timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 39 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2013.01.06. 19:56:47 (19052
User profile
14.68 @ 157
Köszi az infót.
Milyen katalógusból nézted?
Tudnál küldeni valami linket? 
Re: kombi (19051)
reply history 2013.01.05. 15:06:20 (19049
User profile
14.68 @ 157
 
Re: radics1 (18871)
reply 2013.01.05. 15:03:04 (19048
User profile
14.68 @ 157
Tudja valaki,hogy mekkora a csapszeg furat 1.8T
AUQ és APP motorkódu hajtókarnál?Állítólag más a kettõ.Köszi. 
reply history 2012.07.31. 12:39:15 (19004
User profile
14.68 @ 157
Re: hori (19001)
reply history 2012.07.20. 15:50:50 (18994
User profile
14.68 @ 157
Big grin  
Re: Master3v (18993)
reply history 2012.07.20. 15:18:16 (18992
User profile
14.68 @ 157
Szerintem nincs baja. Múltkor miután elkészült az autóm vittem Horit  és õ mondta ,hogy milyen furcsa,hogy váltások után nem húz egyszerre ,hanem egy kicsit megtorpan és csak utána gyorsul.Nekem ez nagyon fel se tûnt,gondoltam ezek a turbós autók ilyenek.Engem nem zavar, de ha ki lehetne küszöbölni ,jobb idõt tudnék menni. 
Re: Robi-ka (18991)
reply 2012.07.20. 13:35:27 (18990
User profile
14.68 @ 157
Sziasztok!
Van egy olyan problémám,hogy váltások után érzésre nagyot torpanik az autóm.Ez nem új dolog ,nem most jelentkezett,csak kíváncsi vagyok kinek mi az ötlete.Lehet,hogy ez így van jól?Kicsit lassan éled fel talán a turbónyomás?Mivel lehetne ezt csökkenteni,erre jó a lejújószelep?

Válaszotokat elõre is köszi Smile  
reply history 2012.07.13. 14:56:37 (18983
User profile
14.68 @ 157
Mi hozta azt a plusz 5 lovat? Smile  
Re: Lizard21 (18982)
reply history 2012.07.12. 20:09:17 (18981
User profile
14.68 @ 157
A tiéd hány lovas?
Vagy teljesen kipakoltad a 15.58-as idõ eléréséhez?? Smile  
Re: Lizard21 (18980)
reply history 2012.07.10. 18:06:40 (18978
User profile
14.68 @ 157
Még régebben a Németh Zoliék meg Tomaszka,szoktak csinálni sportdobokat a Trogesba.
Õket kérdezd meg lehet,hogy még foglalkoznak ilyenekkel. 
Re: hori (18977)
reply history 2012.07.05. 14:42:15 (18976
User profile
14.68 @ 157
Gyárilag hány ló a Yaris? 
Re: Lizard21 (18974)
reply history 2012.06.22. 19:31:52 (18950
User profile
14.68 @ 157
Köszi!Megnéztem,de nem találtam ilyen adatot:-) 
Re: Kutasi Richárd (18949)
reply 2012.06.21. 13:28:29 (18948
User profile
14.68 @ 157
Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki,hogy hol lehet megnézni a gyári 1/4 mérföldes gyorsulási idõmet? 
reply history 2012.06.14. 20:12:21 (18943
User profile
14.68 @ 157
Nekem a Turbóm is meghalt tõle Bawling  
Re: scitec86 (18942)
reply history 2012.06.14. 20:11:21 (18942
User profile
14.68 @ 157
Nekem állítólag leragadt valami szelep az olajpumpába ami miatt nem volt kellõ nyomás. 
Re: rambustibi (18941)
reply history 2012.06.14. 20:05:22 (18940
User profile
14.68 @ 157
Köszi :-) 
Re: rambustibi (18939)
reply history 2012.06.14. 20:00:18 (18938
User profile
14.68 @ 157
A motor már össze lett rakva 1600km-van benn és mûködik.Valószínûleg az utángyártott olajpumpa volt rossz,mert a gépmûhely csinált nekem egy videó felvételt a szétszedésrõl és lehet látni,hogy az olajnyomás fokozatosan gyengül.Nekem a 4-es hajtókar kapja elõször az olajat,annak semmi baja nem volt,de a többi fokozatosan egyre rosszabb.  
Re: scitec86 (18937)
reply history 2012.06.14. 19:55:36 (18937
User profile
14.68 @ 157
Lehet csak a felületet edzeni?Azt nem értem,hogy akkor miért gyártanak túlméreteket ha ilyet nem szabad csinálni.Az a pár ezred miliméter annyira meggyengíti a fõtengelyt,hogy eltörhet? 
Re: rambustibi (18935)
reply history 2012.06.13. 19:10:46 (18932
User profile
14.68 @ 157
Szeva! Köszi az infót,csak azt nem értem ,hogy a szerelõm se mondta meg a gépmûhely se ahová vittem.A gépmûhely 14 éve foglalkozik fõtengely köszörüléssel ezt neki tudni kellett volna nem?Mondhatta volna,hogy barátom egy ilyen autóba nem szabad köszörülni ,cseréld ki egy újra.
Miért is probléma amúgy hogy be lett köszörülve?? 
Re: rambustibi (18903)
reply history 2012.03.10. 16:36:50 (18882
User profile
14.68 @ 157
Ma elvittük a kocsit a szerelõmhöz,holnap kiszedjük a motort és valószínûleg Hétfõn felküldjük a gépmûhelynek akik csinálták.Garanciális javításban reménykedek,de nem sok esélyt látok rá.
Majd ha lesznek fejlemények leírom ide,addig is mindenkinek köszönöm a segítséget,hozzászólást. 
Re: Audi-f1 (18881)
reply history 2012.03.09. 14:53:02 (18879
User profile
14.68 @ 157
Ezt amúgy alá tudod támasztani,hogy miért baromság amit a Csabika beszél?
Köszi. 
Re: Audi-f1 (18874)
reply history 2012.03.09. 14:44:53 (18878
User profile
14.68 @ 157
Köszi,hogy próbálsz segíteni,amúgy hová kéne elvinnem? 
Re: Audi-f1 (18874)
reply history 2012.03.07. 21:10:41 (18872
User profile
14.68 @ 157
800 km után lett csapágyas éº így mentem 5km-t.
 
