timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hungaroring



 

Total 26 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2009.11.01. 19:51:07 (2151
User profile
12.13 @ 183
kábé 210 lehet a csúcssebesség és a 200m-es táblánál kezdek fékezni, ha állóból indulnék akkor az alacsonyabb sebesség miatt 50m-el késõbb fékeznék valószínûleg 
Re: ave (2150)
reply 2009.11.01. 08:49:43 (2149
User profile
12.13 @ 183
ave
Szerinted mennyi lehet a különbség idõben ha állórajtból indulnék a Hungaroringen mint ahogy például néhány autósmûsor teszteli az autókat a versenypályákon?
http://www.garazs.tv/list.php?c=watt_laptime

Most az MTA racing-en mentem 2:12-õt, vajon állóból mennyi lenne?
 
reply history 2009.10.31. 12:52:01 (2146
User profile
12.13 @ 183
Én csak belsõt csináltam.



 
Re: Ponya (2145)
reply 2009.10.30. 14:26:49 (2144
User profile
12.13 @ 183
Hungaroringen ment mostanában valaki? Én voltam vasárnap Time Attack-on pár egzotikus autó társaságában 200-300-400-500-700 lóerõs vasak voltak, én a leggyengébbek között voltam, persze a súly miatt azért nem panaszkodom. V8-as feltöltött motoroknak nagyon szép a hangja, volt belõle Ferrari Maserati Audi. 
reply history 2009.05.01. 19:16:22 (1650
User profile
12.13 @ 183
Euroringen nem voltam még, ezek az idõk hogyan lettek mérve? Stopper vagy transzponder? 
Re: Ricsimae (1645)
reply history 2008.09.22. 20:50:31 (1395
User profile
12.13 @ 183
Én ha kitekerem a kormányt akkor könnyen hozzáférek a kormányösszekötõhöz, pár perc alatt állítok ha kell, és meg is tudom jegyezni mennyit tekertem ha vissza akarom állítani.
Ez csak egy ötlet, és utcán mehetnél így gyári beállítással. 
Re: Ricsimae (1394)
reply history 2008.09.22. 08:43:56 (1391
User profile
12.13 @ 183
Ha mész az októberi nyílt napra próbáld ki az elsõ futómûvet a mostanihoz képest 1-2 mm-es széttartással. Lehet hogy el fogsz csodálkozni milyen szépen beveszi majd a kanyart. 
Re: Ricsimae (1390)
reply history 2008.09.21. 11:35:47 (1388
User profile
12.13 @ 183
R888-al voltál? Ha igen akkor mi a tapasztalat?
Többeknél tapadási probléma volt a hideg miatt, lett is belõle 1-2 káresemény sajnos. 
Re: Ricsimae (1387)
reply history 2008.09.19. 19:11:15 (1384
User profile
12.13 @ 183
Hát ezt nem értem hogy gondolod, én sem problémázok például azon hogy nem hívtak meg a Silverkartba gokartozni itt néhányan, ha mindenhol minden nyilvános lenne és annyian és azok mennének akik csak akarnak akkor elég nagy káosz lenne. 
Re: Leon (1383)
reply 2008.09.10. 21:03:52 (1368
User profile
12.13 @ 183
Kirschner dokinak elég jól tapadtak a gumijai Big grin

Click to see full size! 
reply history 2008.09.10. 20:57:51 (1367
User profile
12.13 @ 183
Köszi a gratulációt, szerintem a legtöbb érdem a súly-lóerõ arány miatt van.
K-sport futómû van alatta és Toyo R888-asokkal mentem, tehát utcai sport.
Az alábbi videón azért van némi csúszás is Big grin

 
Re: GMalma (1365)
reply history 2008.09.10. 16:50:55 (1361
User profile
12.13 @ 183
B16-os 1,6 szívó.
Az utolsó körök voltak idõben jobbak bár nem hibátlanok, keveset mentem mert sokan voltunk, nem érzem még a határokat. Videón visszanézve volt olyan kanyar ahol gyorsabban kéne menni Smile

 
Re: Ricsimae (1359)
reply history 2008.09.10. 16:44:08 (1360
User profile
12.13 @ 183
200-210-ig mertem nyomni óra szerint. 
Re: recska (1358)
reply history 2008.09.10. 13:25:44 (1357
User profile
12.13 @ 183
Köszi!
Nagyon tetszett a téma, lehet ráalakítom az autót a pályázásra.

