timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 37 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2012.10.02. 09:20:06 (19025
User profile
12.73 @ 178
5-ös váltókhoz 228-as kuplung passzol, nálunk szinte senki sem próbálkozik azzal.
6 fokozatú váltó esetén 240-es kuplung van, amihez lehet Sachs verseny kuplungot venni, vagy átalakíttatni létezõ dolgokat (pl. tárcsa és szerkezet). Mindkét esetben Szabyk a végállomás, hogy jó is legyen. Az utóbbi megoldás amúgy egy Subaru-Audi házasítás átalakításokkal és gyártott lendkerékkel. természetesen acél felületeket kell csinálni a szinter tárcsához, így nálunk 65000km feletti futást tud biztosítani, a felújítása pedig barátságos áron tud maradni. Vagy lehet rendelni kész szettet a Helix autosport-tól is, bár nem olcsó. A Subi-audi megoldás elõnye, hogy csillapított agya van a tárcsának és ezért utcán is használható, nem zörög. 
Re: Norbitron (19020)
reply history 2012.06.22. 09:52:41 (18949
User profile
12.73 @ 178
http://www.carfolio.com/search/results/?terms=leon&x=0&y=0

Itt általában megtalálhatóak ezek az adatok.
De nem minden adat pontos! 
Re: scitec86 (18948)
reply history 2010.10.07. 10:29:39 (17043
User profile
12.73 @ 178
Inkább hegesztés. 
Re: Robi-ka (17016)
reply history 2010.10.07. 10:28:11 (17042
User profile
12.73 @ 178
Hali!
HDI? Jó sosem lesz, csak gyárival megegyezõ állapotú. Tongue stick out Wink Big grin A konszernes viccet félretéve rendesen javítható. Smile

Chip: 30 298 harminchárom 72 Kollár Szabolcs.


Smile  
Re: gt28rs (17012)
reply history 2010.09.22. 11:49:42 (16987
User profile
12.73 @ 178
Egy turbó felújítás 55-65eft+áfa, ha csak a kopó cuccokat cserélik. Ha csak tisztítás és centrírozás van az arctól függõen 5-15eft. Big grin Ebbõl arra következtetnél, hogy egy felújító kit ára 40-50eft. Na, most akkor kezdj el osztani erõsen, ha a valódi árra vagy kíváncsi. Wink  
Re: pista200sx (16985)
reply history 2010.09.03. 11:47:01 (16888
User profile
12.73 @ 178
Nem értem, hogy ki és miért ad egy fedélzeti computer "szavára" fogyasztásban? Tele tankolsz, mész, teletankolsz, számolsz! Mint a kollégám: "Sokat eszik a kocsi! Mennyit? 5000-ért tankoltam a hétvégén és megint üres." Bawling Bawling Bawling Big grin  
Re: GMalma (16884)
reply history 2010.08.30. 15:52:53 (16847
User profile
12.73 @ 178
Két egyenként 80kW-os elektromotor a hátsó kerekeknél? Big grin  
Re: MarcoR5 (16845)
reply history 2010.08.30. 13:51:34 (16842
User profile
12.73 @ 178
Ha ne találsz, szólj! Van ismerõsöm aki rajz alapján kivágatja plazmával, de rozsdamentes anyaga  az nincs. 
Re: Jugo (16841)
reply history 2010.08.30. 12:19:40 (16840
User profile
12.73 @ 178
Mi az új áldozat? EEK! Smile  
Re: MarcoR5 (16839)
reply history 2010.08.25. 15:57:39 (16787
User profile
12.73 @ 178
voda 31-747duplanulla   
Re: Laci_GTR (16786)
reply history 2010.08.25. 09:37:54 (16785
User profile
12.73 @ 178
Van rajta egy gyári szám! Ha elárulod, lehet tudok segíteni! Wink  
Re: Laci_GTR (16782)
reply history 2010.08.12. 18:44:54 (16648
User profile
12.73 @ 178
Ez a grafikon aztjelenti, hogy ha felrakatod a kocsidra ezt a turbót, akkor korábban kell majd kelned, mert mire a nyomás felépül, a nap lemegy. Wink  
Re: --Atesz-- (16644)
reply history 2010.08.10. 09:01:44 (16633
User profile
12.73 @ 178
Nem árt, ha a beállítás amit a padon csináltok a valóságban is úgy tud maradni, tehát kemény szilentek kellenek. Másrészt ha a dõlést teljesen megszünteted, hajlamossá válhat a kerék a felpattogásra.  
Re: pista200sx (16627)
reply history 2010.08.03. 16:46:14 (16620
User profile
12.73 @ 178
Nem, neked anyagi terhed lesz onnantól. Big grin Bawling Big grin Bawling Big grin  
Re: Lizard21 (16617)
reply history 2010.07.30. 08:22:05 (16581
User profile
12.73 @ 178
Erre. A nyitást azt kb ide tippeltem, mondjuk a 12,5-nél picit alacsonyabbra, de a fokoláson meglepõdtem. Azt hittem kisebb, mivel turbós.

