timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 296 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2013.02.03. 14:33:27 (19087
User profile
10.72 @ 207
Egyenlõre elég volt, utcaim megmarad, az bohóckodni elég. 
Re: ave (19086)
reply history 2013.02.02. 20:50:49 (19084
User profile
10.72 @ 207
Kettõbe váltáskor éreztem, hogy itt valami nem kerek, és elvettem, utána meg csak begurultam.
A közepét még tartották a csavarok Wink  
Re: ave (19083)
reply 2013.02.02. 11:43:48 (19081
User profile
10.72 @ 207
ez zörgött az uccsó versenyen
 
reply history 2012.06.29. 10:00:21 (18963
User profile
10.72 @ 207
Etanolról és 4 hengerrõl volt szó, meg gondolom 0,8 körüli lambdánál.
Nálam is közel 90%-on mennek az injektorok, tehát Szabyknak akár még közelítõleg igaza is lehet Big grin  
Re: GMalma (18962)
reply history 2012.06.28. 13:13:49 (18960
User profile
10.72 @ 207
342,2 vs 287,3  
Re: ave (18958)
reply history 2012.06.28. 11:12:24 (18956
User profile
10.72 @ 207
Csepelen nekem is 408LE-t mértek, aztán pár napra rá Dynoprojectnél pedig 340-et,ugyanazzal a konfiggal, 2010-ben.
 
Re: Demó (18955)
reply history 2011.10.20. 09:22:14 (18545
User profile
10.72 @ 207
Az biztos, hogy egyszer majd kiderül.
Egy zsák kitartást kívánok a projecthez! 
Re: MarcoR5 (18544)
reply history 2011.10.20. 01:01:14 (18543
User profile
10.72 @ 207
"en imadok a szellel szembe hugyozni,azert faragom a 5 hengert nem az 1.9est,azert csinalok drag diesel Mercit,ugya hogy eddig a foldon senki,mert sztem ez a kulonleges,beallni a sorba barki tud,"

Kíváncsi vagyok mit fogsz mondani 2-3 év múlva, mikor már elköltöttél egy vagyont a kocsira, nyakig hugyos vagy, és még mindig nem azt fogja futni, mint amit kitûztél magad elé oly bátran, kb 0 versenytapasztalattal. A megbízhatóságról már nem is beszélve.
Persze merjünk nagyot álmodni, de hidd el a sorba beállva sem olyan könnyû a dolog, mint azt te és sokan mások elképzelik. De ha így gondoljátok lehet mások után csinálni, esetleg kicsit túl is lehet szárnyalni a sor elején állókat. 
Re: MarcoR5 (18538)
reply history 2010.10.18. 16:56:33 (17128
User profile
10.72 @ 207
amelyiknél ott van hogy "Serien"
40-50 euro /db !!!
+ 20-25 euro postaköltség

VA, vorne   - elsõ
HA, hinten  - hátsó

bár valamiért az évjáratot 91-95 adja, a 4. gen meg 88-91-ig volt

 
Re: hori (17127)
reply history 2010.07.30. 14:39:10 (16594
User profile
10.72 @ 207
Ez kocsi függõ (gátló, gumiméret, súly minden bejátszik)

Nálam a nagy kerék miatt elöl nem lehet lejebb ültetni, mert mindenhova beleérne.
Pedig a gátlóm húzásra van felkeményítve, hátul pedig nyomásra.
Annó próbálkoztam a nagy rugó és közé ilyen gumipogácsákkal hátra, de nálam semmit nem ért.
Itthon szerezték nekem az egyik Fiat boltban 2200ft volt a 6db pogácsa, de ki is vágtam már õket.

Elöl mindenképp összehúzva próbálnám, de hogy hátul csak a feszítés ér-e nálad valamit, abban nem vagyok biztos. Próba. 
Re: GMalma (16590)
reply history 2010.07.30. 14:31:35 (16593
User profile
10.72 @ 207
nem 
Re: Lizard21 (16588)
reply history 2010.07.30. 11:26:44 (16586
User profile
10.72 @ 207
felejtsd el azt gumit, nem jó!
www.sandtler.de
Produkte/Stossdampfer/Federn-Zubehör/Federklammern
 
Re: GMalma (16585)
reply history 2010.06.16. 15:55:54 (16336
User profile
10.72 @ 207
Én nem látom benne azt a lehetsõget, amit ti.
Ha sikerül is a piros idejét megdönteni,szerintem nem lesz akkora a különbség, ami megérné a hatványozottan felmerülõ problémákat. Stabilitásról nem is beszélve.

