timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.04.16. 13:36:59 (1150
User profile
14.25 @ 173
Igen ez már fõtengelyre mért érték! igaza van fastcarnak a sárga a lóerõ és a kék a nyomatékgörbe.. Smile Szóval így nézzed! 
Re: (1146)
reply 2008.04.16. 12:04:21 (1147
User profile
13.17 @ 167
Zoltibá!

Ne a nyomaték-görbét olvasd le a teljesítmény-skálán! Wink
A sárga vonalat nézd

7x kW (100 LE) tartozik 3000-hez és 270 Nm 
Re: (1146)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.04.16. 11:09:26 (1146
User profile
13.19 @ 167
"Alacsony fordulaton így sem olyan penge.. "
Még hogy nem megy alulról??? 3000-es fordulaton 150kW (200LE)??
Hát az k. sok szerintem.
Egyébként ez már fõtengelyre korrigált érték, vagy ez keréken mérve értendõ?? 
Re: (1145)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!