timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.09.16. 22:18:19 (1225
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Citroen Saxo VTS 1.6 16v (Sanyi00)     9.74 @ 123    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.74 @ 123
1/4 ET:   14.98 @ 151
0-100 km/h:   6.70
80-120 km/h:   4.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ebben mondhatni otthon vagyok. :-) Robi hondájához volt már szerencsém többször is. Pl már csukott szemmel is tudnék váltót cserélni rajta. :-DD Meg mostni róla az olajsarat. :-D 
Re: (1224)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.09.16. 22:15:29 (1224
Felhasználói profil
15.29 @ 143
Citroen Saxo VTS 1.6 16v (Sanyi00)     9.74 @ 123    (2008.08.16.)
0 rollout
1/8 ET:   9.74 @ 123
1/4 ET:   14.98 @ 151
0-100 km/h:   6.70
80-120 km/h:   4.48
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Azt kell, hogy mondjam, hogy vti-ből ha csak nem radikálisan pakolsz ki akkor sokat nem lehet könnyíteni. Akkor érsz vmit tényleg ha fémig pakolod műszerfalat is kidobod és még esetleg az ajtók keresztmerevítőjét is megflexed bár ez már túl megy a pakoláson, de a 6th gen vti első ülések pl vicces módon darabonként hozzávetőleg 4 kilóval könnyebbek mint az inti recarók a hátsó ülés támlája ami súlyosabb mondjuk pár kilós a ülés az sűrű habzsvics gyakorlatilag 2-3 kiló és akkor bele is izzadtál már. Pótkerék mankó az mondható nehéznek hangszóróknak van súlya a műanyagokhoz képest és a klímánek ami kétrészes a motortérben lévőrészt künnyű kioperálni a műszfalast már komolyabb. Esetleg egy könnyü kipuff rendszerrel lehet még könnyíteni ha olcsóbban hozzájutsz mert a titanium k drága de persze az leömlőstül max 3-4 kiló Mosolyog  
Re: (1221)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!