timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hungaroring



 

Total 2371 entries
Previous   [...]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  [...]   Next  

Quick find
reply history 2009.06.28. 22:29:20 (1866
A mondatban elrejtettünk egy hibát:

"EuroRing 2009.06.27 Fastcar megprödülése"

A helyes megfejtõ gyümölcsízû fruttiját átveheti a jegypénztárnál Big grin  
Re: Ivóke (1860)
reply history 2009.06.28. 22:25:01 (1865
User profile
15.31 @ 155
Igen ott voltam a cori ts-sel.Tudtam vinni Kiss Norbit a géppel,nagyon örültem neki és jókat mondott arról amit mentünk,de mondott pár dolgot hogy mit lehetne javítani... 
Re: GMalma (1846)
reply history 2009.06.28. 22:23:12 (1864
Na végre!!! Azt hittem már te is a komolytalankodó vevõ státuszba esel át Big grin  
Re: carlosracing (1862)
reply history 2009.06.28. 22:22:44 (1863
akkor dobj egy mailcímet, meg egy nicket ide plíz. 
Re: Ivóke (1860)
reply history 2009.06.28. 22:21:30 (1862
User profile
13.20 @ 166
Ma dumáltam gummás emberrel, majd jövõ héten többet is megtudhatok a dologról, hogy milyen DOT, meg mikorra van meg!
Köszi amúgy! Wink  
Re: Charlie (1859)
reply 2009.06.28. 22:20:38 (1861
User profile
13.20 @ 166
Gratula mindenkinek, meg részvét a problémákért! Wink

Fájó szívvel távol maradtam, de ahoz még nagyon kevés a gépem, hogy egy ilyen rendezvényen részt vegyen! Sad
Kb. nulla fék elöl, hátul is már minimum, szar gummák, gyenge kanyarstabi.
Ezeket még meg kell oldanom, aztán szerintem jövõre már betámadok én is! Wink
Már gyûjtöm a tarcsi karosszériaelemeket, bár remélem nem lesz rá szükség! Smile  
reply history 2009.06.28. 22:17:56 (1860
Persze, hadd szóljon. Közérdek Big grin  
Re: Charlie (1859)
reply history 2009.06.28. 22:15:19 (1859
megengeded, hogy összegyûjve kidobjam a weboldalamra az ott készült fotók mellé? természetesen a készítõ nevével, mailcímével. 
Re: Ivóke (1858)
reply 2009.06.28. 22:11:44 (1858
Végül felkerült az én bénázásom is:

 
reply history 2009.06.28. 21:15:45 (1857
User profile
13.58 @ 175
Mondjuk annyi eszem nekem sem volt ,hogy köszönjek Cartman  
Re: Ivóke (1847)
reply history 2009.06.28. 20:02:40 (1856
User profile
11.18 @ 203
Inkább kurvanagy turbólyuk...

Igen,nemigazán volt a tegnapi napig fogalmam arról hogy milyen is az a "pályaversenyzés".Sejtettem hogy a Vérfarkas nem a legideálisabb oda,sajna a másik hobbi gépünk nem készült el idõre (mégszarabb futómû de legalább kisebb turbó és versenyülések),a BMW amivel indultunk elõször difit tört aztán váltót fogazott.Hazarohanás Pestre és autócsere.Összességében örülök hogy egyáltalán végigbírta,bár a 2Xi megpörgésem rendesen leirta a gumikat... 
Re: Ivóke (1855)
reply history 2009.06.28. 19:57:05 (1855
Nincs mit szívesen.
PS: Meg is jegyezték mellettem: Ebben az audiba k**va jó és erõs motor van, de futómûve az nincs Smile  
Re: pnanassy (1854)
reply history 2009.06.28. 19:53:42 (1854
User profile
11.18 @ 203
Köszi,nagyon jó lett!

