timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 16 bejegyzés
Előző  1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.10.27. 11:05:45 (1564
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Összkerék! 
Re: carlosracing (1563)
válasz erre előzmények 2008.10.27. 10:59:20 (1563
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
10-11%?
Orrmotor-hátsókerékhajtás?
Biztos hogy ennyit mondtak??? 
Re: voszi (1560)
válasz erre 2008.10.27. 10:55:38 (1562
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ezeket a váltásokat messze nem tudtam követni 201-en sem....

Szépet megy. Cool  
válasz erre 2008.10.27. 10:15:56 (1561
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Helló, pénteken Szeged felé az M5-n láttam kettőt utánfutón. Nem semmi ahogy kinéznek, kár hogy nem fotóztam le. Kiváncsi vagyok hova vihették őket, nem néztem meg a teherauto rendszámát.  
válasz erre 2008.10.27. 06:50:06 (1560
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hát nem semmi kocsi az biztos, grat hozzá a gazdájának + a futamhoz is, mert ha jól olvasom, akkor bizony a 11,1 is jócskán jobb, mint a széria szint!!

a második cikkhez hozzászólt egy ipse ("RoadRage50" Kacsint . azt írja, hogy a Nissan szerint 10...11% a hajtási vesztesége a kocsinak, ami hihetetlenül jó érték, és akkor tényleg ki is jön a főtengelyen jósolt 480LE. kár, hogy az én kocsimnál nem voltak ennyire konzervatívok a gm okoskák, akkor most nem kéne annyit tuningolnom. Széles vigyor Széles vigyor  
válasz erre 2008.10.27. 05:08:07 (1559
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nissan GT-R     7.60 @ 163    (2008.10.25.)
0 rollout
1/8 ET:   7.60 @ 163
1/4 ET:   11.55 @ 201
0-100 km/h:   3.55
80-120 km/h:   1.85
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Brutális az a váltó!Most már értem miért is volt a gyár olyan nagyképű a nürburgringi tesztek előtt és után!Szinte kispóroltak belőle kb 1másodpercet a váltásokkal ezen a 402 méteren!Talán a 10-es is meglett volna ha "4sec-nél" kicsit jobban sikerül a váltás!Nagyon jó kis technika! Kacsint  

összesen 16 bejegyzés
Előző  1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!