timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hungaroring



 

Total 75 entries
1  2  Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2009.12.09. 09:36:37 (2180
User profile
13.20 @ 166
Joe, melyik mailcímet használod? 
Re: bulijoe (2179)
reply history 2009.11.19. 21:48:48 (2174
User profile
13.20 @ 166
Ezzel is már úgy vagyok mint sokminden mással, tologatom évrõl évre, de remélhetõleg jövõre én is megmérettetem magam, felmérem a helyzetet, de nem remélek semmit se, mert azért aki gyakorlatban van meg érti is a saját autóját, + eleve tehetségesebb volt nálam, na azok mind elõttem lesznek! Smile Megpróbálom a Lottit ütõsre összerakni, azt lesz ami lesz.
Gummákkal vagyok meglõve, valami nagyon jó utcai kéne, lehet hogy Yoko AD07 lesz, azt sokan dícsérik, és van spéci Lottira való is!
Áááá, még annyi minden szarság van amit meg kéne csinálni! Sokkal komolyabb rákészülést igényel ez, mint a Drag! Sad  
Re: max1 (2171)
reply history 2009.11.15. 20:48:38 (2168
User profile
13.20 @ 166
Biztos jó lehetett a verseny, de a videóból ez nem jön át. Sad
Csak Max videóját kezdtem el nézni, de fénylik a szélvédõn minden, az útvonalból alig látni valamit, egyszóval ez nem sikerült, aki ezt felvette...
Kár érte. Sad
Max, jó a kormányváltód, tiszta Trabant feeling! Big grin Big grin Big grin
(amúgy kemény a gép, gratula!) 
Re: bulijoe (2167)
reply history 2009.07.26. 22:06:56 (2040
User profile
13.20 @ 166
Bocs, nem foglalkoztam vele eddig, ez hogy van amúgy? Drag elõtt van idõben?
Mennyi a nevezés?
Hány kört kell menni? 2 mért kör, és a kettõt összeadják?
Alapjában érdekel, bár nagyon fos az elsõgummám, a hátsó érdekesen tartja az oldalfalát, de lesz ami lesz alapon mennék! Big grin Big grin Big grin  
Re: Attila S2 (2039)
reply history 2009.07.23. 07:54:22 (2017
User profile
13.20 @ 166
Nem ezért tartunk itt, és nem a marketing a kulcsa mindennek! Wink
Ez itt Európa, nem USA!

Errõl jut eszembe, gratula (???) a holdraszállóknak! Big grin Big grin Big grin  
Re: Fapuma8 (1952)
reply history 2009.06.28. 22:21:30 (1862
User profile
13.20 @ 166
Ma dumáltam gummás emberrel, majd jövõ héten többet is megtudhatok a dologról, hogy milyen DOT, meg mikorra van meg!
Köszi amúgy! Wink  
Re: Charlie (1859)
reply 2009.06.28. 22:20:38 (1861
User profile
13.20 @ 166
Gratula mindenkinek, meg részvét a problémákért! Wink

Fájó szívvel távol maradtam, de ahoz még nagyon kevés a gépem, hogy egy ilyen rendezvényen részt vegyen! Sad
Kb. nulla fék elöl, hátul is már minimum, szar gummák, gyenge kanyarstabi.
Ezeket még meg kell oldanom, aztán szerintem jövõre már betámadok én is! Wink
Már gyûjtöm a tarcsi karosszériaelemeket, bár remélem nem lesz rá szükség! Smile  
reply history 2008.11.06. 20:32:23 (1539
User profile
13.20 @ 166
Na, ez dícséretes, hogy van szigor!
Francnak se lenne kedve leamortizálni a gépet!
(Vagy ha mégis, legalább csak én tehessek róla!) 
Re: ZDoman (1535)
reply history 2008.11.03. 13:08:31 (1504
User profile
13.20 @ 166
Nem arról van szó, csak kompromisszumot kell kötnöm.
Javarészt a mindennapjaimban van bevetésen a gép, nem cserélgetem a gummákat, tehát road legal cucc kell.
Az országúton nem akarok felfordulni, és hát esõben is szoktam közlekedni! Wink

Legalább következetesen követem a vonalat: pályára, dragra, utcára, gyakorlatilag minimális, helyben kevés munkával járó változtatással lehessen használni mindenre! Wink  
Re: Leon (1503)
reply history 2008.11.03. 12:58:20 (1502
User profile
13.20 @ 166
Joe, ezzel a TDI-vel mentél akkor?
Ahogy írtam, a rugalmasság nagy Úr! Smile

Más: tekintettel arra hogy nálam tényleg érzékeny a setup, jövõre lesz még némi segítség a fedélzeten:
http://www.hofmanns.co.uk/content/index.asp?id=34 
Re: bulijoe (1500)
reply history 2008.11.03. 11:13:38 (1494
User profile
13.20 @ 166
"...azt eléggé kizártnak tartom hogy ne tudnék jobbat menni ..."

