timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 268 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2012.07.01. 12:26:56 (18968
User profile
11.64 @ 221
Ha sikerül valami jó helyet találnod, akkor szólj légyszi! Én is keresgélek. Smile  
Re: szabyk RST (18966)
reply history 2011.05.08. 09:36:29 (18011
User profile
11.64 @ 221
Injektor csatlakozóval is szoptuk már be. Smile  
Re: GMalma (18009)
reply history 2011.04.22. 21:40:08 (17981
User profile
11.64 @ 221
De a menet hamarabb véget érhet a csavaron ,és az feszül be, mint amit a tehermentesítõ része ( mivel esetenként hosszabb mint a szorítandó hüvely hossz ) szorítana.
A csavar maradványokon, menetek végénél látható túlmetszési nyomok? 
Re: pista200sx (17980)
reply history 2011.03.05. 13:16:40 (17654
User profile
11.64 @ 221
Köszi, ez nem annyira igényes ,persze nem rossz.
Szépen neki állt az alfának az ember,ez is bizonyítja ,hogy  bármilyen márkát lehet nagyon szeretni.
Nem csak a "sláger" modelleket
Persze az is lehet,hogy ez az alfa közkedvelt, vagy közkedvelt volt, nem értek hozzá, nem tudom.
minden esetre a dtm-es verzió jól néz ki. Smile  
Re: LacUS (17653)
reply history 2011.03.04. 20:20:15 (17652
User profile
11.64 @ 221
Folytatnám.:.
Tehát van itt egy viszonylag egyszerû ," minimalizált költségvetésû projekt" a gazdája clubtag , jobbára maga készítgeti, némi segítséggel:
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=52997 
Re: Turboá (17651)
reply history 2011.03.04. 20:15:52 (17651
User profile
11.64 @ 221
Ne sajnáld Lacus, legalább van aki alfázik, végtére is annál jobb minél színesebb a paletta.
Kényes motor a V8, nagyon érzékeny a melegedésre, drágán fizet a tulaj egy kis túlmelegedésért.
Sajnos rendszeres jelenség a kilágyult gyûrûk, elégett tömítés, lefõzött motor.Sok esetben drágább javítani ,mint cserélni a komplett motort.
Van itt egy egyszer 
Re: LacUS (17648)
reply history 2011.03.04. 20:11:51 (17650
User profile
11.64 @ 221
Létezik , szemfüles vagy. 1. útja volt haza vitte a gazdája, elkészült. Wink  
Re: quattro (17647)
reply history 2011.03.04. 20:11:00 (17649
User profile
11.64 @ 221
Szerintem az kevés. Már 300 lóerõ alatt nem nagyon akarnak ilyesmit építeni.
A régi "eke" motort szeretem, de turbó nélkül sajnos kiábrándító. Az meg megint nagyon költséges.
250 le-t kihozni belõle nagyon nagy munka, sok pénz,és zabál,tönkre megy nagy fordulaton.
kb ennyi. Smile
 
Re: MarcoR5 (17646)
reply history 2011.03.02. 10:59:28 (17645
User profile
11.64 @ 221
Igen, ez valóban így van mindenhol , jobbára  az ár  kínálat alja, igen silány.

A 3,8-as motor az egyik legdrágább bmw motor amit csak ismerek.
A legújabbak is biztosan drágák,de azokat nem ismerem, nem is építtetnek belõle, úgyhogy nincs rálátásom, még arra se, hogy pl egy v10-et hogyan lehet beépíteni úgy, hogy az tudja  dolgát az elõírtak szerint, gyári felállásban. ( vezérlésre gondolok)

Tehát a pl 10-15 éves M-es motorok, amik tudnak kb 300-350-et (új korukban) , drága árkategória bmw fronton..
És nagyon költséges felhozni olyan állapotra, hogy elvárható legyen tõlük több éves ,komolyabb hibajelenség nélküli mûködés.
Más ilyen korú motor ,a V8-on kívül nem igen van, ami tudja ezt a teljesítmény szintet.
A v8-hoz meg annyi minden kell, hogy ne az eredeti luxuslimuzinba szerelt autómatával menjen, hogy csak a kuplung-váltó együttesre ,még 2× akkora árral kell számolni mint maga a motor beszerzési költsége. Tekintve ,hogy ezen modellek 80%-a autómata váltósan látott napvilágot.
Ezért állítom, hogy igen költséges játék építeni egy már-már restaurálási igényû e30-at 300 környékére napjainkban. Smile




