Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható! Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán. Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!
Rendszer válogatja. Ezt így általánosságban nem lehet megmondani, hogy mindig ott a szűk keresztmetszet! Nagyon sokszor a váltó tudna többet is, csak az addig vezető út a "rögös", mert azt a gyártók sokszor elnagyolják.
Babra meló, el kell kezdeni végigjárni az utat, hol mi lett elfusizva, hol nem stimmel az illesztés, a felületi minőség, hol akad valami, stb...
Én is ezt csinálom most, mert nem a váltómmal van a baj...
Ejj, hát ha rövidebb úton tolod a "gombot", akkor nem érsz hamarább A-ból B-be? DE, ezért (is) lesz gyorsabb a váltás!
Azaz még attól is lehet gyorsabban váltani, ha levágsz a váltókarod hosszából.
De egy short shifter nem ennyiből áll, ott arányok változása a lényeg, azaz sokszor a rövidebb váltókarhoz egy hosszabb mozgatórész társul, így a mozgatórész lényegesen gyorsabban fog ugyanazon karmozdulatra mozogni, mivel az nem fog megtenni hosszabb utat, viszont ugyanazon mozdulatra mint amit a régi váltókar tett, hosszabbat tehetne, de le van határolva.
A váltás részét képezi a kar másik pozícióba tolása, ez nélkül sajna lehetetlen.
Maga a váltás sebessége nem pusztán a váltó belsejében történő retesezlés, hanem az egész úgy ahogy van. Ennek egyik része a mech-human connection.
Csak hogy jobban értsed: Féktávot sem csak azzal lehet csökkenteni, hogy erősebb fékeket szerelsz a gépedre! Sőt, ha beleveszed hogy az előtted hirtelen fékező után kell megállnod, akkor még az előző emberke esetleg LED-es féklámpái is be fognak segíteni!
A matadort ameddig nem volt rajtprogramom adig nem tettem fel mert befulladtam velük , most hogy van meg nem próbáltuk mert rajtoknál betapadt a téli is eddig.
Szép értékek, főleg hogy gyári az alja!
Short-shifter kellene még bele hogy gyorsabban tudj váltani.
1. fokozatban 80 km/h?
Nem semmi....
Mennyit forog ilyenkor?
Az autóban külső wastegate van ,amivel tized pontosan lehet állítani a nyomást ..,ezért is olyan egyenletes a teljesítmény görbe..,stabil 1.4 a turbonyomás! :-)
Ez nem esik vissza.Egyenletesen növekszik ha alulról nyomod.
Ha rajtprogramból kitartod és indulsz akkor is kb ugyanazt nyomja.
Szép egyenletesre meg van írva a programom.
Értem...és a gt30r-el mik a tapasztalatod mennyivel kezd el fentebb menni mint a gyárid?? Itt is van az mint a gyárinál, hogy meg jön a nyomás egy picit kitartja és utána visszaesik kb 3 tizedet vagy többet a nyomás ahogy növekszik a fordulatszám!?