timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2009.11.01. 22:50:21 (2154
A 210-es csúcs sebesség és a 240-es fék nem épp a késõi féktávot segítik elõ. Mondjuk a kis fék az sokkal nagyobb hátrány! Egy 831kg-os kautóval 195-rõl normális méretû fékkel kb 80-nál lehet venni a féktávot, de ugyan errõl a tempóról egy 660kg-ok kocsival 60-ról. 
Re: (2152)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2009.11.01. 20:49:19 (2152
User profile
15.31 @ 155
Elvileg a 100-as táblánál kellene fékezned ekkora súllyal és akkor az még 1 másodpercet számítana.Én ott szoktam,bár az enyém 1300kiló velem együtt és csak 185 km a vége fékezés elõtt.Az enyémmel a garázsban 2.28-at mentek,de 2.25 lehetett volna csak 2 helyen megcsúszott vele Frici.Amit én tudok vele annél 6-7 másodperccel rosszabbat tudnak menni állórajtból.Tudok kontaktot hogy lehet bekerülni a mûsorba ha gondolod. 
Re: (2151)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!