 
Re: sh adam (17644)
reply history 2011.03.02. 10:40:00 (17643
User profile
11.64 @ 221
Igen, lehet az arányokat torzítani, mindenkinek szájíze ,rálátása szerint ,ezért írtam, hogy relatíve azonos szintû,színvonalú.
Szabyknak volt igaza, mindenkinek, minden drága. Smile

Azért a fenti alfás árak odabasznak. Smile

 
Re: MarcoR5 (17642)
reply history 2011.03.02. 09:55:34 (17641
User profile
11.64 @ 221
Köszi, ez nem a reklám helye, csak érzékeltetni szerettem, volna, hogy mire gondolok. Láttam a gyorsulási versenyeken 1-2 civicet , olyat ami utcai használatban volt, ízléses kerekek voltak rajtuk, szép állapotú diszkrét  gyári színû fényezése volt, a belseje is igényes, nem eltúlzott ,gyárias. Nem tudom mekkora teljesítményûek voltak de turbós volt, olyan 2-300 köré saccolom, napi használatúnak tûnt, egyszerûen látszott rajta, hogy a gazdája szereti, szert vele menni utcán, ad a megjelenésre. Csak a két elsõ kerék volt a futamokra lecserélve, valami slickre.

Egy ilyen összevetést, ránézésre gyári fazonú ,sportos, nem különösebb csicsa-bicsa építésre gondoltam.
De akár említhetném, márkatársam  Ponya  fekete,kocsiját is összevetésre.

Az ilyen kategóriás  kis e30-as bmw-k több milliós költségvetésbõl épülnek.
Ha minden adott akkor kb 6 hónap alatt el tud készülni egy egyszerû szívó, de a 2 esztendõ is elõfordul egy -egy nagyobb projekt esetében.
pl:http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=34638

 
Re: MarcoR5 (17635)
reply history 2011.03.02. 09:39:07 (17639
User profile
11.64 @ 221
Értem.
Én úgy értelmezek egy 300 lóerõs autót, hogy van rajta fék ,amivel jobban meg tud állni mint egy eredetileg 100-150 le-s korában készített a  karosszériához tartozó fékkel. Azután hozzá tartozik egy olyan kuplung ami ki is bírja, nem beszélve a hajtásáról. Ezek alapvetõek mikor azt mondjuk ,300 lóerõs autó.
Valójában a 338i-re kaptam fel a fejem.
Egy s38 b38-as motor egymilliónál kezdõdik, és egy gondos gazda rákölti legalább ennek felét, de sok esetben még  egyszer ezt az összeget.Ez csak anyagköltség. Azért mert használni akarja, nem pedig nézegetni, pár üzemóra használat után, félve ha nem teszi nagyobb kára származik belõle. Ez egyfajta kényszer.
A  b36 600-tól indul, ugyanilyen ráköltési igénnyel.
Egy jó v8-as motor 2-300 körül van ,150-rá egy 5-ös váltó 300 egy 6-os . A kuplung alap hangon 200, és ezek csak a motort övezõ számok.

Sok esetben mikor egy e30-as ilyesmi teljesítménnyel elkel pl 2,5-ért akkor a bekerülési költség felét kapják.
Mikor egy e30 megépül , önmaga  összhangjában harmonikus, egy vele azonos teljesítmény szintû közepesen tuningolt 300 környéki , minõségében egy szinten megépített civiccel összevetve  kizárt dolognak tartom, hogy  a japán  drágább lenne.Sõt ellenkezõleg.
"Persze a szomszéd nõje mindig zöldebb"
Azért gondolom, mert a Hondához majd minden téren látok bõséges választékban ,töredék áron  tunning alkatrészt a bmw-hez képest, legyen az futómû, hajtás, vagy éppen motor.  Az idõ megtakarításról (ami a munkadíjban jelentkezik a honda javára) nem is beszélve, mert míg a bmw-hez egyedileg gyártjuk,tákolunk , adott esetben személyre szabottan az alkatrészeket, addig a japán esetében kivárom a postát.

