timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 153 entries
1  2  3  4  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2012.09.07. 08:33:17 (19014
User profile
12.10 @ 194
En voltam. ;-) 
Re: szabyk RST (19013)
reply 2012.09.06. 21:28:22 (19012
User profile
12.10 @ 194
Valakinel nincs elado vagy kolcsonveheto Aem twinfire modul? 
reply history 2012.05.22. 22:20:39 (18916
User profile
12.10 @ 194
Ha a tied miért nem kérdezed meg? Smile Adok érte egy kis kp-t Smile  
Re: Fapuma8 (18915)
reply 2012.05.22. 21:39:05 (18914
User profile
12.10 @ 194
Nincs valakinek eladó hibás GT3076R-je, vagy csak egy kompresszor háza? 
reply history 2011.04.22. 06:26:32 (17971
User profile
12.10 @ 194
Sajnálom. Kiváncsi lettem volna, hogy javulsz-e. Smile
De a babához grat!

Krisztiánéban az ACT kuplung idáig tök jól bírta, tavaly év végén felújította a Whistler, most már használhatatlan. Két versenyt ment talán.
Kéne valami jó  megoldás, mert most kéttárcsásra nem futja. 
Re: pista200sx (17969)
reply history 2011.04.21. 21:56:13 (17968
User profile
12.10 @ 194
Hát te meg hová tüntél?  
Re: pista200sx (17966)
reply history 2010.09.27. 10:14:24 (17009
User profile
12.10 @ 194
Hát ja, azért párszáz fordulatot megkockáztatok még. Hát én is remélem a jó idõt és a jó eredményt. A turbó ami rákerült, az is anyagi megfontolásból van rajta, szívem szerint más tettem volna, most ez a hengerfej baj is nagyon jó jött szóval most így állunk. Sad  
Re: radics1 (17008)
reply history 2010.09.27. 10:04:52 (17007
User profile
12.10 @ 194
Dugó is kapott, de anyagiak tükrében marad. Szelepek görböltek, ma hozom el a gépmûhelybõl a fejet. Kicsit downgradelek, vissza a hidrotõke, szimpla szeleprugó.   
Re: radics1 (17006)
reply history 2010.09.27. 09:34:26 (17005
User profile
12.10 @ 194
Ajaj, akkor nekem is kell valamit intéznem! Smile

Kikapok. Smile

 
Re: --Atesz-- (16999)
reply 2010.09.21. 12:06:30 (16979
User profile
12.10 @ 194
Igen, visszamegy a hidrotõke, a Tomei szimpla szereprugó, gyári rugótányér meg a 7600Rev limit.
Talán nem lesz nagyon szar, mert méretet ellenére már viszonylag hamar tölt, de fogalmam sincs mi lesz így belõle. Képen látszik nem kicsi, kéne neki még fordulat.
A 2300dolláros HKS szett meg lehet megy a levesbe. Angry
Click to see full size! 
reply history 2010.09.21. 07:37:34 (16976
User profile
12.10 @ 194
Hát õ is szeretne, meg én is ha elkészülök addig. Egész évben egy normális rajtot se tudtam összehozni, az OB-t már el is buktam ez miatt. Csak nekem még ennyi pénzem se lenne rá most, elviszi megint egy értelmetlen faszság.
Kiderült, hogy miért is történhetett a baj, teljesen egyértelmû, hogy a HKS szett volt hibás, de nem hajlandóak elismerni, és a törött alkatrészeket sem lehet külön megkapni onnan ahonnan vettem. Életem legnagyobb baklövése volt.
 