Csak erre írtam! Wink
Én már semmit sem tartok kizártnak/lehetetlennek, hiszem azt ami meg van mérve!

A dragversenyzés egyik alapja az indulás. Ez a körversenyeken eleve nincsen.
A saját példámból kiindulva: utcai gumikkal 0,9g felett indultam el, rendre erõsebb gépeket vertem, de akkor sem jelent ez sokat egy körpályán, ahol a rugalmasság sokkal nagyobb úr!

Valamint hiába vagyok könnyû, ha a súly néha pont onnan hiányzik, ahol épp kéne. Kis önsúly miatt elvileg jobban lassulhatok, de ha nem bírom letenni a fékerõt az aszfaltra, megb.szhatom a kevés súlyt. F1-ben kompenzálják szárnyakkal a leszorítóerõt (persze azt is egy bizonyos tempó felett), hétköznapi autóknál a súly teszi ugyanezt.
Lotti csak akkor tud jól menni, ha minden ideális, azaz frissek, melegek és jók a gumik, száraz, tiszta és meleg az aszfalt, meg stimmelnek a guminyomások, futómûbeállítások.
Egy nehezebb gépnél azért szélesebb a tûréshatár, nem burul olyan könnyen a számítás! 
Re: B_Csaba (1492)
reply history 2008.11.03. 10:43:03 (1491
User profile
13.20 @ 166
Ki kell menni, meg kell mérni! Wink
Kár találgatni, elõbb kell egy adat, a peremfeltételekkel együtt.
Aztán tudod hogy mit lehet még alakítani!

Készülj fel a meglepetésekre is! Big grin
Gyengébb autó, ráadásul ami még nehezebb is, el tud lépni, ha eleve jobb a súlyelosztása (ami szerintem többet számít mint az hogy most éppen 10%-al nehezebb nálad valaki), vagy a motor jelleggörbéje, váltó áttételezése arra a pályára, stb...
Kurrvasok dolgon múlik, aki még nem próbálta, ne találgasson elõtte, mert ez tényleg nem olyan.

Én eddig 1x voltam, akkor sem a saját autómmal, hanem egy MK2-es Exige-vel (Toyota moci 192LE elvileg...), Yoko A048.
100kg-os instruktor mellettem Sad , meg azért próbáltam vigyázni, meghívott voltam...
Talán 2:40-eket mentem, vagy mennyi.
Mondjuk az az autó sokkal lassabnak érzõdött mint az enyém, valahogy máshogy jön a nyomaték a Toyotából. Váltója is hosszabb volt, meg szerintem úgy fogalmam sem volt a Yoko gumik határáról. Big grin

Sokmindent faragtam az elmúlt hónapokban a gépen, aminek jórészét inkább a pályán tudom majd hasznosítani. Azt viszont tudom, hogy ha 1x végre ott leszk hogy kipróbáljam, semmiféle ûber idõt nem fogok autózni elsõre, mert sem kifejezetten tehetségesnek sem érzem magam, valamint a tapasztalatom is nulla.
Majd ha jön a rutin, majd meglássuk hogy mire lesz elég! Mûanyag autómat nem akarom még a kavicságyba se tenni, elég már az üvegszálazásból! Big grin Big grin Big grin
Gumit meg majd tavasszal veszek rá, valami friss semislickeket, ami úgyahogy még esõben is mûxik! Smile  
Re: B_Csaba (1489)
reply history 2008.11.02. 22:08:53 (1481
User profile
13.20 @ 166
Ez így van!
Nem számháború ez kéremszépen, nem biztos hogy a gyorsulás fogja eldönteni! 
Re: Laci_GTR (1471)
reply history 2008.09.21. 18:41:38 (1389
User profile
13.20 @ 166
Igaz nem 888 hanem T1R, de annak nagyon sok idõ kell, mire jó lesz végre! Sad
Ezzel más is így volt eddig, meg Angliából is ez az infó jött.
Pl. most hogy 1,5 évig állt a gumma, iszonyat szar volt, mintha valami kéreg nõtt volna rá! Sad
Kellett neki vagy 3000km hogy legyen végre valami!
Bár olyan szerintem sosem lesz már, mint fiatal korában!... 
Re: tschokker (1388)
reply history 2008.09.18. 13:55:19 (1378
User profile
13.20 @ 166
Na várjál, ESI-nél rezeg a léc, fõleg ha trackday-ról van szó! Drag esetében már más a helyzet, bár idén már fantasztikusan 2 versenyen részt vettem, úgyhogy már én sem vagyok a régi! Big grin Big grin Big grin

