timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.09.21. 21:54:40 (1390
User profile
13.58 @ 175
Igen.
Nekem tolta az orrát. De az enyém bemelegedett rendesen az biztos.
Amikor lejöttem még a hátsók is sütöttek! 
Re: (1388)
reply 2008.09.21. 18:41:38 (1389
User profile
13.20 @ 166
Igaz nem 888 hanem T1R, de annak nagyon sok idõ kell, mire jó lesz végre! Sad
Ezzel más is így volt eddig, meg Angliából is ez az infó jött.
Pl. most hogy 1,5 évig állt a gumma, iszonyat szar volt, mintha valami kéreg nõtt volna rá! Sad
Kellett neki vagy 3000km hogy legyen végre valami!
Bár olyan szerintem sosem lesz már, mint fiatal korában!... 
Re: (1388)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.09.21. 11:35:47 (1388
User profile
12.13 @ 183
R888-al voltál? Ha igen akkor mi a tapasztalat?
Többeknél tapadási probléma volt a hideg miatt, lett is belõle 1-2 káresemény sajnos. 
Re: (1387)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!