1. Hunevo Evo 6
2. Bunker Evo 8
3. BuliJoe Seat LEON FR TDI
4. CCH Honda
5. CCH+ Honda
6. KisAtti Bmw E36 M3
7. Attila Evo 7
8. Kameleon Passat B6 TDI
9. Hatvani Róbert Mercedes vagy Porke,vagy Lambo.
10. fastcar Alfa GTV6
11. BSZ Evo 6 TME
12. Bandi Honda
13. Berkes Evo 6
14. Lukacs E Seat Ibiza
15.Sanci Evo X
16.Ricsimae Subaru Sti
17.F1 Pisti BMW E30 325
18.Karkus Tamás Audi
19.Aronmatic S2
20.Giczi A Audi S2 vagy E46 M3
21.Farago Asaff porke 997
22.DCS BMW
23.ttop Evo7 vagy Clio
24.RT Audi S2
25.Miki Evo 6
26.pnanassy Audi tq
27.firewall Audi tq
28.sti720 subaru sti
29.zso subaru sti
30. Laci S2
31. Zsolti 540i
32. Cziráki Karcsi BMW 328
33. Benya Tomi BMW M5
34. Rusher Tompi Golf II 1.9 TDI
35. Zolti Ford Fusion 1,6
Én is csak errõl a kettõrõl tudok. De biztos vannak még szuper titkosabbak.
Majd én is csinálok.
Valami olyanra gondoltam, hogy Soha Sehol Nem Indulók Klubja (vagy csak néha valahol).
Sirkre, Rytára, Falcora és Rád gondoltam.
Beszállsz?
Errõl már volt szó korábban, úgy emlékszem, hogy ez valami zárt kör, ahova csak meghívással lehet bekerülni. Ha neked ez szimpatikus, akkor mehetsz sündörögni a nyílt napra, hátha...
Teljesen érthetetlen számomra, mert én a 7mp-es javulásom nagy részét ennek tulajdonítom. Igaz nekem a korábbi nyáriak elég ócskák voltak.
Lehet, hogy túl melege volt a Toyo-nak. Egyébként milyen guminyomással mentél?
Köszi. Ma csak én voltam, ez az összesített listánk. A poén az hogy 7mp-et javultam!
Az autó is erõsebb lett, de legfõképp a gumi hozott nagyon sokat. (Csak azt nem érzem, hogy én fejlõdtem volna :-D )
Én is szeretnék még menni, de jelenleg hûtõ upgrade létfontosságú, mert melegszik. Egy gyors kör után, egy visszahûtõ kört kellett mennem.
Ma voltam Euroringen.
Kipróbáltam a kavicságyat, de szerencsére az autónak baja nem lett.
Ezért jó, hogy nem motorozok, azzal ugyanez......nem vettem volna ilyen mosolygósan.
Íme a módosított Euroring lista:
Murciélago - 1:24,5 slick
BMW M3 (E92) - 1:25 utcai (Totalcar)
BMW E30 M3 - 1:26,4 slick (ESI)
Nissan 350Z - 1:27,4 utcai (Totalcar)
Mazda RX-7 (FC) - 1:27,7 utcai slick (Zolti)
Honda Civic Type R - 1:31 utcai (Totalcar)
Mazda MX-5 Roadster Coupé MZR Sport 2.0 - 1:31 utcai (Totalcar)
Kupa Astra 1,6 - 1:32,3 slick (Totalcar - Karotta)
Opel GT - 1:33 utcai (Totalcar)
Alfa GTV6 - 1:34,6 utcai (fastcar)
Én pont 225/45R16-os Toyo R888-at vettem.
Eddig nem jutottam el pályára, de utcán nagyon meggyõzõ.
És így, hogy "E" betûs és tudom utcán használni, legalább nem kell a ringen cserélgetni.
Ha érdekel forrás, szólj.
Jééé. De hülye vagyok. Valahogy azt hittem, hogy az "alsó" (sárga) a 0,86-os ház és a felsõ (kék) a 0,64-es, de persze ott két kék és sárga vonal van, ez gyanús kellett volna legyen...
No meg valóban a kékek, olyan teljesítmény görbe formájúak. A nyomaték görbék kicsit laposabban szoktak lenni, fõleg egy feltöltött motornál. No nem magyarázom tovább a bizonyítványt. :-)
"Alacsony fordulaton így sem olyan penge.. "
Még hogy nem megy alulról??? 3000-es fordulaton 150kW (200LE)??
Hát az k. sok szerintem.
Egyébként ez már fõtengelyre korrigált érték, vagy ez keréken mérve értendõ??
A beszámolóktól KICSIT megjött a kedvem a pályázáshoz. 1-2 hét és menetkész az autóm.
Nem lenne a topicnak kedve egy közös euroringi nyíltnaphoz?
ESI! Neked mikor lesz menetkész autód? Végülis jöhenél a 318-al is...
Köszi!
Nagyon megtetszett, de aztán eljutottam idáig az olvasással:
"15. Roll Bars / Cages
Roll cage mandatory."
Ezzel minden utcai autót kizártak, nem? kár érte.
Nem hiszem, hogy ezek 9,5 lovasok, vagy ha mégis, akkor bazi nehéz.
Én ültem (ha jól emléxem) 20lE-s versenygépben, az simán bárhol keresztbe ment, ha akarta az ember. (akartam. :-))
Értem.
No igen. Igazad van, minek bonyolítani a dolgot (motorcsere, stb), ha ez mûködik!
Még ami eszembe jutott.
Tudod beszéltünk a Greddy Emanage Ultimate-rõl, hogy kiváltja a MAF-ot, mert a MAP szenzor jele alapján szimulálja az ECU-nak a MAF jelét (és persze egy csomó korrekciós táblát tudsz beállítani, stb,stb) és akkor mehet a kukába a légtömegmérõ.
Azóta Roland__ (RX-7 user) már az autójába megcsinálta ezt a módosítást és legutolsó infóim szerint teljesen elégedett, jól mûködik MAF nélkül és alacsony fordulaton érezhetõen gyorsabban reagál gázadásra. Egyébként foglalkozik Emanage beszerzéssel, beszereléssel és beállítással.
no üdv
Zolti
ESI!
Grat az autóhoz! Ha már belenyúlkálsz a motorba, nem lett volna egyszerûbb egy hathengeres?
Valami 2,7-es konfig? Vagy az nehéz?
Preshoppon remélem hamarosan láthatjuk.
Egyébként de sajnálom ezt a gokartozást!
No majd legközelebb.
1. Sasfióka (h,sz,cs,p)
2. ESI (h.k.sz.cs.p, de max fél 9 körüli kezdéssel)
3. cch igazából mindegy...én hétvégét szerettem volna de jo szinte minden este)
4. ave (csutortok inkabb nem, tobbi jo)
5. Falco
6. Zolti
"futómûben is maradt még, mivel drift beállításon volt a kocsi"
Az miben különbözik? Azért kérdezem, mert én is úgy építem az autót, hogy kijárnék nyílt napokra, és driftelni is szeretnék. Miylen egyéb különbségek vannak? Van valami jó kompromisszum?
köszi
Elnézést, de ez csak most derült ki.
Jó mókázást mindenkinek!