timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Technikai topic (Motor, futómû, stb...)



 

Total 499 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2012.07.20. 15:02:45 (18991
User profile
12.56 @ 175
Sok olyan dolgot írsz, ami viszonylag szubjektív.
Ha Bp fele jársz, gurulj el hozzám, rádugom a vagcomot és egybõl látni fogjuk, hogy mi a baja, vagy van-e egyáltalán baja. E nélkül csak találgatunk, és feleslegesen koptatjuk az ujjunkat. 
Re: scitec86 (18990)
reply history 2012.04.02. 22:09:02 (18899
User profile
12.56 @ 175
Ez kötelezõ darab, mert ilyen volt a fasztendfúrijuszba is, és ott minden kocsi rohadt gyors, ergo KELL! 
Re: ave (18897)
reply history 2012.03.05. 14:10:10 (18838
User profile
12.56 @ 175
Elb@szta a gépmûhely... láttunk már ilyet, nem egyszer, nem kéltszer! 
Re: hori (18823)
reply history 2012.02.27. 18:04:33 (18817
User profile
12.56 @ 175
Amúgy  Jugo a Red Sun Service-nél most elég jó árban adja a felniket valami akció keretén belül, sztem nézz szét nála is, hátha. 
Re: GMalma (18816)
reply history 2012.02.26. 13:21:11 (18811
User profile
12.56 @ 175
Vedd ezt a BBS-t, a többi elég cica felni, nem való rendes autóra! 
Re: GMalma (18808)
reply history 2012.01.13. 13:49:55 (18774
User profile
12.56 @ 175
Mit macska? Tigris!
Ja és tegnap hívott a Chuck Norris, de nem volt kedvem beszélni vele, ezért kinyomtam! Kétszer! 
Re: MarcoR5 (18773)
reply history 2012.01.13. 12:13:42 (18771
User profile
12.56 @ 175
Az haggyán, de még gyúrok is, és anyámmal lakom! 
Re: zsoltgti (18770)
reply history 2012.01.12. 22:09:30 (18765
User profile
12.56 @ 175
Sztem dobjál bele egy W12 Phateon motort, hisz Te emlegetted, hogy a legnagyobb köbcentivel kell kezdeni! Nem lehet nehéz, hisz konszern, simán rácuppan a gyári bakra! 
Re: MarcoR5 (18759)
reply history 2011.10.19. 22:02:11 (18539
User profile
12.56 @ 175
Egy fõként utcai versenyautóról beszéltünk, nem egy épített pálya géprõl, ezt ne feledd el! 
Re: MarcoR5 (18538)
reply history 2011.10.19. 20:25:50 (18537
User profile
12.56 @ 175
Azért ez a "nagyobb motort bele es kesz.." elég sokszor nem igaz. Pont ezért kell otthon lenni az adott márkában, hogy pontosan tudd, hogy mit éri meg, mi fér bele fizikailag, mivel mekkora szívás van mire beépül, és papírozás szempontjából sem elhanyagolható a kérdés. Én is tudtam volna linkelni neki egy suprát 24v turboval a Te logikád szerint, de nem tettem, mert ez nem ilyen egyszerû, hogy egy laikus megmondja a tutit, mivel a toyotához vajmi keveset értek, ezért inkább KUSSOLOK, sem mint hülyeséget írjak, és ne adj isten félrevezessem a Tomit.

Én egy tanácsot adtam neki anno: adja el, és vegyen evot! Smile  
Re: MarcoR5 (18535)
reply history 2011.10.19. 17:44:24 (18534
User profile
12.56 @ 175
Na, már a toyotában is penge vagy?! Big grin  
Re: MarcoR5 (18524)
reply history 2011.10.05. 22:59:57 (18436
User profile
12.56 @ 175
Nyilván, magától nem lesz erõs fönn... 
Re: szabyk RST (18431)
reply history 2011.10.05. 18:52:51 (18430
User profile
12.56 @ 175
Ez nem igaz, inkább alacsony rev limit! 
Re: Belfegor (18429)
reply history 2011.10.02. 22:02:55 (18418
User profile
12.56 @ 175
Guglit Te sem vágod?

Segítek. Hossz: length, magasság: height. Nekem ment a szótár is. 
Re: hori (18416)
reply history 2011.09.29. 22:01:12 (18409
User profile
12.56 @ 175
A gugli az nagyon jó barátod!

