timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.04.16. 13:49:30 (1155
User profile
13.19 @ 167
Jééé. De hülye vagyok. Valahogy azt hittem, hogy az "alsó" (sárga) a 0,86-os ház és a felsõ (kék) a 0,64-es, de persze ott két kék és sárga vonal van, ez gyanús kellett volna legyen...
No meg valóban a kékek, olyan teljesítmény görbe formájúak. A nyomaték görbék kicsit laposabban szoktak lenni, fõleg egy feltöltött motornál. No nem magyarázom tovább a bizonyítványt. :-)

GMalma!
És keréken mennyi a teljesítményed? 
Re: (1147)
 ave
reply 2008.04.16. 13:31:57 (1149
User profile
12.88 @ 175
Az a nyomatekgorbe lenne?
Jeez, egy kicsi turboval, ami mar 3000-nel tolt rendesen, es megis csak 6000 korul van a max nyomatek?    Nekem ez magas. 
Re: (1147)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.04.16. 12:04:21 (1147
User profile
13.17 @ 167
Zoltibá!

Ne a nyomaték-görbét olvasd le a teljesítmény-skálán! Wink
A sárga vonalat nézd

7x kW (100 LE) tartozik 3000-hez és 270 Nm 
Re: (1146)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!