timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

   felhasználói név
 
 jelszó
 
 
 
 
   
 
A kommentált mérés
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!


 

összesen 14 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.06.06. 23:39:44 (292
Felhasználói profil
12.80 @ 170
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Azért ezek nem terepjárónak készültek, de erről Falco többet tudna mesélni  
Re: Atti (290)
válasz erre 2007.06.06. 22:20:10 (291
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
'na ez azta kurva'  
válasz erre 2007.06.06. 22:10:46 (290
Felhasználói profil
14.81 @ 153
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem semmi futam egy ilyen nehéz autótól.
Bár elég vicces ha az ember a Listázás-ra kattint és a két leggyorsabb jármű(ami a kerekeivel hajtott)
az terepjáró->vagyis a gyárban annak készölt 
válasz erre előzmények 2007.06.05. 19:10:12 (289
Felhasználói profil
13.19 @ 167
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ja, azt értem, hogy a váltás után visszaesik, de magasabb fordulaton mintha már kevesebb lenne. No mindegy.  
Re: ave (288)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.05. 16:47:05 (288
Felhasználói profil
12.88 @ 175
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A legellenallas figyelembe van veve, tehat az nem zavar be.  (Bar ugye ez csak egy saccolt ertek az auto formaja alapjan)
Szerintem egyszeruen a valtas utan alacsonyabb fordulaton nem huz ugy. 
Re: Zolti (285)
válasz erre előzmények 2007.06.05. 16:34:08 (287
Felhasználói profil
10.72 @ 207
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
szerintem nitro  
Re: Zolti (285)
válasz erre előzmények 2007.06.05. 15:52:58 (286
Felhasználói profil
13.76 @ 169
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
biztosan ott "vált" és visszaesik a fordulat ... 
Re: Zolti (285)
válasz erre előzmények 2007.06.05. 15:48:41 (285
Felhasználói profil
13.19 @ 167
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
huhh.
meggyőző!
Mitől esik ennyire a teljesítmény? A nagy légellenállás miatt?
(vagy azt kompenzálod a grafinkonokon?) 
Re: ave (283)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.05. 15:23:14 (283
Felhasználói profil
12.88 @ 175
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mar meg lehet nezni, csinaltam egy 1000 WHP-ig jo skalat.

http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0471&tav=1p4_1000 
Re: Zolti (282)
válasz erre 2007.06.05. 12:21:20 (282
Felhasználói profil
13.19 @ 167
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ave!
keréken hány ló? 
válasz erre 2007.06.05. 10:02:21 (279
Felhasználói profil
9.67 @ 241
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Falco huzzá bele 
válasz erre 2007.06.05. 09:06:13 (277
Felhasználói profil
13.76 @ 169
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Dehogynem, a dzsip 1.5G-t is megütötte (vagy még fölé is ment).
Virtuális versenyben látszik, hogy jobbat rajtol mint a tájfun és annak ellenére, hogy "gyengébb" (9km/h-val alacsonyabb a célvonali sebessége!) ezzel a rajttal egy hangyakaszányival jobb időt tud futni.  
válasz erre előzmények 2007.06.05. 08:45:43 (276
Felhasználói profil
14.51 @ 155
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mármint, hogy tudnak ilyet, de ennél jobbat senki... 
Re: Ollah (275)
válasz erre 2007.06.05. 08:44:39 (275
Felhasználói profil
14.51 @ 155
GMC Typhoon (Marcin)     6.47 @ 194    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   6.47 @ 194
1/4 ET:   9.82 @ 237
0-100 km/h:   2.59
80-120 km/h:   1.18
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave, mit mutat a műszer teljesítményre?
Lehet, buta kérdés, de elképzelhető, hogy ez a kb. 1,6 sec 60 láb a bűvös határ a magyar versenyeken, és ennél lejjebb menni ragacs nélkül már nem nagyon lehet?
(A Jeep, a Tájfun, Falco, Audik stb. is tudnak ilyet emlékeim szerint.) 

összesen 14 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!