timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2008.11.03. 13:15:47 (1507
User profile
16.10 @ 139
Miért ütné? Az hogy valami mondjuk elforog 9500-ig és így 0-100ra olyat sprintel hogy húúú, nem azt jelenti, hogy 2-be visszaszúrva 3-4000rpmnél nyomatékosan jól húzva ki tud jönni egy kanyarból. Sztem érted mire gondolok, nem? Wink  
Re: (1505)
reply 2008.11.03. 13:14:31 (1506
Ja egyébként meg Ki vagy hivva te is! Big grin Wink  
Re: (1505)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2008.11.03. 13:09:24 (1505
Bocsi de egyik mondatoddal ütöd a másikat Big grin

harmadrészt rengeteget számít hogy a hátsó kanyarokban melyik sebességi fokozatban milyen erõ van az autóban.  

Negyedrészt pedig bocs, de nincs igazad, biztosan számít a gyorsulás is, de a fútómû méginkább,


Big grin Big grin


 
Re: (1501)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!