timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
 ave
reply 2009.11.01. 23:36:46 (2157
User profile
12.88 @ 175
Hat, nem tudom miert a fapados megoldas, amikor hajszalpontosan is tokegyszeru merni.  De talan pont direkt?    (Nehogy egy Civic gyorsabb legyen mondjuk mint egy M3?) 
Re: (2156)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2009.11.01. 23:04:59 (2156
User profile
15.31 @ 155
Nem tudtam mekkora fék van rajta,persze versenybetét elõnyös lehet még ha kicsi is a tárcsa.Mindenesetre amit lehet látni az az hogy akik már jobbakat mennek õk kizárólag a 100-as táblánál fékeznek még egy srác turbós speedsterrel is 220km/h-ról.Szal sztem még lehetne tolni azon a féktávon valamennyit.

Ave itt amúgy stopperrel mérnek nem köridõmérõvel.Nekem a srác elsõre 2.29.7-et mért én meg 2.28-at.Szóltam nekik hogy nézzék vissza a vidin,mert amikor elõször kézifékkel behintáztatta a kocsit Frici a srác akkor indította a stoppert és ez ennyi eltérés volt.Megvan a belsõkamerás videó ott pontosan lehet látni mindent:-)  
Re: (2154)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!