timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 15 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2007.08.27. 20:45:11 (4855
e-mail/msn: zekk007@freemail.hu  
Re: charadegtti (4851)
reply 2007.08.27. 18:09:13 (4848
Tudom nem hírdetõ oldal, de htáha érdekel valakit. Audi márkaszervízbõl tudok szerezni zsír újonnan raktárból KKK03 (65e), KKK04(85e), és a dízeles turbót (35e)-ért. Érdekel valakit? 
reply history 2007.08.27. 16:50:32 (4843
Nem akarok (egyenlõre) nagyon dúrva teljesítménynövelést, csak a gyári adatok elég siralmasak valahogy, és ciki lenne, ha pl egy mezei családi autó lenyomna
Most így gyárilag 90 ló, és 13 körül van 100on. Meg túl nagy nyomáson nem is akarnám nyomatni neki, mert a motorbelsõ maradna valószínûleg egyenlõre. A maserati 10 psi-n ment.
De ha van egyéb javaslat, hogy hogy lehetne tenni bele még pár pacit a turbón kívûl, akkor várom a javaslatokat  
Re: ave (4841)
reply 2007.08.27. 15:16:22 (4839
Találtam eg karbit, ami nekem pont jó lenne, maserati biturbó-n volt rajta, az is 2 lityós V6-os mint az enyém, nagy gond nem lehetne vele. Legalábbis méretezésileg.
De akkor ezek szerint lehet egyszerûbb lenne a caprimba belerakni egy eleve k-jet-es mocit és azzal játszadozni. 
reply 2007.08.27. 13:17:58 (4836
A karbis turbós mocikról mi a véleményetek? Jobb az injektor, érdemes átépíteni, vagy a karbisokkal sincs gond? 
reply 2007.07.03. 12:21:15 (4203
http://videos.streetfire.net/hottestvideos/10/AB544E3B-5DFF-416D-9CFD-A1AD23CA9564.htm
Turbósítás, kicsit másképpen

Firewall! Ez nem valami régi forma 1-es moci?
 
reply 2007.05.31. 21:57:20 (3902
Vízbefecskendezés témában:

http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=184 
reply history 2007.05.09. 15:38:16 (3574
Tényleg, most ki nyert végül? A Higgins vagy a Selby?  
Re: civiccoupe (3565)
reply 2007.04.28. 09:44:23 (3301
Neeem, ez egy otthoni kompakt asztali mákdaráló 
reply 2007.03.06. 15:57:54 (2511
Azért furcsa, hogy egy Regata 75 is 10,3 környékén van 100on, pedig az 1,5ös szívó, és ugyan ennyi kilóra 
reply history 2007.02.27. 18:57:15 (2335
Ismét egy csodálatos megnyalvánulás tõlem...

Valahol a car-tune oldalán olvastam, hogy leömlõtõl csövezéstõl stb-tõl függ, hogy magas fordulatszámon mennyire egységese és mennyire gyorsan tud áramlani a kipuf gáz. 
Re: szabyk RST (2331)
reply history 2007.02.27. 18:42:16 (2330
Elvileg ha távolabb van a turbó a leömlõtõl, akkor a kipufgáz jobban fel tud gyorsulni, nem? 
Re: ave (2324)
reply history 2007.01.13. 12:59:05 (791
Én is találtam valami hasonlót, kis különbség van, bár nekem túl sok mindent nem mond...  Szemforgató  Mosolyog  
Re: ave (790)
reply history 2007.01.11. 19:48:55 (731
Nem tökéletes ugyan, de ha lövésed sincs az angolhoz, akkor nagy hasznodra lehet  Mosolyog  
http://onlinefordito.micom.hu/ 
Re: hori (721)

Total 15 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!