Jövõre jó lenne trackdayozgatni, de az ilyen csatáktól fosok, prológ jelleggel meg nehéz pályán menni. Mind1, majd megoldjuk valahogy! Wink  
Re: Zolti (1376)
reply history 2008.09.18. 08:31:16 (1374
User profile
13.20 @ 166
Akkor ez gondolom egy hasonló "klub" mint az az SBKM, vagy annak mi a rendes rövidítése?
Mennyi ilyen klub létezik itthon? 
Re: Zolti (1372)
reply history 2008.05.14. 23:11:38 (1244
User profile
13.20 @ 166
Amúgy jah, jó eredmény!
1x leméretem én is az enyémet, ha már üzemel, meg minden be van rajta állítva! Wink  
Re: carlosracing (1243)
reply history 2008.05.14. 23:10:29 (1243
User profile
13.20 @ 166
"de azt gondolom hogy utcai gumival,2személlyel a 2,15 igen jó eredmény.  "

Na várjál, a 2 személy nem biztos hogy hátráltató tényezõ ilyenkor nálad! Smile Big grin
A gyors balansz eléréséhez néha egy egyszerû húzás, én is csináltam ilyet 1x az egyik szlalomon! Big grin Big grin Big grin
Ca. 50kg-os kölköt beültettem a jobb1-be, aztán menten eltûnt az alulkormányozottság! Big grin

A te motorpowerednek aztán pont tökmind1 az az 1 ember Smile Smile Smile  
Re: civiccoupe (1236)
reply history 2008.05.12. 00:03:36 (1233
User profile
13.20 @ 166
Lehet...
Mé, mennyibe kerülnek azok?
Ha nem olcsó, akkor meg átb@szás, adják a szart sokéé! Big grin Big grin Big grin  
Re: ave (1231)
reply 2008.05.11. 23:00:21 (1230
User profile
13.20 @ 166
Ja, valaki kérdezte azt a GAZ telót hogy milyen...
Twintube, és azt írják hogy azt kerülni kéne, ha már...

"Avoid dampers that use the twin tube design, and only consider monotube dampers. LEDA, Spax, Protec, GAZ are all twin tube dampers and are all cheap as well.... They don't perform as well as a monotube damper because a twin tube damper has a tube within the damper body and a monotube doesn't. This give the monotube more space internally for the shims (that provide the damping by running through the oil within the damper) and oil (more oil means that the dampers will perform for longer before overheating the oil and making it thin, and also the oil won't degrade as fast so the dampers will perform as designed for longer, giving longer rebuild intervals)." 
reply 2008.05.11. 22:54:19 (1229
User profile
13.20 @ 166
Ehh, milyen gumigyárat költöztettek ide... Sad

I had Hankooks on a BMW coupe years and years ago. Changed them in the first 24 hours

They were appalling, the worst and most scary tire I'd ever experienced. Zero wet grip and tram-lined like a trammy thing following lines. Awful, just awful, dangerous, horrible things which were removed post hast and confined to growing potatoes.

When you consider the only thing between you and certain death are 4 postcard sized patches of rubber you want make sure those "patches" are good. A lot of money gets spent on engine mods, brakes etc and all too often the "important" bit gets missed.  
reply history 2008.04.19. 12:21:17 (1195
User profile
13.20 @ 166
Én asszem nem mernék beülni egy ilyenbe mint utas.
1x volt olyan,. hogy az új Lotus Exige-vel vittek a Hringen. A 2. kör után már fájt a fejem, nem vagyok túl jó az ilyen dolgokra.
Utána én mentem, és az addigi sofõr (instructor) ült mellettem. Akkor úgy jól voltam, de az instructor nem akart tovább körözni. Big grin

