timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.11.03. 10:53:19 (1493
User profile
15.97 @ 139
De jó az avatarod! Big grin
Basszus nem tudtam ,hogy ennyi mindent változtattál már a pályára? Big grin
Jövõre tényleg kimegyek már én is!1 éve készülök! Big grin

 
Re: (1488)
reply 2008.11.03. 10:24:51 (1490
És milyen motor volt ebben a gsi-ben? Na mert van 1.8 16v van 1.8 8v van 2.0 8v és van 2.0 16v egyáltalán nem mind1 Cartman és a 2.0 16v közt is vannak különbségek, rotoros gyújtás vagy DIS aztán a rotoros gyujtásunak a befecsija 2 lukas a DIS-é meg 4 és még sorolhatnám. 
Re: (1488)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply 2008.11.03. 10:20:08 (1488
Hasonló autók esetén szerintem inkább a gumi, a fék és a futómû, ami dönt ebben az esetben.
Ha az fejlõdésemet nézzük akkor teljesen gyári állapotában, kb 2.37-et ment, majd az ültetéssel (-3cm) és peres (225/40) gumikkal már 2:33, slick-el 2:30, nagyobb fékekkel és nyomtáv szélesítéssel (15mm oldalanként és csak elöl) 2.28. És a teljesítményem változatlan maradt. Szóval az erõ nem minden, legalábbis a Hringen semmiképpen.

Így tehát gyorsulhat az autód jobban, ha a kanyarokat képtelen vagy normálisan bevenni, illetve nem tudsz jó féktávokat venni. Pont most a legutolsó nyílt napon volt az, hogy az MX-5-k hiába léptek el a célegyenesben, a kanyarok elõtt már utolértem és a kanyarokban körbeautóztam õket.

Pl. utcai gumival ez az Astra (nem tudom, hogy GSI-e) kb. 2.34-35-t tudott, errõl videóm is van, és látszik rajta, hogy a srác nem elöször volt kint. Slick-el ugyanez max. 2.30 körül lehet.

 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!