Re: pista200sx (16972)
reply history 2010.09.20. 22:36:31 (16970
User profile
12.10 @ 194
Sztem semmit Smile  
Re: Lizard21 (16969)
reply history 2010.09.20. 20:37:40 (16968
User profile
12.10 @ 194
Dobj egy képet, meg egy gyártási dátumot az info kukac redsunservice ponty hú-ra, és megkérdem az emberkét, lehet kell neki. 
Re: --Atesz-- (16967)
reply history 2010.09.20. 16:31:27 (16966
User profile
12.10 @ 194
Az R888 gondolom. Annyira nem lehet szerencsém, hogy 5*114,3-as legyen. Smile
2db vagy 4? 
Re: --Atesz-- (16965)
reply 2010.09.20. 11:32:06 (16961
User profile
12.10 @ 194
Ha van valakinek valamiféle utcai slick gumija 17-18" és eladná, ne tartsa magába. Smile  
reply history 2010.09.13. 14:26:06 (16912
User profile
12.10 @ 194
Igen a szett része. 
Re: ave (16911)
reply history 2010.09.13. 12:39:56 (16910
User profile
12.10 @ 194
Lapkás természetesen, a kit tartalmazza azt is. A dupla szeleprugóval nem tudom hogy bírná a gyári, szimplával bírta. 
Re: ave (16909)
reply history 2010.09.13. 12:16:14 (16908
User profile
12.10 @ 194
Volt már pár, de leginkább a rajt elektronika miatt. 
Re: NISSAN (16906)
reply history 2010.09.13. 08:46:46 (16905
User profile
12.10 @ 194
Írtam nekik tavaly amikor az elsõ himba tört, de semmi eredmény. Csak ment a ködölés. Innen nehéz lenne USA-ba vagy Japánba bizonyítani, hogy nekem van igazam. 
Re: Jamal (16904)
reply history 2010.09.13. 07:51:05 (16903
User profile
12.10 @ 194
Ha olyan súlyban lennék mint te már nekem is lehetne 10-es az autóm. Gyárilag az autóm 7200-at forog, és szerettem volna úgy megcsinálni, hogy a 9000-et is tartósan elviselje. Azzal a turbóval amivel a 196-os célnovalikat mentem 7800--ig forgattam azt is csak 1.-be és kettõbe.
Most került fel egy kicsit nagyobb, de még ki se tudtam próbálni hogy mit tud.

Nekem az a fura, hogy  a gyári himbákkal, olcsó szimpla szeleprugókkal, rugótányérokkal is forgattunk mi is ilyen motort 9000 fölé is, kinn is sokan szokták gond nélkül. Én azért vettem ezt a méregdrága szettet, hogy nyugodt szívvel forgassam, erre szart se ér.

Az meg hogy ki mit rak be miért? Lehet a gyári motorom hozzányúlás nélkül is elbírna egy-két 500lovas 400m-t, mint ahogy ez kint is szokták, de én nem csak dragra használom az autót, van benne már 50ezer km igen erõs utcai használat, jópár pályaversenynap, rengeteg gyorsulási nap is.
 
Re: Thomas73 (16900)
reply history 2010.09.11. 15:14:45 (16896
User profile
12.10 @ 194
A mai versenyre készültem volna, és mivel esett az esõ és programozni kellett volna legalább a alapjáratot és a leszabályzást be akartam állítani, hogy valamivel haladjak. 8800RPM-re terveztem tenni, egyszer felpörgettem álló helyzetben és ennyi volt. Én hibám is így terheletlenül túl jó ezt tenni de türelmetlen is voltam,.
Más ugyanilyen motorban gyári, himbákkal szimpla szeleprugókkal is jártunk 2.-3.-ba 9000-nél, semmi baja nem lett. Ott azért biztonság kedvéért 8500 lett a limit.
Ezt a szettet 9000RPM-ig ajánlják.
 
Re: voszi (16895)
reply 2010.09.11. 13:57:18 (16894
User profile
12.10 @ 194
Egyre erõsödött bennem az érzés, hogy a HKS szar termékeket gyárt illetve forgalmaz, de ma betellt a pohár.

Kifizettem $2300 HKS szeleprugó, rugótányér, himba hézagoló, fix tõke szettért, (szelep, tengely, fokolókerék nincs az árban!!!) egyszer tört a HKS himba kussban maradtam, de most tört mégegy himba és egy másik szelepnél a titán rugótányér. Persze elrendezte a motort ahogy kell, egy darabig nem fog menni. Mindez álló helyzetben felpörgetve.

Volt már pár eredeti HKS BOV is ami gyárilag szar volt.

Click to see full size! 
reply 2010.09.08. 16:57:50 (16893
User profile
12.10 @ 194
Nem tud valaki eladó jó fajta állítható üzemanyagnyomás szabályzót? 
reply 2010.09.03. 14:59:38 (16890
User profile
12.10 @ 194
Vágattam én is, most vannak már ilyenek is eladóak nálunk.
Click to see full size! 
reply history 2010.09.02. 22:26:34 (16886
User profile
12.10 @ 194
Ez a csak plussz benzin kell adni ez kurvára nem így van ha rendesen megcsinálod! Teljesen új táblákat kell csinálni amit az ilyen E85 csoda kütyük nem tudnak. 
Re: Ollah (16881)
reply history 2010.08.30. 14:04:00 (16843
User profile
12.10 @ 194
Olyan van nekem is, csak egyszerûbb lett volna, ha van valakinek. 3" nekünk is van.