 
Re: Ricsimae (1356)
reply 2008.09.09. 10:10:30 (1355
User profile
12.13 @ 183
Click to see full size!Click to see full size!Click to see full size!Click to see full size! 
reply 2008.09.09. 09:09:42 (1354
User profile
12.13 @ 183
Jó volt a tegnapi MTA-racing a Hungaroringen!
Sok érdekes autó volt, 43-an voltak a résztvevõk ami jó is meg rossz is.
Sikerült javítanom az eddigi legjobb idõmön, most 2:16-ot tudtam menni. Smile
1-2 képet majd teszek be, hogy milyen mezõny volt. 
reply history 2008.09.02. 13:30:53 (1349
User profile
12.13 @ 183
Hungaroringre nem akarsz jönni jövõ hétfõn délután-este ? Lesz MTA Racing-os idõmérés. 
Re: Ricsimae (1346)
reply history 2008.07.03. 14:08:57 (1307
User profile
12.13 @ 183
Ja tényleg, a topik címe miatt eltájolódtam, az Euroringet nem ismerem. Én végig a Hungaroringre gondoltam és a saját példát is arra írtam. 
Re: Ricsimae (1306)
reply history 2008.07.03. 10:36:42 (1304
User profile
12.13 @ 183
Még egy eszembe jutott, nem volt túl nagy idõjárásbeli különbség a két 2.26-os idõd között?
A guminyomás is érdekes lehet, nekem mivel a gyorsulásos versenyautóval mentem kicsi üzemanyagtankkal ezért egyszerre csak 1 felvezetõ 2 mért kör és 1 levezetõ kör volt, nem tudom ha 3-4-5 mért kört mentem volna romlott e volna a tapadás a végére. 
Re: Ricsimae (1300)
reply history 2008.07.02. 23:01:43 (1301
User profile
12.13 @ 183
Én 2.19-et mentem Toyo R888-akkal és nem csúszott sehol. 
Re: Ricsimae (1300)
reply history 2008.06.05. 20:37:55 (1286
User profile
12.13 @ 183
6gen sedan Civic és boozilla rokona 
Re: boti (1285)
reply history 2008.06.05. 18:00:19 (1283
User profile
12.13 @ 183
Szia
Az MTA meghívásos alapon megy, nem fontos a hiper szuper drága gyors autó, viszont vannak azok is, tehát komoly felelõsséggel jár a pályán való akármilyen közlekedés. Most a pénteki nap nem MTA-s volt hanem Hondás találkozó, és itt is volt összetörött autó. Egy osztrák csaj kisodródott aztán kersztbe 5-10 km/h sebességgel visszahajtott az irányra merõlegesen a pályára és jött egy gyorsabb autó, akinek a sofõrje nem akarta telibetalálni a vezetõ oldalon a csajszit ezért elrántotta a kormányt és a palánkon végezte félmilliós kárral az autóján. Képzeld ha az MTA rendezvényen egy 10-20-30 milliós autó végzi a palánkon akkor mi van.

MTA honlap a következõ linken elérhetõ, van ott email cím is azon érdeklõdhetsz a feltételekrõl:
http://www.mta-racing.com/index.html 
Re: Swift87 (1282)
reply 2008.06.04. 22:50:21 (1281
User profile
12.13 @ 183
 
reply history 2008.06.01. 14:13:07 (1278
User profile
12.13 @ 183
Minden változtatás nélkül a gyorsulós autóm ami 1,6 szívó természetesen.
Annyi változás azért volt hogy a két hátsó keréken is Toyo R888 volt de azon kívül tényleg semmi, sõt ez pénteken volt ugyebár és szombaton meg már Kunmadarason mentem vele.
Viszont sajnos a kuplungommal történt valami mert a ringezés alatt mert Kunmadarason két futamban is benyomva maradt a kuplungpedálom és kiemelve maradt a szerkezet pár pillanatig ami miatt lemaradtam mindkét esetben sajnos, az egyik a döntõ futam volt, pedig jó menet lett volna 2,0-ás 60 lábbal és jó reakció idõvel. 
Re: ave (1277)
reply 2008.06.01. 13:48:27 (1276
User profile
12.13 @ 183
Pénteken volt a Hungaroringen nemzetközi Honda találkozó, 60-70 Honda mehetett a pályán transponderes idõméréssel 5 kategóriában. Kétszer mentem 4 kört amibõl nyilván csak 2-2 volt mérhetõ, a délelõtti szakaszban "sajnos" forgalomba kerültem és elõzgetni kellet amit azért nem bánok mert az is élmény, de délután már rutinosan elsõnek álltam a sorba és teljesen tisztán tudtam menni a két mért kört, az elsõ 2,21 a második 2,19 volt. Kiváncsi lennék mennyit lehetne még javulni gyakorlással, persze fék is kellene mert 1,3 75 lovas Civic kicsi elsõ tárcsa és hátul dobfék. Az elsõ gyors célegyenes végén kiderült hogy igen kevés és rendesen kimentem a bukótérbe. Elsõ hátsó stabilizátor is kéne pályázáshoz bár annak nem éreztem a hiányát konkrétan.

Összeségében nagyon tetszett, és megértem aki ennek a bûvöletében él.




 
reply 2008.04.23. 16:16:07 (1209
User profile
12.13 @ 183
Sanyi a dobogón! Gratulálok innen is az abszolút második idõhöz, szárazban slickkel lesz ez még elsõ is.
A nyilvánosságnak ott van a nyílt nap, ha itt sokkal többen lennénk az már nem lenne olyan élvezetes.
 

Total 26 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!