timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 19 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2012.07.17. 09:49:58 (18987
User profile
11.69 @ 205
Közel öccá! Itt mind annyi vagy ezer! Wink
Találtam itthon asszem k27 kompot,
hátfalat, kereket... minden ami hidegoldali. 
Re: radics1 (18986)
reply history 2012.06.12. 21:02:32 (18925
User profile
11.69 @ 205
Re: ave (18923)
reply 2012.06.11. 15:28:23 (18922
User profile
11.69 @ 205

Ha utcai ha hobbi, akkor is egy kerékcserét megér egy mért jó eredmény.
R888 a legjobb megoldás, mert van és kapható, A048 már ritkább, de
205 15-ösben szerintem kicsi lehet arra a hajóra.

A Clio-n 225/45r16 vagy 215/45r17 van, bár nálad van mi lenyomja.
Elég sok erõ kell azt a nagy tömeget kitépni rajtból, még ha le is tapad.
Szerintem 2.0-ás 60 lábat sosem fog húzni, ha Volvo ha nem. 
reply 2012.04.10. 11:30:11 (18904
User profile
11.69 @ 205

Érdemes megvenni használtan Dot4808-as, azaz majdnem 3 és fél éves R888-at?
Minta még akad rajta, olcsó, KKL-re idénre 225-ösben hátha jobb mint a
2éves 205-ös, meg egy kicsit nagyobb átmérõ is. 
reply 2012.03.06. 08:56:50 (18859
User profile
11.69 @ 205

Honda topicból Audi lett???

A fül nélküli csapágy sem fordul át, befeszül a helyére és kész...
A fül csak a szerelés miatt van, azzal illeszted a hajtókar közepére.
Ha átfordul, akkor az tapadt a tengelyre, melege volt, kenése nem.
Az ilyen hajtókarok egybõl kukák, vagy javítandók
(nekem ilyen van a Clio-ban 4 éve, 2 tizeddel rövidebb lett)
A fõtengely meg vagy lilul vagy nem, de mindenféleképpen kopik.

A gépmûhely meg nem fog semmit elismerni. Lehet nem hibáztak.

Egyébként pár jól irányzott makró, és nem kell itt találgatni! 
reply history 2011.06.15. 09:17:37 (18155
User profile
11.69 @ 205
A Federal egy szar gyorsulásra... Driftre utcára biztos jó...
A 16-os méretet meg mondtam hogy ne erõltesd, mert ritka.

2.6-os 60'-hoz meg gumi kell elsõsorban, meg torsen! Sullen
A futómûvednek semmi baja... 
Re: radics1 (18151)
reply history 2011.01.25. 23:35:29 (17503
User profile
11.69 @ 205
Mind megérkezett. Nyugodtan írj, ne törõdj a visszajelzésekkel... 
Re: Juhilaci (17502)
reply history 2011.01.19. 22:00:22 (17485
User profile
11.69 @ 205
Gurul hát - ki be tologatjuk a mûhelybõl! Smile
Holnap lesz meg a két gyûrû a leömlõ rögzítéshez, az olaj közcsavarja,
meg a sortömítés. 38-as savállócsövet még nem találtam, kellene egy
30cm-es darabka, idomok vannak.
Meg kellene a motortérbe még egy kicsivel több hely... 
Re: radics1 (17484)
reply history 2011.01.19. 21:51:16 (17483
User profile
11.69 @ 205
Hagyjad máá! Big grin
Nekem Fiestát mondtál, gondolom az túl rövid lett volna...
Dobjál a pornépnek egy rendesebb képet! 
Re: szabyk RST (17482)
reply history 2010.12.08. 18:48:11 (17409
User profile
11.69 @ 205
Ha megnézed a hirdetésben a CS linket, ott van egy másik EGT-s kép is...~850 
Re: radics1 (17408)
reply history 2010.12.08. 17:42:58 (17406
User profile
11.69 @ 205
Felhívlak én is, és akkor nekem is visszaadod? Big grin
Nem vagy ennyire emelt díjas, hogy ne érje meg. 
Re: radics1 (17405)
reply history 2010.09.12. 12:22:14 (16900
User profile
11.69 @ 205
Bakker! Mesélték hogy van valami szelepgyíkod! Ennyi pénzbõl
amit elköltesz ezekre a csilivili vackokra azért lenne egy 10 sec-es Clio-m.
Aláírom kovidugó meg erõs hajtókar kell, meg talán egy normális csiga.
De ezeknek a himbáknak az árai simán fedezik a komplett motorteremet!

Tegnap vártuk hogy jössz, aztán Pistáékkal jól elkínlódtunk a vizen.
Én egész évben 1.0-1.1 Barral töltöttem a full gyári belsejû motort, amit
harmadik éve nyúzok. Hf tömítésen kívül csak kuplungot kellett cserélni.
Mi is kint progiztunk a pályán kívül, meg a kukoricás mellett szombaton.
Egész évben szopatott a WG, tegnap megoldottuk valahogy az 1.3 Bart,
Azonnal megszünt a tapadás, irányíthatóság stb. Tán a kuplung is...
Idénre ez volt elég!

Megvan még a régi csigád? Injektor ilyesmi? Ha nem változik a jövõévi
szabály akkor találkozunk még pályán remélem. 
Re: Jugo (16894)
reply history 2010.06.02. 09:38:03 (16183
User profile
11.69 @ 205
Ha már hangokat is hallasz, rég rossz! Big grin
Nekem azok a gyertyák vannak benne, amiket márciusban tettem bele.
Semmi korom, semmi szine, minden tök tiszta. Ellenállásokkal mi a baj? 
Re: radics1 (16180)
reply history 2010.05.26. 00:10:56 (16083
User profile
11.69 @ 205
Mi már tonna alatt leszünk kishijján!!! Wink
A kalkulátor nekem nem szokott sokat tévedni... 
Re: radics1 (16080)
reply history 2010.05.18. 21:37:32 (15942
User profile
11.69 @ 205
Eddig jó, jól is néz ki. Mi a tanulság? 
Re: radics1 (15941)
reply history 2010.05.13. 19:52:42 (15925
User profile
11.69 @ 205
Nah most már csak egy rendes bódé kellene, meg egy jó szerelõ! Big grin  
Re: radics1 (15924)
reply history 2009.08.06. 01:42:34 (14420
User profile
11.69 @ 205
Rekord lett... egy hangyányival, de beindítás nélkül is izzott minden a napon.
Reggel gyertyacserével megoldódott a nyomás alatti bepöfögés 
Re: radics1 (14418)
reply history 2009.08.03. 19:08:35 (14411
User profile
11.69 @ 205
Remélem megoldódik a problémánk Clio ügyben, Lacházán nagyon meleg volt
Majd hívlak...! Wink  
Re: radics1 (14408)
reply history 2009.06.23. 19:42:31 (14213
User profile
11.69 @ 205
Turbó téma nincs, csak a sajátom...
Üdv.
Amit beszéltünk Lacházán lassan aktuális lesz. Csak van egy kis zárlat ami miatt berángat, még meg kell azt oldanom valahol. Majd mélezünk vagy csörgök, hogyan is kellene megoldani, meg van még pár megbeszélnivaló részlet. 
Re: radics1 (14212)

Total 19 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!