timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.06. 20:36:37 (1722
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Falco cuprája 2.0TFSI az egyel régebbi mint pl az enyim, azok voltak az 1.8t-k Kacsint  
Re: (1719)
 ave
válasz erre 2008.11.06. 20:31:20 (1721
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat, ha a Lotusba megis szeretsz beulni, pedig az meg a meretre szabott oltony eg es fold! Mosolyog  
Re: (1719)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:26:10 (1719
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Seat Leon Cupra mk2 (Falco)     9.90 @ 128    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   9.90 @ 128
1/4 ET:   14.85 @ 163
0-100 km/h:   6.82
80-120 km/h:   3.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Mindegyiken még nem vagyok túl, de elég sokat meg sikerült tapasztalni, háát mindegyik valahol egy azonos vonalat képviselt... Gondolom a cég filozófiája, hogy alapjában véve a trendnek megfelelő (magas, könnyű beszállást biztosító, kényelmes) autót kell hogy összehozzanak a cégnek is megfelelő max. ráfordítással (FWD Layout).

Nem tudom, azért beleülve egy E46-ba, ott minden olyan volt, mint egy méretre szabott öltöny!

Biztosan én lógok ki a sorból, a mai autógyártók 85%-val már így vagyok, ők nem nekem akarnak autót gyártani. Motort sokan gyártanak jót, ez az 1,8T is arról híres hogy jól sikerült, rosszat nem is hallani róla! De egy motor még számomra nem tesz ki egy autót, abból meg manapság már csak a BMW-nél találok a stílusomnak megfelelőt. Az az autó, ami olyan reakciókat fejt ki, ami nekem kiszámítható. Azokban a gépekben még mindig azt érzem, hogy nem az otthoni asztalhoz ültem le a székre. Széles vigyor

De ez full szubjektív!

Az lenne a dícséretes, ha nem hasonlítana ennyi autó egymásra, nem csak egy másik stílusú karosszéria vagy netán egy szaros lámpa tenné a különbséget!
Így mára már a választás nevtséges szintre ledegradálódik, mert sokesetben már értelmes alternatívák sincsenek... Szomorú  
Re: (1717)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!