kábé 210 lehet a csúcssebesség és a 200m-es táblánál kezdek fékezni, ha állóból indulnék akkor az alacsonyabb sebesség miatt 50m-el késõbb fékeznék valószínûleg
ave
Szerinted mennyi lehet a különbség idõben ha állórajtból indulnék a Hungaroringen mint ahogy például néhány autósmûsor teszteli az autókat a versenypályákon? http://www.garazs.tv/list.php?c=watt_laptime
Most az MTA racing-en mentem 2:12-õt, vajon állóból mennyi lenne?
Hungaroringen ment mostanában valaki? Én voltam vasárnap Time Attack-on pár egzotikus autó társaságában 200-300-400-500-700 lóerõs vasak voltak, én a leggyengébbek között voltam, persze a súly miatt azért nem panaszkodom. V8-as feltöltött motoroknak nagyon szép a hangja, volt belõle Ferrari Maserati Audi.
Én ha kitekerem a kormányt akkor könnyen hozzáférek a kormányösszekötõhöz, pár perc alatt állítok ha kell, és meg is tudom jegyezni mennyit tekertem ha vissza akarom állítani.
Ez csak egy ötlet, és utcán mehetnél így gyári beállítással.
Ha mész az októberi nyílt napra próbáld ki az elsõ futómûvet a mostanihoz képest 1-2 mm-es széttartással. Lehet hogy el fogsz csodálkozni milyen szépen beveszi majd a kanyart.
Hát ezt nem értem hogy gondolod, én sem problémázok például azon hogy nem hívtak meg a Silverkartba gokartozni itt néhányan, ha mindenhol minden nyilvános lenne és annyian és azok mennének akik csak akarnak akkor elég nagy káosz lenne.
Köszi a gratulációt, szerintem a legtöbb érdem a súly-lóerõ arány miatt van.
K-sport futómû van alatta és Toyo R888-asokkal mentem, tehát utcai sport.
Az alábbi videón azért van némi csúszás is
B16-os 1,6 szívó.
Az utolsó körök voltak idõben jobbak bár nem hibátlanok, keveset mentem mert sokan voltunk, nem érzem még a határokat. Videón visszanézve volt olyan kanyar ahol gyorsabban kéne menni
Jó volt a tegnapi MTA-racing a Hungaroringen!
Sok érdekes autó volt, 43-an voltak a résztvevõk ami jó is meg rossz is.
Sikerült javítanom az eddigi legjobb idõmön, most 2:16-ot tudtam menni.
1-2 képet majd teszek be, hogy milyen mezõny volt.
Még egy eszembe jutott, nem volt túl nagy idõjárásbeli különbség a két 2.26-os idõd között?
A guminyomás is érdekes lehet, nekem mivel a gyorsulásos versenyautóval mentem kicsi üzemanyagtankkal ezért egyszerre csak 1 felvezetõ 2 mért kör és 1 levezetõ kör volt, nem tudom ha 3-4-5 mért kört mentem volna romlott e volna a tapadás a végére.
Szia
Az MTA meghívásos alapon megy, nem fontos a hiper szuper drága gyors autó, viszont vannak azok is, tehát komoly felelõsséggel jár a pályán való akármilyen közlekedés. Most a pénteki nap nem MTA-s volt hanem Hondás találkozó, és itt is volt összetörött autó. Egy osztrák csaj kisodródott aztán kersztbe 5-10 km/h sebességgel visszahajtott az irányra merõlegesen a pályára és jött egy gyorsabb autó, akinek a sofõrje nem akarta telibetalálni a vezetõ oldalon a csajszit ezért elrántotta a kormányt és a palánkon végezte félmilliós kárral az autóján. Képzeld ha az MTA rendezvényen egy 10-20-30 milliós autó végzi a palánkon akkor mi van.
Minden változtatás nélkül a gyorsulós autóm ami 1,6 szívó természetesen.
Annyi változás azért volt hogy a két hátsó keréken is Toyo R888 volt de azon kívül tényleg semmi, sõt ez pénteken volt ugyebár és szombaton meg már Kunmadarason mentem vele.
Viszont sajnos a kuplungommal történt valami mert a ringezés alatt mert Kunmadarason két futamban is benyomva maradt a kuplungpedálom és kiemelve maradt a szerkezet pár pillanatig ami miatt lemaradtam mindkét esetben sajnos, az egyik a döntõ futam volt, pedig jó menet lett volna 2,0-ás 60 lábbal és jó reakció idõvel.
Pénteken volt a Hungaroringen nemzetközi Honda találkozó, 60-70 Honda mehetett a pályán transponderes idõméréssel 5 kategóriában. Kétszer mentem 4 kört amibõl nyilván csak 2-2 volt mérhetõ, a délelõtti szakaszban "sajnos" forgalomba kerültem és elõzgetni kellet amit azért nem bánok mert az is élmény, de délután már rutinosan elsõnek álltam a sorba és teljesen tisztán tudtam menni a két mért kört, az elsõ 2,21 a második 2,19 volt. Kiváncsi lennék mennyit lehetne még javulni gyakorlással, persze fék is kellene mert 1,3 75 lovas Civic kicsi elsõ tárcsa és hátul dobfék. Az elsõ gyors célegyenes végén kiderült hogy igen kevés és rendesen kimentem a bukótérbe. Elsõ hátsó stabilizátor is kéne pályázáshoz bár annak nem éreztem a hiányát konkrétan.
Összeségében nagyon tetszett, és megértem aki ennek a bûvöletében él.
Sanyi a dobogón! Gratulálok innen is az abszolút második idõhöz, szárazban slickkel lesz ez még elsõ is.
A nyilvánosságnak ott van a nyílt nap, ha itt sokkal többen lennénk az már nem lenne olyan élvezetes.
Total 26 entries 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...