timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2007.12.15. 13:56:00 (765
User profile
12.25 @ 180
Ebbe te ne szólj bele, Audisok csupa egyedi alkatrésszel dolgoznak, mindent maguk gyártanak, semmi alkatrész cserebere, meg összecsavarozuk és kész. Ehhez képest te nem tudhatsz semmit a LEGO autóddal. 
Re: (763)
reply 2007.12.15. 13:24:14 (764
rájt! 
Re: (763)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2007.12.15. 13:09:18 (763
User profile
13.20 @ 166
Hidd el, tudom mirõl beszélek. Egyszer tévedésbõl rossz nyerget adtak el nekem, ami 280-as tárcsához volt jó max., nekem meg 300-as kellett. Sehogy se passzolt rá, mert a tárcsa rádiusza nem passzolt. (azaz az átmérõje, de az a nyereg szempontjából rádiusz, ugye)

Nem arról volt szó, hogy milyen autóra lehet hogyan felrakni, hanem hogy melyik tárcsával kompatibilis. Ha már jó a tárcsa-nyereg kombináció, akkor jön az hogy hogyan rakod fel az autóra.
Na akkor jön a csonkállvány.

Elhiszem hogy tudod a saját dolgod, de itt most összekeverted a fogalmakat! 
Re: (758)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!