"civic s20 gear ratio"  "civic s40 gear ratio" 
Re: dani1121 (18408)
reply history 2011.09.18. 00:55:18 (18398
User profile
12.56 @ 175
crxforum.flix.hu-->szívó tuning topic (van keresés funkció is, a figyelmedbe ajánlom!) 
Re: hori (18397)
reply history 2011.09.16. 20:33:58 (18393
User profile
12.56 @ 175
Én úgy emlékszem, crx forumon régebben linkeltek egy táblázatot a különbözõ leömlõkkel, részletesen összehasonlítva. Nem azt mondom, h ott kérdezze meg, h melyik lenne neki a jó, hanem azt, h keressen utána, és a hozzászólások, mások tapasztalatai alapján gondolja ki, h melyik lenne számára a legalkalmasabb. 
Re: sh adam (18390)
reply 2011.09.16. 19:03:51 (18386
User profile
12.56 @ 175
Amúgy csak halkan kérdezném meg, h ez a hondás szenvedés nem lenne relevánsabb a crx fórumon? Ahol amúgy nem mellesleg már kismilliószor ki lett vesézve ez az egész téma, valóban hozzáértõk által, tapasztalatból beszélve, csak vissza kellene olvasni picit. 
reply 2011.09.15. 16:59:15 (18369
User profile
12.56 @ 175
Hori: mennyi is most a legjobb idõd a civiccel? 
reply history 2011.09.15. 13:16:06 (18362
User profile
12.56 @ 175
Csak kár, h ez neki nem jó. Figyi, a honda tuning kicsit más tészta, és sztem olvass utána sokat, mielõtt tanácsokat adsz! 
Re: MarcoR5 (18361)
reply history 2011.09.14. 21:00:11 (18330
User profile
12.56 @ 175
Látom Te tesibõl erõsebb voltál, mint matekból! Átmérõt vágod? Mi köze a szélességnek a végáttételhez?

Amúgy, ha utcai slickkel nem tudsz 2.0-ás 60 lábat tolni, akkor vagy veled, vagy a pályával van gond! Én r888-al anno a hondával tudtam a 2.0-át stabilan. 
Re: hori (18312)
reply history 2011.09.14. 16:44:47 (18306
User profile
12.56 @ 175
Én nem tudom, nem próbáltam, de láttam már 1.8-as 60 lábat ilyen gumival fwd autón, ami azért nem  olyan szar! 
Re: szabyk RST (18305)
reply history 2011.09.14. 15:47:21 (18304
User profile
12.56 @ 175
Sokat nem nyersz vele, mert ez a 13-as gumi kb 195/50 r15-nek felel meg átmérõben. Amúgy ha kell, van néhány pont ilyen Michelin 13as slickem 5e Ft/ pár árban. 
Re: hori (18302)
reply history 2011.07.27. 11:10:04 (18216
User profile
12.56 @ 175
Pisti: 70 /307 6266

Hívd fel õt, tavaly elég sok mindent el tudott intézni. Ne rám hivatkozz, mert nem ismer. 
Re: radics1 (18215)
reply history 2011.06.03. 19:43:23 (18129
User profile
12.56 @ 175
Biztos, hogy Te akarod összerakni? 
Re: hori (18127)
reply history 2011.05.12. 08:18:11 (18073
User profile
12.56 @ 175
Re: VZalan (18071)
reply history 2011.04.21. 21:39:05 (17967
User profile
12.56 @ 175
Elég sok r32 turbo szaladgál a világon, meg kell kérdezni, hogy õk mivel mennek! De sztm egy arp csavar szett is megoldás lehet a problémára, ha valóban a gyári kuplungot használja. 
Re: pista200sx (17966)
reply history 2011.04.10. 19:44:58 (17936
User profile
12.56 @ 175
Sztem engedd még lejjebb azt a kereket, a 2.4 bar is sok. 
Re: Master3v (17932)
reply history 2011.03.21. 10:39:23 (17739
User profile
12.56 @ 175
Rakj fel egy normális direktet, feleslegesen fogsz szívni ezekkel a gyári házakkal sztem,
A gyári teljesítmény majd háromszorosa sokkal kevésbé motor kímélõ, mint egy direktszûrõ. 
Re: radics1 (17736)
reply history 2011.03.20. 13:05:00 (17729
User profile
12.56 @ 175
Annál van olcsóbban is, mondjuk nálam! Smile  
Re: radics1 (17728)
reply history 2011.03.18. 20:34:21 (17706
User profile
12.56 @ 175
Nem volt fordulatszám limitered? Összeakadt a motorod? 
Re: GMalma (17702)
reply history 2011.01.22. 20:04:08 (17501
User profile
12.56 @ 175
Nézõpont kérdése. Tehát pontosan: A lambdaszonda kábeles vége, felfelé nézzen. Smile  
Re: ave (17500)
reply history 2011.01.22. 01:41:51 (17495
User profile
12.56 @ 175
Ne nézzen lefele, az fontos. Vagy vízszintesen, vagy felfele. 
Re: GodRat (17493)
reply history 2011.01.19. 13:11:45 (17462
User profile
12.56 @ 175
De olyat azokon a "tuning" oldalakon nem találsz, amit linkeltél!
Ha kell én tudok neked adni szilikon csatlakozókat, rozsdamentes anyagot meg találsz pl az Italinox-ban. 
Re: GMalma (17461)
reply history 2011.01.19. 12:10:16 (17459
User profile
12.56 @ 175
Savállóra, 1.2-1.5mm fal vastagságban, minél kevesebb szilikon csatlakozást használva. 
Re: GMalma (17455)
reply history 2011.01.18. 23:39:25 (17453
User profile
12.56 @ 175
Inkább csöveztesd be sztem normálisan, és hagyd ezeket a játék csöveket, ezek szívó oldalhoz vannak kitalálva. 
Re: GMalma (17452)
reply history 2010.11.12. 15:12:36 (17322
User profile
12.56 @ 175
Nekem van üres KR blokkom, ha kell odaadom szívesen. 
Re: GodRat (17320)
reply history 2010.11.08. 17:25:50 (17272
User profile
12.56 @ 175
Gondoltam, hogy a golfba kell.
Megasquirt-öt már össze lehet hozni a vems ár feléért, lehet, hogy butább, de sokkal inkább azt raknám, mint a karbit, ráadásúl az ms a gyújtást is kezeli, ez elõny a karbival szemben.