Re: radics1 (18871)
reply history 2012.03.07. 20:06:39 (18870
User profile
14.68 @ 157
Ha bármilyen autó hajtókar csapágyas lesz valamilyen szinten sérül a fõtengely és illik minden esetben beköszörülni vagy beórázni.Ha viszont köszörülni kell és egy biztonságos vastagság alá megy a méret mint nálam ,kénytelen vagy kicserélni a fõtengelyt.Most kb.5 km mentem vele és már így se lehet összehasonlítani az egészséges részt a sérülttel,tehát köszörülni kell valószínûleg vagy csak egy érintõfogást,de valamit kell vele csinálni így nem tehetem bele az új csapágyat. Nincs meg az a felület amin kialakul az olajfilm.  
Re: Fapuma8 (18869)
reply history 2012.03.07. 19:35:38 (18868
User profile
14.68 @ 157
Mert a másik három is sérült valamennyire a Csabika szerint,de a gépmûhely beórázta õket és még a súlyukat is lemérték,szerintük megfelelõ,nem kell cserélni.Most marad a blokk felküldése ismét és hosszú várakozás. 
Re: radics1 (18867)
reply history 2012.03.07. 19:10:14 (18866
User profile
14.68 @ 157
Nem tudom,hogy pontosan mikor szálltál be a beszélgetésbe,de a legelején leírtam,hogy a motorom beállt megállt,vagy már nem tudom pontosan mit írtam.Az a lényeg,hogy bevittem Sopronba a Volkswagenbe ,hogy nézzenek rá mi ez a kalapáló hang és õk ott megállapították,hogy hajtókar csapágyas lett és csak óvatosan mennyek haza vagy egybõl a szerelõhöz.Én mint laikus megfogadtam a  szerelõk tanácsát és elindultam az utolsó utamra haza,de kb.félúton már olyan hangja volt a kocsinak mintha egy vödörbe kavicsokat zörgetnél,na akkor már az 50-et is épp hogy tudtam tartani.Gondoltam most már megállok ,amint beraktam üresbe a motor egybõl leállt és úgy húztak haza. 
Re: radics1 (18865)
reply history 2012.03.07. 18:46:21 (18864
User profile
14.68 @ 157
Õ úgy érti ha egy 1.8T hajtókarcsapágyas lesz,akkor nem elég a fõtengely köszörülése ,meg az új csapágyak,hanem egy az egyben új hajtókart kell venni. 
Re: radics1 (18863)
reply history 2012.03.07. 18:28:24 (18862
User profile
14.68 @ 157
Úgy néz ki,hogy megvan a hiba oka.Beszéltem a nagy volkswagen audi szakival a Csabikával Sopronba.Elmondtam neki az egész történetet és az elsõ kérdése az volt,hogy hajtókarokat cseréltünk-e Újakra ,mert az 1.8T-kben egyszer használatosak vannak.Mi csak azt az egyet cseréltük ki egy bontott darabra ami megvolt hajolva,a többit meghagytuk.Én komolyan mondom már nem tudom mit higgyek,most megint kiadok 100-150.000-et a mûveletre és ha így se lesz jó akkor megbolondulok.:- I 
Re: radics1 (18861)
reply history 2012.03.06. 14:21:07 (18860
User profile
14.68 @ 157
Mi rövidebb 2 tizeddel,az átmérõ kisebb 2 tizeddel vagy?
Mi az a pár jól irányzott makró?Csináljak fényképet? 
Re: Thomas73 (18859)
reply history 2012.03.05. 20:50:30 (18857
User profile
14.68 @ 157
Addig is annyit mèg leírok,hogy a csapágy eredeti vastagsága 1.45mm volt,most alig több 1-nél. 
Re: scitec86 (18856)
reply history 2012.03.05. 20:45:58 (18856
User profile
14.68 @ 157
Majd holnap csinálok róla képet. 
Re: hori (18855)
reply history 2012.03.05. 20:32:31 (18854
User profile
14.68 @ 157
De neked mutattam is hogy mi maradt a csapágyból. 
Re: hori (18853)
reply history 2012.03.05. 20:18:20 (18852
User profile
