Háát, valamiért csak megnyerték ezzel anno a BTCC-t 2x egymás után, plusz 99-ben a gyári istállók ellen egy egyedi felkészítésûvel vertek végig mindenkit
De persze ahhoz még marha sokat kellene ezen fejleszteni, azért remélem jó gumikkal meg némi gyakorlással Ivókét megfogom jövõre
Sztem akkor is meggyõzõ volt ahogy jöttél a Honda után - bár hangsúlyozom én nem voltam túl jó a Hondával, Unseen akasztott rám vagy 6-7 másodpercet a legjobb körében.
Remélem jövõre az enyém is feltámad majd, kap rendes gumikat és én is beférek vele 2:33-35 körülire.
Hát szerintem nem rossz az Igaz én akkor ültem másodszor a Hondában de néha igencsak aggódtam, hogy mindjárt utólérsz
1200kg az veled együtt vagy üresen?
Sztem jótékonyan fog rá hatni
Amúgy én sajna a régi gummáimmal megyek, nincs keret a 16"osokra, szóval nekem nem jött össze az upgrade, most több elõnyöd lesz!
Harmadszorra megyek ki már, úgyhogy ha nem is jól, de valamennyire ismerem, csak épp sztem több helyen is tudnék gyorsabb lenni, Unseen a 140 lovas ûrCiviccel le tud lépni elõlem, és csak egyenesekben tudok valamennyit hozni rajta, de sztem kanyarok elõtt sokat fékezek, vagy valami hasonló lehet, ezért gondoltam, hogy egy mérés jó lenne. De ha esetleg beülsz mellém egy etapra azt is szívesen venném, úgyis különbözõ katban megyünk!
Igaz, ha kikapcsolja a különbözõ elektornikus stabilizátorokat akkor már nem így van
Szerintem meg kell, legalábbis mindenkitõl elkérték, még a tulajt is külön megnézték benne, ha nem a neveden van kell meghatlamazás stb. A mûszaki vizsga asszem nem követelmény.
Amúgy jó volt most is, bár én csak de. voltam kinn, de a Lotus Omega tényleg brutális volt, illetve a fehér Audi quattro lángolt néha olyanokat maga mögött, hogy tyû!
De persze ahhoz még marha sokat kellene ezen fejleszteni, azért remélem jó gumikkal meg némi gyakorlással Ivókét megfogom jövõre