timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 112 entries
1  2  3  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2013.01.26. 02:00:38 (19072
User profile
14.93 @ 153
MS oldalan van vmi szamolo erre (is) 
Re: radics1 (19071)
reply history 2013.01.25. 21:40:12 (19070
User profile
14.93 @ 153
faszsag, rakjatok bele turbos kovidugokat, oszt csá 
Re: Norbitron (19066)
reply history 2013.01.25. 21:39:07 (19069
User profile
14.93 @ 153
Raiden szerint az 1.6 sporting-ban van ijen baszas es meggyozi a szivattyu is, bar mondjuk ott turbo nincs (gyarilag Smile
Re: radics1 (19060)
reply history 2013.01.12. 15:44:47 (19055
User profile
14.93 @ 153
tul nagyot raktal bele
gyarilag turbos?

kis injektorbol ugy lehet csak turbonyomasra nagyot csinalni, hogy nem_linearis nyomasszabalyzot hasznalsz, ami a turbonyomasra tobbel emeli a rail nyomast, mint a szivosor nyomasa emelkedik
igy csak akkor lesz nagyobb az injektor virtualisan, amikor nyomas is van, alapjaraton nem
ha viszont 1:1 aranyut emelsz 4bar-ra az mindenhol, ezzel dolgozik
szerintem 240-s helyett 280-s kene meg egy ilyen raising rate rendszeru szabalyzo, ekkor meg a gyari ECU is kikorrigalja alapjaraton jora a lambda jelbol, es nem okadja tele benzinnel sem feleslegesen, nyomason kb 340-sok lennenek

a masik lehetoseg a 440-sekre atir(at)ni az ECU-t (ez a legjobb)

persze nyilvan WBO2-vel figyelve kozben mi a stájsz 
Re: Mono92 (19045)
reply history 2012.04.13. 21:41:53 (18908
User profile
14.93 @ 153
Jah egy 16 sebességes kamionváltó is, mert amennyit abban filmben váltanak (pl az 2F2F-ben) az egy vicc. Big grin  
Re: Robi-ka (18899)
reply 2012.04.13. 21:38:57 (18907
User profile
14.93 @ 153
F1-F1-F1

E100-t honnan lehet szerválni mondjuk 50 literes vagy egyéb hétköznapibb mennyiségben?

Plz input. Wink  
reply 2011.10.30. 23:50:04 (18609
User profile
14.93 @ 153
Au.
Szerintem itt vmi nem birta a kiképzést... Roll eyes  
reply history 2011.09.06. 14:29:47 (18299
User profile
14.93 @ 153
En eccer azt olvastam vhol hogy egy evben gyartottak USDM-nek azzal is. 
Re: dani1121 (18298)
reply history 2011.04.12. 11:48:44 (17953
User profile
14.93 @ 153
Nemtom mi volt mar tulkeppen, mutattak ugyan, de le volt daralodva.
Annyi elonye volt hogy mivel nincs karter meg olaj azzal nem kellett genyozni. 
Re: radics1 (17945)
reply history 2011.04.10. 21:34:25 (17940
User profile
14.93 @ 153
Big grin

Amikor megszerztem a jogsit még anno 10+ éve, volt egy 2t Wartburg kombim. Jojaz. Big grin Az csinalt eccer egy olyat, hogy kupplung benyom, hogy karóba tegyem, és megállt a motor. Néztem is kb hogy höö? EEK! Na meg eccer, pöccre röffent -de szó szerint ám-, kupplung be és motor áll megint.
Hát kb F1 szintû váltásokkal felmentem az Üllõin a lacibácsiékhoz -fater nagybátyja autószervize-, mutatom neki a szituációt, benyom-áll, néz hogy mivót?, csináldmég1x... õõõ állj oda vele át aa... áá nem, inkabb toljuk oda. Na akkor gondoltam vmi nem annyira eccerû történet lesz ez...
A hiba az volt, hogy vmi zéger vagy mi a rák eltört - mind az 50lojjerõ szétszaggattaaaa-, és ahogy benyomtam a kupplungot az egész fõtengelyt is eltoltam elõre -hosszmotor rulla-, gyakorlatilag attól állt meg a motor, hogy dugattyukat ezzel egyúttal rá nyomtam a hengerfalra, és súrlódtak egy picinykét. 
Re: radics1 (17915)
reply 2011.02.20. 20:13:03 (17565
User profile
14.93 @ 153
reply history 2010.08.28. 21:30:00 (16836
User profile
14.93 @ 153
Bigger iz better Big grin  
Re: szabyk RST (16824)
reply history 2010.07.09. 23:06:26 (16412
User profile
14.93 @ 153
"To determine the amount of "extra" fuel required compared to straight gasoline at stoichiometric mixtures, simply divide the AFRs. For instance, comparing E85 to 100% gasoline, the extra fuel factor is 14.68/9.87 = 1.49. This will require an alteration to the REQ_FUEL value of 149% (less if the gasoline already contained some ethanol or MTBE - most do - so a value of 146% is more typical)." 
Re: radics1 (16409)
reply history 2010.07.09. 23:05:21 (16411
User profile
14.93 @ 153
Dehogynem. Mar evek ota van a benzinben a kutakon, mert vmi EU eloiras. Pl OMV kuton tankolva rajta is van a szamlan, hogy x% bioetanolt tartalmaz 
Re: sh adam (16408)
reply history 2010.01.19. 19:48:06 (15376
User profile
14.93 @ 153
Azert 80 eve volt mar versenyzes joval 2200rpm felett is 
Re: voszi (15305)
reply history 2010.01.17. 23:34:33 (15303
User profile
14.93 @ 153
Oszt 80-90 éve ezt, hogy csinaltak? Cartman Big grin Tongue stick out  
Re: szabyk RST (15262)
reply 2009.12.24. 15:52:03 (15113
User profile
14.93 @ 153