Mi volt az eredeti koncepció amúgy?
Stabil 9 közepe-teteje?
Célvonaliban? 
Re: bulijoe (16335)
reply history 2010.06.16. 12:50:49 (16333
User profile
10.72 @ 207
Szerintem legyen "hibamentes és stabil" a mostani konfiggal, és azután lehet kísérletezni olyan gumival, ami garantáltan fog még megoldandó feladatot adni a szerelõidnek.

Mondjuk én csak a kihívást látom ebben a bimoto projectben. 
Re: bulijoe (16330)
reply history 2010.05.13. 10:46:36 (15923
User profile
10.72 @ 207
Papíron nem vészes, de ugye a valóság az mindig más (rövid táv,klíma, nyáron BP-Balcsi 150km), átlagfogyiban meg szerintem min. 2-3L-es eltérés igenis jelentõs lehet hosszú távon. Arról nem beszélve, hogy ezen dízelek még talán jobban is mennek mint a LE-ben megfelelõ benzines társaik. (itt most 65-80LE-rõl beszélek)
Azért nézünk ilyen fiatal autót, mert hacsak nincs nagy dráma nem 1-2 évre tervezzük.
Persze alap, hogy tetszen is a kocsi, ez nem vitás.
Ha nekem kellene, biztosan nem dízelt választanék , de nem ez van. 
Re: ave (15922)
reply history 2010.05.12. 12:49:25 (15920
User profile
10.72 @ 207
az kellene, hogy 6l-nél ne legyen több a városi fogyasztása 
Re: tRebroN (15918)
reply history 2010.05.12. 12:41:04 (15919
User profile
10.72 @ 207
Yarisék més számrendszerben áraznak, de 2M-bõl 2006-ost nem kapni, ha mégis  rengeteg km-rel. Így kilõve.
 
Re: Lizard21 (15901)
reply history 2010.05.11. 14:57:25 (15900
User profile
10.72 @ 207
Köszi.

Igen ezt többen írták, hogy az elsõ pár percben igen hangos, de a többire is igaz.
Sokan a fékeket is szídják, meg hogy alig lehet kilátni belõle hátra, meg hogy nincs vízhõfok visszajelzõ , emiatt nem is vagyok annyira biztos benne, hogy jó ötlet lenne hölgyeknek. 
Re: Kutasi Richárd (15897)
reply history 2010.05.11. 14:54:35 (15899
User profile
10.72 @ 207
Grandénél amúgyis szar a szellõzés, hátmég az 1.3 Mjet-tel, mindenhol ezt olvasni.

1.4 8v igénytelen igen (de ez itt most elõny lenne), de azért a városi fogyasztása jóval több mint ezen 1.3-1.4 dízel csodáknak. 
Re: LacUS (15898)
reply history 2010.05.11. 13:37:10 (15895
User profile
10.72 @ 207
Panda nem bejövõs.
Punto 1.3 Mjet a nem létezõ fûtése miatt esett ki, (meg neg. hogy nincs digit klímával) pedig  külsõre az jön be a legjobban nekem a kicsik körül. De nem nekem kellene, hanem anyumnak.

Aztán lehet hogy 1.4 8v lesz mint kompromisszum, meglátjuk mennyire szídják a másik 2 márkát. 
Re: LacUS (15894)
reply 2010.05.11. 13:08:16 (15893
User profile
10.72 @ 207
Seat Ibiza 1.4 Pd TDI-rõl vkérnék infót, véleményeket, szervízigényrõl is, ha tud valaki.

Másik lehetõség Ford Fiesta 1.4 TDCi?

