timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.05.15. 11:23:04 (1248
User profile
9.67 @ 241
sajna max 350le volt csak mivel nem volt nyomás

a kigyorsitások meg a kanyarok slick nélkül életveszélyesek Sad

muszály lesz valahonnan szereznem slicket de sehun nem lelek jot Sad  
Re: (1241)
 ave
reply 2008.05.15. 11:09:28 (1247
User profile
12.88 @ 175
Masik Ricsi. Smile     A fent levo meres egy szurke Impreza, nem kek. 
Re: (1241)
reply 2008.05.15. 11:00:43 (1245
User profile
13.58 @ 175
Gyári STI-vel 2.17
Golf 1.8 T-vel 2.25
E500 2.27
E36 325i 2.32
EVO 9 Nem gyári (slick, stb) 2.08 
Re: (1241)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
 ESI
reply history 2008.05.14. 22:32:40 (1241
User profile
14.84 @ 149
~450Le ha jól értettem.

Te nem 2:13.5-öt mentél? 
Re: (1240)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!