Szóval 1 kör erejéig lehet, de valahogy más az ha az ember maga vezet.
Bár a Nordschleife sokáig tart...:o) 
Re: GMalma (1194)
reply history 2008.02.22. 11:24:47 (972
User profile
13.20 @ 166
Ezt írd meg magadnak az oldallal kapcsolatos visszajelzésekbe!
Ja, frankó a TB, a TPS-en még a dugó is rajta van, könnyû lesz folytatnod! 
Re: ave (968)
reply history 2008.02.22. 11:23:10 (971
User profile
13.20 @ 166
1x bizisten elmegyek én is! Falco asszem vissza fog téged sírni! 
Re: Bkori (970)
reply history 2008.02.21. 09:47:04 (956
User profile
13.20 @ 166

Jaja 
Re: Bkori (955)
reply history 2008.02.21. 05:31:03 (953
User profile
13.20 @ 166
Megszállott! 
Re: sasfióka (952)
reply history 2008.02.13. 05:59:43 (946
User profile
13.20 @ 166
"Eladtam a sisakom..."

Nami? Szigetelés kellett a falutokban a víztárolóra???  
Re: DrT (944)
reply history 2008.02.13. 05:58:30 (945
User profile
13.20 @ 166
Apjalánya!
Gratula! 
Re: sasfióka (939)
reply history 2008.01.21. 17:42:47 (847
User profile
13.20 @ 166
Az a baj, hogy ennek az árát nem fedte volna be a csodavasad ára.
(Õszintén leginkább a képekért tettem be, mee azok ajajjj...
Re: ESI (846)
reply history 2008.01.20. 20:08:23 (845
User profile
13.20 @ 166
Azt azért én is elismerem, hogy ezek a fény/hang hatások mindenképp hiányoznának egy elektromos fenevadtól. 
Re: carlosracing (844)
reply 2008.01.20. 20:07:03 (844
User profile
13.20 @ 166
ESI, eladó ez az Exige, Honda K20 van benne kompresszorral. Azt a versenysorozatot amiben indult, megnyerte. Így már relatív az ára, 50000GBP.
 
reply history 2008.01.10. 16:33:47 (810
User profile
13.20 @ 166
Szabadságvesztésen volál? Na jó, nem genyózok, tényleg jó hogy elõkerültél! 
Re: Sirk (808)
reply history 2007.12.15. 13:09:18 (763
User profile
13.20 @ 166
Hidd el, tudom mirõl beszélek. Egyszer tévedésbõl rossz nyerget adtak el nekem, ami 280-as tárcsához volt jó max., nekem meg 300-as kellett. Sehogy se passzolt rá, mert a tárcsa rádiusza nem passzolt. (azaz az átmérõje, de az a nyereg szempontjából rádiusz, ugye)

Nem arról volt szó, hogy milyen autóra lehet hogyan felrakni, hanem hogy melyik tárcsával kompatibilis. Ha már jó a tárcsa-nyereg kombináció, akkor jön az hogy hogyan rakod fel az autóra.
Na akkor jön a csonkállvány.

