timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
 ave
reply 2008.04.10. 20:49:01 (1065
User profile
12.88 @ 175
Csak azert kar, hogy nalunk utcai autoban nem nagyon lehet megoldani, hogy legyen cso.
 
Re: (1061)
 DrT
reply 2008.04.10. 20:48:48 (1064
A pócsi pálya amúgy se nagy Smile   el se férnél Smile  
Re: (1061)
reply 2008.04.10. 16:05:45 (1063
User profile
9.67 @ 241
minden magyar... 
Re: (1061)
reply 2008.04.10. 16:01:29 (1062
User profile
13.17 @ 167
Legalább is az olyan országokból, mint Mo. Illetve gépkönyvezteted az autót, akár itt a drag keretein belül, csövel, és akkor még lehet utcai, rendszámmal, viszont némiképp nyüg a vizsgáztatás, biztosítás, stb. 
Re: (1061)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.04.10. 10:45:49 (1061
User profile
13.19 @ 167
Köszi!
Nagyon megtetszett, de aztán eljutottam idáig az olvasással:
"15. Roll Bars / Cages
Roll cage mandatory."
Ezzel minden utcai autót kizártak, nem? kár érte. 
Re: (1060)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!