timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 21 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.11.03. 17:25:59 (667
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tudnál nekem ezekről a karbikról valami használható adatokat,méreteket?Már szereztem magamnak!Mert én is ezekben gondolkodom,a fekvők nagyon primitivek  volt már egy pár darab nekem is.nagyobb fantáziát látok a motor karbikban.Találtam a multkor adatot,hogy drift királyok Japánban is előszeretettel használják őket! 
Re: tschokker (666)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 09:34:25 (666
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én nem vitázni akarok, de én is másként látom a dolgot, mivel azt tapasztalom mindenki Weber és Dellorto megszállott . Emiatt pont olcsóbbak a motorkarbisorok , mert a dupla fekvő karbikra mindig van vevő tehát az áruk is magasabb. Motorkarbit kevesen ismerik és ezért nem favorizálják, nem akarnak járt utat járatlanra cserélni.
Abban a Civicben amivel most gyorsulgatok pont egy karbisorosra átépített 1.3-as motorral versenyeztünk RallySprint bajnokságban elég sikeresen. Ha jól emlékszem 10000 Ft sem volt a komplett karbisor kikiáltási ára de a végén valami alkatrészre lett cserélve. Még szívósort is egyszerűbb csinálni hozzá, mivel azonos átmérő esetén csak gumicső és bilincsek kellenek a rögzítéséhez, ezáltal még akár a szívócsőhossz is hangolható egyszerűen.
Nem akarnám tovább fényezni a motorkarbikat, mindenki azt csinál amit akar, csak ez most kikivánkozott belőlem éppen.  
Re: normanrls (665)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 09:04:51 (665
Felhasználói profil
13.77 @ 156
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem azert, nem rakunk fel moci karbikat, mert nem szeretunk dolgozni, hanem azert, mert nincs penzem ra! A dellorto, a legolcsobb, ara toredeke a moci karbiknak. Ha nem szeretnek dolgozni, akkor nem Skodam lenne es nem versenyeznek vele, ugyhogy legyszives vegyel vissza. Tudod mennyi munka van egy ilyen autoval? Egyebkent szerintem nem veletlen, hogy mindenki Dellortoval vagy Weberrel versenyez. Skodan jo Solexet meg nem lattam, messzirol kerulendo. Lattam mar Keihin-es Skodat is es nem volt meggyozo. Vitazni meg nem fogok forumokon, mert teljesen felesleges. 
Re: firewall (664)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 08:36:51 (664
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
magyarul nem szerettek dolgozni 2 teljesitménybe jobb csak gondoljunk bele mennyivel precizebb szerkezet egy motorkerékpár motorja milyen fordulatot kell tudnia kiszolgálni... nekem teljesen mindegy igazából... 
Re: normanrls (654)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 06:06:10 (662
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ezekről ha van valakinek tapasztalata ,szeretném ha megosztaná velem.Adat,mérések stb....
Van nekem is 4db Keihin(soros).Főleg a Dellorto,Weber és a Solex karbikhoz képpest mi a tapasztalatok,különbségek.Ezek már voltak nekem.A neten böngészve ,külföldi lapokon ,az jött le mintha jobb teljesitményt adnának ezek a tipusu karbik.Ha volt már valakinek ilyen,szivesen fogadom a segitséget! 
Re: firewall (653)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 00:12:32 (657
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Aha én voltam az!Mert azt akarom h jobban menyen, ügyan is elegem van az olyan emberekböl akik egyfolytában lenézik az automat, mert h 90 km/h többet ugyse tud menni és engem ez naon idegesit
és azért akarok vmi jo kis karbit a motorbaa!!! 
Re: FM2000 (652)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 21:51:57 (654
Felhasználói profil
13.77 @ 156
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mert a dello/weber a kitaposott ut, olcsobb is, alkatreszt es csonkot is konyebb es olcsobb hozza talalni es teljesitmenyben is jobb talan.
 
Re: firewall (653)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 20:17:02 (653
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
miért nem próbálkoztok keihinnel vagy mikunival?  