Köszönöm a válaszod!
Smile  
Re: szabyk RST (16537)
reply 2010.07.29. 15:05:21 (16533
User profile
12.73 @ 178
Amúgy észrevetted, hogy neked értelmesen válaszolnak, ha kérdezel? Roll eyes    Big grin  
reply history 2010.07.29. 15:01:06 (16532
User profile
12.73 @ 178
Köszi. Már mindent értek. Smile  
Re: szabyk RST (16530)
reply history 2010.07.29. 13:55:01 (16527
User profile
12.73 @ 178
Engem azért érdekelne, mert szerintem mi füstölõk rossz nyomon vagyunk. Szerintem túl "nagyok" a tengelyek. 272 fok, emelés 9,8mm 24/68 68/24. 
Re: Demó (16526)
reply history 2010.07.29. 12:49:16 (16523
User profile
12.73 @ 178
És Te milyen tengelyt használsz? Vagy ha úgy tetszik a húzott turbicsekes autókhoz milyet szoktatok tenni? 
Re: szabyk RST (16518)
reply history 2010.07.28. 23:05:49 (16503
User profile
12.73 @ 178
Minek az neked? Felétek nem deszkából és drótból van a tyúkól? Big grin  
Re: orgyi (16499)
reply history 2010.07.13. 09:58:59 (16420
User profile
12.73 @ 178
A Gáspár Laci. Big grin Big grin Big grin  
Re: szilvi5 (16419)
reply history 2010.06.25. 15:23:17 (16390
User profile
12.73 @ 178
"Aha, azert irtal plussz egy betut?"

Aha, azért írtál pezsgõtabletta egy betût? Wink Big grin  
Re: kircipeti (16389)
reply history 2010.06.25. 12:23:04 (16387
User profile
12.73 @ 178
:-D

"Télleg?" Big grin Big grin Big grin Big grin Bawling Bawling Bawling Bawling  
Re: kircipeti (16386)
reply history 2010.05.11. 14:25:26 (15897
User profile
12.73 @ 178
1.4 pd kicsit nyers, mert 3 hengeres és a nagy köcsögök nem túl kulturált járást kölcsönöznek neki.
Amúgy olcsón fenntartható, 120ezres a vezérlés csereperiódusa és van hozzá minden olcsón Gyõrbõl lopva. Smile
Ford motorikusan nem túl olcsón javítható. Gyári eljárás szerint fûzött motor csere. Persze már vannak után gyártott cuccok ahhoz is.  
Re: Crybaby (15893)
reply history 2010.05.05. 09:51:28 (15854
User profile
12.73 @ 178
Szeged mellett és Csepelen. Csepelen állítólag gyors a dolog, de drágább mint Szeged mellett. Állítólag. Nem tudom biztosan, mert én csak Szeged mellett gyártatok H. Ernõvel. 3-6 hét alatt biztosan megvan, ha csinált már olyat ami neked kell. trémobilkilenctizenöthatvankettõhuszon1 
Re: Belfegor (15853)
reply history 2010.05.05. 09:11:42 (15852
User profile
12.73 @ 178
Lambo Style Door-ba minek neked rugó? Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin Big grin

Szerintem sokat fogsz szívni a diffivel. Ha nem torsen, akkor speckó olaj kell (amit nem biztos, hogy szeret a többi váltó alkatrészed) és 10-15000km-enként igényelni fogja a tisztítást. (váltó le-fel, szét-össze.) Legalábbis nekem ezt mondták mielõtt torsent gyártattam. Smile  
Re: NISSAN (15851)
reply history 2010.04.20. 12:17:37 (15799
User profile
12.73 @ 178
Minden felnigyártónak más és más a felni belsõ mérete, ahova a tehermentesítõ gyûrû külsõ fele illeszkedik. így javaslom az ominózus felni forgalmazójánál keresd. 
Re: GMalma (15798)
reply history 2009.11.27. 12:27:40 (14994
User profile
12.73 @ 178
Evosok?  
Re: szabyk RST (14987)
reply history 2009.11.27. 12:26:25 (14992
User profile
12.73 @ 178
Big grin  
Re: GodRat (14990)
reply history 2009.11.27. 12:26:03 (14991
User profile
12.73 @ 178
Re: LacUS (14986)
reply history 2009.11.27. 11:49:03 (14985
User profile
12.73 @ 178
A gyári öntvéány lendkerék nekem is fossá volt repedezve, (a Martin-féle acél viszont 60000km-után is újnak hat.) De az az öntvény a mai napig egy rendesen felhúzott golfban teljesít szolgálatot, ha jól tudom. Blush  
Re: Demó (14983)
reply history 2009.11.17. 08:38:01 (14937
User profile
12.73 @ 178
Akkor összegezném: A rossz tapasztalatod az ismerõsödé, ami annyira mégse rossz, mert csak azt kapta amiért fizetett, még akkor is, ha késõbb. Értem. Smile És meg is érteném az ellenérzésedet, ha mondjuk simán el lett volna hajtva, de mint leírtad rögtön orvosolva lett a probléma és azóta is elégedett ügyfelünk. Na de ilyet?! Smile  
Re: vrbst (14927)
reply history 2009.11.13. 16:11:47 (14926
User profile
12.73 @ 178
Úgy nehéz változtatni. Roll eyes Wink  
Re: vrbst (14923)
reply history 2009.11.13. 15:14:41 (14922
User profile
12.73 @ 178
Ha nem titok, akkor mi a rossz tapasztalat? Smile  
Re: vrbst (14919)
reply history 2009.11.13. 10:46:58 (14918
User profile
12.73 @ 178
Re: vrbst (14917)
reply history 2009.10.30. 12:55:57 (14788
User profile
12.73 @ 178
1.) Sehogy.
2.) Úgy mint eddig pro licenc (továbbiakban hozzájárulás) megfizetése után. Esetleg pofátlankodva, ingyen. Big grin  
Re: Fapuma8 (14787)
reply history 2009.10.29. 17:20:16 (14777
User profile
12.73 @ 178
Szerintem beszélj elõtte Jugóval, mert ha jól tudom neki idén a 400Le körüli teljesítmény mellett már sorra haltak meg az alkatrészek. Igazán jó drag gumival pedig hamar megtudod melyik a hajtásod leggyengébb pontja. Elrajtolni pedig neki sem egyszerû, hasonló cipõben jártok. Wink  
Re: pista200sx (14760)

Total 37 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!