Amúgy, ha érdekel még van sok vw cuccom. 16v hengerfej, 8v keresztöblítéses nagyszelepes hengerfej. (8v-hez ez a legjobb tuning) 
Re: GodRat (17263)
reply history 2010.11.08. 10:33:06 (17262
User profile
12.56 @ 175
Miért akarsz karbizni?
Nem sokkal drágább sztem egy írható ecu. 
Re: GodRat (17261)
reply history 2010.10.19. 21:46:50 (17176
User profile
12.56 @ 175
Amúgy neked több R5 gt-d is van? Vagy most vetted az 1.7est? 
Re: gentleman (17175)
reply history 2010.10.19. 19:02:33 (17173
User profile
12.56 @ 175
Én nem ismerlek személyesen, legalább is nem tudok róla. Egyszer beszéltünk egy Ave mérésen, de nem ismernélek meg, ha látnálak.

Tök jó, hogy 150e Ft-ban van a kocsid, ugyan is én ennyit költöttem össz a motor illetve turbo felújításomra. Smile A többit az elõzõ tulaj csináltatta... 
Re: gentleman (17170)
reply history 2010.10.19. 18:35:06 (17167
User profile
12.56 @ 175
Engem nem zavar, ha jó a kocsid, és sokat költöttél rá, csak fura, hogy eddig ennek teljes mértékben az ellenkezõje jött le rólad az írásaid alapján.
(Ha valaki csóró, akkor nincs pénze milliót rákölteni a 20 éves autójára Smile )

Én is szegény vagyok amúgy, nagyon is, egy forintom sincs. Hitelesen hangzik? 
Re: gentleman (17165)
reply history 2010.10.19. 18:00:36 (17164
User profile
12.56 @ 175
Csak mert itt elég csórónak tünsz (állítod be magad) az a kocsi meg elég igényesen és láthatóan sok pénzbõl lett összerakva. Azt hittem valami szakadékod van. 
Re: gentleman (17163)
reply 2010.10.18. 23:38:19 (17161
User profile
12.56 @ 175
Te gentleman:
Tied az Ave által is mért zöld vemses 1.7 R5 gt? 
reply history 2010.10.14. 19:59:19 (17114
User profile
12.56 @ 175
Nekem még sosem forgott el, de az utángyártott tömítésekkel gyakran megesik, hogy nem teljesen méretpontosak. Ezért kell pasztát is használni, nekem eddig minden ilyen jellegû problémámat megoldotta. 
Re: hori (17113)
reply history 2010.10.14. 17:52:04 (17112
User profile
12.56 @ 175
Ha elforog, akkor szedd le a szelepfedelet, majd pasztázd körbe, és várd meg, míg megszárad. 
Re: hori (17110)
reply history 2010.10.14. 16:51:35 (17109
User profile
12.56 @ 175
Ha ömlik akkor inkább a vtec szelep alól szokott.
Amúgy lehet kapni utángyártottba is olyan dugót, legalább is az én tömítés készletemben tuti volt. 
Re: hori (17106)
reply history 2010.10.06. 19:43:37 (17040
User profile
12.56 @ 175
Ha valami túl nagyot találsz, és elférnék én is, akkor szólj, mert érdekelhet. 
Re: Bandi (17039)
reply 2010.10.06. 18:17:20 (17038
User profile
12.56 @ 175
A többi dugattyún is láthatóak hasonló foltok, de talán nem ennyire.
A hengerfejen nem volt ennyire feltünõ. 
reply history 2010.10.05. 21:41:03 (17033
User profile
12.56 @ 175
Ez nagyobb volt csak a forum lekicsinyítette. Smile
(Igen, mélyebben is vannak lukak)

Ime eredetiben:

http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/59/29/5929_1286307522.jpg 
Re: ave (17031)

Total 499 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!