(Kis fogyasztású, olcsó fenntartási költségû, városi kisautót keresnék, 2 éves körülit,  hölgy tulajnak, lehetõleg valamennyi garancia is legyen még rajta. Elvárás, klíma (digit elõnyben), szervókormány, elektromos ablak.) 
reply history 2010.01.13. 20:53:03 (15255
User profile
10.72 @ 207
szeretnék visszatérni a 25-re, majd ha sikerül 
Re: ave (15225)
reply history 2009.09.29. 14:49:47 (14644
User profile
10.72 @ 207
Szaby tökét tenném rá Big grin  
Re: civiccoupe (14643)
reply history 2009.09.29. 14:31:28 (14642
User profile
10.72 @ 207
Re: civiccoupe (14641)
reply history 2009.08.21. 21:14:49 (14502
User profile
10.72 @ 207
asszony a FORD nevû drogtól még nem tiltotta el? 
Re: gizi525ix (14500)
reply 2009.08.21. 20:52:00 (14499
User profile
10.72 @ 207
Szaby a szódát is vízzel issza Smile  
reply history 2009.05.29. 14:59:20 (14097
User profile
10.72 @ 207
csak gyárit! 
Re: Kau (14088)
reply history 2009.05.20. 10:27:41 (13826
User profile
10.72 @ 207
köszönöm a linket 
Re: ESI (13820)
reply history 2009.05.15. 17:18:19 (13814
User profile
10.72 @ 207
ez nem FORD Wink

Fodort elértem, meglátjuk mi lesz.
Köszönöm 
Re: szabyk RST (13813)
reply history 2009.05.15. 14:16:14 (13811
User profile
10.72 @ 207
csak 1-et Wink
a víz és olaj nem folyt össze, annak ellenére, hogy a hengerfejem és szétment mint kiderült

de nem is ez most a kérdés, hanem, hogy beszerezhetõ-e itthon samco vízcsõ 
Re: ave (13810)
reply history 2009.05.15. 13:53:43 (13809
User profile
10.72 @ 207
vagy vegyük le a kocsidról és kapsz újat? Big grin  
Re: szabyk RST (13807)
reply history 2009.05.15. 13:52:27 (13808
User profile
10.72 @ 207
vízcsõ bazz, vízcsõ Big grin
hogy ne járjak úgy mint legutóbb Wink  
Re: szabyk RST (13807)
reply 2009.05.15. 13:36:28 (13806
User profile
10.72 @ 207
Tudja valaki, hogy samco vízcsövet, vagy hasonlót lehet valahol kapni Budapesten, MA? Wink  
reply history 2009.05.15. 10:37:53 (13800
User profile
10.72 @ 207
Hallottam énis ezeket hogy gyorsan kopnak, fõleg a punto gt-jé, de szerencsére én sosem tapasztaltam, nekem sosem volt gondom ezzel. Szerintem nem a tengelyben van a hiba, hanem ahogy Szabyk is írta kis szelphézag, rosszul lett kikorongozva, esetleg rossz fokolás.
De ha anyaghiba is lenne, akkorsem csodálkoznék mivel huszon X-éves gépekrõl beszélünk, 800 tualjdonos, nem jól karbantartva a legtöbb, mindeki csak a gázt nyomta Wink

Mellesleg ez az 1.6 szívó tengely kicsit túl van misztifikálva, kb 80 féle létezik belõle, én összesen Joey 1.4 Racingjében éreztem, hogy tényleg passzolt minden és hozott is valamit ténylegesen idõben.

Nem egy 1.6-ot próbálgattam a sajátomban, fokolókerékkel, ahogyan a "Novitec" tengelyét is (1.5 Uno 138xxx motorkóddal), elég csalóka volt minddel a tapasztalat, volt olyan ford tartomány ahol érzésre nagyon ment, de összességében minimálisan vagy még úgy sem volt jobb a gyárinál.
Én kidobtam az enyémbõl az összes szívó szart Big grin  
Re: Gtaati (13786)
reply history 2009.04.29. 10:53:06 (13691
User profile
10.72 @ 207
páros lábbal
te fényt kaptál Bobby Wink

felhõ, ég, nap, hold és a csillagok Big grin  
Re: szabyk RST (13686)
reply history 2009.04.29. 00:15:08 (13682
User profile
10.72 @ 207
az volt
komplett benzinrendszer ki lett cserélve, a teljes kipufogó, a downpipe is 3", új kuplung, könnyitett lendkerék, volt pici könnyités is (habár nem ez volt a fõ cél), jah és átléptük a bûvös 2 bar-t Wink

Köszönet érte: Krisztiánnak, Janinak és Kulinpapának mégegyszer. 
Re: Atommanó (13681)
reply history 2009.04.28. 23:04:26 (13679
User profile
10.72 @ 207
Big grin

Hazafelé elrúgtam párszor, jó volt. Smile
Köszönöm.

Meglátjuk mire lesz elég.
 