Azért kösszi! 
Re: Kutasi Richárd (16842)
reply 2010.08.30. 13:20:12 (16841
User profile
12.10 @ 194
Nincs valakinek 2.5" 4csavaros turbó kilépõ oldalra való talpa, T3 4csavaros turbó bemenõ, meg 50-es 4csavaros wastegate talpja eladó rozsdamentes anyagból? 
reply 2010.07.15. 13:28:41 (16460
User profile
12.10 @ 194
Vannak eladó nagy imp 835cc injectorok ha valakit érdekel. 70e/4db, zsír új. 
reply history 2010.05.14. 08:44:10 (15933
User profile
12.10 @ 194
Csak kettõ van belõle, ha eljutok odáig lefényképezem. Egyik felén elért a kopásjelzõig.
Nekem ez az utcai elsõ gumim, és esõben már nem a legjobb.

91000Ft az itthoni ára/db én valami kis töredékért gondoltam. Ajánlj valamit! Smile  
Re: GodRat (15928)
reply 2010.05.13. 20:40:27 (15927
User profile
12.10 @ 194
225/40R18 kopottas R888-aim valami kis pénzért eladnám. Gyorsulni még jó lehet. 
reply history 2010.05.07. 23:20:29 (15861
User profile
12.10 @ 194
Találj ki rá valamit, lehet kell. Smile  
Re: NISSAN (15859)
reply history 2010.05.05. 10:35:54 (15855
User profile
12.10 @ 194
Jól emlékszem, hogy neked van bontott SR20 szívó motorod? Kéne jó állapotú tengely, himba, meg esetleg tõke is. 
Re: NISSAN (15851)
reply history 2010.04.29. 10:56:55 (15825
User profile
12.10 @ 194
Nálunk mindig van eladó új Innovate LC1 kijelzõvel vagy anélkül. 45e szondával az LC1-60e kijelzõvel. Kölcsön sajna nem tudom adni. 
Re: ave (15824)
reply 2010.04.27. 16:26:05 (15812
User profile
12.10 @ 194
Tud valaki valami jó injektorost aki be tud mérni? 
reply history 2010.03.27. 08:04:49 (15665
User profile
12.10 @ 194
Felprogramoztam a másik S13-at is 8500-ig. ACT kuplung van benne, hibátlanul lehet váltani. 
Re: pista200sx (15661)
reply history 2010.03.26. 11:19:21 (15662
User profile
12.10 @ 194
Raksz rá olyat mint a bicikli pedálon van. Smile  
Re: pista200sx (15661)
reply history 2010.03.26. 10:13:08 (15659
User profile
12.10 @ 194
Igen, pont erre keresi a megoldást. Smile Én is szerkezetet mondtam neki, hogy valószínû az a bibis. Nekem az is fura, hogy erõsebb szerkezet létére majdnem gyengébb pedálerõ kell hozzá mint egy gyárihoz. 
Re: szabyk RST (15657)
reply history 2010.01.08. 10:01:48 (15144
User profile
12.10 @ 194
Nekem se Wink  
Re: recska (15141)
reply history 2010.01.07. 08:29:38 (15139
User profile
12.10 @ 194
Nekem nem ezek a tapasztalataim vele. Wink  
Re: recska (15135)
reply 2009.12.10. 15:06:38 (15103
User profile
12.10 @ 194
Kitõl tudnék gyorsan venni 8AN-14*1.5 átalakítót. (mindkét fél apa) Sanyit már kérdeztem. Most rendeltem 200ezerért 4,6,8 AN csatikat, csöveket, van is itt még az elõzõ szállítmányból, de ez kéne nagyon. 
reply history 2009.09.24. 22:58:44 (14631
User profile
12.10 @ 194
Olyan sajna nincs. Sad  
Re: radics1 (14630)
reply history 2009.09.24. 21:32:11 (14627
User profile
12.10 @ 194
Természetesen szonda is van hozzá, plug and play az STRi . Van sokféle készleten különbözõ háttérrel és világítással.  
Re: radics1 (14625)
reply history 2009.09.01. 07:25:48 (14514
User profile
12.10 @ 194
Jó cucc, nekem az injektorjaim SARD-ok, nagyon pontosak. SARD nyomásszabályzót is raktunk már be, teljesen jó, de a sok állítástól tönkrement rajta a menet. Meg lehetett oldani, meg legközelebb már nem menne tönkre, nem szabad túl erõsen meghúzni. 
Re: LacUS (14512)
reply history 2009.08.21. 17:10:28 (14495
User profile
12.10 @ 194
Bambi? Wink  
Re: szabyk RST (14489)
reply history 2009.08.21. 17:10:01 (14494
User profile
12.10 @ 194
Ja, beígérünk egy kiadós verést, ha nem velünk csináltatják. Smile  
Re: civiccoupe (14490)
reply history 2009.08.21. 08:29:07 (14485
User profile
12.10 @ 194
Nem kell, hogy elismerj, nem szorulok rá. Jövõre több RedSun-os autó fog kigurulni a versenyekre, majd valahogy csak teljesítenek.
Azért te sem gyártod a legtöbb cuccot, hanem megveszed. A te kategóriádnál már sokkal több custom megoldás kell ez igaz, de én nem is néztelek le sose.
Az alkatrészvásárlás sem olyan egyszerû, mert ugye nem mindegy, hogy mit mivel hogyan mekkorát stb.
A programozást is én magam csinálom, egyedileg, sose sablon alapján.
Ettõl függetlenül tényleg nem én/mi vagyunk az ászok, vannak akik sokkal többet letettek már az asztalra, én igen is elismerem a munkáikat. Évrõl évre mi is igyekszünk egyre többet felmutatni.

