timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.01. 15:52:28 (1639
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nissan SR16VE 175LE az SR16VE N1 meg 199.2LE 1.6 szivobol, 86mm a furat 68mm a loket, a valtozo vezerlese kulon-kulon fordulatokon allitja at a szivo es a kipufogo tengelyt. 
Re: (1636)
válasz erre 2008.11.01. 15:20:19 (1637
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez SR20DI motor,központi injektoros,Ugyan az mint az Sr20DE ,csak befecskendezés más és a vez.. tengelyek!
SR20 széria mind egyforma,DI,DE,DET,.Ugyan azok az alkatrészei szinte ,egyedül a VE kódos az változó vezérlésű (192LE) a (DET 204LE)A Ford RS2000-st már tavaly megvertem.16.7mp a gyári adata!Az Astra az más tészta! Annak az elektronikája szinte gyorsulásra épül!(szerintem).Valamint könnyebb is.Nem is tudnak jobb csippet írni a gyári motorhoz!Ez tény!Kérdezd , Redkillert!
Sunny gti -ben is ez van(SR20DE).A haveromnak ,tavaly 15.1-et ment vele!1150 Kiló körül van.
A japók tudnának mesélni az SR20DE-ről, ugyan is ez van az S14-S15 ben is persze turbóval! 
Re: (1636)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.11.01. 14:56:29 (1636
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)    10.71 @ 113    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   10.71 @ 113
1/4 ET:   16.40 @ 140
0-100 km/h:   8.79
80-120 km/h:   6.03
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akkor ez most főtengelyen olyan 140LE körül lehet, ugye?
Ezt a motort nehéz olyan 100LE/liter körülire felhozni?
Nem tudom a peremfeltételeket, nekem a 122 is, meg a 140 is elég lájtosnak tűnik.
2 liter 120LE az ősrégi Ford DOHC-m, ami azért 8szelepes...
Gyári Astra GSI 150LE ha jól tudom. Ford RS2000 is 150LE, és ez mind gyári adat.

Vagy ez egy ilyen gyárilag nem eltalált moci?
Mondom, nulla tapasztalatom van a Nissanokból. Kacsint  
Re: (1626)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!