KKÜ Wink  
reply history 2009.11.06. 21:13:31 (14859
User profile
14.93 @ 153
Re: ave (14844)
reply history 2009.10.09. 16:01:02 (14689
User profile
14.93 @ 153
Meg azert csak kene ra vmi rendes interkula... Wink Big grin  
Re: turbo 530ti (14688)
reply 2009.03.25. 22:36:27 (13519
User profile
14.93 @ 153
Votmá...? Wink

https://www.team-bhp.com/forum/technical-stuff/38661-formula-1-engine-pics.html 
reply history 2009.03.24. 19:37:10 (13506
User profile
14.93 @ 153
Egy dzsunkan hoztak idaig...? Wink Big grin  
Re: Zolti (13504)
reply history 2009.02.07. 12:05:14 (13236
User profile
14.93 @ 153
Re: Attila1987 (13230)
reply 2009.01.22. 17:55:03 (12983
User profile
14.93 @ 153
Click to see full size!


EEK! EEK! Big grin
 
reply history 2008.08.21. 17:56:43 (11458
User profile
14.93 @ 153
Amikor mi voltunk anno a csepeli padon, ott aszondta az ember, hogy 250rpm-kent van egy merespont. Ja es FWD-re 18-20% hajtaslanci veszteseget mondott. 
Re: ave (11429)
reply history 2008.07.28. 00:18:08 (11282
User profile
14.93 @ 153
Ki van tamasztva a csiga? 
Re: gt28rs (11276)
reply history 2008.07.28. 00:17:11 (11281
User profile
14.93 @ 153
Van annal jobb is, a 12.9 
Re: NISSAN (11278)
reply history 2008.06.17. 15:43:19 (10832
User profile
14.93 @ 153
190A Big grin  
Re: Rafi (10829)
reply history 2008.06.17. 14:27:26 (10828
User profile
14.93 @ 153
Haaaat, en nemtom mennyire volt jo vagy nemjo, de vmennyire ugylaccik muxik. 
Re: Rafi (10827)
reply history 2008.06.17. 14:17:47 (10826
User profile
14.93 @ 153
Nalunk meloban van ket tok egyforma dugattyus kompresszor. Az egyiknek a hajtomu olajaba probakeppen tettek a Prolong cuccbol, es annak teljes terhelesnel par A-l csokkent az aramfelvetele. 
Re: Rafi (10825)
reply history 2008.06.15. 23:30:08 (10799
User profile
14.93 @ 153
Es dajrecurotol meg egy atmoszferikus BOV-tol az mar nem is szeria GT? LOOOL
Van benne egy csip, meg fixre van allitva nyomas...mar amennyire a gyari csigaval azt fixalni lehet. Plusz a flexibilis csovek vannak kicserelve itt-ott vmi erosebbre, hogy ne pumpalja oket a levego.

