timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 92 entries
1  2  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2012.08.12. 15:25:05 (19011
User profile
11.34 @ 186
Nekem is van fekete és piros is, ha érdekel. 
Re: lipi88 (19006)
reply history 2012.04.02. 16:35:53 (18895
User profile
11.34 @ 186
Ha lassú lenne a shift light, akkor be kell relézni.  
Re: hori (18894)
reply history 2012.03.27. 20:03:59 (18888
User profile
11.34 @ 186
Én tudok hozni Toyokat, frisseket. 
Re: Angelghost (18885)
reply history 2011.11.24. 22:04:47 (18674
User profile
11.34 @ 186
Én 1000km után kihajítottam a tárcsát, és még 1000 után a betétet is.
Ettõl függetlenül nagyon sokaknak jó. Pedig csak simán közlekedtem vele... 
Re: Master3v (18672)
reply history 2011.10.14. 09:09:55 (18480
User profile
11.34 @ 186
Nagyobb injektorokra nem lesz szükséged....  Hacsak nem közelíted meg a 200 lovat... ami nem valószinü. 
Re: dani1121 (18476)
reply history 2011.10.13. 16:21:38 (18467
User profile
11.34 @ 186
Végül is így is el lehet költeni pár százezret feleslegesen....

A felújításra szánt pénzbõl vegyél egy vti motort. 2-3 hónapig eljárkálsz a szar motorral, azalatt összejön a lóvé, hogy be lehessen rakni a kocsiba a B16-ot... És láss csodát: van egy megölhetetlen 160 lóerõs kocsid, kb ugyanannyi pénzbõl amibõl a D-t 140-145 lóra felhúznád. Itt kezdõdhet a móka, mert a D-vel errõl a szintrõl ellépni többszázezres mutatvány, míg a B-vel jóval olcsóbb 170-180 pacira felrántani. PL: egy noname leömlõ is 5-8 pacit jelenthet.

De én inkább B18-B20-ban gondolkodnék a helyedben, ha már motorcsere. Kb ugyanannyi pénz a tuningja mint a B16-nak de a végeredmény sokkal meggyõzõbb. 
Re: dani1121 (18465)
reply history 2011.10.07. 11:05:40 (18439
User profile
11.34 @ 186
És az ráadásul csak egy fedél.... 
Re: dani1121 (18438)
reply history 2011.09.16. 19:43:46 (18389
User profile
11.34 @ 186
A sajátodat ne cseréld le a toguchira, csak akkor ha van lehetõséged a vásárlás elõtt kipróbálni, és bizonyíthatóan jobb (nem seggdynóra.....) 
Re: hori (18383)
reply history 2011.09.16. 19:42:09 (18388
User profile
11.34 @ 186
A honda fórumon pikk-pakk kicikizik, és elhajtják a picsába.....

Egyébként szerintem a "toguchi" (aminek csak a neve cseng jól) egy hulladék....  Valami tri-y (még ha copy is, feltéve hogy nem 3" csõbõl van) sokkal jobb választás, és nem rossz szerintem a greddy se. 
Re: Robi-ka (18386)
reply history 2011.09.15. 11:52:20 (18353
User profile
11.34 @ 186
900-950 körülire saccolom.... nekem full elektromos minden szar benne, meg tetõablak is van..... Meg az én versenysúlyom is majdnem 100kg Smile  
Re: sh adam (18352)
reply history 2011.09.15. 11:16:08 (18348
User profile
11.34 @ 186
Én most hétvégén a fullos 4.gennel, B18c blokkal, vti hf, gsr tengelyekkel 8.4@128-at mentem 200-on..... Az mennyi lehet 402-õn???? 13 közepe??? 
Re: sh adam (18346)
reply history 2011.09.15. 09:22:19 (18345
User profile
11.34 @ 186
Vanegy nagycsomó dolog amihez nem igazán kell pénz, csak türelem és kézügyesség... Ilyen pl a szívósor bõvítése.Igaz szét kell vágni hozzá... És a hf járatok bõvítése, hozzáigazítása a szívósorhoz, leömlõhöz.
Az ITR tengely nagyon alap.... Talán egy S2 stageII v. III. jobb lenne.
Ha belenyúlsz, kezd ott, hogy kibaszod azokat a féltégla B16B dugattyúkat, és valami normálisat raksz bele. hajtókar csere alap, hogy lehessen forgatni 9000+ ba is.