Nekem is bejött, mert azért sikerült egy kicsit felhúznom, így talán észreveszed magad.
Amúgy bírom a viccelõdést, vérszívást egy szintig.
Megbeszéljük a többit lacházán, az rajtad múlik hogy bokszkesztyûvel vagy egy sör mellett. Wink

A többiektõl bocs a rengeteg OFF-ért, ha célba ért, felõlem törölni is lehet a sok zagyvaságot.   
Re: szabyk RST (14484)
reply history 2009.08.20. 13:01:55 (14483
User profile
12.10 @ 194
"lehet,hogy nagy az arcom,de nekem van mire"

Gondoltam, hogy ez áll a dolgok mögött. Az autóinkat nem igazán lehet összehasonlítani, teljesen más kategória. (A te utcai verziód mennyit is ment, könnyebb kasztnival, klíma, nagyfék, nagy felni, stb nélkül? Wink Akkortájt láttalak minden nap Vecsésen...

Nekem is van mire büszkének lennem, elég sok mindent elértem már az eddigi életemben. A mûhely még csak most kezd beindulni, de  mégse úgy szerzünk ügyfeleket, hogy a többi mûhelyre fújunk, hogy az mekkora lehúzógép. Nem is érzem úgy hogy nagy lenne az arcom, te csípkedsz itt egy jó ideje.

Én is lezárnám a vitát, örülnék ha nem baszogatnál többet. Majd legközelebb lacházán személyesen megbeszélhetjük, viszek létrát.

 
Re: szabyk RST (14479)
reply history 2009.08.20. 10:24:56 (14478
User profile
12.10 @ 194
De ismerem. Tipikus nagyképû magyar, aki mindenkire ugat, legalább nem csak a háta mögött. Közben meg sehol se lenne, ha nem segítették volna az idáig vezetõ úton.
Sokkal egyszerûbb lenne, ha itt a technikai topik tényleg arra való lenne, amire külföldi topikokon is használják, hogy még a nagyobb mûhelyek is megosztják egymással a jó/rossz tapasztalatokat.
Az itthoni felfogás, hogy "szopjon mindenki, ha én is szoptam vele." Én egyet kérdeztem inkább mindenki csendben maradt.
Persze, ha minden trükk le lenne írva, akkor mindenki maga szerelne, mert az meg a másik magyar szokás, hogy mindenre sajnálják a pénzt.
De ha mi lehúzunk embereket azzal hogy számolunk munkadíjat, akkor ti is és az összes többi mûhely.
Idáig minden komoly átépítést töredék munkadíjért, szinte beszerzési áron számolt alkatrészekkel számoltam, mert ez magyarország... Mindenki látja az ebay-es árakat, ahhoz igazítjuk az árainkat, hogy ha valaki magának rendeli se jöjjön ki sokkal olcsóbban.
Ha valamin keresünk tíz forintot egybõl jön szabi és fúj, hogy milyen lehúzósak vagyunk. Õ is ingyen dolgozik nem?
 
Re: Spoon (14475)
reply history 2009.08.20. 09:33:28 (14477
User profile
12.10 @ 194
Tegnapõ kaptam meg a hengerfejet, fél óra múlva a gépmûhelyben volt. Ha akkor megkapom amikor az elõleget, már kész lenne a motor. 
Re: pista200sx (14476)
reply history 2009.08.19. 21:37:49 (14474
User profile
12.10 @ 194
Neked akkora arcod van, csoda hogy befér a Fiestába. Ha levennél belõle lehet megfutnád amit szeretnél. 
Re: szabyk RST (14472)

Total 153 entries
1  2  3  4  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!