15.28 @ 148
Találhattál volna szebbet is Big grin  
Re: szabyk RST (17482)
reply history 2011.01.19. 21:33:52 (17479
User profile
15.28 @ 148
Mivan Boby villantasz egy kicsit a jövõbõl? Big grin  
Re: szabyk RST (17470)
reply 2010.12.21. 14:43:09 (17426
User profile
15.28 @ 148
Én kérdeztem, hogy tud-e valaki mûanyagos/üvegszálas szakit itt Pesten de semmi választ nem kaptam Sad  
reply 2010.12.04. 17:16:14 (17397
User profile
15.28 @ 148
Hali valakinek van üvegszálas cuccokat gyártó embere pesten v környékén? 
reply history 2010.11.30. 12:30:38 (17367
User profile
15.28 @ 148
Egyelõre még csak nézelõdök, érdeklõdök. Vagy szívó nagyccm+sokszelep vagy kompresszor+nagyccmkevésszelep Big grin De ha nem zavarlak, lehet csütörtökön benézek hozzád  
Re: szabyk RST (17366)
reply history 2010.11.30. 11:38:42 (17365
User profile
15.28 @ 148
Ha má ilyen okos vagy érdemben hozzászólhatnál Big grin Big grin Neked mintha lenne tapasztalatod Big grin  
Re: szabyk RST (17364)
reply 2010.11.30. 09:33:56 (17362
User profile
15.28 @ 148
Szárazkarteres rendszernél van valami okosság arra,hogy mi alapján válasszon pumpát a júzer , vagy csak kövessem a bigger is better elvet? 
reply history 2010.10.11. 12:17:40 (17083
User profile
15.28 @ 148
Ja, és érdemes bemenni személyesen, mert nagyon segítõkészek és elmondanak mindent amit érdemes tudni Smile  
Re: hori (17076)
reply history 2010.10.08. 21:35:18 (17062
User profile
15.28 @ 148
elbasztam..ponthu a vége...Bocs Smile  
Re: gizi525ix (17061)
reply history 2010.10.08. 21:05:57 (17060
User profile
15.28 @ 148
Szuper Smile Egy telszámot átküldesz mélben? lacus155kukacomvipmailpontcom. 
Re: gizi525ix (17059)
reply history 2010.10.08. 20:21:45 (17057
User profile
15.28 @ 148
Köszönöm.
Esetleg Pesten valahol valakinél megnézhetnék egyet? 
Re: gizi525ix (17056)
reply 2010.10.08. 19:12:01 (17055
User profile
15.28 @ 148
BMW guruk!

A 6hengeres M3 hengerenkénti pillangója, megbontható egyes pillangókra? 
reply 2010.10.06. 11:26:19 (17035
User profile
15.28 @ 148
Van valakinek tapasztalata mechanikus illetve érzékelõs kiegészítõ mûszerekkel? Melyik jobb pontosabb? 
reply history 2010.09.01. 15:54:30 (16865
User profile
15.28 @ 148
Miután most vagyok túl egy hasonlón, nem lehet,hogy a lambda befosott.Nekem is csinálta,hogy mondjuk padlón zsír volt minden, váltás félgáz és azonnal szegény volt...Mint kiderült a szonda fosta el magát... 
Re: GMalma (16862)
reply history 2010.08.17. 21:39:42 (16766
User profile
15.28 @ 148
Az a Fastcar meg a Koryy Smile Én csak szaros 3.0 12V Smile  
Re: szabyk RST (16758)
reply history 2010.08.17. 19:36:35 (16750
User profile
15.28 @ 148
Semmi extra "csak" external balanced-nek kell lennie és egy részesnek.. Smile   kint 850usd-ért adnak már...mondjuk az alu. 
Re: szabyk RST (16746)
reply history 2010.08.17. 18:34:04 (16744
User profile
15.28 @ 148
Az acéllendkereket nagyságrendileg milyen összegbõl lehet megúszni? 
Re: Demó (16739)
reply history 2010.08.03. 16:45:58 (16619
User profile
15.28 @ 148
Lehet jobban jársz legyártatod. Nem tûnik nagy trükknek. 
Re: GMalma (16618)
reply history 2010.07.18. 23:07:45 (16470
User profile
15.28 @ 148
Régi "szar" olasz fejlesztés... Smile 1986-ban találta ki a lancia, elég fura a hengerfej, és de 600le 1.8-as mociból.. Smile  
Re: dr.walrus (16469)
reply history 2010.07.14. 13:39:04 (16443
User profile
15.28 @ 148
Na ez az amit én se értek hogy GMalma miért vállalja be.Ez nekem olyan gagyi ebayes csipsztuningnak jön le, kiküldöm, beküldi azt lesz ami lesz...Én csak most kezdtem el programozni, de egyszerûen nem értem,hogy ír meg egy gyújtás vagy befecsi táblát anélkül hogy adott fordulaton látná,hogy mit reagál a kocsi AFRben, na meg seggre se érzi,hogy jobb lett-e... Smile  
Re: ave (16440)
reply history 2010.07.14. 07:40:22 (16438
User profile
15.28 @ 148
Szerintem perverz Smile