Re: FM2000 (652)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 19:57:53 (652
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
akkor te voltál az a duenes hirdető
2db duplaweber, de a dellorto is megjárja és minek neked weber? az A-s versenyfavik pl. a sajátjukkal mentek és 100le felett voltak 
Re: Cines (648)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 16:46:15 (648
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
milyen karburátor van a kocsidon??én most egy weber karbit akarok szereznii!! 
Re: FM2000 (647)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 16:42:42 (647
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
thanx én is meg Norman is 
Re: Cines (646)
válasz erre 2007.10.31. 16:38:28 (646
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Jol megy a Skodád!!
Te voltál Sármelléken is ugye?simán elsö lettél 
válasz erre előzmények 2007.04.27. 23:02:03 (203
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
tavaly volt 96-100 padon mérve, idén kb 115-120LE
taszáron már nem utcai gumikkal megyek, de irtózatos tapadást ezektől sem remélek. a mérés amúgy fulda diadem linero 175/65r13 gumikkal történt, ezek max 0.5g-t tudnak aszfalton.
változtatásoknak se eleje se vége, a lényeg annyi, hogy favorit motor van benne fabia főtengellyel és 78x78as a furat x  löket. az üzemanyag porlasztásáról 2db duplaweber karburátor gondoskodik. 
Re: hori (202)
válasz erre 2007.04.27. 19:00:07 (202
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nagyon szép eredmény, gratulálok az autó gazdájának.
A diagramból az derül ki hogy az autó kb. 90 lóerős, ez keréken mért teljesítmény, ugye?
Mennyit kell hozzá adni? Kb. hány lóerős az autó, főtengelyen?
A célvonali sebességen látszik hogy van erő rendesen.
Ha a 60 láb javul simán meglehet a 14-es idő. Milyen gumikat használsz?
Ha publikus, írd le légyszi milyen változtatások történtek az autón. 
válasz erre 2007.04.26. 16:21:51 (200
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nagyon szépen megy ez a Skodri, mindig megnézem kívülről ha sétáltatom a kutyát az erdőben:-) 
válasz erre előzmények 2007.04.25. 21:58:30 (199
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
köszönöm igyekszem én is skoda márkanevet öregbíteni a jó eredményekkel, ahogy ezt szilvi5 és normanrls is teszi. 
Re: Rafi (198)
válasz erre 2007.04.25. 21:34:55 (198
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Figyelemreméltó eredmény!!! Gratulálok !
Sose hallottam még hasonlóan jól teljesítő volt szocialista országból származó szívó FWD-ről, ráadásul 1600ccm alatt. Egy nagyobb rollout-tal megáldott pályán ez bizony 14-es 1/4-es idő !
Respect. 
válasz erre előzmények 2007.04.25. 17:14:07 (196
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
az utcai gumi korlátos jószág :-) 
Re: Gubo77 (192)
válasz erre előzmények 2007.04.25. 17:07:33 (195
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
köszi! épp most megyek "ideiglenes"guminézőbe, taszáron már jó lenne a rajtnál benthagyott tizedekből párat kiaknázni...  
Re: szilvi5 (193)
válasz erre előzmények 2007.04.25. 09:24:54 (193
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gratulálok! Drukkolok, hogy sikerüljön jót rajtolnod, mert van még benne pár tized... 
Re: Gubo77 (192)
válasz erre 2007.04.25. 08:32:38 (192
Felhasználói profil
15.97 @ 150
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)    10.10 @ 122    (2007.04.21.)
0 rollout
1/8 ET:   10.10 @ 122
1/4 ET:   15.45 @ 147
0-100 km/h:   7.19
80-120 km/h:   4.60
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szia Miki!
Gratula a fejlesztések eredményéhez! Ha legközelebb a csavarhúzót sem hagyod bent, meglesz a 9.xx-es időd ;-)
Na, komolyan: jó gumi, és kész. A múltkori méréseden nagyobb g-ket is sikerült megcsípned. 

összesen 21 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!