timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.09.10. 20:03:20 (1365
User profile
14.25 @ 173
Ezek gyönyörû körök voltak,GRATULÁLOK! Az autó úgy futott,mintha sinen húzták volna, be kell valljam,most egy kicsit irigykedem..
Elárulod,hogy hány kiló az autó.milyen futómû van alatta és gondolom slickkel mentél?
Hihetetlen hogy milyen könnyen abszolváltad a kanyarokat ilyen sebeséggel,és mennyiere stabil volt az autó alattad.Nekem sosem sikerült Sad ivgaz utcai gumival és 1,5tonnával azért más lehet,na de ez..pfúúúh. Le a kalappal.
Persze ilyenkor nem vagyok itthon,amikor már van alattam rendes fék,meg az autó is jó és tudtam volna én is kipróbálni.. 
Re: (1361)
reply 2008.09.10. 18:40:22 (1364
Jó volt az! Gratula! Wink  
Re: (1361)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.09.10. 16:50:55 (1361
User profile
12.13 @ 183
B16-os 1,6 szívó.
Az utolsó körök voltak idõben jobbak bár nem hibátlanok, keveset mentem mert sokan voltunk, nem érzem még a határokat. Videón visszanézve volt olyan kanyar ahol gyorsabban kéne menni Smile

 
Re: (1359)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!