Re: KulinPapa (13674)
reply history 2009.04.28. 22:32:25 (13672
User profile
10.72 @ 207
nekem még mindig zúg a fejem Big grin  
Re: KulinPapa (13656)
reply history 2009.03.09. 16:53:47 (13423
User profile
10.72 @ 207
"-ban természetesen 
Re: Crybaby (13422)
reply 2009.03.09. 16:53:00 (13422
User profile
10.72 @ 207
Dash 6:


Dash 10:


 
reply history 2009.03.09. 11:22:51 (13420
User profile
10.72 @ 207
jóvan úgyis mondta ugorjak majd be, max viszek egy bevásárlókocsit meg egy végtelenített hitelkártyát Wink  
Re: szabyk RST (13419)
reply history 2009.03.08. 22:28:27 (13418
User profile
10.72 @ 207
akkor jelentkezzen akinek lenne kb 40cm 6-osa Big grin

nem drágább mint a 6-os, max a 2 nagyobb fitting miatt pár dodóval 
Re: szabyk RST (13417)
reply history 2009.03.08. 22:19:39 (13416
User profile
10.72 @ 207
mert 6-ost amit kinéztem rendelni kéne, 10-es van azonnal, itthon, ha szeretem , ha nem
ezért
vélemény? 
Re: szabyk RST (13415)
reply 2009.03.08. 20:31:37 (13413
User profile
10.72 @ 207
Walbro 255-ös pumpa Dash 10-es benzinhidhoz amiben 7xx ccm-es befecsik lennének megfelelõ?

Vagy legyen kisebb benzinhid vagy nagyobb pumpa, esetleg ezek kombinációi? Big grin  
reply history 2009.02.26. 12:08:14 (13351
User profile
10.72 @ 207
gyári tengellyel 4000-tõl kezdett mocorogni, de inkább értékelhetõt 4500-tól kezdett produkálni.

Sosem néztem mettõl volt 0,5bar nyomás de az biztos , hogy húzni 4500 alatt nemigen húzott. Mondjuk másik szívósor, másik pillangó, portolt hf meg még egy csomó minden más volt az enyémen.

felhasználó nevem , végére '69' és citromail-es a cím 
Re: princodvd (13317)
reply history 2009.02.20. 00:24:18 (13310
User profile
10.72 @ 207
igen közben énis rájöttem, miközben a kezemben fogom az általad linkelt turbot és nemcsak a tengely hanem a turbina lapátok is bevonatosak Big grin  
Re: ave (13309)
reply history 2009.02.19. 23:24:25 (13308
User profile
10.72 @ 207
semmi nincs ezeknél kerámiából, nissan-ank volt egy szériája amin kerámia bevonat volt, de tudtommal a tengelyen, de a skyline tudorok ezt jobban vágják 
Re: Gtaati (13278)
reply history 2009.02.19. 23:21:48 (13307
User profile
10.72 @ 207
utcára szerintem nagy. fõleg gyári comppal

persze ha 3-ban vadászol akkor jó lehet Smile  
Re: princodvd (13274)
reply history 2009.01.08. 21:08:57 (12804
User profile
10.72 @ 207
Jézusom mennyi kérdés Big grin

A rugalmasan használható legyen és a 200 lovat tudjon közült válassz egyet.
A kettõ együtt nem megy szerintem Unonál.
Mondjuk elég szubjektiv, az hogy kinek mi a rugalmas, mindenesetre nekem nem jött össze hogy 4,5k alatt fürge legyen. Onnan vot értékelhetõ nyomásom, onnantól ment is, de mindennek nevezném, csak rugalmasnak nem.
Unoban nekem egy Racing volt a legfeelingesebb egy K03-al 1,5bar-on. Az úgy viselkedett mint a gyári turbóval , csak ment is Wink

200 Le-nél utcán a legfõbb gondod az lesz, hogy haladj is ,ne csak gumit füstölj.Viszon át fogod értékelni magadban az utcai autó fogalmát ha elérted azt a szintet, ezt garantálom.

A golyóscsapágyasok nem felújithatóak, illetve fõdarabjaiban cserélhetõek, amik nagyjábol árban megegyeznek a komplett turbó árával.

De inkább hivj fel pár turbó szervizt (pl: AH turbó, Ferryker) azt ezeket tõlük kérdezd meg, ebben én nem tudok segiteni sorry. 
Re: Gtaati (12799)

Total 296 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!