Kezdésnek szerintem egy StageII tengely..... Ahhoz szinte maradhat minden ami megvan.

Milyen 4-1 leömlõ??? kínai??? Én a 4-1-et lecseréltem hy-tec rage V2 4-2-1 -re.... beszartam.... (nem akkor, most Smile )
 
Re: hori (18342)
reply history 2011.09.15. 08:18:44 (18340
User profile
11.34 @ 186
Mostmár csak a motorerõn kellene növelni.... 
Re: hori (18337)
reply history 2011.09.14. 21:09:49 (18332
User profile
11.34 @ 186
Jó neked, jó melegbe dolgozhattál Smile

Mi anno télen az oldalra borított kocsi aljáról 2 napig, hárman felváltva kapartuk lefelé drótkoronggal az alvázvédõt Smile   (a fanatizmus..... Smile
Re: sh adam (18329)
reply history 2011.09.14. 21:03:07 (18331
User profile
11.34 @ 186
Már nem emléxem pontosan, de talán az ivt csonkállványát cserélni kell (de az is lehet, hogy arra raktam fel a kicsi fékeket.... ) Ha már kicsi féket keresel, van olyan ami 230mm átmérõjû, hûtõborda nélküli tárcsával. Egyébként a Lenso VPD felnitõl elfér a 262mm tárcsa és fék is.... 
Re: hori (18322)
reply history 2011.08.26. 23:48:38 (18264
User profile
11.34 @ 186
Láttam a videót, amin mérik a vasadat....  nincs is 400 csak 360.... ( de az kW és keréken... vagyis kerékagyon Smile )

http://www.youtube.com/watch?v=D8yAcizkFAc 
Re: szabyk RST (18262)
reply history 2011.08.24. 08:19:36 (18257
User profile
11.34 @ 186
Ami a képen van, az nem lemez, hanem valami kingerlites vagy nemtom milyen anyagból készült, egy két helyen lemezzel erõsített tömítés. Az ilyet felejtsd el, D16Z6-hoz valót kérj, az full lemez. A márka igazából mindegy. Nekünk ilyen D konfigoknál még a hf csavar nyúlt meg párszor, de ilyen durván nem fújt ki egyik sem, csak szépen lassan megette/kifújta a vizet. Kaptak ARP csavarokat, meg 85-90Nm-t. Így hibátlan. 
Re: Bandi (18256)
reply history 2011.08.23. 20:41:17 (18255
User profile
11.34 @ 186
Sztm a d15b2 gyári tömítése... d16z6 -hoz lemeztömítés van, azt kell kérni és kész. 
Re: hori (18253)
reply history 2011.08.23. 20:40:19 (18254
User profile
11.34 @ 186
Te csak faragjad a FORD-odat Smile
Elég szégyen "hogy csak" 9-est tudtál menni madarason... Smile
Mikor lesz az új tesztje??? 
Re: szabyk RST (18252)
reply history 2011.08.23. 19:24:13 (18251
User profile
11.34 @ 186
Azzal a papír tömítéssel nem is csodálkozom rajta Smile  
Re: Bandi (18250)
reply history 2011.04.01. 12:41:03 (17806
User profile
11.34 @ 186
Ilyen árak vannak..... 
Re: Jamal (17805)
reply history 2011.03.22. 21:14:59 (17761
User profile
11.34 @ 186
A 20 dolcsis határt keveslem. 10-15e alatt még soha nem vámoltak nekem. De jött már haza 40e csomag is vám nélkül.
Egyébként meg google mindenkinek a barátja, valamint a NAV honlapján mindenki megtalálja (ha van kedve néhány tíz oldlat átnyálazni) a pontos választ. 
Re: szabyk RST (17759)
reply history 2011.03.22. 20:26:35 (17758
User profile
11.34 @ 186
22 EUR -ig vám és ÁFA mentes
150 EUR i-g vámmentes de ÁFA/ 25 %/ köteles
150- és 700 EUR -ig 2,5% átalány vámtétel és ÁFA köteles
700 - 1000 EUR -ig tarifa vámtétel vám és ÁFA köteles
1000 EUR felett vámokmánnyal /vámregisztrációs EORI számmal/ tarifa vámtétel és ÁFA köteles

Az összeget a postaköltséggel együtt kalkuláld...