14.68 @ 157
Pedig nekem a szerelõm azt mondta,hogy egyértelmûen körbefordult, a pöckök meg sincsenek. 
Re: radics1 (18850)
reply history 2012.03.05. 19:46:06 (18849
User profile
14.68 @ 157
Gondoltam olyanra is,mi van ha egyszerûen anyaghiba miatt eltört a pöcke a csapágynak,körbefordult és onnantól már tényleg nincs olajzás. 
Re: scitec86 (18847)
reply history 2012.03.05. 19:38:12 (18847
User profile
14.68 @ 157
Én október végén vettem az autót,és még nem volt idõm megcsináltatni rajta a kötelezõ dolgokat,mert ugye széthullott.
A 480 a következõket tartalmazza:motorfelújítás-212.000(hengerek honolása,gyürük,1db hajtókar,1db fõtengely+köszörülés,motor vonalba köszörülése,új csapágyak,munkadíj.
                                                  új turbó K03  -103.000
                                                  hengerfej felújítás-33.000
  egy halom tömítés,vezérlés,vízpumpa,olajszivattyú,-132.000 
Re: radics1 (18846)
reply history 2012.03.05. 19:17:35 (18844
User profile
14.68 @ 157
Igazából a motort kiszerelni és a fõtengelyt felküldeni(vagy az egész blokkot) jelenleg az utolsó gondolatom.Valahogy abban bízom,hogy talán a csapágyat rakták bele rosszul vagy fordítva vagy tényleg olajnyomás gond van vagy én hibáztam valamit a járatás alatt,nem tudom,de én nagyon nehezen bírtam azt,hogy dec. 2-ától február közepéig nem volt autóm,ráadásul baráti áron is 480.000Ft-ba került.Össze lesz rakva egy új szett csapággyal,meg lesz mérve minden(olajnyomás,turbónyomás,kompresszió,stb.)Elmegyek valakihez akinek van mûszere és megnézzük a komputert is. 
Re: Belfegor (18843)
reply history 2012.03.05. 18:26:31 (18842
User profile
14.68 @ 157
Én abból indulok ki,hogy elõször az 1-es hajtókar csapágy kapja az olajat és utána a többi,akkor hogy lehet az hogy a 2-es 3-as 4-es csapágy nem sérült,akkor mégis csak volt olajnyomás.
Megmértem a 4-es hajtókarnál a fõtengely átmérõjét mikrométerrel és kb.47.7-47.8mm volt a vastagsága, a rossz csapágynál is megmértem,de csak minimális különbségek voltak.Arra gondoltam veszek bele egy ACL Race csapágy szettet és megpróbálom újra. 
Re: radics1 (18841)
reply history 2012.03.05. 18:05:14 (18840
User profile
14.68 @ 157
Ma felhívtuk õket,azt mondta az ürge:"Persze semmi probléma vigyük el neki a fõtengelyt és leellenõrzi,hogy esetleg õk hibáztak-e"Erre a szerelõm megkérdezte,hogy mi lesz a munkadíjjal ,meg a sok járulékos alkatrész cseréjével.Azt mondta csak akkor derül ki minden ha már ott a fõtengely és tud véleményt mondani.Kiszedtem a 4-es hajtókar csapágyat megnézni,hogy milyen van benn,mert nekem elmondása szerint gyárit raktak be.Erre az van írva,hogy Sputter,kicsit nyomoztam és kiderült ,hogy ez a Glyco márkának valamilyen változata.Ha valaki tudja kérem írja meg,hogy a 1.8T-ben mi a gyári csapágy márkája?Köszi. 
Re: hori (18839)
reply history 2012.03.04. 20:20:57 (18837
User profile
14.68 @ 157
Sziasztok mindenkinek!
Ma regisztráltam elõször.
Nekem lett másodszor is hajtókar csapágyas az autóm.
Holnap tervezem szétszedni a régi olajpumpámat.
Kíváncsi leszek mi lesz benne.

Addig is Horinak köszi az infókat. 
Re: radics1 (18835)

Total 39 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!