Nagyjából utolsók lettünk, de nagyon élveztük,fasza volt minden,egyedül a hármas szinkron maradt az célegyenes elõtti kanyarban,mindegy mert úgyis szar volt már Big grin

Attila,köszi a szervezést!

Péter 
Re: Ivóke (1849)
reply 2009.06.28. 19:48:56 (1853
 
reply history 2009.06.28. 19:48:31 (1852
Szia !
Menyibe kerul a turbositás?
És hány LE turbosan? 
Re: zoza32 (1842)
reply 2009.06.28. 19:33:54 (1851
User profile
9.67 @ 241
grat mindenkinek,racevét a perecesnek Sad

mi megint gecijol jártunk,egy mért körünk se lett.
bosszuból lemenek a héten és kitolom a szemit.
 
reply history 2009.06.28. 19:09:27 (1850
User profile
16.10 @ 139
A racereportok alapján nagyon jó móka lehetett, sajnálom hogy nem jutottam ki, majd talán next time. Akik kinn voltak gratula az idõkhöz, a sérült és mûszaki hibás autókhoz pedig racevét, különösen nektek zoza és fastcar!

Ivóke: jók a videók, köszi Neketek!!! Smile

((Azért itt fastcar bukásánál a videón nem kicsit ijesztõ amit a poszton lévõ emberke csinált... )) 
Re: Ivóke (1784)
reply 2009.06.28. 18:56:31 (1849
Felértek a videók:









Lesz még 1-2
 
reply history 2009.06.28. 18:32:26 (1848
Bazzz öszinte racevétem!
Kerestünk is mielõtt elemntünk, de nem láttunk sehol. Most már tudom miért. Sad
Én a köröm végén nekiálltam visszaszerelni a felniket, de ott a boxban nem is hallottuk, hogy  baleset volt...   Sad  
Re: zoza32 (1842)
reply history 2009.06.28. 18:30:10 (1847
Bazz.. ha ezt tudom legalább köszönök.. ehhh Angry Majd leközelebb! Wink  
Re: Ricsimae (1832)
reply history 2009.06.28. 17:54:57 (1846
User profile
14.25 @ 173
Ilyen nekem is volt! Tavaly amikor Seat rendezvény volt a ringen (végül is ez is 4betû és S-el kezdõdik Smile ) az elsõ alkalommal amikor felhajtottam a pályára (életemben elõször) az elsõ körben már besokaltam fent az S-kanyarnál,de én kieresztetem az autót és átmentem a sóderágyon.
Késõbb én is ugy jártam,mint Te, felforrt a fékolaj,de szerencsére még idejében észrevettem és ki tudtam állni a boxba. Mondjuk elég szar érzés,amikor az ember nyomja, jön a féktáv,elkezdene fékezni és beesik a pedál..
Azt hiszem akkor Te is kint voltál..1,8TS Corolla ugye? 
Re: Szuti (1843)
reply history 2009.06.28. 17:21:17 (1845
User profile
16.02 @ 137
semmi komoly... 
Re: Szuti (1844)
reply history 2009.06.28. 17:07:04 (1844
User profile
15.31 @ 155
Reméltük hogy nem lett bajod... 
Re: zoza32 (1842)
reply history 2009.06.28. 17:06:01 (1843
User profile
15.31 @ 155
Én csak azt láttam hogy mintha nagyon késõn akart volna fékezni és mintha elment volna a fék teljesen.Pár hete nekem is ez volt ugyanígy,csak a hátsó visszafordítónál.Mákomra csak a sóder végéig jutottam.Felforrt a fékolaj teljesen,pedig motul rb660 van benne,csak lehet hogy túl sokat kapott.Felkeményedett a pedál egy pillanatra aztán beesett olyan 120körüli tempónál a kanyar elõtt. 
Re: Mulder (1840)
reply 2009.06.28. 17:01:28 (1842
User profile
16.02 @ 137
köszönöm a részvétet mindenkitõl.
igazából sokat nem tudok hozzáfûzni. elsõ körben az elektronika csúszott , ki középrõl, rá a gázpedálra, 2 ban a turbószivócsó miatt kellett kiállnom, harmadikban meg akartam egy normális idõt menni, és sok lett.
ahogy én látam belülrõl: A célegyenes utáni balosban megindult a hátulja jobbra, ellenkormányzás, megindult balra, oldalirányban kicsusztam a murvára, már majdnem megállt a gép amikor elfogyott a murva,jott egy földdomb, amin szépen átfordultam, baloldal, tetõ, jobboldal.
Olyan lassan fordultam, hogy közben ráértem számolni a károkat...