Nincs e30 fillérekért, csak rozsdahalom van, olyan amibe nem építünk nagy teljesítményt,mert egyszerûen kiesik belõle. Legalább is mi biztos nem.
Azok a civicek amikre most gondolok azokat akkor kezdik gyártani amikor az e30-at befejezik.
Persze vannak öregebbek is, de most valamiért  azt gondolom, hogy 92 környékérõl beszélünk.
A legfiatalabb e30-as éppen 20-éves körülire tehetõ karosszéria függõen, az leg öregebbek meg 30.
Ezek szinte mind oda vannak alig van olyan amibe érdemes belekezdeni egy komolyabb projektnél. Smile



 
Re: sh adam (17633)
reply history 2011.03.01. 16:18:43 (17631
User profile
11.64 @ 221
Nem egészen erre gondoltam. Hanem arra, hogy egy kívül-belül szépen megépített 300+ le feletti
pl 338i, vagy egy e30 3,2m3, vagy egy e30 v8 4,4L, miért kerül Ádám szerint kevesebbe mint egy 300+ lóerõre felhúzott turbós civic? Itt még szó sem esik bmw turbósításról, csak szeretném tudni,hogy a civicet sokalja, vagy a bmw-t kevesli, hogy nagyobb költségûnek véli  ebben az esetben a kis Hondát?

például egy hasonló kaliberû civic mennyibe kerül?
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=52297
 
Re: ave (17630)
reply history 2011.03.01. 15:57:53 (17629
User profile
11.64 @ 221
Olyan egy értetlen vagyok, hát csak nem jövök rá az írásodból, hogy mennyibe is kerül egy 300-350le-s civic, hiába is szeretném megtudni ezek után. Big grin
Egyezzünk meg Ádám,  saccold meg mennyibe kerülne egy civic, ha igényesen meg van építve ,utcára használva ilyesmi teljesítménnyel. Utána én is megmondom, hogy mennyibe kerül egy e30 300 lóerõ felett.
Smile
 
Re: sh adam (17628)
reply history 2011.03.01. 11:44:11 (17626
User profile
11.64 @ 221
Értem már mire gondolsz.
Azt nem tudom mennyibe kerül egy 300-350 le-s civic, de a bmw árakat ismerem.
Ha egy minõségi építés civicbõl  kerül annyiba mint egy szép szintén igényes   300+ os szívó e30, akkor jóval drágább a honda mint gondoltam. Smile
 
Re: sh adam (17625)
reply history 2011.03.01. 08:44:56 (17624
User profile
11.64 @ 221
A mondat végét nem igazán értem Cartman  
Re: sh adam (17615)
reply history 2011.03.01. 08:42:16 (17623
User profile
11.64 @ 221
Ugyan már,dehogy nagy... Big grin
"Nincs túl-elég nagy turbó, csak balfasz programozó". Big grin

A videót elnézve utcára tényleg késõn tölt be, még jóval késõbb mint az enyém, miközben az enyém is szar. Ettõl függetlenül lehet nagy teljesítménye a fordulatszám  legvégén. 
Re: radics1 (17622)
reply history 2011.02.28. 16:22:20 (17613
User profile
11.64 @ 221
Valaki itt mondta a mûhelybe, de szerintem ez lehet az.
A környék is hasonlít a füredi 4 sávoshoz. 
Re: Belfegor (17611)
reply history 2011.02.28. 15:01:27 (17610
User profile
11.64 @ 221
Jól van,már vártam. Big grin
Szeretem a Bmw-t. Viselem a velejárókat.

