Igen ott voltam a cori ts-sel.Tudtam vinni Kiss Norbit a géppel,nagyon örültem neki és jókat mondott arról amit mentünk,de mondott pár dolgot hogy mit lehetne javítani...
Fájó szívvel távol maradtam, de ahoz még nagyon kevés a gépem, hogy egy ilyen rendezvényen részt vegyen!
Kb. nulla fék elöl, hátul is már minimum, szar gummák, gyenge kanyarstabi.
Ezeket még meg kell oldanom, aztán szerintem jövõre már betámadok én is!
Már gyûjtöm a tarcsi karosszériaelemeket, bár remélem nem lesz rá szükség!
Igen,nemigazán volt a tegnapi napig fogalmam arról hogy milyen is az a "pályaversenyzés".Sejtettem hogy a Vérfarkas nem a legideálisabb oda,sajna a másik hobbi gépünk nem készült el idõre (mégszarabb futómû de legalább kisebb turbó és versenyülések),a BMW amivel indultunk elõször difit tört aztán váltót fogazott.Hazarohanás Pestre és autócsere.Összességében örülök hogy egyáltalán végigbírta,bár a 2Xi megpörgésem rendesen leirta a gumikat...
Nagyjából utolsók lettünk, de nagyon élveztük,fasza volt minden,egyedül a hármas szinkron maradt az célegyenes elõtti kanyarban,mindegy mert úgyis szar volt már
A racereportok alapján nagyon jó móka lehetett, sajnálom hogy nem jutottam ki, majd talán next time. Akik kinn voltak gratula az idõkhöz, a sérült és mûszaki hibás autókhoz pedig racevét, különösen nektek zoza és fastcar!
Ivóke: jók a videók, köszi Neketek!!!
((Azért itt fastcar bukásánál a videón nem kicsit ijesztõ amit a poszton lévõ emberke csinált... ))
Bazzz öszinte racevétem!
Kerestünk is mielõtt elemntünk, de nem láttunk sehol. Most már tudom miért.
Én a köröm végén nekiálltam visszaszerelni a felniket, de ott a boxban nem is hallottuk, hogy baleset volt...
Ilyen nekem is volt! Tavaly amikor Seat rendezvény volt a ringen (végül is ez is 4betû és S-el kezdõdik ) az elsõ alkalommal amikor felhajtottam a pályára (életemben elõször) az elsõ körben már besokaltam fent az S-kanyarnál,de én kieresztetem az autót és átmentem a sóderágyon.
Késõbb én is ugy jártam,mint Te, felforrt a fékolaj,de szerencsére még idejében észrevettem és ki tudtam állni a boxba. Mondjuk elég szar érzés,amikor az ember nyomja, jön a féktáv,elkezdene fékezni és beesik a pedál..
Azt hiszem akkor Te is kint voltál..1,8TS Corolla ugye?
Én csak azt láttam hogy mintha nagyon késõn akart volna fékezni és mintha elment volna a fék teljesen.Pár hete nekem is ez volt ugyanígy,csak a hátsó visszafordítónál.Mákomra csak a sóder végéig jutottam.Felforrt a fékolaj teljesen,pedig motul rb660 van benne,csak lehet hogy túl sokat kapott.Felkeményedett a pedál egy pillanatra aztán beesett olyan 120körüli tempónál a kanyar elõtt.
köszönöm a részvétet mindenkitõl.
igazából sokat nem tudok hozzáfûzni. elsõ körben az elektronika csúszott , ki középrõl, rá a gázpedálra, 2 ban a turbószivócsó miatt kellett kiállnom, harmadikban meg akartam egy normális idõt menni, és sok lett.
ahogy én látam belülrõl: A célegyenes utáni balosban megindult a hátulja jobbra, ellenkormányzás, megindult balra, oldalirányban kicsusztam a murvára, már majdnem megállt a gép amikor elfogyott a murva,jott egy földdomb, amin szépen átfordultam, baloldal, tetõ, jobboldal.
Olyan lassan fordultam, hogy közben ráértem számolni a károkat...
nem volt semmi gond az autóval,szerintem a futómû is jól viselkedett egész nap,egyszerûen én hibáztam , sok volt, ennyi...
Köszi.Egy sbkm-es versenyen mentem,azóta 20pacival erõsebb az autó,meg elõre felment egy fék és csütörtökön lett valami a váltóval.2éve van nálam a gép most elõször van vele ilyen gond,pedig reméltem hogy egy 1.26 valamit tudok menni vele.
Mikor mi tavaly mentünk nekünk mondták, ha elsokaljuk a kanyart és érezzük hogy nem megy be akkor eresszük ki a sóderbe mert különben fejreállunk a géppel, hát jah inkább egy elsõ lökös mint egy komplett tetõ.
A legjobbam 1.34 lett, bár a többiektõl nagyon messze voltam. Ez egy nagyon jó kis tempós pálya ahol meg kell tanulni, ki kell tapasztalni az ideális íveket, a féktávokat, mert különben nagyon sok idõt el lehet dobni. Lásd engem.
Törés asszem nem volt,csak egy perdülés Fastcar az Alfával,de azt mondja nem lett komoly gond,meg pár kicsúszás.Csak youtube-on láttam gyorsulást a turbósról.Sztem lábon hazagurult vele,mert visszarakta az utcai gumikat,de nem nézett ki jól...
uhh akurva életbe, nah majd felhívom de még várok gondolom nincs jókedve. Most lett neki kész a kocsi (turbósítás) egész fasza lett. Hát remélem nem TK-ra törte... Amugy más is törte a kocsit vagy csak neki sikerült?
De igen, de elöbb pufferel, ha minden igaz. Írja a leírása is, hogy nagy vibrációnál alkaline elemek vagy NiMH akksik hibázhatnak, Lithium akksikat javasol.
Nem, a verseny értékelése az valóbana 3 legjobb kör alapján volt. DCS pl. így nyerte a kategóriáját, mert konzisztens volt, pedig mint látod, az Evo6 TME a leggyorsabb körén majdnem 7 tizedet vert rá.
A verseny nem egy körrõl szól
Amellett ha jól olvastam, a leggyorsabb köre amolyan mindentbele kör lett
Slick, ALS -kuplung , csattogós váltó.
A másik két köre 6 tizedre volt Csabáétól, tehát így is meg lehet közelíteni.
Mindenesetre hatalmasakat ment Õ is, szerintem Csaba is így az idõket sasolva, Te meg szimplán tanulsz oioio Zolitól, és minden falatnyi aszfaltdarabon driftelhetnéked támad
Az idõket elnézve egyébként bazinagy az ûr kettejük ideje, illetve a többi 5. kategóriás idõ között. A 3. kapásból 9 mp körül kapott 3 kör alatt.
"EuroRing 2009.06.27 Fastcar megprödülése"
A helyes megfejtõ gyümölcsízû fruttiját átveheti a jegypénztárnál