Ennyi erovel alig tudnal tenyleg szeria autot mutatni. 
Re: voszi (10796)
reply history 2008.06.15. 22:01:12 (10790
User profile
14.93 @ 153
Az R5GT-ben sincs...? 
Re: ave (10789)
reply history 2008.06.15. 21:41:20 (10785
User profile
14.93 @ 153
Enyemnel is megvan, mi ebben az extra
Ha lenne vmi ertekelhetobb nyomas csak megjobban tulporogne a kerek 1-sben...a jo 1-shez elobb inkabb a tapadast kene novelni, es csak aztan a motorerot 
Re: Rafi (10782)
reply history 2008.06.15. 20:58:16 (10780
User profile
14.93 @ 153
1-sben neked mar van/volt nyomas...? 
Re: Rafi (10778)
reply history 2008.06.15. 20:41:46 (10777
User profile
14.93 @ 153
Azert a gyari turboval a nyomasemeles az igazabol halottnak a csok dragnal... Roll eyes  
Re: Rafi (10775)
reply history 2008.06.15. 18:47:24 (10773
User profile
14.93 @ 153
Pl...? 
Re: voszi (10772)
reply history 2008.06.15. 18:31:54 (10771
User profile
14.93 @ 153
Miert...? 
Re: voszi (10766)
reply history 2008.05.13. 08:52:28 (10259
User profile
14.93 @ 153
Trukkozok mindig voltak es mindig lesznek... Roll eyes  
Re: ave (10258)
reply history 2008.04.03. 09:41:52 (9724
User profile
14.93 @ 153
Hat nemtom, de jueszajban ojan frutti arakban mennek ezek a h-bim hajtokarok hogy szerintem azok vmi vietkong vagy vmi afro beduin gyartmanyuak lehetnek annyiert... 
Re: voszi (9717)
reply history 2008.04.02. 20:57:09 (9706
User profile
14.93 @ 153
Ja es majus 14-n lesz a targyalas a Pesti Kozponti Keruleti Birosag-n, be vagyok idezve tanukent az A I ellen folytatott a kozuti kozlekedes blablabla eljarasi ugyben. 
Re: hobizoli (9705)
reply history 2008.04.02. 20:43:38 (9705
User profile
14.93 @ 153
Ja ize...ezt a Rafi-nak irtam vala...bocsi 
Re: hobizoli (9704)
reply 2008.04.02. 20:40:03 (9704
User profile
14.93 @ 153
E voltam utazva videkre meg melo hegyek vannak, keves idom/idonk volt ra, ha meg nem vagyok ott, akkor alig nyulnak hozza Roll eyes
Feltengellyel meg a motortarto bakokkal kellet meg harcolni kicsinyt.
Aztan most meg nem indul be. Kiment benne vmi isten biztositek (80A asszem vagy mennyi), oszt lon se kep, se hang, se semmi, kicsereltuk, de semmi reakcio, remelem nem az ECU mondta be az unalmast, vagy lehet a kabelkoteg lesz cseres, mert az anno kisse pofanverodott a legszurohaz altal a motorhoz (tudod, az ami ott a motor elejen megy a keresztben, laccik is lejjebb a kepen)  Van egy kepem rola kb 3 hettel ezelottrol, ha erdekel, akkor ijen volt:
Click to see full size!
Persze azota mar benne vannak a hutok is meg stbstbstb.
Holnap megyek a villanyaszhoz oszt megnezzuk mi van, vagy jon a B terv, egy masik ECU. Ha megmakkant, akkor remelem kinyirodott benne a chip is. A 2-s van benne egyebkent...
Aztan a C terv: a Duna Big grin

Szoval meglassuk... Bawling Roll eyes  
reply history 2008.04.01. 19:49:35 (9685
User profile
14.93 @ 153
Ahhoz vmi konkretabb veztengely sem lenne baj, nemde? 
Re: Crybaby (9655)
reply history 2008.03.28. 22:58:07 (9643
User profile
14.93 @ 153
Khm, a masodik sort magamtol is vagtam, de gondolom van a gyartonak neve is... Big grin  
Re: Crybaby (9642)
reply history 2008.03.28. 22:29:04 (9639
User profile
14.93 @ 153
Nem "jar" hozza csavar egyebkent is? Mijen karok ezek? 
Re: Crybaby (9637)
reply history 2008.01.04. 21:19:16 (7992
User profile
14.93 @ 153
A csepeli padon asszem 30sec alatt fut vegig a csik.
Legalabbis ha arrol van szo, ahol veteran autokat is ujitgattak -Jaguar E-type, Tatra 612(?)-, meg allt egy halom igy-ugy torott Porsche, pl villanyoszlop vagy 150 eves tolgyfa motivummal az oldalaban. 
Re: Bkori (7986)
reply 2007.12.26. 16:09:47 (7900
User profile
14.93 @ 153
reply history 2007.12.26. 01:03:40 (7898
User profile
14.93 @ 153
Es a es a kidorrenogazoknak mi mondja meg, hogy na sicc kifele azonkivul, hogy szetnyilik az az ize? Az Otto vagy Dizel motoroknal legalabb a dugattyu is megtaszajta kifele, nem csak benyit a szelep aztan az meg erre eszbe kapva kificcen magatol, hogy jee itt lett egy luksi...  
Re: ave (7892)
reply history 2007.12.04. 02:22:45 (7737
User profile
14.93 @ 153
Hat, gondolom nem mind1, hogy a pl 120 fokos olajat 30 vagy 60 fokos kornyezeti levegovel hutod, nem? Kulonben meg mittomen... Nezz olajnyomast uzemmelegen mindket olajjal.
A fordfocus-s linken is azt irjak a 2. szamra, hogy az a "mekkora kornyezeti homersekletig hasznalhato"-sagot jeloli 
Re: ave (7696)
reply history 2007.12.02. 01:47:32 (7695
User profile
14.93 @ 153
En ugy tudom, hogy az olajoknal az elso szam azt a homersekletet jelzi -35fokhoz kepest, ahol meg a szivattyu meg biztosan azonnal felkapja azt inditozaskor.
Azaz: 0W= -35; 5W= -30;10W= -25...
Ez nem a dermedesi pont, az -4x korul szokott lenni.
A masodik szam pedig azt kulso homersekletet mutatja, aminel meg a olajkartelt es/vagy az olajhutot ero legaramlatok miatt az vissza tud hulni, nem karosodik, nem eg meg

Na en vmi ilyesmiket olvastam ~2-3 eve vhol a MOL(?) oldalan, voltak szep diagrammok is. 
Re: NISSAN (7677)

Total 112 entries
1  2  3  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!