A Japán 1000-rõl jut eszembe,
hallottam valami 1000 körüli Magyar Supráról, mintha valaki azt mondta volna,hogy egész jól állnak már vele, és talán látható lesz gyorsulási versenyen.
Úgy rémlik,  Balatonfüredieket említettek. Kíváncsi vagyok rá. Smile
 
Re: szabyk RST (17609)
reply history 2011.02.28. 12:22:33 (17608
User profile
11.64 @ 221
Azonos, alacsonyabb, vagy közepes  színvonal esetében nem egyformák a költségek , bizonyos szint felett  egyébként igen.
mondok egy példát,mert úgyis abból ért az ember
supra  arp szett 35 000-
m20 bmw  szett 60 000-
M5            szett 70 000-

Vagy tömítés
Supra mk3 többrétegû lemeztömítés    25 000
m5 már írtam.

de beszélhetnénk hajtókarokról is, vagy dugattyúkról, ugyan ez a helyzet.
Nem sírok, nehogy úgy hasson, csak leírtam amit látok.
A választék pedig ,dögivel van középkategóriás alkatrész kínálat ,mind Japán, mind amerikai vonalon. Bmw-hez meg vagy kell vagy nem. Jó ha van két lehetõség, de inkább csak 1.
hangsúlyozom közepes minõségi kategórián belül.
Csúcs dolgok mindenkinke drágák ,teljesen ebben igazad van Szabyk. Smile  
Re: szabyk RST (17607)
reply history 2011.02.28. 11:57:39 (17606
User profile
11.64 @ 221
Ez igaz, de ,hogy a japán modellekhez minden van , és feléért se ,az néha elkeserít. Illetve az keserít el, hogy nekünk a duplája., vagy több.
Nem beszélve a bõséges választékról. Smile  
Re: sh adam (17603)
reply history 2011.02.28. 11:52:41 (17605
User profile
11.64 @ 221
Igen.
sajnos, big six-eknél 450 dollár körül van a cometic + amibe kerül,hogy megkapd, és ennyi a többi alternatíva is alaphangon ( piramid, cooper ring) vagy ettõl drágább.
Az m20-asok, vagy m50-esek lehetnek némileg olcsóbbak, de azok is 75-80 ezer minimum, de ezt Breki jobban tudja.

Például M5-höz  ARP hengerfejtõcsavart nem is tudsz rendelni a gyártótól, csak ha lerendelsz nagyobb mennyiséget ( 100 garnitúrát hallottam) így egy kisebb köztes cégtõl rendelünk kb 1,5×annyiért, mint a tömegesen elõforduló egyéb Bmw típusok esetében. Ezek a kisebb cégek tartanak raktáron felárért.
A Bmw-hez minden nagyon drága, ritka Bmw-hez pedig attol is drágább. Cartman  
Re: ave (17604)
reply history 2011.02.28. 09:10:24 (17602
User profile
11.64 @ 221
A többrétegû lemeztömítés szerintem  nem fos, látnád a bömösök tömítéseit. Kár, hogy nekünk nincs forgalomban ilyesmi.  Ha többrétegû lemeztömítés akarunk akkor egyedit kell rendelni a cometictõl ami 100e körül van a nagyobb 6 hengeres motorokhoz.
Úgyhogy nektek jó mert van is választási lehetõség , és  még olcsó is. Ráadásul  azt mondod fos is.
Irigykedem. Big grin  
Re: sh adam (17600)
reply history 2011.02.28. 09:04:15 (17601
User profile
11.64 @ 221
Ez így  van. Égéstér zárás tekintetében egyforma elvet használnak. Ha kevés , (mert  bizonyos nyomás felett a lemeztömítések  beleppruttyogtatni engednek  a víztérbe)   akkor ezek után már csak a tûzkarikák vannak.  
Re: tommyt (17599)
reply history 2011.02.27. 18:24:40 (17591
User profile
11.64 @ 221
Ez szabad áramlás.
Torlónyomásnál jól mûködik. 
Re: radics1 (17588)
reply history 2011.02.27. 18:24:01 (17590
User profile
11.64 @ 221
Azt hiszem 130lr, de nem az én barátom, hanem a szerelõ a barátom.
A Skodához azt gondolom nem nagyon lehet kapni cometicet, de lehet, hogy tévedek.
 