nem volt semmi gond az autóval,szerintem a futómû is jól viselkedett egész nap,egyszerûen én hibáztam , sok volt, ennyi...
 
reply history 2009.06.28. 16:33:21 (1841
User profile
13.58 @ 175
Szegény Sad ......... 
Re: Mulder (1840)
reply history 2009.06.28. 16:31:56 (1840
User profile
15.36 @ 144
azt mondta sok volt... Sad  
Re: Ricsimae (1839)
reply history 2009.06.28. 16:29:39 (1839
User profile
13.58 @ 175
Túlon túl beválalós volt a cimborád, vagy esetleg fékproblémája lehetett! 
Re: Mulder (1838)
reply history 2009.06.28. 16:11:38 (1838
User profile
15.36 @ 144
azt nem tudtam Sad ott akkor már sokat nem lehetett korigálni Sad  
Re: Ricsimae (1836)
reply history 2009.06.28. 16:09:55 (1837
User profile
15.31 @ 155
Köszi.Egy sbkm-es versenyen mentem,azóta 20pacival erõsebb az autó,meg elõre felment egy fék és csütörtökön lett valami a váltóval.2éve van nálam a gép most elõször van vele ilyen gond,pedig reméltem hogy egy 1.26 valamit tudok menni vele. 
Re: Ricsimae (1831)
reply history 2009.06.28. 16:09:37 (1836
User profile
13.58 @ 175
Ja csak a cimborád sajnos keresztbe érkezett! 
Re: Mulder (1834)
reply history 2009.06.28. 16:08:43 (1835
User profile
15.36 @ 144
igen az tényleg elég komoly idõ Smile  
Re: Ricsimae (1831)
reply 2009.06.28. 16:08:04 (1834
User profile
15.36 @ 144
Mikor mi tavaly mentünk nekünk mondták, ha elsokaljuk a kanyart és érezzük hogy nem megy be akkor eresszük ki a sóderbe mert különben fejreállunk a géppel, hát jah inkább egy elsõ lökös mint egy komplett tetõ. 
reply history 2009.06.28. 16:07:35 (1833
User profile
13.58 @ 175
Tuti TK az autó sajnos........... Sullen  
Re: Charlie (1826)
reply history 2009.06.28. 16:06:26 (1832
User profile
13.58 @ 175
Én engedtelek el pályabejárásnál! Cartman  
Re: Ivóke (1827)
reply history 2009.06.28. 16:05:26 (1831
User profile
13.58 @ 175
Az erõs idõ! 
Re: Szuti (1830)
reply 2009.06.28. 15:58:42 (1830
User profile
15.31 @ 155
Én tavaly még egy versenyen mérten 1.27 elejét mentem,de kompresszor és nagyfék nélkül.Most sajna nem sikerült indulnom.Majd next. 
reply history 2009.06.28. 15:53:47 (1829
User profile
15.36 @ 144
az komoly... Most beszéltem vele hát eléggé összetört de talán futómû, fékek, váltó, motor rendben van, csak kasznis dolgok törtek. 
Re: Charlie (1826)
reply history 2009.06.28. 15:52:51 (1828
User profile
15.36 @ 144
1,34et mentem én is az ingis sportommal még tavaly, de majd ha kész lesz a swift sportom akkor kimegyek ezzel is. 
Re: Ivóke (1827)
reply history 2009.06.28. 15:44:12 (1827
A legjobbam 1.34 lett, bár a többiektõl nagyon messze voltam. Ez egy nagyon jó kis tempós pálya ahol meg kell tanulni, ki kell tapasztalni az ideális íveket, a féktávokat, mert különben nagyon sok idõt el lehet dobni. Lásd engem. Smile  
Re: bulijoe (1789)
reply 2009.06.28. 15:36:48 (1826
Itt van két pikcsör a szuziról from evoklub:





