timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2009.07.04. 16:52:32 (1927
User profile
12.66 @ 178
az szép, grat hozzá....ezekután kíváncsi lennék, hogy egy 3,0es eleve 230 lovas tdbõl mit lehet vajon kihozni hasonló tuningal... 
Re: (1905)
reply 2009.07.02. 12:12:37 (1915
User profile
15.31 @ 155
Most a Leonról beszélünk ugye?:-)Az nem semmi.Milyen gumikon mentél? 
Re: (1905)
reply 2009.07.02. 12:03:55 (1912
User profile
14.25 @ 173
Akkor küzdesz vele rendesen... Smile Ismerem az érzést! Hol méretted? Nem félsz hogy a hajtókar kikönyököl meg a dugattyû elszáll?  
Re: (1905)
reply 2009.07.02. 11:35:05 (1911
Nagyon szép! A polo erõsebb, nem? ... Wink Blush Big grin  
Re: (1905)
reply 2009.07.02. 11:32:32 (1910
User profile
13.58 @ 175
Van benne löket ! 
Re: (1905)
reply 2009.07.02. 11:09:19 (1907
Uhhhh!!!! Ez nagyon jol hangzik! 130pd? 
Re: (1905)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2009.07.02. 10:35:05 (1905
User profile
10.23 @ 240
Most mérettem le, 298 LE és 490 NM félkészen!   Angry Angry Angry  
Re: (1904)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!