Re: sh adam (17585)
reply history 2011.02.27. 18:21:57 (17589
User profile
11.64 @ 221
Igen, ezt próbáltam leírni.


 
Re: szabyk RST (17584)
reply history 2011.02.27. 17:19:01 (17583
User profile
11.64 @ 221
Ja ,merthogy eleve lemeztömítés a gyárija?
Úgy értettem, hogy valami klasszikus .
Ha igen ,akkor mellé ment. Smile  
Re: sh adam (17582)
reply 2011.02.27. 16:23:18 (17581
User profile
11.64 @ 221
Hori, van egy ilyen megoldás is, amikor a klasszikus tömítés lemez részébe egy acélhuzal belenyomódik,(melynek hornyát jelen esetben a motortömbbe, egyes esetekben a hüvely peremébe marják)  így helyén tartva a tömítést, magasabb égési csúcsnyomást lehetõvé téve.Ez az acélhuzal 2-3 tizedre "lóg"ki a mart fészkébõl,ez nyomódik a "pundekni tömítés bájlog lemezébe". Így nem kell drága tömítést venni, piramid,vagy cooperring-es karikák pedig nem csinálnak nyomot a fejben.
Kétségtelen, hogy annyit nem tud mint a fentiek, de nyomástûrõen felveszi a versenyt a Cometiccel, noha a hõtûrése jóval gyengébb. Ennek a megoldásnak a hátul ütõje az, hogy ki szokott égni a "pipamocsok" anyagú tömítés.
Nem régen egy autószerelõ barátom ,egy magas sûrítésû Skoda versenyautóba tett pontot evvel a megoldással a többszöri (sokszori ) tömítéskinyomkodás végére.
Most Lezsi autóján próbáljuk ki.
Click to see full size!
Click to see full size! 
reply history 2011.02.27. 13:08:16 (17578
User profile
11.64 @ 221
Szerintem is ,hatásfok szempontjából ez  egy szerencsétlen megoldás. Semmi képen nem csinálnék ilyet egy impulzus kipufogó csonk esetében. Annyira határozott a gáz iránya ,sebessége, hogy ez esetben már csak a torlónyomásból tud kiereszteni, akkor amikor már szinte "állandósulni  látszik "az emap a közös szakaszba, de  akkor is csak keveset, mert valójában akkor is impulzus formában, lökéshullám szerûen érkeznek a kipufogási ütem gázoszlopai, melynek inkább csak egy középértékét látjuk pl egy nyomásórán.
Ha a képen látható turbinaház osztott,( ami itt nem látszik) akkor még rosszabb a helyzet, mert oldalanként alig van kilépõ keresztmetszet a WG szelepre.
Torlónyomásos rendszereknél mûködik jobban ez a megoldás.
 
Re: szabyk RST (17576)
reply history 2011.02.26. 13:14:48 (17575
User profile
11.64 @ 221
Be lehet hegeszteni, szinte gond nélkül.
Általában a helyhiány a fõ ok,de az osztott turbináknál is egyszerû így megoldani az összeközösítést. Nincs a két csõnek különösebb helyigénye, (hiszen nincs is) és sokkal direktebb is tud lenni a rendszer. A hátulütõje, hogy a gáz már itt, a beszûkülés miatt, nagyon felgyorsul, és ha nem hegyes szögben hegeszted fel (gázáram irányába, mint a képen)) akkor nem olyan hatékony, kevésbé reagál a kerülõszelep nyitására a turbina fordulata.
Ezért ebben a szakaszban már sokkal nagyobb jelentõsége van a pontos méretezésnek, és a helyes szög kiválasztásának. Smile

