Ha utcai ha hobbi, akkor is egy kerékcserét megér egy mért jó eredmény.
R888 a legjobb megoldás, mert van és kapható, A048 már ritkább, de
205 15-ösben szerintem kicsi lehet arra a hajóra.
A Clio-n 225/45r16 vagy 215/45r17 van, bár nálad van mi lenyomja.
Elég sok erõ kell azt a nagy tömeget kitépni rajtból, még ha le is tapad.
Szerintem 2.0-ás 60 lábat sosem fog húzni, ha Volvo ha nem.
Érdemes megvenni használtan Dot4808-as, azaz majdnem 3 és fél éves R888-at?
Minta még akad rajta, olcsó, KKL-re idénre 225-ösben hátha jobb mint a
2éves 205-ös, meg egy kicsit nagyobb átmérõ is.
A fül nélküli csapágy sem fordul át, befeszül a helyére és kész...
A fül csak a szerelés miatt van, azzal illeszted a hajtókar közepére.
Ha átfordul, akkor az tapadt a tengelyre, melege volt, kenése nem.
Az ilyen hajtókarok egybõl kukák, vagy javítandók
(nekem ilyen van a Clio-ban 4 éve, 2 tizeddel rövidebb lett)
A fõtengely meg vagy lilul vagy nem, de mindenféleképpen kopik.
A gépmûhely meg nem fog semmit elismerni. Lehet nem hibáztak.
Egyébként pár jól irányzott makró, és nem kell itt találgatni!
Gurul hát - ki be tologatjuk a mûhelybõl!
Holnap lesz meg a két gyûrû a leömlõ rögzítéshez, az olaj közcsavarja,
meg a sortömítés. 38-as savállócsövet még nem találtam, kellene egy
30cm-es darabka, idomok vannak.
Meg kellene a motortérbe még egy kicsivel több hely...
Bakker! Mesélték hogy van valami szelepgyíkod! Ennyi pénzbõl
amit elköltesz ezekre a csilivili vackokra azért lenne egy 10 sec-es Clio-m.
Aláírom kovidugó meg erõs hajtókar kell, meg talán egy normális csiga.
De ezeknek a himbáknak az árai simán fedezik a komplett motorteremet!
Tegnap vártuk hogy jössz, aztán Pistáékkal jól elkínlódtunk a vizen.
Én egész évben 1.0-1.1 Barral töltöttem a full gyári belsejû motort, amit
harmadik éve nyúzok. Hf tömítésen kívül csak kuplungot kellett cserélni.
Mi is kint progiztunk a pályán kívül, meg a kukoricás mellett szombaton.
Egész évben szopatott a WG, tegnap megoldottuk valahogy az 1.3 Bart,
Azonnal megszünt a tapadás, irányíthatóság stb. Tán a kuplung is...
Idénre ez volt elég!
Megvan még a régi csigád? Injektor ilyesmi? Ha nem változik a jövõévi
szabály akkor találkozunk még pályán remélem.
Ha már hangokat is hallasz, rég rossz!
Nekem azok a gyertyák vannak benne, amiket márciusban tettem bele.
Semmi korom, semmi szine, minden tök tiszta. Ellenállásokkal mi a baj?
Turbó téma nincs, csak a sajátom...
Üdv.
Amit beszéltünk Lacházán lassan aktuális lesz. Csak van egy kis zárlat ami miatt berángat, még meg kell azt oldanom valahol. Majd mélezünk vagy csörgök, hogyan is kellene megoldani, meg van még pár megbeszélnivaló részlet.
Re: radics1 (14212)
Total 19 entries 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Találtam itthon asszem k27 kompot,
hátfalat, kereket... minden ami hidegoldali.