Általában 20eft értékig át szokott jönni vám és áfa nélkül (persze van kivétel olcsóbbat is vámoltak meg és drágábbat se) 
Re: Lizard21 (17755)
reply history 2011.03.17. 20:09:15 (17691
User profile
11.34 @ 186
Az csak a bilincs, nem kell hozzá a két profil? 
Re: radics1 (17687)
reply history 2011.03.05. 20:18:40 (17656
User profile
11.34 @ 186
Van belõle túlméretes is, de én .5 túlmérethez is az alapot használom. 
Re: hori (17655)
reply history 2010.10.22. 18:58:34 (17189
User profile
11.34 @ 186
Ha tudnék már mondtam volna
 
Re: hori (17188)
reply history 2010.10.22. 18:45:11 (17187
User profile
11.34 @ 186
Olcsón??? Hááát...... nem hiszem.... 
Re: hori (17186)
reply history 2010.10.22. 18:07:50 (17185
User profile
11.34 @ 186
Nekem hátra volt teljesen, nem készítettük el még az oldalra kivezetettet. De ha kész lesz valaha, fogom versenyen tesztelni.

Hol találtam? Honda EPC (Electronic parts Catalog). Windows ablak, start gomb, programok, és ott van a Honda EPC Smile Smile  
Re: hori (17184)
reply history 2010.10.22. 17:40:07 (17183
User profile
11.34 @ 186
Ne szereld le, mert a szabály tiltja. Ki kell vezetni a karosszéria alól a gázokat.

Egyébként amcsiban a komoly szívók oldalra kivezetett kipuffal nyomják, szerintem ha teljesítmény csökkentõ hatása lenne, nem lenne elterjedt, és azért kint nem csak 2 évente mérik a kocsikat padon. Gondolom ezt is lemérték, milyen hatással van.

iVT elsõ rugó kód: 51401-sh3-g01
iVT hátsó rugó kód: 52441-sh4-023

Más 1.6 kódjai
elsõ: 51401-sh3-C04
hátsó: 52441-sh3-A04

Vondd le a következtetést. 
Re: hori (17180)
reply history 2010.07.18. 21:01:57 (16468
User profile
11.34 @ 186
Ez hány ccm??? 
Re: NISSAN (16465)
reply history 2010.04.19. 11:42:20 (15795
User profile
11.34 @ 186
Ja, LM-1-et LM-2-õt lehet átállítani. Ha sima kijelzõd van, vagy más, azt nem. 
Re: radics1 (15792)
reply history 2010.04.19. 10:06:06 (15790
User profile
11.34 @ 186
Át lehet programozni az innovatet, hogy benzinhez, gázolajhoz, etanolhoz stb. akarod használni. 
Re: radics1 (15789)
reply history 2010.02.03. 07:55:31 (15460
User profile
11.34 @ 186
Normálisan húzd le nyomatékra, nem lesz vele gond rögzítõ nélkül se. 
Re: hori (15455)
reply history 2010.01.25. 17:45:41 (15432
User profile
11.34 @ 186
Le lehetne mérni a nyitásokat, de az már bonyolultabb téma, nem megy egyszerûen.

Tengelyek valamelyik végén, vagy megmunkálatlan felületen nincs valami jelölés? 
Re: hori (15431)
reply history 2010.01.25. 17:10:05 (15430
User profile
11.34 @ 186
Ez alapján akár ITR is lehetne.... 
Re: hori (15429)
reply history 2010.01.24. 20:15:26 (15427
User profile
11.34 @ 186
Akkor az nem ITR és nem CTR tengely. Ha mostmár tudni szeretnéd, hogy gyári-e, mérj le egy nagybütyköt tolómérõvel. 
Re: hori (15426)
reply 2010.01.24. 11:19:00 (15421
User profile
11.34 @ 186
ITR tengelyre egy egyszerûbb megoldás: a végén 2 sülyesztés van, mindkét tengelnek. A CTR tengelyen van mégegy a kiálló válon.
Click to see full size!