 
Re: ave (17572)
reply history 2010.05.18. 21:55:47 (15945
User profile
11.64 @ 221
de cép! Smile  
Re: radics1 (15941)
reply history 2010.05.14. 11:31:43 (15936
User profile
11.64 @ 221
helyes Smile  
Re: LacUS (15935)
reply history 2010.05.14. 08:46:35 (15934
User profile
11.64 @ 221
Lacus, vegyél 044-est, mert ha nem na az lesz drága.
Kory, megnéztem a fotókat.
Felmerült bennem az ic kivezetõ oldalának belsõ felébõl leváló hegesztési sorja, ami a vizes-és klasszikus  kínaiakban is szokott lenni, és a házi ic oldalgyûjtõ gyenge minõségû hegesztésekor is keletkezõ, idõvel leváló hozaganyag többlet, ami a rezonancia hatására egyszerûen letörik.
Sanyinak igaza van, ezt visszaöklendezte egyik hengerbõl a másikba játszva a szívógyûjtõ közös szakaszán, más bizonyos részben pedig  kiköpködte a kipufogón.
Tovább kell keresni. Fogorvosi tükörrel lámpával bele kellene kukucskálni, hogy milyen az illesztéseknél az ic belsõ fele, vagy a csövezés összeillesztései.
Kívülrõl el van polírozva a varrat rendszerint, belülrõl meg egy varangy.
. Smile
 
Re: LacUS (15908)
reply 2010.04.05. 16:31:11 (15744
User profile
11.64 @ 221
összkerekes?
Abból sikerült kinõni.
Valamikor õ is színre fog lépni, de még nem látom , hogy idén -e?
A tulajdonosa szeretne menni vele, régen is járt.
Tõle is elvárjuk a 11-es idõket, némileg több szerencsével tudhat 10-est is, tekintettel, hogy direktebb lesz, és bevesz nagyobb kereket is. A hajtása olyan lett mint az enyém, úgyhogy avval nem lesz gond.
Click to see full size! 
reply history 2010.04.05. 16:26:41 (15743
User profile
11.64 @ 221
de.
Habár ez a létezõ legnagyobb bmw difi, és bizonyítottan tudja a 9 alját.
A feladat, lehetõleg  bmw alkatrészek felhasználása, ill azok átalakítása. Számomra ez tartogat reklámértéket.

 
Re: tommyt (15739)
reply 2010.04.05. 10:58:53 (15738
User profile
11.64 @ 221
Lapossal lassan haladok, hátulja nagyjából kész.
Click to see full size!

Utcai pihen, arra már nem jut idõ:
Click to see full size! 
reply history 2010.04.05. 10:53:10 (15737
User profile
11.64 @ 221
részemrõl az utcaival  talán, de jövõre szeretnék a lapossal  10 alá menni.
A többieknél nem tudom.
 
Re: voszi (15732)
reply history 2010.04.04. 10:30:07 (15731
User profile
11.64 @ 221
Saby!
A felni átalakítás nem jön össze, mert az öreg "ledobta az ékszíjat".
Valami nyavalya elkapta,és már lehet nem is dolgozik többet.
Ha kell akkor így ahogy van, ha nem akkor jelezd légyszi! sorry! Sad
 
Re: szabyk RST (15693)
reply history 2010.04.03. 14:52:14 (15723
User profile
11.64 @ 221
Demó, ha nem kellenek a gumik akkor ha erre jársz hozd vissza légyszi, mert lett hozzá 8 széles 4×100-as felniszett 15'-ba, és átgumiznám, mert úgy valószínûleg jobban elmenne.
Vagy ha téged érdekel a felni, külön is, mert opelrõl való tehermentesítõvel van.et 18 Smile
 
