timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.10.23. 04:00:31 (1528
Felhasználói profil
9.46 @ 248
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akkor csak erősödött a rába óta, ha akkor még kézi váltós volt nem? a keréken ugyanaz de a veszteség jóvaL KEVESEBB. kvázi gyengébb volt a motor. a veszteséget meg behozta azzal, hogy csak a gázt kell nyomni.... 
Re: (1517)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.10.22. 10:18:29 (1517
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)     7.00 @ 177    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   7.00 @ 177
1/4 ET:   10.62 @ 219
0-100 km/h:   2.99
80-120 km/h:   1.50
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szia. Nem, szerintem itt még annak ellenére is nagyobb a veszteség, hogy az Audi négy lábú. Az automata váltó még meg van fejelve egy overdrive unit-al, plusz egy elég komoly hátsó híd van alatta. Felülről számolva 25%-ot tippelnék... 730 körül a főtengelyen ha így számoljuk. De ez csak egy tipp... 
Re: (1514)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!