A crx forumon jelenleg nem lehet regisztrálni. Túl sok volt a hülye, és szelektálják mostmár a jelentkezõket, valamint a hülyék nem tudnak más néven újraregelni.... Itt is ezt kellene... 
reply history 2010.01.21. 19:46:12 (15407
User profile
11.34 @ 186
Autodata kb negyedét tartalmazza a honda manualnak. Megéri egy picit bogarászni az angollal szerintem... 
Re: hori (15406)
reply history 2010.01.21. 19:18:21 (15405
User profile
11.34 @ 186
magyart még csak nyomtatott formában láttam, de azt nagyon õrzik a gazdái.... (szalonok) 
Re: hori (15404)
reply history 2010.01.21. 18:17:01 (15403
User profile
11.34 @ 186
Válogathatsz is:
http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Civic/

A B16A2 manuálja is jó neked, csavarok, nyomatékok egyeznek. 
Re: hori (15401)
reply history 2010.01.21. 18:15:41 (15402
User profile
11.34 @ 186
Re: hori (15401)
reply history 2010.01.05. 22:17:48 (15125
User profile
11.34 @ 186
Nézted már az adásvételt??? R888 28/db 
Re: NISSAN (15124)
reply history 2009.10.30. 09:20:52 (14784
User profile
11.34 @ 186
Nem tudom figyelted-e, de amit tavaly licenszdíjnak hívtak, azt jövõre "hozzájárulásként" ugyanúgy meg kell fizetni. Szóval ennyivel drágább lesz a profi lét (+nevezés is drágább) 
Re: ave (14780)
reply history 2009.07.14. 00:08:14 (14293
User profile
11.34 @ 186
Ha nem kell csillivilli elsétálsz a legközelebbi hidraulikásig és aprópénzbõl megvan. Az AN-es menetekhez meg csinálnak átalakítót. 
Re: LacUS (14283)
reply history 2009.02.27. 15:26:28 (13385
User profile
11.34 @ 186
Vazz, kicsi ez az ország Smile  
Re: tucco (13384)
reply history 2009.02.27. 09:59:52 (13383
User profile
11.34 @ 186
Kicsit módosítok: kikapni nem szégyen a jobbtól sehol sem. 
Re: Pelyvi (13380)
reply history 2009.02.27. 09:41:46 (13380
User profile
11.34 @ 186
Ez már tavaly is látszott, hogy vannak páran, mégse igazán történt semmi komoly mert senki nem égette magát azzal, hogy foggal-körömmel ragaszkodott az elképzeléseihez. De jövõre már vannak igéretek/lesz megbeszélés errõl a témáról, és ha rajtam múlik én a utólagos turbó mellett vagyok.

Tényleg Puma, ezt olvastam egy hsz-ed ben:
"Leszarom hányadik leszek , az elsõ hely nem nekem a perverzióm. "

Amíg nem lehettél street az volt a kifogásod, hogy nincs esélyed a profiban. A streetben kikapni se nagyob se kisebb szégyen, így nem is értem mitõl változott meg a szemléleted.

Üdv. 
Re: Fapuma8 (13374)
reply history 2009.02.26. 20:10:42 (13368
User profile
11.34 @ 186
Jó versenyek várhatóak akkor a tesztbe is Smile  
Re: ozoli (13365)
reply history 2009.01.26. 11:08:21 (13041
User profile
11.34 @ 186
Ez jó kérdés Smile  
Re: Zolti (13040)
reply 2009.01.26. 10:08:58 (13039
User profile
11.34 @ 186
Mi MOL Dynamic 5W40 és 5W60 olajakat használunk, a nevesekhez képest nevetséges áron be lehet szerezni. Az 5W40 1.6 turbóban (280LE), az 5W60 szivó mociban teljesít szolgálatot, a legnagyobb megelégedésünkre, hibátlanul. 

Total 92 entries
1  2  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!