Elhiszem hogy tudod a saját dolgod, de itt most összekeverted a fogalmakat! 
Re: AudiMaxPower/Szili (758)
reply history 2007.12.15. 01:20:59 (757
User profile
13.20 @ 166
Szili, ezt benézted!
Nem a csonkállványtól függ, hanem hogy mekkora rádiusz van a nyeregben. Ez határozza meg a -tól-ig tárcsaátmérõt.
Ha erre nagyobat teszel mint pl. 320mm, akkor a pofa teteje lehet 1 ponton nem is fog kopni! 
Re: AudiMaxPower/Szili (756)
reply history 2007.12.11. 15:17:05 (749
User profile
13.20 @ 166
A japó nem valami 114,3-as lyukkör?
Merci flanschni? Az meg 5x112. 
Re: ESI (741)
reply history 2007.12.10. 20:38:44 (738
User profile
13.20 @ 166
Na engem pont annak az 1nek a véleménye érdekel!
Rohadtul útálom, ha valaki ész nélkül dícséri a sajátját! 
Re: ESI (733)
reply history 2007.12.10. 20:37:39 (737
User profile
13.20 @ 166
Most van neki 4x100-a, nem?
5x120 volt.
Adott a felni 5x120-a, ha csinálsz egy agyat 5x100-ra, akkor legalább már a felni se lesz jó, meg a 4x100 nem kicsi választékától is elesik.
4x100 mellé sokkal könnyebb befúrni az 5x120-at, mint az 5x100-at. (Amennyiben a flanschni engedi) 
Re: 345i (732)
reply history 2007.12.10. 17:42:05 (731
User profile
13.20 @ 166
???
Az szerintem úgy nem lesz jó semmire! 
Re: 345i (730)
reply history 2007.12.10. 17:22:00 (729
User profile
13.20 @ 166
Akkor még mindig nem változtál? 
Re: DrT (726)
reply history 2007.12.10. 17:21:31 (728
User profile
13.20 @ 166
Szita az agyam néha, bocsi!
Nálam még nem olyan drasztikus a helyzet, csak szar hogy pihentetni kell.
Full öreg feeling! 
Re: Bkori (723)
reply history 2007.12.10. 17:20:24 (727
User profile
13.20 @ 166
Tudnál linkelni valami "lehordó" véleményt róluk?
Még nem fenyeget a veszély, csak gyûjtöm az infókat... 
Re: ESI (724)
reply history 2007.12.09. 23:09:56 (722
User profile
13.20 @ 166
Hehe, most már egész jó árban mozognak az SSR Comp-C-k is!
Nem mondod hogy még lyukkör difi is van az M3 meg az IS közt? :o) 
Re: ESI (721)
reply history 2007.12.09. 19:32:37 (720
User profile
13.20 @ 166
Remélem nem én tehetek róla.:o)
Amúgy meg változásokat vezetek be én is (magamnál), néhány szélmalomharcnak eleve neki se állok.
Lehet hogy ezek a jelei az öregedésnek, amikor már nem veszed fel a kesztyût minden esetben. 
Re: Bkori (640)
reply history 2007.12.09. 19:30:34 (719
User profile
13.20 @ 166
Akkor gratula itt is!
Biztosan így volt helyes, bár sajnálom azt a szép M3-at.
Felniket is adtad hozzá? 
Re: ESI (646)
reply history 2007.12.09. 19:29:20 (718
User profile
13.20 @ 166
...vigyázzak magamra, a gerincem miatt


???
Mi van veled?
Nekem meg mostanság a derekam szaraxik. Rohadt egy feeling, hogy lábbal, kézzel bírok frankón mindent, a derekam meg olyan sunyin beszarik. Ha nehezet, meg fõleg nem rendesen emelek, akkor másnap szopás. Bár szerintem erre az építkezés befejezése pontot fog tenni. 
Re: Bkori (698)
reply history 2007.12.08. 18:16:16 (709
User profile
13.20 @ 166
Szerintem sajnálhatod hogy nem voltam ott, még 1 ember lett volna akit std. vertél volna!
Oltári szar gokartos vagyok!
pedig... 
Re: sasfióka (707)
reply history 2007.11.29. 00:28:22 (561
User profile
13.20 @ 166
Grat ESI!
Milyen szééép felnik!  
Re: ESI (556)
reply history 2007.10.04. 15:20:22 (457
User profile
13.20 @ 166
Jaja, volt ott minden! Menet közben a legszebb a F1-es gép! Még azt is elnéztem neki, hogy megelõzött! Mondjuk megelõzött még egy öreg Jaguar is, fószer olyanokat driftelt a virsli gummákon hogy csak lestem! Annak minden kanyar túlélési verseny volt!
Szerintem azért jóval 1:30 fölött voltam. Forgalom is volt, meg az elsõ megmérettetés, meg haddmagyarázzammáki! 
Re: ESI (455)
reply history 2007.10.03. 21:48:17 (451
User profile
13.20 @ 166
Úúúbazz, nem tudom már...
Valaki mérte akkor, közös ismerõsünk, de már azt is elfelejtettem hogy ki volt...
Nem mentem valami nagy idõt, akkor útáltam meg azt a Toyota motort. Komoly, döglassúnak tûnt, vagy a fószer 100+kilója tûnt soknak...
Valami angol pályabarátok klubja bérelte a pályát, és a Lotus Hungary kapott lehetõséget hogy mehessenek az új Exige-vel. Ezek meg nem bízták a véletlenre, csupa Lotus usert hívtak meg a rendezvényre, talán épségben akarták megtartani a gépet! 
Re: Zolti (443)
reply history 2007.09.28. 09:48:52 (438
User profile
13.20 @ 166
Gratula ESI!
Jövõre asszem benevezek én is ilyen mókákra, remélem nem kell majd szégyenkeznem!:-)))
...bár asszem az Exige-s idõm elég borzasztó volt, mentségemre szolgáljon hogy elõször voltam ott, meg dögnehéz instruktor a pax seaton. 
Re: ESI (435)

Total 75 entries
1  2  Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!