ááá nem.... azok a régi szép idõk voltak... firad csúccsal.. ehhehe... azzal büntetni is lehetett... valaki erõlködött..vagy nem tetszett...eltúrtad elõtte..és mehetett levegõ pollenszûrõ cserére.... ha meg cabriót büntettél..végülis jót tettél... vagy lehet nem... mindenesetre az aktív szénrészecskéktõl lehet szorulása lett...
Most így 2.5 2.6on megfújva nagyon kultúrált...szinte zéró füst... és 850fokban maximalizálódik az EGT.... bárhogy rúgom.. anno 1050ig elment...
de be ám pont a sofõrünk mondta, hogy 2 hete m3as on jött fel... és úgy mentem el mellette, hogy mire elért a tudatáig, hogy én vagyok...már nem is látta az autót
Azzal a marketing-dumával vettem, hogy egy huzamban 5-6 izmos kör meg sem kottyan neki...
Überfasza. Arról nem beszélve, hogy az elsõ pillanattól kezdve nem tapadt jól. Az elején azt hittük, azért, mert hideg. Aztán amikor bemelegedett, akkor meg azért volt szar.
Pályán úgy tûnik, nem 1400 kilós és 250 lovas autóra való.
LEhet majd jövõre... idén egy kicsit túlvállaltam magam projekt ügyileg! De a technika az marad!!! Amúgy jobban hajlok én is már a pályanapozás felé... persze a teljesítmény marad..
BAszki tegnap kaptam csekket... hátulról mértek be... :S elöl van blokkolóm.. Múlthéten szerdán.. reggel 8 tól délután 1 ig.. 3 szor akartak bemérni... dúrva... az a délelõtt lett volna vagy 150 be.. :S :
Ilyen setup mellett tuti 2:00 körüli idõket mennél, de lehet a WTCC-es idõ is meglenne, mert a Tied erõsebb és nyomatékos! Hozd ki legközelebb, had ámuljon mindenki!
futófelület megrepedt vagy mi? :S .... nem szabadna neki... nekem az SS595 van utcára... 17 ben...4ik szettem... és kibaszott jó! Ettõl jobban még semmi nem jött be utcára... ezekszerint pályagumija nem annyira hú d ejó.. mint az utcaija..
Heheheheh... fene tudja... igazából sztem nálam gumi kérdése az egész....
van torsen sper, bilstein b14, tömör szilentek, toronymerevítõ. a jobbnál is egy fokkal jobb sofõr, :P 312mm es fék +AP nyereg + fém fékcsõ... EBC körbe mindenhol... 1200kg...vagy 300+ power.. kív lennék mit szólna egy federal rsr el...
Itt látszik,hogy mennyit számít a súly, a futómû,meg a gumi,mert egyébként motorerõben nagyon gyenge a Yaris,de hát a pályaversenyzés a kanyarokról szól,abban meg elég jó az autód..
kûttem mélt... illetve hol van az a weboldal...vagy egy linket dobj már...hogy a pályanapokon milyen idõket autóznak? :O Hungaroringen...régen mintha láttam volna valamit.... kukáztam a gugliba.. EVO VIII GSR tudott menni 2.22 es köridõt....azért ez elég dúrva.. vagyis a te vasad!
Köszi
Csak bukótereket aszfaltoztak tavaly, max bátrabban lehet menni gyorsabb nem lett.
Hankook pályaslick. Azért a felvezetõkörön 2-es kanyarba hideg volt még.....
Azt ígérték, havonta lesz nyílt nap a Hungaroringen. Legközelebb gyertek
Nem rossz egy kis kocsitól! De ha ez a 2:22,akkor módosítanom kell a célkitûzésem
Igaz,eddig nem mértem profi módon és az utóbbi idõben ki sem jutottam a ringre,mint versenyzõ,de közelébe nem értem ennek az idõnek! Nem tudom,hogy gyorsabb-e a pálya amióta benne vannak az új részek,de legközelebb már én is kimegyek valahogy. Grat!
Most hogy ilyen jó idõ van kedvem támadt pályázni egy kicsit, az Euroring honlapján az van hogy elõzetes bejelentkezés szükséges és kinyitnak. Pályanapot nem akarok szervezni, de ha egy hétvégi napot kiszemelnénk többen és írnánk nekik akkor biztos kinyitnának, nos? Kinek van még kedve és lehetõsége?
Õszintén fogalmam sincs, de az idén az autók kb 15%-a versenyautó volt.
Ugyanezzel a kiírással.
Miként az is, hogy 1-es kat: 0-150Le 2-es kat: 150Le felett.
A 200 lovas sport clióval még elvoltam az 1-es kategóriába, de mikor jöttek a bubuk és evók, az már durva volt, ja és az osztrák Viper sem odavaló volt....
Semmi!
Idén is olyan jobbkormányos becsövezett bubuk téptek az 1-es (150 Le alatti) kategóriákban, amiben semmi gyári nem volt és rendszámuk sem volt. 2:0x.xx köridõkkel.
http://www.youtube.com/watch?v=GAI0ETFkits&list=UUC3RJE_dmh-qRxlFFpK6TKQ&index=1&feature=plcp