Re: Demó (15720)
reply history 2010.04.03. 14:49:18 (15721
User profile
11.64 @ 221
5×120 van csak.
Természetesen van.
3-5-7seria.
30 850 95 61
csá! 
Re: Bkori (15718)
reply history 2010.02.02. 12:47:13 (15458
User profile
11.64 @ 221
Igen, az átmenõ csavar furatok esetében, egyszerûen rögzítõt használunk, amely eltömít.
Az ember azt hinné, hogy annak meghúzásakor nem szivároghat, más esetekben eszébe sem jut, hogy ott is ereszthet.
Bizonyos régebbi bmw modellek zsákfurattal bírnak a fõtengely végén, azután meg évjáratfüggõen de nem típusfüggõen átmenõt használ.
Tehát azt akarom mondani, már beszoptam. Cartman  
Re: hori (15455)
reply history 2010.02.02. 09:24:24 (15452
User profile
11.64 @ 221
Esetleg olajteknõ tömítés, vagy lendkerék csavarok alatt is elõfordulhat szivárgás. 
Re: sh adam (15451)
reply history 2010.01.23. 10:51:35 (15414
User profile
11.64 @ 221
De azért érthetõ?
Amúgy meg ezt a -0,7-et többszöri beleszívással kb 3-4 szeri nekifutásra lehet elõidézni.Úgy hogy az addig elért 1-2 tizedeket megtartva újra beleszívunk.
Ez azért lényeges, mert ezen rendszerek zöme e -0,7 körül üzemel kikoppantott állapotában.
Tehát ha nincs eszköz, akkor elsõ körben lehet hiba keresési támpont. Smile  
Re: ave (15412)
reply history 2010.01.22. 11:01:46 (15409
User profile
11.64 @ 221
eljátszottam a számod, beszélnünk kellene.
Sad  
Re: Demó (15396)
reply history 2010.01.21. 15:05:00 (15399
User profile
11.64 @ 221
Nem tudom miért,de nekem természetes a mínuszba értés.
de a  0,3-at sehogy sem értem Sad Big grin  
Re: ave (15395)
reply history 2010.01.21. 10:25:44 (15394
User profile
11.64 @ 221
kézzel mozgattad a  geometriát,mechanikusan, vagy pneumatikusan a drucklabdán keresztül tesztelted az asztalon?

Tehát ellenõrzés a következõ , itt vidéken .
Mikor a a geometriát összerakjuk,leellenõrizzük,hogy jól mûködik, szorul-e.
Azután mikor teljesen összerakjuk,akkor kompresszor fújópisztollyal belefújunk folyamatosan  a turbina házba ,modellezve a kipufogó gázt.Eközben mozgatjuk a kart önállóan. Mikor látjuk a fordulatszám változást a kar mozgatásával kapcsolatban akkor bekötjük a közlõkart a membrán-druck labdával.
Ezekután már azzal teszteljük,miközben fújunk folyamatosan a kipufogó házba.
Értelemszerûen, ha nyomásra fúj le,ill ha vákumra,akkor annak megfelelõen fújjuk, vagy szívjuk a referencia csõbe,amit  labda kivezetõ nyílására húzunk elõzetesen.
A lépcsõzetes ,következetes ellenõrzéssel rakjuk össze.
Ha nincs vákum pumpád,akkor egyszerûen szádba veszed a csövet és elkezded szívni.
Egy alkalommal lemértem mennyit lehet szívni egy bizonyos technikával. kb 0,6-7 bart lehet elõidézni többszöri beleszívással,ha közben a nyelveddel be-befogod,szívások között.
Tehát le tudod ellenõrizni házilag is,hogy mûködik-e.

Én már szoptam eleget,úgyhogy mondhatom... Big grin Big grin Big grin





 
Re: VMate (15392)
reply history 2010.01.20. 11:19:50 (15386
User profile
11.64 @ 221

kiegészíteném annyival, hogy bõ átmérõt tartva visszafolyó ágon, és szûkítõt!!! a befolyón.

ui: visszafolyó csak folyadékszint fölé kizárólag.
 
Re: handbrake23 (15383)
reply history 2010.01.19. 17:46:37 (15371
User profile
11.64 @ 221
most szólt,hogy ha holnapdélután 13h-ig megrendeled,akkor 35-ért tudja adni,úgy hogy más rendeléshez hozzácsapja,és akkor arányaiban olcsóbb a szállítási tétele miatt.
nincs mit. 
Re: radics1 (15370)
reply history 2010.01.19. 17:22:37 (15369
User profile
11.64 @ 221
semmi már szóltam a fõnöknek , 40ezret mondott ,ez komplett.
De olyat is tudok,hogy csak bizonyos alkatrészek,darabonként.
Ez T3 középrészhez értendõ. Smile  
Re: radics1 (15368)

Total 268 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!