Én kevesebbért is láttam már gazdTK-s autót... Sullen  
reply history 2009.06.28. 15:34:53 (1825
User profile
15.36 @ 144
lábon húzták haza most hallottam, de a moci nem indul sajna Sad  
Re: Szuti (1824)
reply history 2009.06.28. 15:29:57 (1824
User profile
15.31 @ 155
Törés asszem nem volt,csak egy perdülés Fastcar az Alfával,de azt mondja nem lett komoly gond,meg pár kicsúszás.Csak youtube-on láttam gyorsulást a turbósról.Sztem lábon hazagurult vele,mert visszarakta az utcai gumikat,de nem nézett ki jól... 
Re: Mulder (1823)
reply history 2009.06.28. 15:20:45 (1823
User profile
15.36 @ 144
uhh akurva életbe, nah majd felhívom de még várok gondolom nincs jókedve. Most lett neki kész a kocsi (turbósítás) egész fasza lett. Hát remélem nem TK-ra törte... Amugy más is törte a kocsit vagy csak neki sikerült? 
Re: Szuti (1822)
reply history 2009.06.28. 15:09:49 (1822
User profile
15.31 @ 155
Csúszott a sóderben aztán borult a tetején egy nagyot és az oldalán állt meg.A Cimborám kérdezte mi volt,de nem nyilatkozott. 
Re: Mulder (1821)
reply history 2009.06.28. 15:05:58 (1821
User profile
15.36 @ 144
fasza akkor az zoza volt... Ezért nem vette fel a telefont tegnap. Nagyon csúnyán összetörte? 
Re: bulijoe (1820)
reply history 2009.06.28. 15:01:30 (1820
User profile
10.23 @ 240
de 
Re: Mulder (1819)
reply 2009.06.28. 14:59:17 (1819
User profile
15.36 @ 144
Csak nem egy kék swift sport volt azt ami elszállt? 
reply history 2009.06.28. 14:34:14 (1818
User profile
13.17 @ 167
De igen, de elöbb pufferel, ha minden igaz.  Írja a leírása is, hogy nagy vibrációnál alkaline elemek vagy NiMH akksik hibázhatnak, Lithium akksikat javasol.

Ne is mondd, mert én is sokszor jártam már úgy. 
Re: Charlie (1815)
reply history 2009.06.28. 14:33:16 (1817
Nem, a verseny értékelése az valóbana 3 legjobb kör alapján volt. DCS pl. így nyerte a kategóriáját, mert konzisztens volt, pedig mint látod, az Evo6 TME a leggyorsabb körén majdnem 7 tizedet vert rá.


A verseny nem egy körrõl szól Wink
Amellett ha jól olvastam, a leggyorsabb köre amolyan mindentbele kör lett Wink
Slick, ALS -kuplung Smile , csattogós váltó.
A másik két köre 6 tizedre volt Csabáétól, tehát így is meg lehet közelíteni.

http://evoklub.hu/forum/showpost.php?p=31361&postcount=396

Mindenesetre hatalmasakat ment Õ is, szerintem Csaba is így az idõket sasolva, Te meg szimplán tanulsz oioio Zolitól, és minden falatnyi aszfaltdarabon driftelhetnéked támad Big grin

Az idõket elnézve egyébként bazinagy az ûr kettejük ideje, illetve a többi 5. kategóriás idõ között. A 3. kapásból 9 mp körül kapott 3 kör alatt. 
Re: fastcar (1809)

Total 2371 entries
Previous   [...]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!