5-ös váltókhoz 228-as kuplung passzol, nálunk szinte senki sem próbálkozik azzal.
6 fokozatú váltó esetén 240-es kuplung van, amihez lehet Sachs verseny kuplungot venni, vagy átalakíttatni létezõ dolgokat (pl. tárcsa és szerkezet). Mindkét esetben Szabyk a végállomás, hogy jó is legyen. Az utóbbi megoldás amúgy egy Subaru-Audi házasítás átalakításokkal és gyártott lendkerékkel. természetesen acél felületeket kell csinálni a szinter tárcsához, így nálunk 65000km feletti futást tud biztosítani, a felújítása pedig barátságos áron tud maradni. Vagy lehet rendelni kész szettet a Helix autosport-tól is, bár nem olcsó. A Subi-audi megoldás elõnye, hogy csillapított agya van a tárcsának és ezért utcán is használható, nem zörög.
Egy turbó felújítás 55-65eft+áfa, ha csak a kopó cuccokat cserélik. Ha csak tisztítás és centrírozás van az arctól függõen 5-15eft. Ebbõl arra következtetnél, hogy egy felújító kit ára 40-50eft. Na, most akkor kezdj el osztani erõsen, ha a valódi árra vagy kíváncsi.
Nem értem, hogy ki és miért ad egy fedélzeti computer "szavára" fogyasztásban? Tele tankolsz, mész, teletankolsz, számolsz! Mint a kollégám: "Sokat eszik a kocsi! Mennyit? 5000-ért tankoltam a hétvégén és megint üres."
Nem árt, ha a beállítás amit a padon csináltok a valóságban is úgy tud maradni, tehát kemény szilentek kellenek. Másrészt ha a dõlést teljesen megszünteted, hajlamossá válhat a kerék a felpattogásra.
1.4 pd kicsit nyers, mert 3 hengeres és a nagy köcsögök nem túl kulturált járást kölcsönöznek neki.
Amúgy olcsón fenntartható, 120ezres a vezérlés csereperiódusa és van hozzá minden olcsón Gyõrbõl lopva.
Ford motorikusan nem túl olcsón javítható. Gyári eljárás szerint fûzött motor csere. Persze már vannak után gyártott cuccok ahhoz is.
Szeged mellett és Csepelen. Csepelen állítólag gyors a dolog, de drágább mint Szeged mellett. Állítólag. Nem tudom biztosan, mert én csak Szeged mellett gyártatok H. Ernõvel. 3-6 hét alatt biztosan megvan, ha csinált már olyat ami neked kell. trémobilkilenctizenöthatvankettõhuszon1
Szerintem sokat fogsz szívni a diffivel. Ha nem torsen, akkor speckó olaj kell (amit nem biztos, hogy szeret a többi váltó alkatrészed) és 10-15000km-enként igényelni fogja a tisztítást. (váltó le-fel, szét-össze.) Legalábbis nekem ezt mondták mielõtt torsent gyártattam.
Minden felnigyártónak más és más a felni belsõ mérete, ahova a tehermentesítõ gyûrû külsõ fele illeszkedik. így javaslom az ominózus felni forgalmazójánál keresd.
A gyári öntvéány lendkerék nekem is fossá volt repedezve, (a Martin-féle acél viszont 60000km-után is újnak hat.) De az az öntvény a mai napig egy rendesen felhúzott golfban teljesít szolgálatot, ha jól tudom.
Akkor összegezném: A rossz tapasztalatod az ismerõsödé, ami annyira mégse rossz, mert csak azt kapta amiért fizetett, még akkor is, ha késõbb. Értem. És meg is érteném az ellenérzésedet, ha mondjuk simán el lett volna hajtva, de mint leírtad rögtön orvosolva lett a probléma és azóta is elégedett ügyfelünk. Na de ilyet?!
Szerintem beszélj elõtte Jugóval, mert ha jól tudom neki idén a 400Le körüli teljesítmény mellett már sorra haltak meg az alkatrészek. Igazán jó drag gumival pedig hamar megtudod melyik a hajtásod leggyengébb pontja. Elrajtolni pedig neki sem egyszerû, hasonló cipõben jártok.
Re: pista200sx (14760)
Total 37 entries 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
6 fokozatú váltó esetén 240-es kuplung van, amihez lehet Sachs verseny kuplungot venni, vagy átalakíttatni létezõ dolgokat (pl. tárcsa és szerkezet). Mindkét esetben Szabyk a végállomás, hogy jó is legyen. Az utóbbi megoldás amúgy egy Subaru-Audi házasítás átalakításokkal és gyártott lendkerékkel. természetesen acél felületeket kell csinálni a szinter tárcsához, így nálunk 65000km feletti futást tud biztosítani, a felújítása pedig barátságos áron tud maradni. Vagy lehet rendelni kész szettet a Helix autosport-tól is, bár nem olcsó. A Subi-audi megoldás elõnye, hogy csillapított agya van a tárcsának és ezért utcán is használható, nem zörög.