 
Re: szabyk RST (16437)
reply history 2010.07.13. 14:47:45 (16429
User profile
15.28 @ 148
A sárga a tied nem? Ez a feketével volt még. Smile  
Re: Sanyi00 (16428)
reply history 2010.07.13. 13:42:19 (16427
User profile
15.28 @ 148
Márkaszervíz.... Tesóm saxójából hiányzott a légzsák, helye megvolt, csak mint kiderül a nepper elfelejtette mondani, hogy aki leadta a kocsit megrendelte,ha megvan adja vele. Na a márkaszervíz közölte,hogy mûszerfalat kell cserélni mert nincs hely (?) és a mûvelet cakklipakkli 950e jómagyar forintba lett volna egy akkor 2.3milliós saxon....Mondtuk,hogy fákju pubi Smile  
Re: Sanyi00 (16426)
reply history 2010.07.13. 12:37:26 (16425
User profile
15.28 @ 148
Ha nem találsz, akkor fogj egy mintát és menj az O-ring Kfthez. Ami ott nincs az nem létezik Smile  
Re: Sanyi00 (16423)
reply history 2010.06.11. 22:41:20 (16291
User profile
15.28 @ 148
Széthúztam, 20s, összedugtam, gomb lenyom 30s és kész.A manual ezt írta. 
Re: radics1 (16290)
reply history 2010.06.11. 21:43:35 (16289
User profile
15.28 @ 148
Hát, én is erre gondoltam, a testet ugyanonnan kapta mint az ecu, gondoltam ez szar, kapott egy másikat.Az áramot ugyanonnan gyújtásról ahonnan a többi (mûködõ) mûszer. Kapott teljesen máshonnan, mert ez a rossz.  Ma lekötöttem a világítást, mert olvastam a manualból,hogy megy anélkül is, meg ha rossz helyre vmi kapcsolóra kötötték, akkor error van. Na ezt leszedtem és testeltem ahogy a manual írta. Na ezután kalibráltam, és elkezdett érthetõ hibakódokat írni. Volt egy Error2 heater cicruit open, aztán egy error 4Pump sensor circuit open.A kábel jó, a csati a helyén, újra kalibráltam és megint 22.00 ír a mûszer, a logworksben ezt 49+ nak írogatja.... :-)  
Re: radics1 (16288)
reply history 2010.06.11. 17:36:19 (16287
User profile
15.28 @ 148
Mindkettõ ezt mutatta, kalibrálni nemrég kalibráltam, de majd azért megcsinálom ma megint.Ha kicsit lehûl. Bár a múltkori kalibráció után se szûnt meg a jelenség. 
Re: radics1 (16286)
reply history 2010.06.10. 23:25:45 (16285
User profile
15.28 @ 148
Folyamatosan full szegény 22. AFR-t mutat, majd néha néha elkezd mérni, általában gázelvétel után ha újra nyomom fokozatosan, nem padlózom akkor 10-bõl 2x elkezd méricskélni, majd 10s után újra 22 mutat. A gyertyák õzbarnák, a szonda jónak tûnik mert mér néha. 
Re: radics1 (16284)

Total 158 entries
1  2  3  4  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!