timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 17 bejegyzés
Előző  1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.10.22. 14:07:52 (1520
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nem tudom mekkora a veszteség én fötengelyen kb 760-780 közé teszem, de ne felejtsük el, hogy ebből a 770Le ben már volt 50 le nitro is, remélem tavaszra megtudjuk csinálni a nitrót is és akkor már a teljes erővel tudunk menni, illetve egy kicsit könnyiteni is szeretnék az autón de ezt még megálmodom. Ami viszont nagyon jól látszik ezen az autón, hogy a gyorsulásban az erő egy igen fontos tényező viszont az " egyébb " más összetevők is legalább olyan fontosak, illetve hogy nem a célvonali sebbesség a legfontosabb hanem az idő, ugyan valamilyen szinten azért összefüggenek, de nem feltétlen egyenesen arányosak. 
Re: Ollah (1515)
válasz erre előzmények 2008.10.22. 13:32:07 (1519
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez igen 0-100km/h 2.99mp KIRÁLY! 
Re: Vitya (1518)
válasz erre 2008.10.22. 12:51:49 (1518
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
brutal!gratula Zoli! 
válasz erre előzmények 2008.10.22. 10:18:29 (1517
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szia. Nem, szerintem itt még annak ellenére is nagyobb a veszteség, hogy az Audi négy lábú. Az automata váltó még meg van fejelve egy overdrive unit-al, plusz egy elég komoly hátsó híd van alatta. Felülről számolva 25%-ot tippelnék... 730 körül a főtengelyen ha így számoljuk. De ez csak egy tipp... 
Re: Ollah (1514)
válasz erre 2008.10.22. 08:22:07 (1516
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szépen megy , olyan mint RTS2-ese. Széles vigyor Cool  
válasz erre előzmények 2008.10.22. 07:59:11 (1515
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Még valami: mekkora veszteséget okozhat/jelenthet a Viper váltója, illetve komplett hajtása?
(Csak mert kerékre vitt erőben majd' ennyit tud az RTS2 is. Ami szintén (vagy inkább végképp) aztaqrva.) 
Re: Ollah (1514)
válasz erre 2008.10.22. 07:51:37 (1514
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nagyon impresszív a 0-100 és a 80-120, meg persze önmagában a 10,31 (meg 10,18).
Jól számolom, hogy ez a kb. 550 whp ~680 LE lehet főtengelyen? Mennyit erősödött a 11-es idejéhez képest keréken? 

összesen 17 bejegyzés
Előző  1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!